Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

Co to jest? Z czym to sie je - krótkie pytanie - krótka odpowiedź

grill atrapa bez znaczka B FL

  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
18569 odpowiedzi na ten temat

#16461 OFFLINE   vertix

vertix
  • 822 postów
  • Dołączył: 11-12-2010
  • Skąd: Pyrzyce
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 21 stycznia 2016 - 19:27

Leucht. Fahrlicht"- to poziomowanie ksenonów

 

samopoziomowanie ksenonów poległo. 


Tak, to wiązka od podgrzewanych dysz (potencjalne źródło pożaru   

 

Jaja sobie robisz ?? Jak 12 volt może spowodować pożar???



#16462 OFFLINE   siuAda

siuAda

    don't worry be happy

  • 4 791 postów
  • Dołączył: 17-10-2008
  • Skąd: Królewskie Stołeczne Miasto Kraków
  • Województwo: małopolskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 3.2 V6 Z32SE

Napisany 21 stycznia 2016 - 19:29

Jak 12 volt może spowodować pożar

Szybko i bez problemu



#16463 OFFLINE   vertix

vertix
  • 822 postów
  • Dołączył: 11-12-2010
  • Skąd: Pyrzyce
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 21 stycznia 2016 - 19:32

jednemu od dysz zapaliło się wygłuszenie maski.

 

To jest niemozliwe . Po  15 latach stykli w spryskach omy są zaśniedziałe  - rozsypują się w palcach. - i defacto nie działąją.

Ja mam poprowadzone kabeliki ( styki czyściłem ) i nie mam mowy ,żeby w w omie powyżej 15 lat działało podgrzewanie dysz.

TO JEST NIEMOZLIWE.

Teraz mam gówniany polski płyn do spryskiwaczy ( rzekomo wytrzymuje -22 stopnie ) i przy -5 stopni ze spryskiwaczy leci mi galareta.............


Edytowany przez vertix, 21 stycznia 2016 - 19:35.


#16464 OFFLINE   siuAda

siuAda

    don't worry be happy

  • 4 791 postów
  • Dołączył: 17-10-2008
  • Skąd: Królewskie Stołeczne Miasto Kraków
  • Województwo: małopolskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 3.2 V6 Z32SE

Napisany 21 stycznia 2016 - 19:44

TO JEST NIEMOZLIWE.

Przyjedź pokażę Ci że jednak jest możliwe w 18letniej

Oryginały


Edytowany przez siuAda, 21 stycznia 2016 - 19:45.


#16465 OFFLINE   vertix

vertix
  • 822 postów
  • Dołączył: 11-12-2010
  • Skąd: Pyrzyce
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 21 stycznia 2016 - 20:03

Przyjedź pokażę Ci że jednak jest możliwe w 18letniej Oryginały

 

To jest taki sam absurd jak klimatyzowany schowek w omie ( ja sobie przerobiłem i mam ;-) )

Taaak , wiem opel zapewnia ,że schowek jest klimatyzowany , ale jak zobaczysz jak przebiega wąż od klimy , to bez stresu zauważysz ,że to pic na wodę = fotomontaż.

Tu jest tak samo 12 v potrzebuje katakizatora( czytaj detonatora do zainicjowania zapłonu )

 

W moich oryginałach , ok 2-3 lata temu , wydłubałem spryski z maski i sie okazało ,że miedziane blachy styków się rozsypały( skorodowały). Ja będę Ci schlebiał , że masz fantastycznie trwałe ( tandetne) podgrzewacze spryskiwaczy , ale fizyki nawet Einstein nie potrafił oszukać  - korozja jest bezlitosna.

Owszem , ja mam podgrzewane dysze.... , ale gwarantuje ,że to nie działa , bo macałem....  :p



#16466 OFFLINE   siuAda

siuAda

    don't worry be happy

  • 4 791 postów
  • Dołączył: 17-10-2008
  • Skąd: Królewskie Stołeczne Miasto Kraków
  • Województwo: małopolskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 3.2 V6 Z32SE

Napisany 21 stycznia 2016 - 20:14

czytaj detonatora do zainicjowania zapłonu

Uszkodzona izolacja + wilgoć uwierz mi to wystarczy.



#16467 OFFLINE   vertix

vertix
  • 822 postów
  • Dołączył: 11-12-2010
  • Skąd: Pyrzyce
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 21 stycznia 2016 - 20:25

Uszkodzona izolacja + wilgoć uwierz mi to wystarczy.

 

sorry - nie mam dolnej osłony silnika  , a żeby zaoszczędzić na myciu autka - lubię latać po kałużach i nic się nie dzieje.

Ps Wiem , czepiam sie , ale jak to mówią =niewierny Tomasz=  :D

 

W linku który podałeś , ja bym obstawiał ,że delikwentowi padła spirala pod akumulatorem.



#16468 OFFLINE   technix

technix
  • 962 postów
  • Dołączył: 26-09-2014
  • Skąd: Bydgoszcz
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.0 16v X20XEV

Napisany 21 stycznia 2016 - 22:10

Vertix, czy Ty możesz choć raz pomyśleć, ZANIM coś napiszesz. To już naprawdę robi się ciężkie.
Wiesz, większość z użytkowników forum to osoby dorosłe, a Ty wypisujesz głupoty jak przedszkolak.
Naprawdę weź się chłopie ogarnij, a jak czegoś nie wiesz to pytaj, a nie wylatujesz stale jak filip z konopi.
A moda przepraszam za OT, ale to naprawdę jest nie do wytrzymania

#16469 OFFLINE   zico

zico

    :)

  • 377 postów
  • Dołączył: 22-07-2010
  • Skąd: Poznań/Zielona Góra
  • Województwo: wielkopolskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.5 V6 X25XE

Napisany 21 stycznia 2016 - 22:17

Szybko i bez problemu

Potwierdzam, w poprzedniej astrze G wystarczylo przetarte kable + wilgoć po burzy i 30 min komora silnika poszła z dymem.

#16470 OFFLINE   Ruki1989

Ruki1989
  • 180 postów
  • Dołączył: 02-09-2013
  • Skąd: Częstochowa
  • Województwo: śląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.0 16v X20XEV

Napisany 21 stycznia 2016 - 23:45

Jaja sobie robisz ?? Jak 12 volt może spowodować pożar???

 

Jak jesteś zainteresowany to zrobię Ci zdjęcie jak wygląda resztka wiązki do tych podgrzewanych dysz i fragment wygłuszenia pod nimi ;)

 

 

A teraz z cyklu innej parafii ciąg dalszy. Kompresję w 2.5 V6 sprawdziłem ponownie i jednak wystąpił błąd pomiarowy, jest ona porównywalna na wszystkich garach. Auto po odpaleniu na "ssaniu" pracuje perfekt równo. Po przegazowaniu słychać, że zapłonu brakuje. W chwili gdy się zagrzeje i obroty opadają niżej to też kuleje. Wykręciłem nowe świece (zrobiłem z 5-10km tylko do testu) są jednakowo czarne jak i poprzednie. Jedzie beznadziejnie jakby iskry nie miał na jednym lub dwóch garach. Znów zaznaczę, że kable też nowe, sprawdzane na dwóch cewkach (rezystancje pierwotna i wtórne w pięknej normie). Dziś sprawdziłem jeszcze iskrę na świecach i wygląda na mocną. Macie jakiś pomysł?

Komputer nie wykazuje żadnego błędu lecz mimo to myślę nad czujnikiem położenia wału lub czujnikami spalania stukowego. Jest jakaś metoda na sprawdzenie tych ostatnich?



#16471 OFFLINE   technix

technix
  • 962 postów
  • Dołączył: 26-09-2014
  • Skąd: Bydgoszcz
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.0 16v X20XEV

Napisany 22 stycznia 2016 - 00:57

No czujnik wału to czujnik indukcyjny, miernik na przejście i do blachy prawie dotknąć

#16472 OFFLINE   rukcug

rukcug

    omega i s klasa

  • 1 067 postów
  • Dołączył: 07-04-2008
  • Skąd: Katowice
  • Województwo: śląskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.5 TD X25DT

Napisany 22 stycznia 2016 - 07:48

samopoziomowanie ksenonów poległo.


dzieki, ale to znaczy ze powinny reflektory swiecic na dół?
niekiedy nie ma komunikatu, moze byc wilgoć? 


Życie jest chwilą - więc żyj i kochaj.

#16473 OFFLINE   kaskader83

kaskader83

    Przygoda z Omegą twała 11 lat...

  • 898 postów
  • Dołączył: 22-03-2007
  • Skąd: Opole
  • Województwo: opolskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 22 stycznia 2016 - 08:57

Czy zalane olejem świece z jednej pokrywy będą dawały jakieś sygnały że strony układu zapłonowego? Np. Nierówna praca, wypadanie zapłonu zwłaszcza podczas przyspieszania, trudniejsze uruchamianie zimnego silnika? Objawy z dnia na dzień narastają. Najpierw było tylko na LPG, a teraz pojawiają się też na PB z tym, że bardzo rzadko.
I ty możesz zostać Klubowiczem.
Jak?? => Tak!!

#16474 OFFLINE   technix

technix
  • 962 postów
  • Dołączył: 26-09-2014
  • Skąd: Bydgoszcz
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.0 16v X20XEV

Napisany 22 stycznia 2016 - 10:12

oczywiście, podjedź gdziekolwiek (nawet do wulkanizacji) na kompresor i wydmuchaj wszystko



#16475 OFFLINE   kaskader83

kaskader83

    Przygoda z Omegą twała 11 lat...

  • 898 postów
  • Dołączył: 22-03-2007
  • Skąd: Opole
  • Województwo: opolskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 22 stycznia 2016 - 10:33

Dzięki. No cóż robota miała poczekać do wiosny, ale nie ma wyjścia trzeba robić już...
I ty możesz zostać Klubowiczem.
Jak?? => Tak!!

#16476 OFFLINE   Knal

Knal
  • 275 postów
  • Dołączył: 05-11-2014
  • Skąd: Koniec świata
  • Województwo: lubelskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 22 stycznia 2016 - 15:46

Potrzebuje krótkiej instrukcji, bo chce zdjąć dekiel z mostu ten tylny bez jego całkowitego wyjmowania (bez odpinania półosi itd) Generalnie nie ma większego problemu z dostępem do śrub ale są 2 niedostępne. Te u góry. Czy jest jakieś rozwiązanie co ewentualnie wykręcić zeby do nich sie dostać? Nie chce wyjmować całego bo raz ze dużo czasu  dwa zawsze bedzie pewnie kompliakcja z jakaś śrubą. 

 90589330188198404092.jpg

 

Ktoś tutaj chyba zdjął dekiel na aucie ale nie bardzo widzę co on odkrecił

58173471829365616467.jpg


Edytowany przez Knal, 22 stycznia 2016 - 15:50.


#16477 OFFLINE   kamilrox

kamilrox
  • 348 postów
  • Dołączył: 15-02-2010

Napisany 22 stycznia 2016 - 16:47

Panowie, pytanie czy głowica od 2.6 pasuje do 3.2?



#16478 OFFLINE   dawid6671

dawid6671
  • 479 postów
  • Dołączył: 25-09-2012
  • Skąd: Radom
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 22 stycznia 2016 - 18:23

Panwie pilny temat jak by ktos mogl przypomniec jak sie sprawdza orginalne czujniki parkowania w omedze wiemze sie wyjnuje opornik wrzuca wsteczny i pika ale od ktorej strony sid liliczy od lewej czy od prawej?

#16479 OFFLINE   Marcin1989sc

Marcin1989sc
  • 1 240 postów
  • Dołączył: 08-05-2014
  • Skąd: Sosnowiec
  • Województwo: śląskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.2 16v Z22XE

Napisany 22 stycznia 2016 - 18:26

Od prawej=strony pasazera

http://forum.omegakl...a/?fromsearch=1

Edytowany przez Marcin1989sc, 22 stycznia 2016 - 18:27.


#16480 OFFLINE   vertix

vertix
  • 822 postów
  • Dołączył: 11-12-2010
  • Skąd: Pyrzyce
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 23 stycznia 2016 - 13:54

w poprzedniej astrze G wystarczylo przetarte kable + wilgoć po burzy i 30 min komora silnika poszła z dymem.

 

Zajrzyj pod maskę . Kable nie stykają się z wygłuszeniem . Idą wewnątrz maski między dwiema blachami...  Dodatkowo jest na nich ochronna koszulka....

 

wypadanie zapłonu zwłaszcza podczas przyspieszania,

 

^Taka sytuacja zdarzyła mi się w dwóch przypadkach

1 padał czujnik wału korbowego .

2 Świece  odmawiały posłuszeństwa.( za dużo nagaru na elektrodach ) - tu pomogło doraźnie skrobanie , ale i tak skończyło się wymianą.







Także otagowane jednym lub więcej z tych słów kluczowych: grill, atrapa, bez znaczka, B FL