a co ma wydech do przelozen skrzyni biegow ? ?
nie wiem ;p ale tyle szła
Napisany 08 sierpnia 2009 - 09:12
a co ma wydech do przelozen skrzyni biegow ? ?
Napisany 08 sierpnia 2009 - 12:37
Napisany 08 sierpnia 2009 - 13:14
Napisany 08 sierpnia 2009 - 20:41
ide zaizolowac swoją jak zrobie dam fotki co i jak
![]()
jednak deszcz popsul mi plana
Pod folia armaflex
Napisany 08 sierpnia 2009 - 21:17
różnica nie zauważalna... przed zaizolowaniem wyraźna :-]
Napisany 08 sierpnia 2009 - 21:24
rozchodzi mi sie o to,jak zaowazylem ze moje autko raz pieknie ciegne a czasem wielka kicha.omcie mam zaledwie 3 mniesiace i tak dumam co to moze byc?po wielokrotnym przeczytaniu tematu mantzla domyslam sie ze rozchodzi tu sie o zimne powietrze,dobre zaizolowanie calego dolotu(w przypadku multiramu troszke trudne) na zimnym silniku jest pieknie(czuje ze jade V6),lecz gdy temp.dojdzie do 95 stopmi robi sie wyczowalna roznica.tak wiec gdyby wiecej kolegow potwierdzilo po zaizolowaniu brak roznicy na cieplym i zimnym silniku to wiadomo co robic.wiec moje pytanie wciaz aktualne
Napisany 08 sierpnia 2009 - 21:28
Napisany 08 sierpnia 2009 - 21:33
w tym temacie jest chyba z 10 wypowiedzi że z "odizolowanym" auto chodzi lepiej jak jest rozgrzane...
w podstawówce na fizyce i chemii też było o wpływie temp. na gęstość gazów...
więc o co cho???
Napisany 08 sierpnia 2009 - 21:50
Na multiramie jest roznica i to normalne > tez tak mialem.a chodzi o to czy jest jakskolwiek roznica na cieplym i zimnym?bo u mnie (jeszcze na multiramnie)jest duza
Napisany 08 sierpnia 2009 - 21:56
Na multiramie jest roznica i to normalne > tez tak mialem.
Puszke tez zaizolowalem kilka dni temu, ale narazie malo jezdzilem, zeby to az tak porownac. To normalne, ze mocno zagrzane auto przy temp 25-30 stopni idzie gorzej niz na lekko zagrzanym silniku. To samo odnosnie temp powietrza, przejedz sie w nocy jak jest chlodniej i juz bedzie lepiej.
Napisany 08 sierpnia 2009 - 22:23
no wlasmie,rozchodzi sie o ta noc.gdy wracam z pracy 2-3 w nocy to jestem zachwycony.myslalem ze puszka i dobry dolot to zalatwia:(
Napisany 08 sierpnia 2009 - 22:35
Pojeździj omega zimą to dopiero będzie ogień
Szczególnie klekoty z IC przy 0 stopni i mniej pięknie ciągną do przodu...
Napisany 08 sierpnia 2009 - 23:28
co masz na mysli???tak po polsku?
Napisany 09 sierpnia 2009 - 03:31
Napisany 09 sierpnia 2009 - 21:13
W sprawdzonych poradach manual jak zainstalować ten wynalazek.
Napisany 10 sierpnia 2009 - 07:21
Napisany 10 sierpnia 2009 - 13:30
Co?
Napisany 10 sierpnia 2009 - 14:32
Co?
Napisany 10 sierpnia 2009 - 15:28
1. Węże (zółte) są za długie. Rura od filtru do puchy idzie przez to pod skosem (mniej estetycznie) a sama puszka jest za blisko chłodnicy, zdecydowanie za blisko (jeszcze bardziej się grzeje)
2. Zamiast zaślepiać czujnik lepiej poprowadzić go do akumulatorka powietrza
3. Czujnik powietrza może być tak jak pokazałeś lub między filtrem a puszką (to drugie rozwiązanie jest lepsze gdy ktoś nie chce dziurawić sobie obudowy).
Pozatym ok