wymień cewkę ale kup nową ori boscha.


Silnik nie pracuje na wszystkich cylindrach , przerywa:(
#21
OFFLINE
Napisany 26 grudnia 2016 - 20:16
#22
OFFLINE
Napisany 26 grudnia 2016 - 20:17
#23
OFFLINE
Napisany 26 grudnia 2016 - 20:25
raczej nie. ja miałem u siebie podobnie i sie okazało, że cewkę miałem rozerwaną. Zamieniłem na używaną cewkę ori boscha i nadal kicha. dopiero wymiana na nówkę sztukę uspokoiło pracę silnika.
#24
OFFLINE
#25
OFFLINE
#26
OFFLINE
Napisany 27 grudnia 2016 - 08:04
#27
OFFLINE
Napisany 27 grudnia 2016 - 21:01
a ja zadam pytanie jakiej firmy przewody oraz świece? nowe nie znaczy dobre....
#28
OFFLINE
Napisany 28 grudnia 2016 - 10:52
jakiej firmy przewody oraz świece?
przewody Beru a świece Boscha
#29
OFFLINE
#30
OFFLINE
Napisany 28 grudnia 2016 - 19:51

#31
OFFLINE
Napisany 18 stycznia 2017 - 07:43
Omega bfl pb +lpg
Silnik x30xe
Dzis rano jade do roboty . Stanołem na chwile po przejechaniu około 10km. Odpalam i po przerzuceniu na gaz jakby nie łapała na wszystkie cylindry. Zaczołem jechac i na rownym gazie czuje jak zaczyna szarpac i zaczeła zaswiecac sie kontrolka silnika. Wrzucam na pb i to samo z czym ze na gazie jest gorzej bardziej szarpie. Kontrolka jak wciskam gaz gasnie i przy przyspieszaniu ciagnie rowno ale jak popuszcze to sie zaswieca takim pulsacyjnym swiatłem no i silnik gasnie na wolnych. Od jakiegos ponad tygodnia było tak ze po przezuceniu na gaz jak zaczołem przyspieszac to robiła tak jakby jesj ktos ze 2cyl odpioł ,popuszczałem gaz i po chwili było dobrze. I tak prawie co dzień. Ale dzisiaj to tragedia. Stoje pod robota i zastanawiam sie czy dojade do domu. Panowie pomocy
#32
OFFLINE
#33
OFFLINE
Napisany 18 stycznia 2017 - 22:28
przetestuj na samej pb
mnie przymarzł wczoraj parownik jak się ganiałem z cayenne i gaz tak namieszał w mapach że chyba na 2 gary pracowała, zapętliło wtryski pb, spadło ciśnienie gazu i kaplica
Edytowany przez barteklodz, 18 stycznia 2017 - 22:29.
#34
OFFLINE
#35
OFFLINE
Napisany 22 stycznia 2017 - 18:05
#36
OFFLINE
Napisany 22 stycznia 2017 - 22:13
Trzeba było sprawdzić spinaczem, silnikowe błędy masz w ciągu 5min
Cewki raczej nie pokazuje ale z nią to byłoby od początku do końca źle a przynajmniej ja już kilka razy tak miałem.
#37
OFFLINE
Napisany 23 stycznia 2017 - 14:27
12 84 89 86 13 25 82 81 59 73 74 31
Wiadomo 12 i 31 to norma na zgaszonym silniku. 73 74 to jak pamietam przepływka ale to z mojej winy bo ja odłaczałem. Dzisiaj cewke podmieniłem ito samo. Co zauważyłem że ja strasznie zalewa . Dymi na ciemno niebiesko jak jej dojebe i waha smierdzi aż szczypie w oczy . Na gazie nie dymi juz na niebiesko tylko mocno paruje ale chodzi jeszcze gorzej i spaliła za 50zl na 50km.
#38
OFFLINE
Napisany 23 stycznia 2017 - 15:17
Podepnij z powrotem i odpal wyłączając LPG.
Niech sobie pochodzi troche albo nawet jak dasz rade to się przejedz i sprawdz bledy jeszcze raz.
Najlepij jakbys przed kolejnym czytaniem bledów odpalil i zgasil samochod kilka razy.
Wtedy podasz błędy bo teraz możesz mieć sporo tymczasowych.
Edytowany przez WOYSA, 23 stycznia 2017 - 15:18.
#39
OFFLINE
Napisany 23 stycznia 2017 - 15:50
#40
OFFLINE
Napisany 23 stycznia 2017 - 16:04
Klemy możesz odpiąć jak jesteś w pracy, no chyba ze nie możesz wyjść nawet na 10min .
Nic nie zwierasz Klemy maja być odpięte ok 30min ale ja tam zawsze wole z godzinke poczekać, wtedy kasuja Ci się ustawienia komputera , kasuja bledy i mapy Pb będą musiały się ustawić na nowo.
Może mapa Pb się rozjechala i dlatego masz takie dziwne objawy ale to byłoby chyba zbyt szczęśliwe zakończenie
Troche za dużo bledow masz , no chyba ze podczas pracy silnika odlaczales wszystko co się da
Jeszcze raz:
Odepnij klemy na ok 1h , później podepnij i nie włączaj gazu.
Dojedziesz do domu to spinacz w dlon i czytasz bledy.
Ten odczyt powinien być bardziej wiarygodny.