Pewnie i można z kanału. Przy dolocie silnika nurkujesz ręką max w dół i próbujesz wyczuć gdzie to jest. Ja wypchnąłem ten spust od gory i zaświeciłem latarką od komory filtra kabinowego aby zlokalizować otwór. Dotyczy BFL. Z tego co zasłyszałem w B sa tam jeszcze jakieś wężyki odprowadzające wodę. W BFL jest krótkie kolanko z taką ruchomą zastawką na końcu, którą specjalnie urwałem bo według mnie przez nią własnie zbierał się tam cały syf i blokował odpływ wody.Znaczy z kanału?


Co to jest? Z czym to sie je - krótkie pytanie - krótka odpowiedź
#16061
OFFLINE
Napisany 06 października 2015 - 14:54
#16062
OFFLINE
Napisany 06 października 2015 - 17:09
#16063
OFFLINE
Napisany 06 października 2015 - 18:03
Z tego co zasłyszałem w B sa tam jeszcze jakieś wężyki odprowadzające wodę
Z tego co pamiętam to w flce też są te wężyki i odprowadzają wilgoć z klimy - nie mają nic wspólnego z problemem.
Nie wiem za co technix szarpał , ale tak jak to opisał - to powinien już dawno je urwać . One są deko delikatne.
Obiektywnie rzecz biorąc ( jeśli to są odprowadzenia wody z podszybia ) , to można w bokach gum porobić otwory , bo woda i tak leci na błotniki wenątrz komory silnika.
Ps Sorki , nie spojrzałem na fotki , ale tam to raczej nic nie powinno być (blacha )- jutro zerknę u siebie.
Edytowany przez vertix, 06 października 2015 - 18:11.
#16064
OFFLINE
Napisany 06 października 2015 - 21:01
#16065
OFFLINE
Napisany 07 października 2015 - 06:38
Guma powinna być i owszem. Taki lejek odprowadzający wodę z komory filtra. Nie mogę na szybko znaleźć nic na grafikach ale powinna ona być włożona w otwor na dole tej komory a drugi koniec powinien wychodzić poza nadkole za prawym kołem. Skręć kołami w lewo i zobacz czy za prawym przednim kołem po lewo od amora masz prostokątny otwór z lekko ściętym prawym dolnym rogiem czy wystaje ci tam kawałek gumy. Jak nic nie znajdę to po robocie zrobię foto tego odplywu.koledzy, mam pytanie, co to jest za guma pod podszybiem koło filtra przeciwpyłkowego? To wygląda jakby był to jakis odp[ływ, ale nie ma tam dziury, chciałem nawet wyjąć tą gumę i zrobić w niej dziurę, ale za cholerę nie idzie. A po myciu stoi tam woda, jakieś rady?
#16066
OFFLINE
Napisany 07 października 2015 - 10:25
ciągłem właśnie za ten gumowy korek
Według mnie możesz go wyrwać diabły . Newet nie wiedziałem ,że u mnie te gumy dawno ktoś wyrwał.
Są tylko ok 12 centymetrowe z podszybia , a pod filtrem już nic.
#16067
OFFLINE
Napisany 07 października 2015 - 11:52
#16069
OFFLINE
Napisany 07 października 2015 - 13:48
EURO IIIJaką normę euro spełnia omega 2.5dti z końca produkcji?
Jest możliwość na nią dostać zieloną plakietkę?
#16070
OFFLINE
Napisany 07 października 2015 - 13:52
Jaką normę euro spełnia omega 2.5dti z końca produkcji?
Euro 3
Obecność korozji w Omedze, zadaje kłam powszechnej opinii, iż Opel robi gówniane samochody. A one z żelaza są zrobione, to rdzewieją
#16071
OFFLINE
Napisany 07 października 2015 - 14:22
Według mnie możesz go wyrwać diabły . Newet nie wiedziałem ,że u mnie te gumy dawno ktoś wyrwał.
Są tylko ok 12 centymetrowe z podszybia , a pod filtrem już nic.
ale co 12- centymetrowe?
#16072
OFFLINE
Napisany 07 października 2015 - 15:37
ale co 12- centymetrowe?
Gumy odprowadzające wodę z powierzchni podszybia niżej do miejsca z którym masz problem.
jakie sprężyny polecacie do sedana aby wysokość była zbliżona do ogr.?
Ja się nie bawiłem w niepewne zamienniki i założyłem używki od kombi - aż miło się patrzy teraz.
Z tego co pamiętam nowe od kombi są 3 cm wyższe ( i twardsze ) , ale używki już tylko 1 cm. Zaraz po założeniu jest opdczuwalne zwiększenie twardości tyłu , ale procentuje w zakrętach - nie buja go tak . Ja już tak latam chyba trzeci rok
#16073
OFFLINE
#16074
OFFLINE
#16075
OFFLINE
Napisany 07 października 2015 - 18:08
a mierzyłeś na zewnątrz gwintu czy wewnątrz?Gwint o średnicy 5.8mm to śruba M5 czy M6 ?
raczej M6
Edytowany przez robert514, 07 października 2015 - 18:09.
#16076
OFFLINE
Napisany 07 października 2015 - 19:07
Pokaż jak to wygląda.
Foto z netu ,ale tylny błotnik (wizualnie ) jest na tej samej wysokości nad kołem.
Po prostu autko wygląda żwawo ,a nie jak krowa z wielkim wymieniem.
https://www.google.c...dbFqadF3Hp77zM=
Niedawno widziałem omegę typa , który wpadł na pomysł ,żeby założyć krótsze sprężyny z tyłu , a przód zostawił po staremu .

#16077
OFFLINE
Napisany 07 października 2015 - 19:09
na zewnątrza mierzyłeś na zewnątrz gwintu czy wewnątrz?
raczej M6
#16078
OFFLINE
Napisany 07 października 2015 - 21:49
Gumy odprowadzające wodę z powierzchni podszybia niżej do miejsca z którym masz problem.
Ja się nie bawiłem w niepewne zamienniki i założyłem używki od kombi - aż miło się patrzy teraz.
Z tego co pamiętam nowe od kombi są 3 cm wyższe ( i twardsze ) , ale używki już tylko 1 cm. Zaraz po założeniu jest opdczuwalne zwiększenie twardości tyłu , ale procentuje w zakrętach - nie buja go tak . Ja już tak latam chyba trzeci rok
Ze sprężynami od kombi to chyba wygląda jak koza. Z sachs-em ciężko w internetach, jakie są jeszcze dobre firmy sprężyn ?
#16079
OFFLINE
Napisany 07 października 2015 - 21:54
Gwint o średnicy 5.8mm to śruba M5 czy M6 ?
zapewne standardowa ocynkowana śrubka, M6
#16080
OFFLINE
Także otagowane jednym lub więcej z tych słów kluczowych: grill, atrapa, bez znaczka, B FL
Technika →
Wyposażenie wewnętrzne i akcesoria →
Brakujące elementy rolety elektrycznejRozpoczęte przez sapciak , 29 sty 2018 ![]() |
|
![]()
|
||
Forum Główne →
Spoty - Omega Klub Polska →
dolnośląskie (D) →
23.07.2016 - Oława grillRozpoczęte przez tc82 , 21 lip 2016 ![]() |
|
![]()
|