pomiar na sterowniku AF, moze jest i mapa w kosci inna nie przecze, nie sprawdzałem AFR ale generalnie wracam do HJ
Napisany 26 stycznia 2018 - 19:30
pomiar na sterowniku AF, moze jest i mapa w kosci inna nie przecze, nie sprawdzałem AFR ale generalnie wracam do HJ
Napisany 19 lutego 2018 - 21:30
zrobilem znowu pare pomiarow
tym razem przeciagniety zostal motor do odcinki a nie minimalnie przed i okazalo sie ze jest 210 kucy na samym końcu wykresu
dodatkowo pomiary z odlaczanymi i zaslepianymi klapami od multiramu
z odpieta tylna klapa jest ladny gladki wykres momentu i mocy ale na niskich obrotach jest wszystkiego sporo mniej
tak wiec fabryka sie spisala
Napisany 19 kwietnia 2018 - 07:42
Na felgi ostatnio wjechały nowe oponki wiec można było szybciej pojechać i wyszedł mi wynik 230km/h przy 6300 obrotów, wiecej nie chciała iść.
W budzie jest skrzynia od R25 i most 4.22.
Ile wam panowie polecą omegi na skrzyni R28 i moście 3.9 albo 3.7 ?
Napisany 04 września 2018 - 10:30
Robiłeś już pomiar na 4 wałkach G?
Jakbyś jeszcze szukał to mogą Ci polecić kogoś od kogo kupiłem i ponoć ma jeszcze jeden komplet
Co najśmieszniejsze u mnie w X30XE ktoś się pomylił i założył wałki odwrotnie
Jak będę to naprawiał to od razu wrzucę wszystkie G.
Tylko nie mam tak jak Ty hamowni pod nosem to i pomiarów nie da się zrobić, może po wymianie...
Napisany 09 grudnia 2018 - 21:27
witam
nie sprawdzałem 4x G bo w miedzy czasie miałem przygode z głęboką wodą i
tak wyszło bokiem
Wiec teraz jest zmiana na 3.2 z głowicami 2.5 po frezowaniu dolotowych i wydechowych z wałkami G oraz J z regulatorem 3.8 bara
i na osprzecie od 2.5 z Ecu od 3.0
taka troche kombinacja
na razie jest lipa gorzej niż seria bo miało byc sprezanie zwiakszone przez zmiane tych głowic z 10:1 na okolo 10,8:1 wiec troche mało tych kuni wyszło.
Jedzie ładnie ale wyglada na to ze trzeba by to ustawić bo sterownik od 3.0 chyba słabo sobie radzi. Czekam na jakies ewentualne podpowiedzi od czego zacząc bo przydało by sie troche kunia jeszcze wykrzesać
Napisany 10 grudnia 2018 - 09:22
już coś znalazłem z forum catery , chyba bedzie przekładka wałków
"Per Zirk of OOF, if we want more top end HP we must swap the 2.5L's intake and exhaust camshafts with 4 intake ("G") camshafts from the 3.2L and/or 3.0L engines (both motors use the same "G" intake camshafts). If we want more low to midrange torque we must use the "A" exhaust cams from the 3.0L (L81). Either way we should use the exhaust valves from either the 3.0L or 3.2L (sodium filled for better heat transfer). The "J" exhaust camshafts from the low compression 3.2L will reduce both power & torque in this higher compression "Frankenengine". Throw those "J" sticks in the dumpster.
Napisany 15 grudnia 2018 - 12:14
Ja mam teraz 3.0 na 4 wałkach G ale u mnie nie ma tak lekko z hamownią
Zdecydowałem się na to gdyż jakiś janusz wcześniej robiąc głowicę zamienił wałki stronami i na jednej było ok a na drugiej A siedział na w miejscu ssacych a A na wydechowych O dziwo jeździło to jakoś
Muszę jeszcze katy wyciąć, bo się rozsypały, zmienić kable na nowe i chyba trzeba będzie sprawdzić na rolkach co to daje w 3.0
Ps. nie lepiej było zrobić niżej głowice od 3.0?
Napisany 15 grudnia 2018 - 21:06
Napisany 16 grudnia 2018 - 00:05
Każdy seryjny komp przelewa paliwo.
Do tego wystarczy lać 98 (nie wiem na jakim robisz pomiary) i już ryzyko mniejsze.
Dodatkowo jeździsz też na LPG a tam jak sobie ustawisz dobrze to nie będzie takiego ryzyka.
Zakładałeś tą z 2.5 bo masz już kanały obrobione itp?
Tak czy inaczej moment na duży plus to pewnie zadowolony jesteś
Napisany 16 grudnia 2018 - 21:58
Napisany 17 grudnia 2018 - 22:56
Zmień od razu na G
No chyba, że chcesz sprawdzić wyniki później po zmianie
Większa pojemność większy niuton
Ja tam z 3.0 średnio jestem zadowolony, bo trzeba się obchodzić jak z jajkiem a w 2.5 można było katować do woli
Forum Główne →
Imprezy motoryzacyjne →
Motoryzacyjny spot z Południe TEAMRozpoczęte przez Galosik , 24 mar 2018 ![]() |
|
![]()
|
||
Technika →
Tuning →
Tuning silnika →
Diesel →
Jak skutecznie i bezpiecznie podniesc moc w omedze b fl 2,5 dti 2003r 150kmRozpoczęte przez Pi4tA , 15 mar 2017 ![]() |
|
![]()
|