wiem ,że trochę w internetach ten temat był wałkowany ale chciałbym przeczytać konkretne opinie ,
przekładka manuala na automat:
-mniej wiecej jaki koszt byłby takiej operacji
-czy ciężko bedzie po włożeniu manuala ogarnac elektronike ?
Napisany 26 lutego 2017 - 18:13
wiem ,że trochę w internetach ten temat był wałkowany ale chciałbym przeczytać konkretne opinie ,
przekładka manuala na automat:
-mniej wiecej jaki koszt byłby takiej operacji
-czy ciężko bedzie po włożeniu manuala ogarnac elektronike ?
Napisany 27 lutego 2017 - 09:15
wiem ,że trochę w internetach ten temat był wałkowany ale chciałbym przeczytać konkretne opinie ,
przekładka manuala na automat:
-mniej wiecej jaki koszt byłby takiej operacji
-czy ciężko bedzie po włożeniu manuala ogarnac elektronike ?
Manuala na automat czy na odwrót?
Napisany 27 lutego 2017 - 19:25
1.Vectra ma inny kolektor niż Omega. W Omedze sam kolektor nie ma czujników żadnych. Tam może masz coś od zmiennej długości dolotu ale raczej podcisnieniowo powinno być sterowane. Konkretnie nie wiem, kolektorowi z Vectry się nie przyglądałem.Zrobiłem zdjęcie i kilka pytań.x 20xev
1-Ten czerwony czujnik w kolektorze od czego?
2-ta zielona wtyczka od czego jest odchodzi gdzieś pod cewką w dół silnika
3-niebieski jakiś odpięty przewód
100_3511.JPG
Edytowany przez Ruki1989, 27 lutego 2017 - 19:26.
Napisany 27 lutego 2017 - 20:53
Panowie pytanie mam, czy tak wygląda prawidłowa praca spryskiwaczy przedniej szyby, chodzi o te zacieki na masce jakie się tworzą ?https://youtu.be/ZprdquSpjQM
Napisany 28 lutego 2017 - 10:13
Panowie z jakiego auta będzie pasował silnik do Omegi 2.0 8V?
Z Calibry chyba bez problemu pasuje kwestia tylko chyba przełożenia miski olejowej?
Vectra A 2.08V?
Calibra 2.0 8V?
Astra F 2.0 8V?
Omega A 2.0 8V?
To już tak rzadki silnik, że oryginał z Omegi ciężko znaleźć w dobrych pieniądzach.
Najwięcej chyba tego jest w Calibrach.
Ktoś kiedyś coś wspominał że 2.0Ecokibel można wrzucić ale to droga rzeźba chyba będzie...
Napisany 01 marca 2017 - 00:33
lepiej c20xe
albo z22xe z głowica 8V, miałem taki plan, ba nawet było fabryczne c22ne tylko nie w europie ....
Napisany 01 marca 2017 - 21:53
Bartek a możesz wyjaśnić jak to wyrzeźbić jak to wygląda co trzeba zrobić?
Możesz na PW. Chyba, że gdybasz tylko sobie jakby to było gdyby....
Nie ukrywam, że zależy mi na kosztach, ale wbrew pozorom okazuje się że 2.0 8V od Omegi jest powoli białym krukiem hehe
Napisany 02 marca 2017 - 02:41
dół z x22xe + góra z c20ne
w dełu coś takiego zmontowali, c22ned, ale szału z mocą nie było
albo c18nz rozwiercić na nominał c20ne
Napisany 04 marca 2017 - 22:43
Napisany 05 marca 2017 - 00:17
zalewanie olejem silnikowym układu wspomagania to czysta głupota
chyba ,że wejdzie się w posiadanie autka (japońsko angielskiego ) , do ktorego ceny części sa porównywalne z tymi od mercedesa...
3. Również od tegoż samego elektrozaworu wężyk podcisnienia. W tym miejscu, w przypadku omegi, na kawałku blachy przykreconym do mostka wodnego, umiejscowiony jest elektrozawor. Zwykle małe czarne coś produkcji Delco Remy bodajże, z dwoma wezykami podcisnienia i kostką.
A co to ma do rzeczy przy przekładce skrzyń.. ???? Zawór EVAP jest w każdej omedze..... więc o so chocdzi....
Napisany 05 marca 2017 - 18:55
Czy któryś z kolegów mógłby mi po ludzku wytłumaczyć gdzie muszę się wpiąć z kabelkami (albo gdzie i jak je poprowadzić) aby mieć w przednich drzwiach podświetlenie. Skubani faszyści zostawili kabelki w drzwiach tylnych ale w przednich niestety nie.
Napisany 05 marca 2017 - 19:33
Skubani faszyści zostawili kabelki w drzwiach tylnych ale w przednich niestety nie.
To dziwne.
albo gdzie i jak je poprowadzić
Przez złącze drzwi masę na przycisk na słupku,a plus z czerwonego kabelka w drzwiach.
Napisany 05 marca 2017 - 21:49
Napisany 05 marca 2017 - 22:37
A co to ma do rzeczy przy przekładce skrzyń.. ???? Zawór EVAP jest w każdej omedze..... więc o so chocdzi....![]()
![]()
Kto przekłada skrzynie? Kolega o nicku "ksysiek" wrzucił zdjęcie bodajże z Vectry z XEVem i pytał o zaznaczone na fotce miejsca.
Napisany 05 marca 2017 - 22:52
To dziwne.
Przez złącze drzwi masę na przycisk na słupku,a plus z czerwonego kabelka w drzwiach.
A ten czerwony kabelek w drzwiach to jest tylko jeden właściwy i znajdę go gdzieś bez trudu, czy też jest jednym z wielu i jest w jakimś konkretnym miejscu?
Napisany 06 marca 2017 - 21:43
Panowie pomocy.
Od wtorku Omega zaczyna mi wariować. Podczas nagrzewania (od ok 40 do 70*C) Samochód kicha i prycha po dodaniu gazu. Na wolnych obrotach i na gazie w podłodze pracuje bez problemów. Jednak w delikatnym naciśnięciu szarpie. Samochód ma rok temu wymienione przewody WN świece kopułka i palec. Sprawdziłem je i nie widać żeby to one były przyczyną. Jako pierwsze wymieniłem profilaktycznie czujnik temperatury płynu lecz nieznacznie poprawiło to pracę. Sprawdziłem również ciśnienie na cylindrach i książkowo wszystkie 10.5 i 3 cyl 10,0.
IMG_20170308_164032.jpg 42,51K
2 pobrań. Może ktoś ma pomysł co to może być??
Pacjentem jest Omega A fl 2.6 Dual Ram (C26NE)
Pomocy.
Edytowany przez zzaspa, 08 marca 2017 - 17:30.
Technika →
Wyposażenie wewnętrzne i akcesoria →
Brakujące elementy rolety elektrycznejRozpoczęte przez sapciak , 29 sty 2018 ![]() |
|
![]()
|
||
Forum Główne →
Spoty - Omega Klub Polska →
dolnośląskie (D) →
23.07.2016 - Oława grillRozpoczęte przez tc82 , 21 lip 2016 ![]() |
|
![]()
|