

MANTZEL
#2061
OFFLINE
Napisany 02 grudnia 2013 - 16:53
A wracając do tematu to niektórzy nadal uważają że puszka nawet w krótkim kolektorze niewiele albo i nic nie daje. Nawet nie izolują bo to też bez sensu, bo przecież manzel nie izolował swoich. Nawet wykonane pomiary powietrza w układzie dolotowym do nich nie przemawiają (zdaje się że 7gsi wykonywał)
Więc adipaw olej temat - niektórych nie przekonasz.
#2062
OFFLINE
Napisany 02 grudnia 2013 - 17:10


#2063
OFFLINE
Napisany 02 grudnia 2013 - 18:06
Puszka pod dlugi dolot wydaje mnie sie przerostem formy nad treścią... A jeżeli juz ja stosować to powinna byc odpowiednio policzona, a mam wrażenie ze niektorzy o tym zapominają.
Z krotkim dolotem dyskusji nie ma, bo tam puszka robi różnicę

#2064
OFFLINE
Napisany 02 grudnia 2013 - 19:00
Zarówno wcześniej jak i teraz puszka pomalowana w 3 warstwach specjalną farbą izolującą od wysokiej temperatury, jakaś angielska bo w PL cięzko mi było ją wogóle kupić - fakt że droga była ale owijanie matami nie spełnia dla mnie aspektów wizualnych po otwarciu maski

#2065
OFFLINE
Napisany 02 grudnia 2013 - 19:03
fakt że droga była ale owijanie matami nie spełnia dla mnie aspektów wizualnych po otwarciu maski
widzę że nie tylko mi owijana puszka nie pasuje


#2066
OFFLINE
Napisany 02 grudnia 2013 - 19:26
A puszka na krótkim dolocie pojemnościowo dodaje ze 3 razy tyle..Byłeś blisko, pomyliłeś się o niecały litr
Więc i do długiego jest sens dokładać w odpowiednich rozmiarach...

ZWYKŁY KLUBOWICZ
#2067
OFFLINE
Napisany 02 grudnia 2013 - 19:30
Zarówno wcześniej jak i teraz puszka pomalowana w 3 warstwach specjalną farbą izolującą od wysokiej temperatury, jakaś angielska bo w PL cięzko mi było ją wogóle kupić - fakt że droga była ale owijanie matami nie spełnia dla mnie aspektów wizualnych po otwarciu maski
Farba VHT z fakturą przypominającą baranek. Mam w tym kolektor i puszkę. Tworzy grubą warstwę i jak nazwa wskazuje jest do Very High Temperature. Droga bo 50-60 zł za mała puszkę

Ulubiona farba Hondziarzy: http://honda-tech.co...d.php?t=2505517
#2068
OFFLINE
Napisany 02 grudnia 2013 - 19:37
Mam w tym kolektor i puszkę
A jesteś w stanie zmierzyć temp. powietrza w puszcze przy rozgrzanym silniku ?


ZWYKŁY KLUBOWICZ
#2069
OFFLINE
Napisany 02 grudnia 2013 - 19:40
#2070
OFFLINE
Napisany 02 grudnia 2013 - 19:47
w odpowiednich rozmiarach...
i to jest słowo klucz... że jak już to odpowiednio policzoną
#2071
OFFLINE
Napisany 02 grudnia 2013 - 19:50
A jesteś w stanie zmierzyć temp. powietrza w puszcze przy rozgrzanym silniku ?
ale po co??
#2072
OFFLINE
Napisany 02 grudnia 2013 - 20:05
widzę że nie tylko mi owijana puszka nie pasuje
a jak ci się mój pomysł w wykonaniu ultera podoba
Wygląda estetycznie, ja co prawda wolę delikatne napisy akcentujące limitowane serie ale na to każdy patrzy inaczej wg własnego uznania. Napis jest ładnie i równo wykonany, wszystko spasowane - puszka dobrze się łączy z resztą silnika i stanowi w jakimś sensie całość. Dla mnie wzorowo.
Rzeczywiście farba to VHT, jak szukałem 3,5 roku temu długo się namęczyłem aby znaleźć coś co będzie miało odpowiednie parametry izolujące i zatrzyma wysokie temperatury. Jak kładłem kolejne 3 warstwy u siebie czekałem po każdej jednej warstwie 1 dzień do wyschnięcia i kładlem kolejną grubą warstwę. Jedna warstwa to za mało, po minimum 2 grubych warstwach tworzy się delikatnie miękka powierzchnia, porównałbym do warstwy gumy, producent określa że farba ma właściwości izolujące do 250 stopni C czy nawet wyżej (juz dokładnie nie pamiętam ale na pewno wyżej niż około 130 stopni które może byc w tym miejscu komory silnika).
Jeśli ktoś chce miec estetycznie i w pełni funkcjonalnie polecam, wielokrotnien sprawdzałem nagrzanie puszki pokrytej tym preparatem i o ile do kolektora nie można się dotknąć bo parzy o tyle puszka jest po prostu dobrze ciepła - jest duża różnica.
Dla porządnej izolacji, czyli przykładowo do 3 warstw trzeba mieć minimum 2,5 puszki, idealnie jest kupic od razu 3. Ja po krawędziach puszki (ranty) nanosiłem jeszcze dodatkowo czwarty raz.
#2073
OFFLINE
Napisany 02 grudnia 2013 - 20:17
A jesteś w stanie zmierzyć temp. powietrza w puszcze przy rozgrzanym silniku ?
Bez problemu


#2074
OFFLINE
Napisany 02 grudnia 2013 - 20:18
to się pyty noco...ale po co
Bo jestem ciekaw temp. panujących w puszce bez izolacji, z izolacją i pokrytą lakierem vht...

ZWYKŁY KLUBOWICZ
#2075
OFFLINE
Napisany 02 grudnia 2013 - 20:27
to się pyty noco...
Bo jestem ciekaw temp. panujących w puszce bez izolacji, z izolacją i pokrytą lakierem vht...
to sobie termometr zamontuj:p
#2076
OFFLINE
Napisany 03 grudnia 2013 - 15:29
Gdzieś tu padło hasło otuliny kauczukowej z aluminium.. Myślę że jest to dobra sprawa, chociażby dlatego że mamy dodatek tego aluminium i estetycznie o wiele lepiej to wygląda niżeli same maty aluminiowe, które wyglądają jak

Tylko jak to poskładać do kupy żeby to wyglądało jak równy kwadrat, czy tam prostokąt, a nie piłka pod maską:jump: rozumiem że można wszystko poowijać tą matą błyszczącą, czy coś, ale to wstyd przed kimś maskę otworzyć!
Dodatkowo trzeba by było zająć się obudową filtra powietrza, też ją odizolować od ciepła, a ta ma takie kształty...

#2077
OFFLINE
Napisany 03 grudnia 2013 - 23:06

jutro pomierze Wam temperatury w dolocie przy nagrzanym silniku lacznie z filtrem powietrza specjalistycznym urzadzeniem, ktore procz temp i wilgotnosci pokazuje przeplyw powietrza na sekunde. Byc moze pomiary dadza pewien obraz warunkow panujacych w dolocie i odwiedzie to Was do owijania go calego matami

#2078
OFFLINE
Napisany 03 grudnia 2013 - 23:35

Co do owijania, jestem przeciwny, bo paskudnie to wygląda! Ale skoro jeden z drugim mówi że przed owinięciem miał muła, a po owinięciu czuje się jak w vajperze to ja nie wiem sam już... A jeżeli mam owijać to niech to wygląda
#2079
OFFLINE
Napisany 03 grudnia 2013 - 23:50
#2080
OFFLINE
Napisany 04 grudnia 2013 - 08:52
Chyba ze jego tez zaizolowac


782-214-578
884-777-999
