

Jakie LPG do 2.2 16V
#41
OFFLINE
Napisany 08 czerwca 2009 - 13:56
#42
OFFLINE
Napisany 08 czerwca 2009 - 16:08
#43
OFFLINE
Napisany 08 czerwca 2009 - 19:01
rok produkcji: 2002
przebieg: 135.000 km
#44
OFFLINE
Napisany 08 czerwca 2009 - 19:52
BRC Sequent 24, reduktor genius max, wtryski żółte, przewody doprowadzające gaz fi 8, na instalacji zrobione ok 50kkm, instalacja zakładana 4 lata temu. Spalanie miasto ok 11l trasa ok 8l zależne od ciężkości nogi.
Jak na razie bez żadnych problemów. Oczywiście regularna wymiana filtrów poza tym nic.
Pozdrawiam
#45
OFFLINE
#46
OFFLINE
Napisany 08 czerwca 2009 - 22:34
+ np. Zavoli Zeta S lub Scorpion ST lub Europegas + np. MagicJetStag 300 plus
Nie zapominajmy, że STAG to tylko elektronika.
#47
OFFLINE
Napisany 09 czerwca 2009 - 05:55
Reszta to już idndywidualny wybór, wedle chęci lub portfela+ np. Zavoli Zeta S lub Scorpion ST lub Europegas + np. MagicJet
Nie zapominajmy, że STAG to tylko elektronika.

#48
OFFLINE
#49
OFFLINE
Napisany 16 czerwca 2009 - 20:47
kupilem ome z takim własnie silnikiem załozone bylo lovato fast. po roku cos padlo .we wszystkich warsztatach na dolnym slasku nie wiedzieli co...raz chodzilo raz nie....pojechalem do serwisu boscha tam gdzie zakladali ten gaz i powymieniali mi czesci za 1000 pln i powiedziewli ze bedzie dobrze ale nie bylo......
wreszcie sie wkurzylem i załozylem nowa instalacje .polecono mi staga 4 i taki załozylem
listwa matrix czerwona rekuktor alaska.hula **********.
POLECAM.
SPALANIE PRZY MOJEJ JEZDZIE/MALO EKONOMICZNEJ 12 L./
#50
OFFLINE
Napisany 20 sierpnia 2009 - 07:02
- STAG 300-4 (zastanawiam się nad wersją premium, ale nie wiem czy jest sens dopłacać?);
- reduktor Zavoli Zeta N (do 150KM, gazownik twierdzi, że da radę bez spadków ciśnienia);
- wtryski MagicJet.
Proszę o ewentualne uwagi i sugestie.
#51
OFFLINE
#52
OFFLINE
Napisany 22 sierpnia 2009 - 09:59
Z ciekawości, gdzie zakładasz?
Auto Gaz - Jacek Borzęcki w Lubartowie. Rozmawiałem z kolesiem, zna się na rzeczy. Widziałem też instalacje, które zakładał, wszystko czyściutko i starannie zmontowane. Kolega zakładał w Toledo 1.6, chodzi bez zarzutu.
#53
OFFLINE
Napisany 15 września 2009 - 20:41
Wtryski MagicJet (zaskakująco ciche)

Reduktor Zavoli Zeta N (daje radę bez spadków ciśnienia)

Sterownik Stag 4 (schowany w skrzynce przekaźników)

Przełącznik ze wskaźnikiem poziomu gazu (zamontowany w schowku na rękawiczki)

Będę obserwował co się dzieje, czy jakieś problemy się z czasem nie ujawnią. Zamierzam zakupić interfejs do podłączenia się ze sterownika do laptopa to będę na bieżąco mógł sobie mapy podglądać czy się nie rozjeżdżają.
#54
OFFLINE
Napisany 15 września 2009 - 20:52
No i zamontowałem. Jak dotąd jestem zadowolony, mapy ułożyły się dobrze, po 1000 km przejechanych gazownik wprowadził niewielkie korekty. Praktycznie nie czuć różnicy między benzyną i gazem, moment przełączenia nie jest odczuwalny.
Wtryski MagicJet (zaskakująco ciche)
Reduktor Zavoli Zeta N (daje radę bez spadków ciśnienia)
Sterownik Stag 4 (schowany w skrzynce przekaźników)
Przełącznik ze wskaźnikiem poziomu gazu (zamontowany w schowku na rękawiczki)
Będę obserwował co się dzieje, czy jakieś problemy się z czasem nie ujawnią. Zamierzam zakupić interfejs do podłączenia się ze sterownika do laptopa to będę na bieżąco mógł sobie mapy podglądać czy się nie rozjeżdżają.
Jak jest dobrze to po grzebać. A intalator jak sie podłączy to bedzie wiedział ze sie łączyłes ze sterownikiem. Mapy zawsze troche beda sie rozjezdzać.
Zajrzyj na moje aukcje!
#55
OFFLINE
Napisany 15 września 2009 - 21:02
Jak jest dobrze to po grzebać. A intalator jak sie podłączy to bedzie wiedział ze sie łączyłes ze sterownikiem. Mapy zawsze troche beda sie rozjezdzać.
Nie chodzi o grzebanie tylko bieżący podgląd i wyłapanie niedociągnięć póki instalacja jest na gwarancji. Zresztą nie zamierzam nic zmieniać w ustawieniach, żeby nie stracić gwarancji (przynajmniej narazie).
#56
OFFLINE
Napisany 01 czerwca 2010 - 15:00
#57
OFFLINE
Napisany 22 stycznia 2014 - 18:26
Jak w opisie Omega 2.2 16V i przymierzam się do montażu LPG. Oczywiście sekwencja, BRC odpada - już miałem. Dużo ciekawych rzeczy czytałem o instalacjach STAG. Problem w tym, że jest tego tyle...... :pokoj: Co teraz wybrać? Ponoć cokolwiek tylko nie na listwie wtryskowej Valtec. Może ktoś poleci konkretny zestaw? Ważna sprawa, żeby była opcja startowania bezpośrednio z gazu.
Druga sprawa - butla w kole zapasowym i tu pytanko czy jest opcja dać mniejszą butlę i na to schować dojazdówkę, żeby nie wozić koła w bagażniku? Wiadomo mniejsza butla = mniejszy dystans, spokojnie stacji jest jak grzybów

#58
OFFLINE
Napisany 22 stycznia 2014 - 19:00
2. Jakościowo bdb jest BRC, ale cena dość wysoka ok 3000zł.
3. Każda z nich ma opcję startu na gazie, ale tylko w przypadku stosownej temp. zazwyczaj 20-30st. Przy sekwencji auta nie odpala się zimnego na LPG.
Miałem Staga, Mam Lovato obie uważam za znakomite. W Lovato masz wszystko z Lovato. W Stagu masz listwę z innej firmy np Valteka, którą mogę polecić - miałem ją w Calibrze 7 lat ze Stag200 i bezawaryjnie wszystko, oraz reduktor np Tomasetto. Staga każdy gazownik obsłuży, Lovato i Elpigaz większość, BRC już nie każdy.
Ja płaciłem za Lovato Smarta w maju 2300zł, teraz założyłbym za 1900zł Staga (QBox), mimo że jestem bardzo zadowolony, to jednak 400zł drogą nie chodzi.
Silnik który masz łyknie każdą sekwencję.
4. Butla tylko w koło. Żadna dojazdówka na nią nie wejdzie tak że odpuść sobie i daj jak największą. Wchodzi 48 lub 52l.
#59
OFFLINE
Napisany 22 stycznia 2014 - 20:18
Założyłem nowy temat, nie będę odgrzewał 5-7 letnich...
Jak w opisie Omega 2.2 16V i przymierzam się do montażu LPG. Oczywiście sekwencja, BRC odpada - już miałem. Dużo ciekawych rzeczy czytałem o instalacjach STAG. Problem w tym, że jest tego tyle...... :pokoj: Co teraz wybrać? Ponoć cokolwiek tylko nie na listwie wtryskowej Valtec. Może ktoś poleci konkretny zestaw? Ważna sprawa, żeby była opcja startowania bezpośrednio z gazu.
Druga sprawa - butla w kole zapasowym i tu pytanko czy jest opcja dać mniejszą butlę i na to schować dojazdówkę, żeby nie wozić koła w bagażniku? Wiadomo mniejsza butla = mniejszy dystans, spokojnie stacji jest jak grzybów
A dlaczego BRC odpada? Przejechałeś się na niej czy cena instalacji Cię odstrasza?
#60
OFFLINE
Napisany 22 stycznia 2014 - 20:51
A dlaczego BRC odpada? Przejechałeś się na niej czy cena instalacji Cię odstrasza?
Miałem BRC Sequent 24 w poprzedniej Omie 2.0 16V, serwis mało kompetentny. Nie potrafili wyregulować instalacji. Auto paliło 16-18L /100km nie licząc Pb. Dopiero po którejś tam z rzędu regulacji spadło do 13,7L. Brak możliwości startu z LPG, tylko Pb zawsze! Podobno na starym sterowniku można było (chyba MY7 a ja miałem MY8 okrągły włącznik). Do tego cena - same minusy.
Staga można w Bydgoszczy wyrwać za 1500zł sekwencję z reduktorem do 150KM, czyli na styk.
Lovato miałem X lat temu w Viki A ale to była I gen więc nie ma czego opisywać...
Te wersje Staga się różnią czymś prócz ceny? Stag 3, Stag 300, plus itp...
I ta butla. Właśnie jaka tam wchodzi butla? 48 a 52L to różnica. Oglądałem Omę ,gdzie koleś kupił za dużą butlę i dywanik w bagażniku był podniesiony...