to ile teraz koników wyszło?Kolejny pomiar
Tym razem walki wydechowe A od x30xe wlozone na wydech
doszlo pare koni i Nm
mam uczucie ze lepiej sie wkreca miedzy 2 a 3 tys 20170816_180559.jpg


2.5v6 hamownia
#21
OFFLINE
Napisany 16 sierpnia 2017 - 17:18
Najczystsza omega od XIX zlotu
#22
OFFLINE
Napisany 16 sierpnia 2017 - 17:33
Bez tytułu.jpg 46,8K
13 pobrań
200 kucy i 240 NM
jeszcze czekam na puszkę na pająki
kurde nie wiem dlaczego tak zmniejsza jakosc zdjec ktore wklejam
wrzucać na zewnętrzny hosting?
#23
OFFLINE
Napisany 16 sierpnia 2017 - 18:31
Lepiej wrzuć bo nawet z lupą ciężko cokolwiek zobaczyć
#24
OFFLINE
Napisany 16 sierpnia 2017 - 19:50
Najczystsza omega od XIX zlotu
#25
OFFLINE
Napisany 20 września 2017 - 19:12
Wrzucam jeszcze raz zdjecia:
Ecu od 3.0 na benzynie i ecu od 3.0 na lpg
Z odłączonymi lambdami a drugi pomiar bez puszki filtra:
Pomiar z odłaczonymi lambdami gaz ustawiony na afr
Pierwszy tylko wałki G ssace od 3.0 a drugi wałki G oraz A czyli i ssace i wydechowe od 3.0
Na razie nie mam puszki na pająki ale wpadł mi w ręce regulator ciśnienia paliwa z omegi 3.2
3.8 bara
W planach też jest zmiana na dwa wałków wydechowych aktualnie A na wałki G.
Podobno brytyjska policja jezdziła na G + G
#26
OFFLINE
Napisany 20 września 2017 - 19:23
Z tego wynika, że EKU od 3.0 nic nie daje bo od 2.5 jest w stanie się zaadoptować do zmiany?
Wykres na GA trochę dziwaczny bo max moment jest dostępny o 2tyś obrotów niżej? ale może to taka charakterystyka silnika
Tak czy inaczej wynika z tego, że warto wymienić oba wałki pomimo tego, że na samych G da się jeszcze coś pociągnąć jeśli chodzi o obroty.
Ps. Da się coś jeszcze na pewno ugrać robiąc strojenie i ten dołek zlikwiduje Masz tam kogoś kto ogarnia temat?
Szacun za chęci i informacje dla potomnych
Podobno brytyjska policja jezdziła na G + G
To byłby hicior sezonu

#27
OFFLINE
Napisany 22 października 2017 - 21:33
po wymianie regulatora cisnienia na 3.8 bara:
Jak widac róznicy nie ma. Można uznać że w granicy błędu pomiarowego.
Jezdziłem z AFRem i jest okolice 14.7 wiec beny nie brakuje
#28
OFFLINE
#29
OFFLINE
Napisany 31 października 2017 - 09:19
Mógłbyś ECU AF od 3.0 wsadzić podobno najwięcej paliwa podlewa.
Może sam regulator bez wtrysków nic nie daje? może trzeba też wydajniejszą pompkę paliwa?
Jakbyś chciał wałki 4G to mam 2xG na sell
#30
OFFLINE
Napisany 07 listopada 2017 - 15:23
Chyba wróce do regulatora 3 bary, mam wrazenie ze troche przelewa waszke szczegolnie na rozruchu bo jakos ciezej pali na zimnym.
Nie widzę sensu próby kompa od 3.0 do tego regulatora 3.8 bara zeby np. podlał wiecej paliwa niz ecu 2.5 bo tak jak pisałem na afr podczas jazdy jest okolice 14.7 a nawet czasem bogaciej wiec znaczy ze daje odpowiednia ilosc paliwa na ilosc powietrza a dodatkowe paliwo tylko zmiejszy moc bo z tego co sie orientuje to najwieksza moc jest przy troche ubozszej mieszance a nie bogatszej
widze jeszcze takie opcje wzrostu wyników:
doprowadzenie wiecej powietrza skoro benzyny starcza np. przez
- jeszcze wyzsze wałki
- wieksze zawory
- polepszenie wydechu ktory moze jeszcze blokowac i tłamsić zasys
a pozniej to juz tylko turbo albo kompresor
poprawcie mnie jezeli sie myle
#31
OFFLINE
Napisany 08 listopada 2017 - 01:30
bo z tego co sie orientuje to najwieksza moc jest przy troche ubozszej mieszance a nie bogatszej
Tak to wygląda np w przypadku Hondy, gdzie większość jest przelana i dopiero odpowiedni striciel jest w stanie ogarnąć temat

widze jeszcze takie opcje wzrostu wyników: doprowadzenie wiecej powietrza skoro benzyny starcza np. przez - jeszcze wyzsze wałki - wieksze zawory - polepszenie wydechu ktory moze jeszcze blokowac i tłamsić zasys
Tym już dużo nie ugrasz ale pewnie jeszcze jakieś 15KM i odpowiednio Nm dostanie ale jak już Ci wcześniej pisałem po profesjonalnym strojeniu bez oryginalnego kompa.
Jak masz kasę na takie zabawy to będzie strzał w dziesiątkę i pewnie wyjdzie jedno z mocniejszych N/A X25XE+
a pozniej to juz tylko turbo albo kompresor
nie baw się w kompresor

jak już to ładuj turbo a masz na czym bazować jeśli chodzi o informacje, już było tego trochę
Jak masz silnik w dobrym stanie to powinien przyjąć trochę na klatę na OEM gratach, tylko odprężyć go trochę trzeba ale do tego też są gotowe graty
#32
OFFLINE
Napisany 08 listopada 2017 - 20:06
Chyba wróce do regulatora 3 bary, mam wrazenie ze troche przelewa waszke szczegolnie na rozruchu bo jakos ciezej pali na zimnym.
Nie widzę sensu próby kompa od 3.0 do tego regulatora 3.8 bara zeby np. podlał wiecej paliwa niz ecu 2.5 bo tak jak pisałem na afr podczas jazdy jest okolice 14.7 a nawet czasem bogaciej wiec znaczy ze daje odpowiednia ilosc paliwa na ilosc powietrza a dodatkowe paliwo tylko zmiejszy moc bo z tego co sie orientuje to najwieksza moc jest przy troche ubozszej mieszance a nie bogatszej
widze jeszcze takie opcje wzrostu wyników:
doprowadzenie wiecej powietrza skoro benzyny starcza np. przez
- jeszcze wyzsze wałki
- wieksze zawory
- polepszenie wydechu ktory moze jeszcze blokowac i tłamsić zasys
a pozniej to juz tylko turbo albo kompresor
poprawcie mnie jezeli sie myle
no ECU od 3.0 to nie tylko więcej paliwa ale też inne kąty zapłonu
#33
OFFLINE
Napisany 09 listopada 2017 - 10:06
no fakt ze inne kąty zauważyłem na ecu od 3.0 przez opel scanner.
mysle na probą strojenia samemu np. na ecu masterze , regulacje lpg na na afr ogarniam a to bedzie chyba dosyć podobne
i cały czas czekam na puszke ala mantzel
#34
OFFLINE
Napisany 13 listopada 2017 - 23:42
kolejny eksperyment to H-pipe
dzwiek faktycznie sie troche zmienił szczegolnie na jałowym
#35
OFFLINE
Napisany 14 listopada 2017 - 09:55
mysle jeszcze nad tymi wałkami G na wydech ale na angielskich forach piszą ze poprawiają góre a dół chyba nawet słabiej
jak bede miał wene na kolejną rozbiórkę rozrządu to sprawdze
#36
OFFLINE
Napisany 15 listopada 2017 - 14:20
Ten H pipe to miał coś poprawić?
Nie wiem czy nie pogorszy np przepływu spalin.
Wynik nie zmienił się znacząco a patrząc na temp to może nawet być gorszy jak znowu będzie około 30stopni.
Apropos wałków GG to nie będzie problemów z ustawieniem rozrządu?
Muszę sprawdzić swoje stare E/F w wolnej chwili.
#37
OFFLINE
Napisany 15 listopada 2017 - 17:06
Nie bedzie problemu z ustawieniem rozrzadu ale z tego co wiem bedzie problem z wolnymi obrotami.
#38
OFFLINE
Napisany 15 listopada 2017 - 19:39
Mam 4xg w vb 2.6 ecu i500 i nie ma zadnego problemu z wolnymi a tym bardziej ustawieniem rozrzaduNie bedzie problemu z ustawieniem rozrzadu ale z tego co wiem bedzie problem z wolnymi obrotami.
Dla lepszego efektu z tym setupem walkow dalem wlasnie regulator cisnienia 3.8bara
Na 3 barowym silnik chodzil bardzej ostro,sucho
#39
OFFLINE
Napisany 16 listopada 2017 - 08:18
no miał poprawic co najmniej dzwiek:) wydaje mi sie ze troche znikneły rezonansy własnie w okolicach srodka wydechu . generalnie na youtubie sa testy h- pipa w v8 a wiadomo ze tam wydech maja dwa zapłony na głowicy jednoczesnie a v6 jeden ale teoria była ze w momencie wydechu od łacznika h spaliny maja dwa razy pojemniejszy wylot. chcialem to sprawdzic
kolego WOYSA tam jest zapodana norma din ktora bierze poprawke na cisnienie i temperature wiec w lato powinien byc ten sam wynik
#40
OFFLINE
Napisany 16 listopada 2017 - 10:00
Mam 4xg w vb 2.6 ecu i500 i nie ma zadnego problemu z wolnymi a tym bardziej ustawieniem rozrzadu Dla lepszego efektu z tym setupem walkow dalem wlasnie regulator cisnienia 3.8bara Na 3 barowym silnik chodzil bardzej ostro,sucho
Oczywiście zgodzę się w 2.6 najlepsza konfiguracja 4xg. Ja pisałem o 2.5.
Także otagowane jednym lub więcej z tych słów kluczowych: hamownia, pomiary, tuning, 2.5 v6 wałki 3.0, wałki, ecu od 3.0
Forum Główne →
Imprezy motoryzacyjne →
Motoryzacyjny spot z Południe TEAMRozpoczęte przez Galosik , 24 mar 2018 ![]() |
|
![]()
|
||
Technika →
Tuning →
Tuning silnika →
Diesel →
Jak skutecznie i bezpiecznie podniesc moc w omedze b fl 2,5 dti 2003r 150kmRozpoczęte przez Pi4tA , 15 mar 2017 ![]() |
|
![]()
|