Na mój gust to membrana reduktora do wymiany.
o to chodzi że membrana właśnie była wymienione jakieś 3 miesiące temu, to się stało jak dobols tym kółkiem od alternatora poruszał, a że chłop ma krzepę to cały motor się ruszał:


Napisany 25 listopada 2010 - 09:40
Na mój gust to membrana reduktora do wymiany.
Napisany 25 listopada 2010 - 11:47
Bo gdyby nie wy kobiety, ten caly chory świat stracił by wszystkie swoje wartosci:) czym by byl facet bez baby? Ale prawda jest taka ze kobieta kobiecie nie rowna, jedna doceni trud, wysiłek i poświęcenie, oraz starania, a druga to oleje i robi swoje nie bacząc na to co ktos czuje i nie licząc sie z uczuciami innych kierując sie własnymi potrzebami i unosząc sie przy tym honorem. Dla mnie osobiście jest to chore zjawisko, nigdy tego nie rozumiałem i nigdy nie zrozumie.
Jestem tylko wdzięczny za to ze dane bylo mi poznac paru wartościowych facetów z klubu dzięki którym jest mi łatwiej i z ktorymi moge o wszystkim porozmawiać wiedząc ze zostanę wysłuchany i chodz moze trochę nie do końca ale zrozumiany:) Dziekuje Wam Chlopcy:)
A teraz ruszam na podbój Poznańskiego rynku pracy. Musze bardzo szybko cos ogarnąć.
Kto moze wiedziec co sie stalo, moja oma przestała odpalać na gazie. Miałem rozładowany aku naładowałem złożyłem i odpalila 3 razy z rzędu, po czym z dobolsem podpielismy pod kompa, i nic, za to syczy z reduktora i przy tym jedzie gazem jak nic. Wczesniej pod maską nic nie robiliśmy oprocz sprawdzenia luzów na alternatorze, przy którym miras poruszał az silnikiem. Nie mam pojęcia co mogło sie stac. Wczesniej zapaliła mam od kopa bez problemu, dopiero po poruszeniu silnikiem przez alternator i podłączeniu kompa sie syplo i nie pali
Napisany 25 listopada 2010 - 12:20
Wirus jak nie ta to będzie inna tyle nas jest na tym świecie że w końcu trafisz na tą właściwą i będziesz z nią na zawsze chyba że ten z góry pokrzyżuje wam plany.
Trzymaj się i nie masz za co dziękować chłopakom od teko są wszyscy klubowicze żeby sobie pomagać.
Napisany 25 listopada 2010 - 13:02
Napisany 25 listopada 2010 - 13:05
No to jak nie membrana, to może sprawdź węże. Może gdzieś powstała nieszczelność i ot cały problem.
Napisany 25 listopada 2010 - 13:28
Napisany 25 listopada 2010 - 18:00
Napisany 25 listopada 2010 - 18:09
Napisany 25 listopada 2010 - 18:41
Napisany 25 listopada 2010 - 19:02
Napisany 25 listopada 2010 - 19:33
Na mój gust to membrana reduktora do wymiany.
Napisany 25 listopada 2010 - 19:38
Napisany 25 listopada 2010 - 20:06
Stoi na warsztacie. Pompa poszła do uszczelnienia i jeszcze nie wiem czy jutro odbiorę, a w poniedziałek mam trasę Poznań - Wawa - Poznań i jak nie pojadę to mnie ....... trafi. Ale Lotus uważaj bo warna zarobisz.
Chyba będziemy się chłopaki żegnać, bo ktoś tu nie rozumie definicji spam. Dla mnie Spam czy techniczny czy o pogodzie to zawsze spam. No ale jestem głupi więc trzeba mnie wyrzucić, a i sorry jestem tylko zwykłym klubowiczem. Cóż życie.
Napisany 25 listopada 2010 - 20:37
Napisany 25 listopada 2010 - 22:08
Powiem tak ! ciśnie mi się na język coś czego nie napiszę z powodu że czytają to forumowicze i goście .:tank:nie udziela porad technicznych nie ma tu żadnych wskazań na warna. Zastanów się nad tym co Ci na PM napisałem zamiast siać defetyzm i rzucać populistyczne hasła
A żegnać się możemy jedynie jak ktoś nie potrafi poprawnie (zgodnie z regulaminem) na forum się zachować - cóż życie...
Napisany 25 listopada 2010 - 22:24
Napisany 25 listopada 2010 - 22:27
Lotus święte słowa. Próbowałem to wytłumaczyć Panu Roozga, ale wyszedłem w jego oczach na dzieciaka, tępaka i człowieka co to czyta bez zrozumienia. Jeszcze raz Wielkiemu Moderatorowi chciałem podziękować za prezent urodzinowy (moim zdaniem nie słuszny, bo nic złego nie zrobiłem).
Napisany 25 listopada 2010 - 22:38