dziekuje, bo słyszałem ze jest roznica do 99r, i powyzej, a wentylowane z tyłu miały tylko powyzej 3lNapisał rukcug
przy okazji, słyszałem ze zaciski z tyłu mają rożne srednice bolców ktore trzymają klocki?kto cos wie na ten temat?ewentualnie ktore roczniki
Nie średnice tylko długości (lite/wentylowane)


Jakie klocki i tarcze hamulcowe
#181
OFFLINE
Napisany 11 marca 2013 - 08:53
#182
OFFLINE
Napisany 11 marca 2013 - 08:55

Podobnie jak wiele innych znanych firm kupują tarcze/klocki od innych producentów i sprzedają dalej pod swoim logiem.
#183
OFFLINE
Napisany 11 marca 2013 - 09:06
Miały v6,ale dopiero od września 2000r.wentylowane z tyłu miały tylko powyzej 3l
#184
OFFLINE
Napisany 11 marca 2013 - 10:25
i tu się mylisz bo 2,5 DTI też ma wentylowane z tyłua wentylowane z tyłu miały tylko powyzej 3l
ATE też jest producentemMylisz pojęcia, ATE jest konstruktorem układów hamulcowych ale nie produkuje tarcz więc nie może ich tym samym dostarczać na pierwszy montaż
#185
OFFLINE
Napisany 11 marca 2013 - 10:30
ATE też jest producentem
Producentem/konstruktorem układów hamulcowych. Tarcz ani klocków nie produkują

Pozdrawiam
#186
OFFLINE
Napisany 11 marca 2013 - 10:34
znalazłem tarcze przednie z NK...co to za firma? rozumiem NGK...ale NK?tez jakis bubel bo tanie?..
ja polecam BOSCH umnie przód i tył wymieniony + klocki też BOSCH i lata nic nie piszczy jest git

#187
OFFLINE
#188
OFFLINE
Napisany 16 marca 2013 - 16:31
a jaki błąd można popełnić przy montażu tarcz/klocków?
np nie oczyscic piast przed zalozeniem tarcz
#189
OFFLINE
Napisany 16 marca 2013 - 16:52
np nie oczyscic piast przed zalozeniem tarcz
i to podstawowy błąd popełniany bardzo często, a tarcze duzo, to zaraz efekt jest w postaci bicia tarczy
#190
OFFLINE
Napisany 16 marca 2013 - 17:37
"Jestem lordem, jeżdżę Fordem :)"
#191
OFFLINE
Napisany 16 marca 2013 - 18:20
Czy ktoś z forum miał styczność z klockami ATE Ceramic ?? Do Omegi jeszcze nie robią i nie wiem czy jest sens czekać. Wiem że nie pylą tak felg, ale jak z hamowaniem ??
Ziomek miał w calibra zamontowane i hamulce za***iste auto staje ale trzeba grzacz jakis czas i bez szalenst bo mozna sie przejechac
#192
OFFLINE
Napisany 17 marca 2013 - 21:26
np nie oczyscic piast przed zalozeniem tarcz
i to podstawowy błąd popełniany bardzo często, a tarcze duzo, to zaraz efekt jest w postaci bicia tarczy
Jeszcze dodam, ze mozna za mocno dokrecic za mocno srubke trzymajaca tarcze do pisaty i tez moze byc bicie. Do tego nie oczyszczenie prowadnic klockow moze powodowac blokowanie ich przed cofnieciem itp, itd...
#193
OFFLINE
Napisany 20 marca 2013 - 14:36
#194
OFFLINE
Napisany 20 marca 2013 - 14:43
"Jestem lordem, jeżdżę Fordem :)"
#195
OFFLINE
Napisany 27 kwietnia 2013 - 23:05
Brembo+Brembo - krzywe po paru tys.km
Textar + Ferodo - krzywe tarcze + spekane klocki
Bosch+Bosch - ok25tys km i wszystko ok!

#196
OFFLINE
Napisany 28 kwietnia 2013 - 07:15
#197
OFFLINE
Napisany 28 kwietnia 2013 - 07:23
#198
OFFLINE
Napisany 28 kwietnia 2013 - 07:32
Ja również słyszałem opinie,że brembo do kiedy jest produkowane w polsce jest kiepskie.
ha..dobrze wiedziec..
#199
OFFLINE
Napisany 28 kwietnia 2013 - 08:06
TRW+TRW - krzywe po paru tys.km
Brembo+Brembo - krzywe po paru tys.km
Textar + Ferodo - krzywe tarcze + spekane klocki
Bosch+Bosch - ok25tys km i wszystko ok!
Może w końcu udało Ci się trafić na mechanika mającego pojęcie na temat wymiany tarcz ? Nie uwierzę nigdy, że w przypadku dobrego montażu i wstępnego ułożenia tarcz zniszczyłbyś te 3 wymienione zestawy

Pozdrawiam
#200
OFFLINE
Napisany 28 kwietnia 2013 - 08:36