
A czy przy prawie 150KM mocy nie powinien reduktor być z jakimś zapasem?? w tych zestawach reduktory są w zasadzie na styk
Napisany 06 maja 2015 - 20:42
Napisany 06 maja 2015 - 21:07
Napisany 07 maja 2015 - 05:52
haha to mamy 1:1
teraz to dopiero trudny wybór.
A czy przy prawie 150KM mocy nie powinien reduktor być z jakimś zapasem?? w tych zestawach reduktory są w zasadzie na styk
Napisany 10 maja 2015 - 07:42
Napisany 10 maja 2015 - 08:14
Napisany 15 maja 2015 - 19:49
Napisany 15 maja 2015 - 21:19
po auto adaptacji wszystko narazie w porządku
Napisany 28 grudnia 2015 - 21:21
Od wczoraj pokazuje mi się po włączeniu zapłonu kontrolka samochód z kluczykiem po wykasowaniu znika na benzynie nie ma tego problemu na gazie za każdym razem wyskakuje P0170 bank1
Napisany 29 grudnia 2015 - 00:00
Od wczoraj pokazuje mi się po włączeniu zapłonu kontrolka samochód z kluczykiem po wykasowaniu znika na benzynie nie ma tego problemu na gazie za każdym razem wyskakuje P0170 bank1
Jest ubogo na gazie .Autokalibracja służy do tego aby silnik jakoś kulał na gazie i dał się wyregulować a ludzie na takich ustawieniach od remontu do remontu.
Napisany 29 grudnia 2015 - 00:05
Jest ubogo na gazie .Autokalibracja służy do tego aby silnik jakoś kulał na gazie i dał się wyregulować a ludzie na takich ustawieniach od remontu do remontu.
Chodzi o to że mam interfejs do lpg auto kalibracja przeprowadzona i tu się moja wiedza kończy o ustawianiu dalszym żeby ktoś mi wypisał jak resztę to ustawić był bym wdzięczny.
Napisany 29 grudnia 2015 - 00:25
Chodzi o to że mam interfejs do lpg auto kalibracja przeprowadzona i tu się moja wiedza kończy o ustawianiu dalszym żeby ktoś mi wypisał jak resztę to ustawić był bym wdzięczny.
Zaznaczasz te kropki i podnosząc do góry podnosisz mnożnik w tym miejscu gdzie mapa gazu jest poniżej mapy pb ,,,dodajesz w ten sposób paliwa .Obniżając mnożnik ujmujesz tam gdzie jest zielona powyżej niebieskiej. Sprawdzasz oczywiście czy mapy pokrywają się po wprowadzonych korektach na odcinku drogi ,jadąc w podobnym stylu na pb i gazie. Instrukcja jest w programie staga w zakładce dokumentacja.
Napisany 29 grudnia 2015 - 05:09
Zaznaczasz te kropki i podnosząc do góry podnosisz mnożnik w tym miejscu gdzie mapa gazu jest poniżej mapy pb ,,,dodajesz w ten sposób paliwa .Obniżając mnożnik ujmujesz tam gdzie jest zielona powyżej niebieskiej. Sprawdzasz oczywiście czy mapy pokrywają się po wprowadzonych korektach na odcinku drogi ,jadąc w podobnym stylu na pb i gazie. Instrukcja jest w programie staga w zakładce dokumentacja.
Ok ale przesuwając te kropki w górę linie mapy gazu nie idzie do góry czy za każdym razem trzeba kasować mapę gazu?
Po ustawieniu
Edytowany przez krulik1, 29 grudnia 2015 - 08:33.
Napisany 29 grudnia 2015 - 08:37
Ok ale przesuwając te kropki w górę linie mapy gazu nie idzie do góry czy za każdym razem trzeba kasować mapę gazu?
Po ustawieniu
Można kasować i zbierać na nowo ,,,,
Napisany 29 grudnia 2015 - 08:44
Można kasować i zbierać na nowo ,,,,
Tylko zauważyłem ze to zależy też od stylu jazdy zbieranie map rano sprawdziłem czy są jakieś błędy okazało się że był P0130 po jeździe znowu wyskaluje P0170
jak jadę to chyba ta za katalizatorem pokazuje czy to na benzynie czy lpg 820-870 mv na biegu jałowym 120-140 mv.
Napisany 19 stycznia 2016 - 11:36
Koledzy,
Przeczytałem cały ten watek i nie odnalazłem odpowiedzi na nurtujące mnie pytania:
- Czy silnik 2.2 16v w OB FL ma wtrysk bezpośredni i wymaga innej instalacji?
- Jaką instalacje polecacie do wersji z automatyczną skrzynią biegów?
Sorry za tak prozaiczne pytania, ale motor 2.2 jest dla mnie kompletnie obcą konstrukcją a przymierzam sie do zakupu tak owej Omegi.
Napisany 19 stycznia 2016 - 11:44
Edytowany przez technix, 19 stycznia 2016 - 11:45.
Napisany 19 stycznia 2016 - 11:50
Widzę, że rozstrzał cenowy jest spory a moglibyście polecić jakiś konkretny zestaw dle tego motoru - jestem zielony jeżeli chodzi o LPG, a tym bardziej nie znam żadnego sprawdzonego zakładu w Warszawie, któremu mógłbym zaufać w kwestii wyboru. Dlatego zwracam sie z prosbą do was o pomoc
Napisany 19 stycznia 2016 - 18:26
Edytowany przez technix, 19 stycznia 2016 - 18:28.
Napisany 21 stycznia 2016 - 07:48
a jak drozsza wersja to
:reduktor vsi prins
-wtryski keihin pomarańczowe
-komp vsi ecm-4
niestety to jest górna półka ale godna polecenia, ja juz eksploatuje 12-ty rok i poza czyszczeniem reduktora(plus 2 regeneracje) i wtryskow problemow nie ma
ale tak jak mowie to jest gorna polka- w 2004roku koszt z montażem 4700 ale ja juz nabylem auto z lpg
pozdrawiam