

Jakie klocki i tarcze hamulcowe
#201
OFFLINE
Napisany 28 kwietnia 2013 - 17:56
#202
OFFLINE
Napisany 28 kwietnia 2013 - 18:01
Zimmermann+TRW przód i tył - żadnych problemów od latBosch+Bosch - ok25tys km i wszystko ok!

#203
OFFLINE
Napisany 28 kwietnia 2013 - 19:42

Jezeli chodzi o pylenie to powiem ze nie jest tak zle ...
#204
OFFLINE
Napisany 29 kwietnia 2013 - 16:58

#205
OFFLINE
Napisany 29 kwietnia 2013 - 17:19
Rozmiar tarcz tylnych się nie zmienił.Wszystkie Omegi maja taki sam rozmiar czyli 286mm.Przymierzam się do zmiany tarcz z tyłu. Uwzględniając to, że rocznik '94 ma inny rozstaw wybrałem sobie TRW lub ATE. Które z nich polecacie? Które są lepsze, trwalsze?
Ja polecam firmę ATE.
#206
OFFLINE
#207
OFFLINE
Napisany 29 kwietnia 2013 - 20:24
ja natomiast polecam mikody gt ja je mam nawiercane nacinane wentylowane i jestem bardzo z nich zadowolony spelaniaja bardzo dobrze swoja funkcje i fajnie tez wygladaja
Mialem 3 komplety wyginały sie i pekały na otworach nawiercanych miałem już dośc reklamowania sciagania i zakladania nowych

Wysyłane z mojego GT-I9300 za pomocą Tapatalk 2
#208
OFFLINE
Napisany 29 kwietnia 2013 - 21:04
Mialem 3 komplety wyginały sie i pekały na otworach nawiercanych miałem już dośc reklamowania sciagania i zakladania nowych
Wysyłane z mojego GT-I9300 za pomocą Tapatalk 2
to dziwne bo ja ma na przodzie i tyle i nie mam zadnych z nimi problemow zadnych pekniec itp ... a mam je juz bardzo dlugo :jump:
#209
OFFLINE
Napisany 29 kwietnia 2013 - 22:16
to dziwne bo ja ma na przodzie i tyle i nie mam zadnych z nimi problemow zadnych pekniec itp ... a mam je juz bardzo dlugo :jump:
Ja również miałem w B P/T i teraz założyłem do Fl-a na P bo T nie robią na wentylowane, Exec też na Mikodach latał jak dobrze pamiętam i nie narzekał.
"Jestem lordem, jeżdżę Fordem :)"
#210
OFFLINE
Napisany 30 kwietnia 2013 - 21:43
Ja również miałem w B P/T i teraz założyłem do Fl-a na P bo T nie robią na wentylowane, Exec też na Mikodach latał jak dobrze pamiętam i nie narzekał.
Daj mi te swoje auto na 15 minut i wykoncze te twoje mikody zaraz bedziesz je reklamował nie wspomne o szybszym zużywaniu klockow
Wysyłane z mojego GT-I9300 za pomocą Tapatalk 2
#211
OFFLINE
Napisany 09 maja 2013 - 15:11

#212
OFFLINE
Napisany 12 maja 2013 - 16:44
Bosch do omegi to dobry wybór?
w/g mnie dobry
#213
OFFLINE
Napisany 12 maja 2013 - 17:10
ja juz ponad dwa lata uzytkuje i jest okBosch do omegi to dobry wybór?
#214
OFFLINE
Napisany 17 maja 2013 - 05:11
Podepnę się pod temata.
Czy ktoś ma może nawiercane i wentylowane tarcze z tył lub wie gdzie takowe zakupić ??
Szukam i wszędzie są tylko lite, a trochę głupio będzie to wyglądać jak z przodu wrzucę MIKODY wiercone i nacinane a z tył normalne.
http://www.mikoda.pl...6--132kW-180KM- n ie wiem czy masz juz bo minelo 3miechy

#215
OFFLINE
#216
OFFLINE
Napisany 17 maja 2013 - 09:53
Ale TC szukał wentylowanych na tył.
Mikody od 3.2 są wentylowane, nawiercane i nacinane... tak jak przód

ZWYKŁY KLUBOWICZ
#217
OFFLINE
Napisany 17 maja 2013 - 11:40
obecna omega b fl 3.0 aut.
#218
OFFLINE
Napisany 17 maja 2013 - 11:44
Ja kupilem sobie taki zestawik na przod http://allegro.pl/ta...3238683826.html juz ponad rok temu i jest roznica polecam szczegolnie przy ASB przy ganianiu sie po miescie od swiatel do swiatel ASB trzymamy caly czas na hamulcu na czerwonym i (przy tych tarczach klocki "oddychaja") a za jaies 2 miesiace zakladam to samo na tyl
obecna omega b fl 3.0 aut.
Miałem te tarcze mają frezy szersze jak w mikodach przez to są głośniejsze w użytkowaniu niestety też je zajeździłem:)
Wysyłane z mojego GT-I9300 za pomocą Tapatalk 2
#219
OFFLINE
Napisany 17 maja 2013 - 11:50
a po jakim przebiegu je zmeczyles
#220
OFFLINE
Napisany 17 maja 2013 - 12:22
to fakt ze sa troszke glosniejsze ale za to skuteczniejsze
a po jakim przebiegu je zmeczyles
Ja to cie je zalatwie moment tyle ze nie pękają jak mikody na otworkach

Wysyłane z mojego GT-I9300 za pomocą Tapatalk 2