

MANTZEL
#521
OFFLINE
Napisany 07 sierpnia 2009 - 17:35
#522
OFFLINE
Napisany 07 sierpnia 2009 - 19:01
proszę poradzcie bo może faktycznie już nic nie kumam albo za dużo browara,za długo siedze przed mocitorem i oczy szwankują czy jak?
:confused:

#523
OFFLINE
Napisany 07 sierpnia 2009 - 19:06
tak dawałem wczesniej zdjęcia. teraz zrobilem otwór tam gdzie obudowa miała dziure zeby zassysało zimne powietrze i jest gorzej ? wczesniej szło powietrze z góry czyli ciepłe i bylo lepiej ?
to może masz po prostu za mało powietrza, bo jest nie możliwe żeby na ciepłym powietrzu auto szło lepiej, to normalnie wbrew fizyce...
piniu ty masz raczej krótki bo seryjnie nie było długich w 2,5, puchę ori na filtr wywalasz, albo zostawiasz jak ci pasuje...
#524
OFFLINE
Napisany 07 sierpnia 2009 - 19:11
#525
OFFLINE
Napisany 07 sierpnia 2009 - 19:33
czy tylko rezonator wstawic i już nić więcej nie dłubać??:confused:
#526
OFFLINE
Napisany 07 sierpnia 2009 - 19:40
możesz też zastosować jakiś stożek byle był markowy, bo jak chcesz założyć jakieś badziewie byle stożkowe to lepiej zostaw ori...
#527
OFFLINE
Napisany 07 sierpnia 2009 - 20:02
jeśli stożek to myśle o kn ale pewnie modyfikacja zasysanego powietrza wchodzi w rachube, w sensie przewody bliżej koła czy bliżej atrapy(choc i tak już są prawie na zewnątrz)?
#528
OFFLINE
Napisany 07 sierpnia 2009 - 20:53
a u mnie czuje jakby poleciala troche z mocy, osłabiło ją cos. i spalanie spadło jakies 1,5 l lpg na 100km przy takiej samej jezdzie
Jest troche inaczej. Niemasz juz odczuwalnego kopniecia przy ok 3500 tys bo nie ma multirami i zaworu, ktory sie przy tych obr otwieral, ale za to ma lepszy sam dol tak od 2 tys i lepsza gore po przekroczeniu wlasnie 4 tys obr. Ogolnie aut berdziej rowno sie kreci.
Doloz drugi aku podcisnienia i porownaj (wtedy moim zdaniem jest lepiej). Opisywalem to juz w tym dziale co i jak podpiac.
Pozatym sprawdz na beni, moze u ciebie trzeba cos zmienic w ustawieniach lpg.
Jechales moja ja mam podpiety ten drugi akumulatorek powietrza.
#529
OFFLINE
Napisany 07 sierpnia 2009 - 21:45
pozdro
#530
OFFLINE
Napisany 07 sierpnia 2009 - 21:47
#531
OFFLINE
Napisany 07 sierpnia 2009 - 21:48
moze przeoczylem w poprzednich postach, ale jak wyglada sprawa odciecia zaplonu?? i predkosci max? czy przesowa sie do powiedzmy 7tys? czy jest bez zmian?
pozdro
za odciecie odpowiada ECU a tam nic nie ruszasz wiec zostaje bez zmian. pozatym patrzac na wykrec mocy omegi przeniesienie wyzej mija sie z celem - poza wiekszym halasem i obciazeniem silnika nic byl to nei dalo
#532
OFFLINE
Napisany 07 sierpnia 2009 - 23:35
#533
OFFLINE
Napisany 07 sierpnia 2009 - 23:44

#534
OFFLINE
Napisany 08 sierpnia 2009 - 00:05
myślę że największym problemem jest start ze świateł, kiedy silnik jest już ciepły, ale przepływ powietrza przez puchę jest niski, i wtedy się nagrzewa. Montaż dziś za 14 h. Będzie kompletny manual
ale po takich izolacjach jak wiekszosc kolegow zrobilo to swiatla nie powinny miec wiekszego znaczenia.dlatego moje pytanie,czy jest jakas roznica?
#535
OFFLINE
Napisany 08 sierpnia 2009 - 00:09

Exec, z tego co kojarzę, walczył ostro z izolacją, więc coś może powiedzieć na ten temat.
#536
OFFLINE
Napisany 08 sierpnia 2009 - 01:04
mam takie pytanie do wszystkich co poizolowali swoje puszki,czy po tym zabiegu wyczowacie jakas roznice na zimnym silniku(tak okolo 80 do 90 stopni) i na cieplym(po dluszej podruzy)???
różnica nie zauważalna... przed zaizolowaniem wyraźna :-]
#537
OFFLINE
Napisany 08 sierpnia 2009 - 07:47

swoją drogą testowałem wczoraj od 0 do 100, wynik uzyskany to około 9sekund więc możliwe ze mi się tylko wydawało. auto ładnie ciągnie bez szarpnięc do 7000, jest wtedy około 110 km/h na drugim biegu. generalnie nei jestem za takim meczeniem silnika ale chcialem sprawdzic o co chodzi czemu taki muł. no i mam ze to ze mną coś nie tak a nie z autem

#538
OFFLINE
Napisany 08 sierpnia 2009 - 08:05
to norma u Ciebieno i mam ze to ze mną coś nie tak a nie z autem

#539
OFFLINE
Napisany 08 sierpnia 2009 - 08:07
#540
OFFLINE
Napisany 08 sierpnia 2009 - 08:51
110 na 2 biegu to normalnie ciagnie ;p u mnie w starej B wyskakiwalo do 115/120 po zrobieniu przelotowych wydechow
a co ma wydech do przelozen skrzyni biegow ? ?
