Na pewno to są 3 mm przewody?
Zamów w ASO oryginały, to się przekonasz
Napisany 02 maja 2016 - 21:03
Na pewno to są 3 mm przewody?
Zamów w ASO oryginały, to się przekonasz
Obecność korozji w Omedze, zadaje kłam powszechnej opinii, iż Opel robi gówniane samochody. A one z żelaza są zrobione, to rdzewieją
Napisany 03 maja 2016 - 10:18
Nie chcę mieć z ASO nic wspólnego... inaczej nie pisałbym na forum ;-)
Zamówię 3mm.
Edytowany przez kotbehemot.fm, 03 maja 2016 - 17:53.
Napisany 03 maja 2016 - 11:20
Zamiast EGR wstawiłem: http://allegro.pl/f9...4845012094.html
Podciśnienia wymienione na sylikon
czy ten gadżet pasuje do 2.5TD? Z wyglądu wydaje się, że tak.
Napisany 04 maja 2016 - 15:58
Napisany 04 maja 2016 - 17:42
nie wiem, czy jest sens, ale skoro coś robić, to lepiej od razu porządnie, a nie bawić się w blaszki po puszkach itp, a potem szukać resztek w kolektorze lub cylindrach.
Dalej nie wiem, czy pasuje do 2.5TD
PS
wężyk od sterowania EGR trzeba czymś też zaślepić?
Edytowany przez premier2, 04 maja 2016 - 17:43.
Napisany 04 maja 2016 - 19:01
wężyk od sterowania EGR trzeba czymś też zaślepić?
Jasne, że tak.
Obecność korozji w Omedze, zadaje kłam powszechnej opinii, iż Opel robi gówniane samochody. A one z żelaza są zrobione, to rdzewieją
Napisany 05 maja 2016 - 07:47
Napisany 05 maja 2016 - 08:34
Zapewne to głupie pytanie ale jeżeli dopływ spalin do EGRu jest zaslepiony to jakie ma znaczenie czy wężyk bedzie zaslepiony czy też nie?
Kolega premier2 pytał jak mniemam, co zrobić w przypadku zastąpienia zaworu EGR kosztownym gadżetem w postaci rurki.
Obecność korozji w Omedze, zadaje kłam powszechnej opinii, iż Opel robi gówniane samochody. A one z żelaza są zrobione, to rdzewieją
Napisany 06 maja 2016 - 21:15
Z racji tego że jest najbardziej aktywny temat mam pytanie. Błąd tyczy się za niskiego ciśnienia w szynie CR. Oczywiście auto nie opala,sprawdziłem pompę w zbiorniku coś tam pompuje.Zaś po zdjęciu przewodu przelewowego z pierwszego cylindra po włączeniu pompy w testach elementów wykonawczych wali powietrzem i spienionym paliwem.Żadnych nieszczelności nie stwierdziłem.Pompa podprogowa chodzi ale tak właśnie jak by ciągła powietrze.Czyż by to był jej koniec? Auto przed wymianą silnika latało do końca odstało ze 3 miesiące..Mam tylko ten jeden błąd który tyczy się ciśnienia w CR.
Napisany 06 maja 2016 - 23:11
Pompa podprogowa chodzi ale tak właśnie jak by ciągła powietrze
Jakie ciśnienie wytwarza podczas rozruchu?
Obecność korozji w Omedze, zadaje kłam powszechnej opinii, iż Opel robi gówniane samochody. A one z żelaza są zrobione, to rdzewieją
Napisany 07 maja 2016 - 05:16
Jakie ciśnienie wytwarza podczas rozruchu?
Czeladnik w granicach 1.2-1.2 bara wiem że to za mało..Ale na szynie CR pokazuje 0..Nie wiem czy to nie będzie też problem z regulatorem na pompie.Jak zdejmowałem przewód paliwa przed filtrem i załączyłem pompę z testu elementów wykonawczych to też paliwo leci bardzo nieregularnie i pluje powietrzem.Może być tak że pompka paliwa w zbiorniku jest walnięta?Pompuje ale za słabo?Bo jak podłączyłem przewód przeźroczysty to pompuje z delikatnymi pęcherzykami powietrza.Wyciągnąłem ją ale nic nie wskazuje na jakąś nieszczelność.
Edytowany przez Robert 33, 07 maja 2016 - 05:36.
Napisany 07 maja 2016 - 07:46
w granicach 1.2-1.2 bara wiem że to za mało.
2 bary to min.
Obecność korozji w Omedze, zadaje kłam powszechnej opinii, iż Opel robi gówniane samochody. A one z żelaza są zrobione, to rdzewieją
Napisany 07 maja 2016 - 08:23
2 bary to min.
Na forum BMW piszą o 4 barach.Potraktują motor samostartem,zobaczymy,może coś się ruszy.Muszę załatwić pompę na próbę.Może ktoś z kolegów ma?
Ok Omega odpalona.Ale kolejny błąd bodajże 1701 za wysoka dawka paliwa w programie Smart Drive..Co to może być?Chyba muszę ten regulator wymienić.
Edytowany przez Robert 33, 07 maja 2016 - 10:52.
Napisany 07 maja 2016 - 12:28
Na forum BMW piszą o 4 barach
4 bar to norma przy sprawnym układzie. 2 bar minimum do rozruchu padaczki.
Ale kolejny błąd bodajże 1701 za wysoka dawka paliwa w programie Smart Drive
P1700 - dotyczy korekcji wtryskiwaczy, wywaliło go pewnie przez próby odpalania "na sucho", na razie zignoruj.
Obecność korozji w Omedze, zadaje kłam powszechnej opinii, iż Opel robi gówniane samochody. A one z żelaza są zrobione, to rdzewieją
Napisany 07 maja 2016 - 17:23
4 bar to norma przy sprawnym układzie. 2 bar minimum do rozruchu padaczki.
P1700 - dotyczy korekcji wtryskiwaczy, wywaliło go pewnie przez próby odpalania "na sucho", na razie zignoruj.
Ale nie wkręca się na obroty,max 3 tyś..
Napisany 07 maja 2016 - 17:42
Ale nie wkręca się na obroty,max 3 tyś..
Jak nie ma paliwa, to jak ma się wkręcać?
ECU obniża sprawność silnika, jeśli wykryje spadek ciśnienia wstępnego poniżej 2 bar, przez min.5 sek.
Obecność korozji w Omedze, zadaje kłam powszechnej opinii, iż Opel robi gówniane samochody. A one z żelaza są zrobione, to rdzewieją
Napisany 09 maja 2016 - 07:40
Napisany 09 maja 2016 - 08:59
czy wymienialiście też te fragmenty z plastikowej rurki?
Ten powinien być oryginalny, idzie do akumulatora podciśnienia w nadkolu. Jeśli jest szczelny, nie ruszać. Jedynie trójnik warto wymienić.
Obecność korozji w Omedze, zadaje kłam powszechnej opinii, iż Opel robi gówniane samochody. A one z żelaza są zrobione, to rdzewieją
Napisany 11 maja 2016 - 09:51