Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

MANTZEL


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
2306 odpowiedzi na ten temat

#2081 OFFLINE   Gajosrw

Gajosrw

    Niebieski grat i gwoździe

  • 100 postów
  • Dołączył: 16-01-2013
  • Skąd: Warszawa - Grochów

Napisany 04 grudnia 2013 - 23:08

Podgrzewanie przepustnicy zostało odłączone już na samym początku :)

Panowie, mam takie małe pytanko... Po założeniu puchy czuję że jest różnica, jestem zadowolony :) Efekt placebo wykluczam bo pasażerowie pytają co zrobiłem że tak ładnie się zbiera :) Ale hamować nie hamowałem, nie o to chodzi...

Jest lepiej, dużo lepiej, ALE! Co jakiś czas na blacie zapala mi się na pół minuty check i gaśnie, zapala się nieregularnie, co mogłem popsuć? Fejsa nie mam, także błędu podczas jazdy nie zdiagnozuję

#2082 OFFLINE   Lukasboss

Lukasboss

    VW Jetta 1.4 TSI

  • 1 657 postów
  • Dołączył: 24-07-2007
  • Skąd: Słupsk
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 04 grudnia 2013 - 23:48

Na spinacz sprawdź po jeździe i będzie wiadomo (KLIK) Odłączyłeś może wtyczkę od czujnika podciśnień przy przepustnicy na multiramie ??

#2083 OFFLINE   Gajosrw

Gajosrw

    Niebieski grat i gwoździe

  • 100 postów
  • Dołączył: 16-01-2013
  • Skąd: Warszawa - Grochów

Napisany 05 grudnia 2013 - 00:14

Niee, zostawiłem ją :) czujnik też :) Wężyki też tak jak powinny być :) Chyba że to błędy za dużej ilości powietrza. Nawet obroty mam teraz równe 600, jak nigdy w życiu :) A jak check zgaśnie to na spinacz pokaże błąd? jaki pokazał się wcześniej

#2084 OFFLINE   robert514

robert514

    bla bla bla

  • 3 190 postów
  • Dołączył: 09-01-2009
  • Skąd: Warszawa Wola
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 05 grudnia 2013 - 00:20

Niee, zostawiłem ją :) czujnik też :) Wężyki też tak jak powinny być :) Chyba że to błędy za dużej ilości powietrza. Nawet obroty mam teraz równe 600, jak nigdy w życiu :) A jak check zgaśnie to na spinacz pokaże błąd? jaki pokazał się wcześniej


spinacz pokaże błędy, ale te aktywne i nieaktywane:p

#2085 OFFLINE   Gajosrw

Gajosrw

    Niebieski grat i gwoździe

  • 100 postów
  • Dołączył: 16-01-2013
  • Skąd: Warszawa - Grochów

Napisany 05 grudnia 2013 - 00:25

Błędów aktywnych już nie ma :D wyeliminowane :) tylko to ustrojstwo teraz co się pojawia i znika i znika i znika :D

#2086 OFFLINE   czesiek

czesiek

    nagadałem się

  • 3 019 postów
  • Dołączył: 23-08-2007
  • Skąd: Bydgoszcz
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.5 V6 X25XE

Napisany 07 grudnia 2013 - 08:11

Byłeś blisko, pomyliłeś się o niecały litr ;)

Chociaż dla co niektórych litr (czyli tak zwane przerośnięte 0,7) to faktycznie tyle co nic :F


Puszka pod dlugi dolot wydaje mnie sie przerostem formy nad treścią... A jeżeli juz ja stosować to powinna byc odpowiednio policzona, a mam wrażenie ze niektorzy o tym zapominają.

Z krotkim dolotem dyskusji nie ma, bo tam puszka robi różnicę :)



A puszka na krótkim dolocie pojemnościowo dodaje ze 3 razy tyle..
Więc i do długiego jest sens dokładać w odpowiednich rozmiarach...


Czyli jak zrozumiałem: objętość puszki na krótki dolot - objętość końcówki długiego dolotu (ten litr) = objętość puszki na długi dolot? :hmmm:

#2087 OFFLINE   Gajosrw

Gajosrw

    Niebieski grat i gwoździe

  • 100 postów
  • Dołączył: 16-01-2013
  • Skąd: Warszawa - Grochów

Napisany 07 grudnia 2013 - 10:11

Jeszcze jedno pytanie mam :) Szukam estetycznego rozwiązania połączenia puchy z dolotem, najlepiej czarnego i z CIENKĄ ścianką... Udało mi się znaleźć takowe rurki, ale jedynie grubościenne, co po katordze wciśnięcia na kolektor, słabo wygląda...
Macie jakiś pomysł, jakiś sklep, albo sami macie do sprzedania?

Chciałbym aby po otwarciu maski, nie wyglądało to jak rzeźba

#2088 OFFLINE   Lukasboss

Lukasboss

    VW Jetta 1.4 TSI

  • 1 657 postów
  • Dołączył: 24-07-2007
  • Skąd: Słupsk
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 07 grudnia 2013 - 12:25

Temat wałkowany od dawna i ciężko coś znaleźć. Najlepsze chyba rozwiązanie to odpowiednie ucięcie oryg. górnych rur od multiramu.

#2089 OFFLINE   Gajosrw

Gajosrw

    Niebieski grat i gwoździe

  • 100 postów
  • Dołączył: 16-01-2013
  • Skąd: Warszawa - Grochów

Napisany 07 grudnia 2013 - 12:29

Tak, przewaliłem połowę tego tematu, ale to dosyć stare posty, a może ktoś coś wymyślił.. te org mi się w ogóle nie podobywują

#2090 OFFLINE   smadapmega

smadapmega
  • 776 postów
  • Dołączył: 13-06-2009
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 07 grudnia 2013 - 12:57

Tak, przewaliłem połowę tego tematu, ale to dosyć stare posty, a może ktoś coś wymyślił.. te org mi się w ogóle nie podobywują


ja mam silikonwowe rury (niebieskie), idealnie na sztywno wchodzi. Są grube ale specjalnie takie chciałem aby było wytrzymałe. Zostało mi około 50 cm, jak chcesz to PW.

#2091 OFFLINE   Gajosrw

Gajosrw

    Niebieski grat i gwoździe

  • 100 postów
  • Dołączył: 16-01-2013
  • Skąd: Warszawa - Grochów

Napisany 07 grudnia 2013 - 13:03

Mam takie same :) na puchę wchodzi gładko, ale na kolektor już jest problem, brzydko wygląda po założeniu.
mam takie o :D fi 58-59
http://img06.allegro...3/95/3663839583

#2092 OFFLINE   adipaw

adipaw

    WEBASTOi zima niestraszna

  • 662 postów
  • Dołączył: 25-06-2012
  • Skąd: WWY

Napisany 07 grudnia 2013 - 13:24

no ja kupiłem taki trochę grubszy i jest za gruby ile ma twój grub.

#2093 OFFLINE   Gajosrw

Gajosrw

    Niebieski grat i gwoździe

  • 100 postów
  • Dołączył: 16-01-2013
  • Skąd: Warszawa - Grochów

Napisany 07 grudnia 2013 - 14:24

Będę w domu, to wezmę suwmiarkę i zmierzę, napisz pw po 22giej (lubię zapominać)
na pewno grubszego jak ja, nie masz... Namęczyłem się niemiłosiernie żeby to wcisnąć i żeby jeszcze obejmy były w tym samym miejscu, gdzie jedna rura bez proszenia sama wchodzi, tak 2 ciężko ale wykonalne

#2094 OFFLINE   michu2312

michu2312
  • 156 postów
  • Dołączył: 03-10-2012
  • Skąd: Czerwonak

Napisany 07 grudnia 2013 - 14:27

Ja mam ucięte pod kątem rury z oryginalnego krĂłtkiego dolotu i wg mnie jest idealnie,


Dodany obrazek

Wysłane z mojego GT-N7000

#2095 OFFLINE   adipaw

adipaw

    WEBASTOi zima niestraszna

  • 662 postów
  • Dołączył: 25-06-2012
  • Skąd: WWY

Napisany 07 grudnia 2013 - 14:29

i ja tak poczyniłem tylko za krótko ciut obciąłem :(

#2096 OFFLINE   Lukasboss

Lukasboss

    VW Jetta 1.4 TSI

  • 1 657 postów
  • Dołączył: 24-07-2007
  • Skąd: Słupsk
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 07 grudnia 2013 - 15:46

Ja mam ucięte pod kątem rury z oryginalnego krĂłtkiego dolotu i wg mnie jest idealnie,

Wysłane z mojego GT-N7000


I to rozwiązanie jest chyba najlepsze. Bez problemu złapiemy obiema opaskami między przepustnicami.

P.S Ten trójnik od węża LPG mógł byś dać pod puszką i rozchodziło by się na boki było by estetyczniej :)

Dodany obrazek

#2097 OFFLINE   michu2312

michu2312
  • 156 postów
  • Dołączył: 03-10-2012
  • Skąd: Czerwonak

Napisany 07 grudnia 2013 - 16:19

P.S Ten trĂłjnik od węża LPG mĂłgł byś dać pod puszką i rozchodziło by się na boki było by estetyczniej :)

Dodany obrazek


Wiem wiem kiedyś się za to zabiorę

Wysłane z mojego GT-N7000

#2098 OFFLINE   7gsi

7gsi

    szypka złomega v 5.0

  • 309 postów
  • Dołączył: 25-08-2006
  • Skąd: szczecin
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 07 grudnia 2013 - 18:13

P.S Ten trójnik od węża LPG mógł byś dać pod puszką i rozchodziło by się na boki było by estetyczniej :)


ale i mniej wygodnie, prawda?
Ja bym tak zostawił - w końcu zazwyczaj jeździ się z zamkniętą maską :D

na pewno grubszego jak ja, nie masz... Namęczyłem się niemiłosiernie żeby to wcisnąć (...)


:jump:

leżę :p

#2099 OFFLINE   Lukasboss

Lukasboss

    VW Jetta 1.4 TSI

  • 1 657 postów
  • Dołączył: 24-07-2007
  • Skąd: Słupsk
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 07 grudnia 2013 - 19:26

ale i mniej wygodnie, prawda?


:hmm:

Bez różnicy, raz tak robisz i

w końcu zazwyczaj jeździ się z zamkniętą maską :D


Jak kogoś nie interesuje co i jak dzieje się/wygląda pod maską to oczywiście bez znaczenia :)

Gietki86: to stara nieaktualna fota :)

#2100 OFFLINE   gietki86

gietki86

    engine loading.....

  • 169 postów
  • Dołączył: 29-05-2012
  • Skąd: Zduńska Wola

Napisany 08 grudnia 2013 - 18:37

Listwy od lpg-a dal bym w pion co by dluzej popracowaly:p