

Silnik nie pracuje na wszystkich cylindrach , przerywa:(
#61
OFFLINE
#62
OFFLINE
Napisany 24 stycznia 2017 - 20:11
Dziwne bo u mnie się kasowały
Tu jak widać też błąd przepływki poszedł w niepamięć
Faktycznie dziwne- może jest to zależne od wersji sterownika? Tego już nie wiem. Idąc dalej tym tropem to jesli się faktycznie kasują po odłączeniu aku- wcale nie trzeba czekać- wystarczy po odczepieniu klem zewrzeć kleme + z - aby rozładować kondensatory w układzie sterownika. Na moją poprzednią omege z silnikiem x20xev niestety to nie działało. Na obecna x30xe nie wiem- używam kabla.
Pzdr
#63
OFFLINE
Napisany 24 stycznia 2017 - 20:22
Może w innych wersjach jest inaczej?
Klem nigdy nie zwierałem bo zawierzyłem opiniom starych wyjadaczy
Skoro piszą że 30 min wystarczy to powinno tak być , zawsze mozna sobie dodać chwile na wszelki wypadek.
Np. w hondzie jest inaczej w audi tez , itd...
#64
OFFLINE
Napisany 25 stycznia 2017 - 14:10
#65
OFFLINE
Napisany 25 stycznia 2017 - 20:35
#66
OFFLINE
Napisany 25 stycznia 2017 - 20:46
220 moze byc za słaby.
Jak juz masz takie info to kup nowy lepszy i bedziesz mial problem z glowy.
O ile to reduktor
#67
OFFLINE
Napisany 25 stycznia 2017 - 21:36
#68
OFFLINE
Napisany 25 stycznia 2017 - 21:49
Nie znam sie na gazie ale z tego co zaslyszalem juz w wielu tematach to im wiekszy tym lepszy , oczywiscie bez przesady
Do 250 mialem w swojej 2.5 z wałkami od 3.0 i dawal rade do odcinki i to dobrze nie mialem problemow wtedy ale firmy nie pamietam.
#69
OFFLINE
Napisany 25 stycznia 2017 - 21:51
#70
OFFLINE
Napisany 25 stycznia 2017 - 22:05
jeśli chodzi o kasowanie błędów to mi mówiono źe 3-4 h i potem z 10km to na benzynie pojezdzić jak ma się gaz źeby dobrze mapy się wczytały
Słabo Ci mówili chyba bo temat się ciągnie od X czasu i zawsze było ok 30min a na Pb min 50 do 100km z mapami.
#71
OFFLINE
Napisany 26 stycznia 2017 - 14:24
#72
OFFLINE
Napisany 26 stycznia 2017 - 15:39
Słabo Ci mówili chyba bo temat się ciągnie od X czasu i zawsze było ok 30min a na Pb min 50 do 100km z mapami.
obstawiam ze kondesatory nie dadza rady w 30 minut zeby sie rozładowaly do końca.
#73
OFFLINE
Napisany 26 stycznia 2017 - 23:49
obstawiam ze kondesatory nie dadza rady w 30 minut zeby sie rozładowaly do końca.
ale macie historię, nie lepiej wypiąć ECU na chwilę ze złącza i nie trzeba programować później wszystkiego na nowo (radio, szyby ect.)
#74
OFFLINE
Napisany 27 stycznia 2017 - 15:03
ale macie historię, nie lepiej wypiąć ECU na chwilę ze złącza i nie trzeba programować później wszystkiego na nowo (radio, szyby ect.)
O widzisz, tego nie wiedziałem/nie testowałem i zawsze później trzeba było wszystko programować
Człowiek uczy się całe życie...
Edytowany przez WOYSA, 27 stycznia 2017 - 15:03.
#75
OFFLINE
Napisany 27 stycznia 2017 - 23:15
radio i szyby ?
w obu posiadanych omach nie ma z tym problemu
jedynie w mojej data i zegarek się zerują(mid) , w drugiej pamięta godzinę i datę (połówka)
a propo reduktora, brać jak największy, obecny gold jest na granicy wydajności w 3.2, za ciężkie auto, na krótkich odcinkach daje radę ale na dłuższą metę nie wyrabia i są cyrki z temp i ciśnieniem
#76
OFFLINE
Napisany 27 stycznia 2017 - 23:36
#77
OFFLINE
Napisany 28 stycznia 2017 - 11:12
radio i szyby ? w obu posiadanych omach nie ma z tym problemu jedynie w mojej data i zegarek się zerują(mid) , w drugiej pamięta godzinę i datę (połówka)
W starszych wszystko sie kasowało , nawet szyber pamietam musiałem ustawiać żeby działał jak chciałem, no chyba ze miałem w nim jakiś błąd?
jakieś 260KM
Powinno starczyć bo będziesz miał spory zapas.
#78
OFFLINE
Napisany 28 stycznia 2017 - 13:35
#79
OFFLINE
Napisany 28 stycznia 2017 - 23:08
Czyli szukać pod jakieś 260KM. ? Wystarczy taki czy jeszcze wiekszy?
okolice 260 kW
gold jest niby pod 240kW a jest na styk w omedze
#80
OFFLINE
Napisany 03 lutego 2017 - 07:28