Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

MANTZEL


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
2306 odpowiedzi na ten temat

#521 OFFLINE   gorum

gorum
  • 295 postów
  • Dołączył: 25-01-2009

Napisany 07 sierpnia 2009 - 17:35

tak dawałem wczesniej zdjęcia. teraz zrobilem otwór tam gdzie obudowa miała dziure zeby zassysało zimne powietrze i jest gorzej ? wczesniej szło powietrze z góry czyli ciepłe i bylo lepiej ?

#522 OFFLINE   piniu78

piniu78

    ja sem podziemny tirak

  • 1 237 postów
  • Dołączył: 09-11-2008
  • Skąd: Szczecin-Jonkoping-Vasteras- Sweden
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 07 sierpnia 2009 - 19:01

a ja czytam i czytam i nie pieruna nie łapie ktory jest krotki a ktory dlugi doloy, czy trzeba wywalic całą puche z filtrem i wstawić stożek bo Wasze opisy i zdjęcia wzajemnie sie wykluczają, no i chyba najważniejsza rzecz ten cały rezonator ma z dołu jakieś mocowanie czy tylko trzyma sie na opaskach i wężach??
proszę poradzcie bo może faktycznie już nic nie kumam albo za dużo browara,za długo siedze przed mocitorem i oczy szwankują czy jak?
:confused::D:D:D:D

#523 OFFLINE   ALI

ALI

    R6/2.8.1/Manual

  • 1 496 postów
  • Dołączył: 24-09-2008
  • Skąd: RACIBÓRZ
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 07 sierpnia 2009 - 19:06

tak dawałem wczesniej zdjęcia. teraz zrobilem otwór tam gdzie obudowa miała dziure zeby zassysało zimne powietrze i jest gorzej ? wczesniej szło powietrze z góry czyli ciepłe i bylo lepiej ?


to może masz po prostu za mało powietrza, bo jest nie możliwe żeby na ciepłym powietrzu auto szło lepiej, to normalnie wbrew fizyce...



piniu ty masz raczej krótki bo seryjnie nie było długich w 2,5, puchę ori na filtr wywalasz, albo zostawiasz jak ci pasuje...

#524 OFFLINE   gorum

gorum
  • 295 postów
  • Dołączył: 25-01-2009

Napisany 07 sierpnia 2009 - 19:11

no własnie tez sie zastanawiam jakim cudem bo teraz ciągnie i zimne od lampy i ciepłe od góry. a spalanie dodatkowo spadło co jeszcze mnie zastanawia

#525 OFFLINE   piniu78

piniu78

    ja sem podziemny tirak

  • 1 237 postów
  • Dołączył: 09-11-2008
  • Skąd: Szczecin-Jonkoping-Vasteras- Sweden
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 07 sierpnia 2009 - 19:33

ALI, oki ale czy wklad z normalnej puchy zmienic na jakiś sport np. KN czy coś??
czy tylko rezonator wstawic i już nić więcej nie dłubać??:confused:

#526 OFFLINE   ALI

ALI

    R6/2.8.1/Manual

  • 1 496 postów
  • Dołączył: 24-09-2008
  • Skąd: RACIBÓRZ
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 07 sierpnia 2009 - 19:40

wiesz w ja uważam że wkładka jest najlepsza, ale dosyć droga.
możesz też zastosować jakiś stożek byle był markowy, bo jak chcesz założyć jakieś badziewie byle stożkowe to lepiej zostaw ori...

#527 OFFLINE   piniu78

piniu78

    ja sem podziemny tirak

  • 1 237 postów
  • Dołączył: 09-11-2008
  • Skąd: Szczecin-Jonkoping-Vasteras- Sweden
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 07 sierpnia 2009 - 20:02

a musze coś jeszce ingerować w dolot lub wydech na ori lub stożku??
jeśli stożek to myśle o kn ale pewnie modyfikacja zasysanego powietrza wchodzi w rachube, w sensie przewody bliżej koła czy bliżej atrapy(choc i tak już są prawie na zewnątrz)?

#528 OFFLINE   lendio

lendio
  • 3 116 postów
  • Dołączył: 02-07-2006
  • Skąd: PODKARPACIE
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 07 sierpnia 2009 - 20:53

a u mnie czuje jakby poleciala troche z mocy, osłabiło ją cos. i spalanie spadło jakies 1,5 l lpg na 100km przy takiej samej jezdzie


Jest troche inaczej. Niemasz juz odczuwalnego kopniecia przy ok 3500 tys bo nie ma multirami i zaworu, ktory sie przy tych obr otwieral, ale za to ma lepszy sam dol tak od 2 tys i lepsza gore po przekroczeniu wlasnie 4 tys obr. Ogolnie aut berdziej rowno sie kreci.

Doloz drugi aku podcisnienia i porownaj (wtedy moim zdaniem jest lepiej). Opisywalem to juz w tym dziale co i jak podpiac.

Pozatym sprawdz na beni, moze u ciebie trzeba cos zmienic w ustawieniach lpg.

Jechales moja ja mam podpiety ten drugi akumulatorek powietrza.

#529 OFFLINE   serek

serek
  • 1 571 postów
  • Dołączył: 05-04-2008
  • Skąd: huntingdon

Napisany 07 sierpnia 2009 - 21:45

moze przeoczylem w poprzednich postach, ale jak wyglada sprawa odciecia zaplonu?? i predkosci max? czy przesowa sie do powiedzmy 7tys? czy jest bez zmian?
pozdro

#530 OFFLINE   ALI

ALI

    R6/2.8.1/Manual

  • 1 496 postów
  • Dołączył: 24-09-2008
  • Skąd: RACIBÓRZ
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 07 sierpnia 2009 - 21:47

wiesz jeżeli nie zaingerujesz w sterowanie elektroniczne to nic ci się nie zmieni...

#531 OFFLINE   beast

beast

    Vauxhall Killer

  • 18 304 postów
  • Dołączył: 04-08-2006
  • Skąd: Kwidzyn
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 07 sierpnia 2009 - 21:48

moze przeoczylem w poprzednich postach, ale jak wyglada sprawa odciecia zaplonu?? i predkosci max? czy przesowa sie do powiedzmy 7tys? czy jest bez zmian?
pozdro


za odciecie odpowiada ECU a tam nic nie ruszasz wiec zostaje bez zmian. pozatym patrzac na wykrec mocy omegi przeniesienie wyzej mija sie z celem - poza wiekszym halasem i obciazeniem silnika nic byl to nei dalo




 


#532 OFFLINE   tomek mv6

tomek mv6
  • 204 postów
  • Dołączył: 05-05-2009

Napisany 07 sierpnia 2009 - 23:35

mam takie pytanie do wszystkich co poizolowali swoje puszki,czy po tym zabiegu wyczowacie jakas roznice na zimnym silniku(tak okolo 80 do 90 stopni) i na cieplym(po dluszej podruzy)???

#533 OFFLINE   Payatz

Payatz

    The Darkness Age Has Come

  • 1 090 postów
  • Dołączył: 26-06-2008
  • Skąd: Jaworzno
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 07 sierpnia 2009 - 23:44

myślę że największym problemem jest start ze świateł, kiedy silnik jest już ciepły, ale przepływ powietrza przez puchę jest niski, i wtedy się nagrzewa. Montaż dziś za 14 h. Będzie kompletny manual :)

 


#534 OFFLINE   tomek mv6

tomek mv6
  • 204 postów
  • Dołączył: 05-05-2009

Napisany 08 sierpnia 2009 - 00:05

myślę że największym problemem jest start ze świateł, kiedy silnik jest już ciepły, ale przepływ powietrza przez puchę jest niski, i wtedy się nagrzewa. Montaż dziś za 14 h. Będzie kompletny manual :)


ale po takich izolacjach jak wiekszosc kolegow zrobilo to swiatla nie powinny miec wiekszego znaczenia.dlatego moje pytanie,czy jest jakas roznica?

#535 OFFLINE   Payatz

Payatz

    The Darkness Age Has Come

  • 1 090 postów
  • Dołączył: 26-06-2008
  • Skąd: Jaworzno
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 08 sierpnia 2009 - 00:09

no, właśnie o to biega :)

Exec, z tego co kojarzę, walczył ostro z izolacją, więc coś może powiedzieć na ten temat.

 


#536 OFFLINE   Lukasboss

Lukasboss

    VW Jetta 1.4 TSI

  • 1 657 postów
  • Dołączył: 24-07-2007
  • Skąd: Słupsk
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 08 sierpnia 2009 - 01:04

mam takie pytanie do wszystkich co poizolowali swoje puszki,czy po tym zabiegu wyczowacie jakas roznice na zimnym silniku(tak okolo 80 do 90 stopni) i na cieplym(po dluszej podruzy)???


różnica nie zauważalna... przed zaizolowaniem wyraźna :-]

#537 OFFLINE   gorum

gorum
  • 295 postów
  • Dołączył: 25-01-2009

Napisany 08 sierpnia 2009 - 07:47

Lendio ok sprawdze jak wróce z trasy ;)

swoją drogą testowałem wczoraj od 0 do 100, wynik uzyskany to około 9sekund więc możliwe ze mi się tylko wydawało. auto ładnie ciągnie bez szarpnięc do 7000, jest wtedy około 110 km/h na drugim biegu. generalnie nei jestem za takim meczeniem silnika ale chcialem sprawdzic o co chodzi czemu taki muł. no i mam ze to ze mną coś nie tak a nie z autem :D

#538 OFFLINE   lord_craven

lord_craven

    Ciem kotka!

  • 5 572 postów
  • Dołączył: 30-08-2006
  • Skąd: Giedlarowa
  • Województwo: podkarpackie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 08 sierpnia 2009 - 08:05

no i mam ze to ze mną coś nie tak a nie z autem

to norma u Ciebie :D

#539 OFFLINE   bruniak

bruniak

    Zbanowany

  • 163 postów
  • Dołączył: 16-12-2007
  • Skąd: bstok

Napisany 08 sierpnia 2009 - 08:07

110 na 2 biegu to normalnie ciagnie ;p u mnie w starej B wyskakiwalo do 115/120 po zrobieniu przelotowych wydechow

#540 OFFLINE   beast

beast

    Vauxhall Killer

  • 18 304 postów
  • Dołączył: 04-08-2006
  • Skąd: Kwidzyn
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 08 sierpnia 2009 - 08:51

110 na 2 biegu to normalnie ciagnie ;p u mnie w starej B wyskakiwalo do 115/120 po zrobieniu przelotowych wydechow


a co ma wydech do przelozen skrzyni biegow ? ? :eek: