

Co to jest? Z czym to sie je - krótkie pytanie - krótka odpowiedź
#14021
OFFLINE
Napisany 30 grudnia 2014 - 15:19
#14022
OFFLINE
Napisany 30 grudnia 2014 - 15:35
A no własnie.... probowalem zrobic "łagodniejsze przejscie ". na 0.2 na 0.5 ale tak jakby nic sie nie zmienialo tzn szarpniecie i tak bylo ale chwile pozniej po zmianie na lpg .Moze Komputer lpg? ostatnio po korektach aut smigalo super a po 2tyg wrocilo do fabrycznych ustawien . teraz po ustawieniu ponownie jest jak narazie okGłĂłwnie za zmianę fazy z ciekłej na gazowa. Zachodzi to pod wpływem ogrzania gazu przez reduktor. Zadanie ma bardzo podobne.
Ta dziura jest spowodowana:
- nieszczelnościa w przewodsch pomiędzy reduktorem a wtryskami
- słabym ogrzaniem reduktora, może 35c to za malo
- źle nawierconymi kroccami LPG
Można to skorygować i ustawić w programie przejście 1cyl na 0.2 lub 0,5 sekundy, niż 4 cyl na raz.
#14023
OFFLINE
Napisany 30 grudnia 2014 - 15:38
#14024
OFFLINE
Napisany 30 grudnia 2014 - 18:56
Wiem. czujnik zamowiony i rano wymiana. Chodzilo mi tylko o to, ze przez cos tak blachego nie moglem odpalic auta??
Czujnik temperatury na ECU w systemie Motronic jest najważniejszym czujnikiem biorącym udział w ustalaniu dawki paliwowo powietrznej. Natomiast faktycznie jego gabaryty czy wygląd mogą sprawiać wrażenie ,że jest mało istotny

#14025
OFFLINE
Napisany 30 grudnia 2014 - 19:01
Czujnik temperatury na ECU w systemie Motronic jest najważniejszym czujnikiem biorącym udział w ustalaniu dawki paliwowo powietrznej. Natomiast faktycznie jego gabaryty czy wygląd faktycznie mogą sprawiać wrażenie ,że jest mało istotny
.
Dzieki wielkie Wars.:up:
#14026
OFFLINE
Napisany 01 stycznia 2015 - 12:24
#14027
OFFLINE
Napisany 01 stycznia 2015 - 12:30
Moje niedopatrzenie. Z tym anglikiem to był żart. Tak jak wars napisał. Angol nie angol pod maska prawie wszystko tak samo.ale to jest od strony pasażera
zdjęcie zrobiono z pod samochodu , popatrz na wahacz i drążek
#14028
OFFLINE
Napisany 01 stycznia 2015 - 13:06
Zauważyłem, że układ kierowniczy ma luz na skręconych kołach - tzn jak zostawię koła ustawione na wprost i zgaszę samochód luzu brak ale jak mam skręcone to jest dość duży luz w okolicach 10-15stopni.. co jest przyczyną?
Tak ma być.Każda Omega tak ma.
#14029
OFFLINE
Napisany 02 stycznia 2015 - 16:00
#14030
OFFLINE
Napisany 02 stycznia 2015 - 17:51
ile może być warta automatyczna skrzynia biegów z 3.2 2001 rok? skrzynia w stanie co najmniej bardzo dobrym
6-7 stówek
#14031
OFFLINE
#14032
OFFLINE
#14033
OFFLINE
Napisany 03 stycznia 2015 - 21:47
#14034
OFFLINE
Napisany 03 stycznia 2015 - 22:15
Na SKP sprawność amortyzatorów wyszła tył 62% przód z 58%. Z tyłu są nowe pompowane GM a przodu nie zmieniałem. Jak to możliwe, że wyszedł taki pomiar przy nowych?? Auto niby w porządku. Taka maszyna na stacji?
taki rodzaj badania.
zeby dokladnie sprawdzic/zbadac amortyzator, to powinno sie go wyciagnac z auta i wtedy badac odpowiednim przyzadem,
na skp sie amortyzatorow nie bada, bo wynik nigdy prawdy nie powie, a czesto ludzie maja zniszczone amortyzatory a wynik z SKP super i ich nie wymieniaja, bo sie sugeruja wynikiem.
#14035
OFFLINE
Napisany 03 stycznia 2015 - 22:31
#14036
OFFLINE
Napisany 03 stycznia 2015 - 23:44
#14037
OFFLINE
Napisany 03 stycznia 2015 - 23:48
te badania to są tak śmieszne .... pamiętam jak kupiłem omegę i po kilku dniach wymieniłem amortyzatory z tyłu. Po 2 miesiącach dymam na SKP zrobić przegląd i chłop bada sprawność.Z zawieszeniem wszystko wporzadku ale strasznie sie zdziwilem tym badaniem gdzie w zuzytym zawiasie pokazalo 70. A moze omega za ciezka do tych badan?
Prawa strona 30 lewa 60. Padłem ze śmiechu bo z tyłu amorki 2 miesiące miały (bilstein B4) a z przodu ori sachs. Prawy coś tam jeszcze żył a lewy niebardzo (chyba nawet zaczynał już się pocić), napewno gdy 3 mc później wymieniałem to był mokry
Jeżeli wszystko jest pod kontrolą jedziesz zbyt wolno
" Nie możesz być pewien swej racji, jeśli o argumentach swoich oponentów nie będziesz wiedział więcej od nich samych "
Auto Serwis KrakówOpel Saab
515 018 365
#14038
OFFLINE
#14039
OFFLINE
Napisany 04 stycznia 2015 - 12:07

#14040
OFFLINE
Napisany 04 stycznia 2015 - 20:48
Krótkie pytanie z nadzieją na równie krótką i szybką odpowiedź: czy te dwa błędy
P0130 Sonda Lambda - za niskie/za wysokie napięcie/poza zakresem
P0135 Dogrzewacz sondy lambda - za niskie/za wysokie napięcie
jednoznacznie kwalifikują sondę Lambda do wymiany?
Także otagowane jednym lub więcej z tych słów kluczowych: grill, atrapa, bez znaczka, B FL
Technika →
Wyposażenie wewnętrzne i akcesoria →
Brakujące elementy rolety elektrycznejRozpoczęte przez sapciak , 29 sty 2018 ![]() |
|
![]()
|
||
Forum Główne →
Spoty - Omega Klub Polska →
dolnośląskie (D) →
23.07.2016 - Oława grillRozpoczęte przez tc82 , 21 lip 2016 ![]() |
|
![]()
|