po co chcesz go wymieniać , jak jego się tylko dolewa ?
A co ma robić ktoś kto nie ma wycieków?

Napisany 24 lutego 2017 - 16:46
po co chcesz go wymieniać , jak jego się tylko dolewa ?
Napisany 24 lutego 2017 - 18:07
Napisany 24 lutego 2017 - 18:25
Do liftu na 200 % był dexron 2, więc w Fl raczej to samo , a taniej.
Z drugiej strony .... - po co chcesz go wymieniać , jak jego się tylko dolewa ?
był w B i BFL, ale Dexron III, wchodzi 1,3 L
A co ma robić ktoś kto nie ma wycieków?
po to, że w oleju hydraulicznym wydziela się dużo wody, czym ciężej pracuje tym więcej
Napisany 24 lutego 2017 - 18:59
A jak z wymianą gdzieś czytałem na forum że odkręca się śrube u dołu i olej wylatuje tak też mam zrobić?
po to, że w oleju hydraulicznym wydziela się dużo wody, czym ciężej pracuje tym więcej![]()
Tu mnie zaskoczyłeś cenna informacja
Czytając kilka forum wyczytałem że Dexton III może rozszczelnić układ ponieważ jest rzadszy od Dexron II ile w tym prawdy nie wiem ale bezpieczniej chyba nalać D II
Napisany 24 lutego 2017 - 19:04
Mam do was jeszcze ważną prośbę chce wymienić olej wspomagania i do końca nie wiem jaki jedni mówią dexron 3 a inni dexron 2 jestem w kropce
Napisany 24 lutego 2017 - 19:45
Wychodzi na to że można lać D: II ,III,VI biorą pod uwagę że GM wycofało już dexron II i III i zastąpili go VI to będzie w pełni bezpieczny tak mi się wydaje
Napisany 24 lutego 2017 - 19:46
Taka sama zasada jak z płynem hamulcowym. Co ileś tam lat chyba co 5 czy/lub przelatanych km należy go wymienić na nowy bo nie trzyma już swoich właściwości.
Czyli nic nie wiesz....
był w B i BFL, ale Dexron III, wchodzi 1,3 L
Bzdury. Na starym forum było wyraźnie napisane dexron2 = ten szrot jest z 1994 roku , kiedy nie było jeszcze dexrona 3......
po to, że w oleju hydraulicznym wydziela się dużo wody, czym ciężej pracuje tym więcej
W obecnym klamocie zastąpiłem dexrona olejem silnikowym 10W40 ( ze względu na wycieki ) i jest katastrofa .
Olej silnikowy zawiera kosmiczne ilości wody , która pięknie zamarazała na korku.
Na dexronie2 tego nigdy nie miałem.
Napisany 24 lutego 2017 - 20:11
10W a atf II to można porównać jak miód do wody
zazwyczaj na korku jest wytłoczone jaki ma być olej, w omedze ATF II, mineralny , praktycznie wszędzie gdzie jest zbiorniczek ZF jest ten olej
Napisany 24 lutego 2017 - 20:38
w omedze ATF II, mineralny
Możesz to rozwinąć , bo nie łapię ???
Atf 2 (dexron2 ) jest minerałem ????
Ps I co z odpowietrzaniem sprzęgła...... ????
Napisany 24 lutego 2017 - 21:25
Atf 2 (dexron2 ) jest minerałem ????
Występuje jako minerał i jako olej syntetyczny. Przykładowo brytyjska Comma. Do wspomagania omegi jest mineralny.
Bez przesady. Różnica jest taka , że w jednym przypadku kody są dwucyfrowe , a w drugim czterocyfrowe.
Co do samych sterowników już wcześniej zauważyłem różnicę, chociażby że Simtec 56,5 (przynajmniej w programie CDIF) przedstawia znacznie większą ilość parametrów pracy bieżącej, a ponadto ma funkcję kasowania nastaw podstawowych i adaptacji. Gdy miałem podpięty SImtec 56,1 sytuacja była zupełnie inna. Mniej parametrów, brak adaptacji.
Nie mniej jednak pytałem tylko o różnice między wiązkami (obydwie mają tyle samo pinów w złączu, na pierwszy rzut oka są jednakowe), znajomy ma instalację pogryzioną przez kuny nadającą się tylko do wymiany. Różnice jednak są zasadnicze (większość pinów jest pozamieniana), więc najlepiej tylko od 56,5 do 56,5 i od 56,1 do 56,1.
Napisany 24 lutego 2017 - 22:07
Nie mniej jednak pytałem tylko o różnice między wiązkami (obydwie mają tyle samo pinów w złączu, na pierwszy rzut oka są jednakowe),
Jedyna różnica jest we wtyczce do kompa . Opel ,żeby odróżnić simteci(zmienił zaczepy na wtyczce) I dwucyfrówka nie pasuje do czterocyfrówki za żadne skarby świata. ( próbowałem )
Występuje jako minerał i jako olej syntetyczny. Przykładowo brytyjska Comma. Do wspomagania omegi jest mineralny.
I tak i nie . Zauważ , że piszemy o oleju dexron2= 100% fullsyntetyk
Ale... Dziadowski koncern MObille ma w ofercie ATF220 .... Już sama nazwa wskazuje , że ten wynalazek nie ma nic wspólnego z dexronem (minerał), ale jest reklamowana jako dexron.....
http://www.ravenol.p...on-II-E-1L.html
Tu już nie m,a wątpliwości , jaki powinien być oryginalny dexron....
Nie chce mi się znowu szukac , ale Amerykańce już od ok roku 1970 wprowadzili standard , że dexron ma byc syntetykiem , bo wcześniejsze wersje strasznie chlały wodę i nie nadawały się do użytku
Napisany 24 lutego 2017 - 23:45
To mi na mieszaliście teraz to nie wiem który olej wlać.
Który wężyk w zbiorniku wyrównawczym to powrót oleju do zbiornika? bo są dwa jeden z boku a drugi na samym dole
Edytowany przez Nimbus, 24 lutego 2017 - 23:52.
Napisany 25 lutego 2017 - 00:58
Edytowany przez Ruki1989, 25 lutego 2017 - 00:59.
Napisany 25 lutego 2017 - 06:22
Który wężyk w zbiorniku wyrównawczym to powrót oleju do zbiornika? bo są dwa jeden z boku a drugi na samym dole
Ten od spodu ( często lubi przeciekać ) idzie bezpośrednio do pompy wspomagania , czyli jest "zasilający". drugi to powrót.
Napisany 25 lutego 2017 - 12:59
Dzięki panowie!
Zakupiłem atf dexron II tak jak w książce jest do bmw też taki leją
Edytowany przez Nimbus, 25 lutego 2017 - 15:16.
Napisany 25 lutego 2017 - 16:39
Ja używam u siebie taki
http://allegro.pl/pl...5562430932.html
i wszystko jest ok.Wcześniej miałem zalany jakiś inny i zaraz po uruchomieniu silnika słychać było pompę jak charakterystycznie jęczy i po chwili cichnie.Na Febim jest cisza i już ze dwa lata jest spokój a myślałem że pompa do wymiany lada dzień
Edytowany przez adiwoj24, 25 lutego 2017 - 16:39.
Napisany 25 lutego 2017 - 20:03
Czyli nic nie wiesz....
Bzdury. Na starym forum było wyraźnie napisane dexron2 = ten szrot jest z 1994 roku , kiedy nie było jeszcze dexrona 3......
W obecnym klamocie zastąpiłem dexrona olejem silnikowym 10W40 ( ze względu na wycieki ) i jest katastrofa .
Olej silnikowy zawiera kosmiczne ilości wody , która pięknie zamarazała na korku.
Na dexronie2 tego nigdy nie miałem.
W Auto Dacie podają Dexron III,
a zalewanie olejem silnikowym układu wspomagania to czysta głupota
Napisany 26 lutego 2017 - 13:58
Edytowany przez ksysiek, 26 lutego 2017 - 22:15.
Napisany 26 lutego 2017 - 16:18
Edytowany przez B0Cygano, 26 lutego 2017 - 18:19.
Technika →
Wyposażenie wewnętrzne i akcesoria →
Brakujące elementy rolety elektrycznejRozpoczęte przez sapciak , 29 sty 2018 ![]() |
|
![]()
|
||
Forum Główne →
Spoty - Omega Klub Polska →
dolnośląskie (D) →
23.07.2016 - Oława grillRozpoczęte przez tc82 , 21 lip 2016 ![]() |
|
![]()
|