Do siłownika na pewno dochodzą 3 przewody. Na schemacie też są 3 (czarno-żółty, czarno-niebieski i czarno-czerwony).
Jutro dokopię się do centralki i może uda mi się odnaleźć odpowiednie przewody.
Napisany 22 kwietnia 2016 - 21:26
Do siłownika na pewno dochodzą 3 przewody. Na schemacie też są 3 (czarno-żółty, czarno-niebieski i czarno-czerwony).
Jutro dokopię się do centralki i może uda mi się odnaleźć odpowiednie przewody.
Napisany 24 kwietnia 2016 - 11:02
Napisany 24 kwietnia 2016 - 12:55
Szczerze to ja też walczę z brakiem mocy w mojej omci
czasami jeździ jak szalona a momentami zamula. Turbo po regeneracji, wtryski sprawdzone, czujniki posprawdzane, zero błędów, intercooler wymieniony, brak katów i tez zamierzam powymieniać orginalne połączenia dolotu może gdzieś jest nieszczelność
Posprawdzaj podciśnienia i selenoid turbiny..Ja tak miałem ale się nie srałem i 5.5 metra nowych przewodów podciśnieniowych i jak ręką odjął..Sprawdź też piny na czujniku ciśnienia doładowania w kolektorze ssącym
Edytowany przez Robert 33, 24 kwietnia 2016 - 12:56.
Napisany 24 kwietnia 2016 - 16:48
Dziś próbowałem się dostać do IC ... ale tylko połamałem jeden zatrzask od dołu zderzaka (reszty już nie ruszałem).
Bolec z zatrzasku nie chciał się wysunąć - te dwa od góry wyjąłem bez problemu.
Myślę aby je zastąpić śrubą wkręcaną w plastikowy zatrzask. Dziura jest prostokątna i ma 8mm na 13mm - na razie nie znalazłem nic co by pasowało. No może to da rade:
http://allegro.pl/Sh...ars_rule_id=201
Czy ktoś też je połamał? Jakieś propozycje czym zastąpić oryginalne klipsy?
Co do siłownika prawych drzwi:
sprawdziłem wszystkie połączenia z centralki do siłownika (dzięki siuAda za rozpiskę pinów w centralce) i wszystko było ok ... zgłupiałem.
Podpiąłem stary siłownik. Skasowałem błędy na kompie ... i wszystko działa.
Może przy sprawdzaniu poruszyłem któreś złącze i teraz kontaktuje... nie wiem.
Mam nadzieję, że jutro nie przestanie działać
@ Robert 33
Przewody podciśnieniowe wymieniałeś wszystkie jak leci czy masz schemat podłączeń?
Edytowany przez kotbehemot.fm, 24 kwietnia 2016 - 17:22.
Napisany 24 kwietnia 2016 - 17:41
Schemat podciśnień jest w sprawdzonych poradach, szukać nie leinić się
Obecność korozji w Omedze, zadaje kłam powszechnej opinii, iż Opel robi gówniane samochody. A one z żelaza są zrobione, to rdzewieją
Napisany 25 kwietnia 2016 - 10:04
Podciśnienia powymieniane, wszystkie wtyczki też sprawdzałem. Może filterek na czujniku od turbo jest brudnyPosprawdzaj podciśnienia i selenoid turbiny..Ja tak miałem ale się nie srałem i 5.5 metra nowych przewodów podciśnieniowych i jak ręką odjął..Sprawdź też piny na czujniku ciśnienia doładowania w kolektorze ssącym
Napisany 25 kwietnia 2016 - 15:52
Schemat podciśnień jest w sprawdzonych poradach, szukać nie leinić się
Ze schematu został już tylko opis, dlatego pytałem
Mam na myśli oczywiście temat http://forum.omegakl...-silnika-y25dt/
Może filterek na czujniku od turbo jest brudny
U mnie po wyczyszczeniu tego filterka, przestał wyskakiwać błąd czujnika ciśnienia w kolektorze dolotowym - wcześniej było przeładowanie.
Możesz spróbować go przeczyścić, mi to zajęło maks. 2 godziny.
Ja bym jednak obstawiał coś z podciśnieniem ... może w weekend Majowy się za to zabiorę, tylko muszę dopytać Roberta 33 o średnicę przewodów.
Edytowany przez kotbehemot.fm, 25 kwietnia 2016 - 15:52.
Napisany 25 kwietnia 2016 - 17:06
Ze schematu został już tylko opis, dlatego pytałem Mam na myśli oczywiście temat http://forum.omegakl...-silnika-y25dt/
Fakt, obrazek jest, ale w micro skali i mało czytelny.
Obecność korozji w Omedze, zadaje kłam powszechnej opinii, iż Opel robi gówniane samochody. A one z żelaza są zrobione, to rdzewieją
Napisany 26 kwietnia 2016 - 17:52
Jak wrócę do PL to poprawię albo poszukam tego i zamieszczę na nowo ale to potrwa jeszcze ponad miesiąc
Napisany 26 kwietnia 2016 - 19:05
Schemat schematem ale najważniejsze, że jest opis. Na jego podstawie można odszukać elementy ... no chyba, że ma się podejście: technika to czarna magia i bez kija nie podchodź
Czy ktoś kojarzy jaka jest średnica wewnętrzna tych przewodów?
Stawiałbym coś w okolicach 4 lub 5mm ale nie mam pewności czy wszystkie (wg opisu z sam naprawiam) mają taką samą średnicę.
Myślę o kupieniu 6m jak poniżej i wymianie w wolny weekend.
http://allegro.pl/wa...6059502341.html
Napisany 26 kwietnia 2016 - 19:35
Podciśnienia powymieniane, wszystkie wtyczki też sprawdzałem. Może filterek na czujniku od turbo jest brudny
Podmień je na próbę z selenoidem EGR,jest taki sam..
Co do schematu to jeżeli wymieniasz wszystko to jaki jest problem? Odpinasz po kolei,docinasz zakładasz i następny...
Napisany 26 kwietnia 2016 - 19:42
Jak wrócę do PL to poprawię albo poszukam tego i zamieszczę na nowo ale to potrwa jeszcze ponad miesiąc
Pozwól Damian, że Cię wyręczę
Obecność korozji w Omedze, zadaje kłam powszechnej opinii, iż Opel robi gówniane samochody. A one z żelaza są zrobione, to rdzewieją
Napisany 27 kwietnia 2016 - 06:45
EGR mam wywalony, a selonoid był kupiony nowy peirburg'a tylko filterek stary zostałPodmień je na próbę z selenoidem EGR,jest taki sam..
Co do schematu to jeżeli wymieniasz wszystko to jaki jest problem? Odpinasz po kolei,docinasz zakładasz i następny...
Edytowany przez Ardian, 27 kwietnia 2016 - 06:46.
Napisany 27 kwietnia 2016 - 09:38
Czy ktoś kojarzy jaka jest średnica wewnętrzna tych przewodów?
3 mm
Obecność korozji w Omedze, zadaje kłam powszechnej opinii, iż Opel robi gówniane samochody. A one z żelaza są zrobione, to rdzewieją
Napisany 27 kwietnia 2016 - 10:46
EGR mam wywalony, a selonoid był kupiony nowy peirburg'a tylko filterek stary został
A jakie wrażenia po wywaleniu EGR-u?Ale obstawiam czasowy brak podciśnień.Wymienień przewody.Tak jak Czeladnik pisze 3mm.
Napisany 27 kwietnia 2016 - 20:10
Zamiast EGR wstawiłem: http://allegro.pl/f9...4845012094.htmlA jakie wrażenia po wywaleniu EGR-u?Ale obstawiam czasowy brak podciśnień.Wymienień przewody.Tak jak Czeladnik pisze 3mm.
Napisany 27 kwietnia 2016 - 20:21
Widziałem te zaślepki ale mnie interesuje Twoja opinia odnośnie odczuć po zaślepieniu EGR..
Napisany 28 kwietnia 2016 - 10:39
Szczerze, zbytniej różnicy nie zauważyłemWidziałem te zaślepki ale mnie interesuje Twoja opinia odnośnie odczuć po zaślepieniu EGR..
Napisany 02 maja 2016 - 19:14
3 mm
Na pewno to są 3 mm przewody?
Dziś zmierzyłem i wyszło mi, że wewnętrzna to 4mm / zewnętrzna 7mm (mierzyłem przy EGRze i elektrozaworze turbiny).
Różnica niby żadna ale ze względu na pracę układu podciśnienia, lepiej jest kupić większe (4mm) czy mniejsze (3mm)?
Edytowany przez kotbehemot.fm, 02 maja 2016 - 19:16.