sprawdź
Załączone pliki
Edytowany przez robert514, 18 stycznia 2016 - 20:13.
Napisany 18 stycznia 2016 - 19:29
sprawdź
Edytowany przez robert514, 18 stycznia 2016 - 20:13.
Napisany 18 stycznia 2016 - 20:21
1-12.5 ; 3-13 ; 5-13 ; 2-12.5 ; 4-10.5 ; 6-10
trochę agonie przeżywa ten silnik
sprawdź jeszcze raz ciśnienie na 4 i 6
Napisany 18 stycznia 2016 - 21:20
Panowie ostatnio zdarzyło mi się że wentylator od chłodnicy pracuje na najwyższym biegu cały czas. Na liczniku temp 90 °C a wentylator się kręci jak szalony na najwyższym biegu. Nic by w tym nie było dziwnego gdyby np. pracowały wszystkie a pracuje tylko jeden ten po prawej stronie (stronie przepasa) ten bliżej chłodnicy klimy. Ktoś coś ??
Napisany 18 stycznia 2016 - 22:00
sprawdź
Podłączone jest wszystko tak samo. Pomiar ciśnienia również podałem wg tej kolejności, wszak na pokrywie i cewce są numery
Długość przewodów też dopasowałem odpowiednio. Odpinałem także przepływkę jakby to ona miała wpływ, ale po odpięciu przerzuca się w tryb awaryjny i pracuje nadal z tym samym problemem.
Jutro sprawdzę raz jeszcze kompresję na 4 i 6 tak dla pewności i odepnę czujnik położenia wałka rozrządu. Jeśli po odpięciu w awaryjnym będzie pracował normalnie to myślę, że winowajca będzie znaleziony. Nie mniej jednak jeśli macie jakieś pomysły to bardzo proszę o każdy
edit: Niestety po odpięciu czujnika położenia wałka również zero efektu Czy to nieco mniejsze ciśnienie na 4 i 6 garze nie jest dostateczne w tym silniku do zapłonu?
Edytowany przez Ruki1989, 19 stycznia 2016 - 10:10.
Napisany 19 stycznia 2016 - 20:20
Ma ktoś może na wierzchu w garażu alternator 120A od Vki i mógł by mi podać wymiary szczotek? Lub zna ich wymiar?
3,89 x 5,87 mm (starałem się mierzyć dokładnie)
Ale czy warto bawić się w dorabianie za taką cenę:
http://allegro.pl/re...5482508320.html
lub tu trochę droższy
http://e-katalog.int...r-napiecia.html
I to nie jest reklama żadnej strony, które miałbym polecać lub nie, tylko przykładowe ceny!
Edytowany przez ku8a, 19 stycznia 2016 - 20:32.
Napisany 19 stycznia 2016 - 21:58
Czy to nieco mniejsze ciśnienie na 4 i 6 garze nie jest dostateczne w tym silniku do zapłonu?
0,5 bara to jeszcze do przyjęcia, jak się robi 1 bar to jest niedobrze a tu brakuje 3 bar do najlepszego cylindra
nie ma prawa dobrze pracować ten silnik
Napisany 19 stycznia 2016 - 22:15
Dla mnie byłoby to pierwszym spotkaniem z sytuacją, gdzie wolnossący silnik nie ma zapłonu przez ciśnienie 10barów. Wiele benzyniaków na takim ciśnieniu pracuje bez problemu. Fakt różnica między najlepszym, a najsłabszym wcale nie jest mała, choć w jednej z porad na forum (napisana chyba przez beasta) okazuje się, że ciśnienie ma się zawierać między 10 a 13 barów. Jutro jeszcze raz wrócę do poprzedniej cewki i sprawdzę od razu stan nowych świec.
Zauważyłem też, że przy dodawaniu gazu wcale nie zmienia się położenie klapki multiramu. Na myśli mam to cięgno i zawór podciśnieniowy na kolektorze od strony ściany grodziowej. Na wcześniejszych fotkach pokazywałem, że zaworek ma spękaną obudowę. Myślicie, że wystarczy by nie działał? Czy jest od tego zaworka (być może czujnika) zależny też jest zapłon?
Napisany 19 stycznia 2016 - 23:29
Napisany 20 stycznia 2016 - 17:36
3,89 x 5,87 mm (starałem się mierzyć dokładnie) Ale czy warto bawić się w dorabianie za taką cenę: http://allegro.pl/re...5482508320.html
Dzięki, no właśnie taki jak z linku po roku ma ładowanie 13,6... więc żaden interes...
Napisany 20 stycznia 2016 - 19:24
Za co odpowiada kabelek który bodajże z lewej strony patrząc od przodu wchodzi w maskę? Po prawej idzie rurka z plynem a po drugiej stronie? W masce chyba się wpina w coś. Czyzby to było podgrzewanie spryskiwaczy? Czy co to jest? Jest to w standardzie?
Napisany 20 stycznia 2016 - 19:31
Za co odpowiada kabelek który bodajże z lewej strony patrząc od przodu wchodzi w maskę? Po prawej idzie rurka z plynem a po drugiej stronie? W masce chyba się wpina w coś. Czyzby to było podgrzewanie spryskiwaczy? Czy co to jest? Jest to w standardzie?
Tak, to wiązka od podgrzewanych dysz (potencjalne źródło pożaru ) Nie wiem od kiedy to było standardem. Na pewno w wersji CD były dysze podgrzewane.
Edytowany przez Ruki1989, 20 stycznia 2016 - 19:31.
Napisany 20 stycznia 2016 - 19:48
po roku ma ładowanie 13,6... więc żaden interes...
U mnie chodzi piąty rok i ładowanie 14,4. Oryginalny był Bosch i dawał 13,6 właśnie, a ten co wstawiłem to też był Bosch sprzedawany przez Hart i kosztował 35 zł. Wszystko zależy jaki jest stan instalacji.
(potencjalne źródło pożaru )
Oj tam oj tam. U mnie działa - (jakby co to przewody brązowy i czarnofioletowy) i czasem się przydaje zwłaszcza teraz.
Napisany 20 stycznia 2016 - 20:06
Tak, to wiązka od podgrzewanych dysz (potencjalne źródło pożaru
) Nie wiem od kiedy to było standardem. Na pewno w wersji CD były dysze podgrzewane.
Nie strasz
Kiedy to działa? W momencie uruchomienia silnika?
Napisany 20 stycznia 2016 - 20:35
Podgrzewane dysze działają z włączeniem podgrzewania tylnej szyby
Włącz, odczekaj chwile i przyłóż usta.
Nie poparzysz sie
Edytowany przez bolecq2, 20 stycznia 2016 - 20:39.
Napisany 20 stycznia 2016 - 20:37
jednemu od dysz zapaliło się wygłuszenie maski.Prawdopodobnie grzeją zaraz po zapłonie.
http://forum.omegakl...zar#entry593883
Edytowany przez machony79, 20 stycznia 2016 - 20:41.
Napisany 20 stycznia 2016 - 20:56
Witam,
Jak sobie poradzić ze zdjęciem koła pasowego z alternatora? Wymieniłem altek, niestety zakupiona używka ma ciut walniętą rolkę i delikatnie podszarpuje mi pasek. Ktoś coś?
Napisany 20 stycznia 2016 - 21:52
jednemu od dysz zapaliło się wygłuszenie maski.Prawdopodobnie grzeją zaraz po zapłonie.
Podgrzewane dysze działają z włączeniem podgrzewania tylnej szyby
Włącz, odczekaj chwile i przyłóż usta.
Nie poparzysz sie
hahaha może palec będzie lepszy Nie chce być potem dziwnie odbieranym na tle ludzi z osiedla gdy to będą widzieć ;D
Trochę mnie nastraszyliście, chyba to odłączę
Napisany 20 stycznia 2016 - 22:18
Nie strasz
Kiedy to działa? W momencie uruchomienia silnika?
po zapłonie się włącza
od senatora w standardzie, chyba że jeszcze wcześniejszy model to miał
Napisany 21 stycznia 2016 - 00:02
jednemu od dysz zapaliło się wygłuszenie maski.Prawdopodobnie grzeją zaraz po zapłonie
Napisany 21 stycznia 2016 - 09:56
Technika →
Wyposażenie wewnętrzne i akcesoria →
Brakujące elementy rolety elektrycznejRozpoczęte przez sapciak , 29 sty 2018 ![]() |
|
![]()
|
||
Forum Główne →
Spoty - Omega Klub Polska →
dolnośląskie (D) →
23.07.2016 - Oława grillRozpoczęte przez tc82 , 21 lip 2016 ![]() |
|
![]()
|