Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

Co to jest? Z czym to sie je - krótkie pytanie - krótka odpowiedź

grill atrapa bez znaczka B FL

  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
18569 odpowiedzi na ten temat

#14021 OFFLINE   ktmgraba

ktmgraba

    black gangsta omega!

  • 938 postów
  • Dołączył: 29-03-2012
  • Skąd: Włodzimierzów
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 30 grudnia 2014 - 15:19

Radio ncdc 2013 problem z płytami. Radio dziala ok ale gdy leci plyta kazda piosenka przycina sie co jakies 10 sekund albo radio wylacza sie po minucie. Co to moze byc? Problem z laserem czy trzeba moze jakies specjalne plyty nagrywac?

#14022 OFFLINE   gapek90

gapek90
  • 51 postów
  • Dołączył: 25-03-2011
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.2 16v Z22XE

Napisany 30 grudnia 2014 - 15:35

GłĂłwnie za zmianę fazy z ciekłej na gazowa. Zachodzi to pod wpływem ogrzania gazu przez reduktor. Zadanie ma bardzo podobne.

Ta dziura jest spowodowana:

- nieszczelnościa w przewodsch pomiędzy reduktorem a wtryskami
- słabym ogrzaniem reduktora, może 35c to za malo
- źle nawierconymi kroccami LPG

Można to skorygować i ustawić w programie przejście 1cyl na 0.2 lub 0,5 sekundy, niż 4 cyl na raz.

A no własnie.... probowalem zrobic "łagodniejsze przejscie ". na 0.2 na 0.5 ale tak jakby nic sie nie zmienialo tzn szarpniecie i tak bylo ale chwile pozniej po zmianie na lpg .Moze Komputer lpg? ostatnio po korektach aut smigalo super a po 2tyg wrocilo do fabrycznych ustawien . teraz po ustawieniu ponownie jest jak narazie ok

#14023 OFFLINE   Matias

Matias
  • 871 postów
  • Dołączył: 01-01-2013
  • Skąd: Kutno / Gostynin EKU / WGS
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.5 V6 X25XE

Napisany 30 grudnia 2014 - 15:38

Panowie gdzię najlepiej oddać kierę do hydrografiki ? bo kiedyś czytałem że wiele osób na forumie oddawało do jednej osoby i byli zadowoleni. Mozna jakiś kontakt do tej osoby ?


 


#14024 OFFLINE   wars1977

wars1977

    WarsSztat Jagiełły (specjalizacja silniki V6) Opel Tech2 , MDI

  • 1 896 postów
  • Dołączył: 05-05-2009
  • Skąd: Poznań
  • Województwo: wielkopolskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 30 grudnia 2014 - 18:56

Wiem. czujnik zamowiony i rano wymiana. Chodzilo mi tylko o to, ze przez cos tak blachego nie moglem odpalic auta??


Czujnik temperatury na ECU w systemie Motronic jest najważniejszym czujnikiem biorącym udział w ustalaniu dawki paliwowo powietrznej. Natomiast faktycznie jego gabaryty czy wygląd mogą sprawiać wrażenie ,że jest mało istotny :).

#14025 OFFLINE   komorek123

komorek123
  • 473 postów
  • Dołączył: 22-11-2009
  • Skąd: Grabowo wielkie

Napisany 30 grudnia 2014 - 19:01

Czujnik temperatury na ECU w systemie Motronic jest najważniejszym czujnikiem biorącym udział w ustalaniu dawki paliwowo powietrznej. Natomiast faktycznie jego gabaryty czy wygląd faktycznie mogą sprawiać wrażenie ,że jest mało istotny :).


Dzieki wielkie Wars.:up:

#14026 OFFLINE   MyCool

MyCool

    Nie lejesz - nie jedziesz

  • 125 postów
  • Dołączył: 11-04-2013
  • Skąd: Suwałki

Napisany 01 stycznia 2015 - 12:24

Zauważyłem, że układ kierowniczy ma luz na skręconych kołach - tzn jak zostawię koła ustawione na wprost i zgaszę samochód luzu brak ale jak mam skręcone to jest dość duży luz w okolicach 10-15stopni.. co jest przyczyną?

#14027 OFFLINE   Alley

Alley

    wolny folwark

  • 3 241 postów
  • Dołączył: 20-09-2009
  • Województwo: nie mieszkam w Polsce
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: silnik od innego auta

Napisany 01 stycznia 2015 - 12:30

ale to jest od strony pasażera :D zdjęcie zrobiono z pod samochodu , popatrz na wahacz i drążek ;)

Moje niedopatrzenie. Z tym anglikiem to był żart. Tak jak wars napisał. Angol nie angol pod maska prawie wszystko tak samo.

#14028 OFFLINE   machony79

machony79

    przygoda z Omegą trwała 8.5 roku

  • 4 668 postów
  • Dołączył: 04-08-2006
  • Skąd: Katowice
  • Województwo: śląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 01 stycznia 2015 - 13:06

Zauważyłem, że układ kierowniczy ma luz na skręconych kołach - tzn jak zostawię koła ustawione na wprost i zgaszę samochód luzu brak ale jak mam skręcone to jest dość duży luz w okolicach 10-15stopni.. co jest przyczyną?


Tak ma być.Każda Omega tak ma.

#14029 OFFLINE   piiiotrek

piiiotrek
  • 385 postów
  • Dołączył: 30-06-2007
  • Skąd: Świnoujście
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 02 stycznia 2015 - 16:00

ile może być warta automatyczna skrzynia biegów z 3.2 2001 rok? skrzynia w stanie co najmniej bardzo dobrym

#14030 OFFLINE   wars1977

wars1977

    WarsSztat Jagiełły (specjalizacja silniki V6) Opel Tech2 , MDI

  • 1 896 postów
  • Dołączył: 05-05-2009
  • Skąd: Poznań
  • Województwo: wielkopolskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 02 stycznia 2015 - 17:51

ile może być warta automatyczna skrzynia biegów z 3.2 2001 rok? skrzynia w stanie co najmniej bardzo dobrym


6-7 stówek

#14031 OFFLINE   machony79

machony79

    przygoda z Omegą trwała 8.5 roku

  • 4 668 postów
  • Dołączył: 04-08-2006
  • Skąd: Katowice
  • Województwo: śląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 02 stycznia 2015 - 17:54

6-7 stówek


za późno.Ogłoszenie juz poszło

#14032 OFFLINE   piiiotrek

piiiotrek
  • 385 postów
  • Dołączył: 30-06-2007
  • Skąd: Świnoujście
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 02 stycznia 2015 - 18:03

z tej kwoty w ogłoszeniu też będę bardzo zadowolony :)

#14033 OFFLINE   kamilrox

kamilrox
  • 348 postów
  • Dołączył: 15-02-2010

Napisany 03 stycznia 2015 - 21:47

Na SKP sprawność amortyzatorów wyszła tył 62% przód z 58%. Z tyłu są nowe pompowane GM a przodu nie zmieniałem. Jak to możliwe, że wyszedł taki pomiar przy nowych?? Auto niby w porządku. Taka maszyna na stacji?

#14034 OFFLINE   tomspeed

tomspeed

    kaszub

  • 2 752 postów
  • Dołączył: 24-03-2007
  • Skąd: z Kądowni
  • Województwo: pomorskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.0 16v X20XEV

Napisany 03 stycznia 2015 - 22:15

Na SKP sprawność amortyzatorów wyszła tył 62% przód z 58%. Z tyłu są nowe pompowane GM a przodu nie zmieniałem. Jak to możliwe, że wyszedł taki pomiar przy nowych?? Auto niby w porządku. Taka maszyna na stacji?


taki rodzaj badania.

zeby dokladnie sprawdzic/zbadac amortyzator, to powinno sie go wyciagnac z auta i wtedy badac odpowiednim przyzadem,

na skp sie amortyzatorow nie bada, bo wynik nigdy prawdy nie powie, a czesto ludzie maja zniszczone amortyzatory a wynik z SKP super i ich nie wymieniaja, bo sie sugeruja wynikiem.
na co dzień RENAULT SCENIC II 2.0 DCI

#14035 OFFLINE   premier2

premier2
  • 1 011 postów
  • Dołączył: 29-09-2009
  • Skąd: Piotrków T./ Łódź
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.5 TD X25DT

Napisany 03 stycznia 2015 - 22:31

Na tym badaniu sprawdza się skuteczność całego zawieszenia, a nie samych amorów. Przód i tak pewnie nadaje się tylko do wymiany, a tył może mieć inne problemy, np tuleje tylne, itp

#14036 OFFLINE   kamilrox

kamilrox
  • 348 postów
  • Dołączył: 15-02-2010

Napisany 03 stycznia 2015 - 23:44

Z zawieszeniem wszystko wporzadku ale strasznie sie zdziwilem tym badaniem gdzie w zuzytym zawiasie pokazalo 70. A moze omega za ciezka do tych badan?

#14037 OFFLINE   smokebite

smokebite

    Omega Garage

  • 1 750 postów
  • Dołączył: 18-08-2011
  • Skąd: Królewskie Stołeczne Miasto Kraków
  • Województwo: małopolskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: silnik od innego auta

Napisany 03 stycznia 2015 - 23:48

Z zawieszeniem wszystko wporzadku ale strasznie sie zdziwilem tym badaniem gdzie w zuzytym zawiasie pokazalo 70. A moze omega za ciezka do tych badan?

te badania to są tak śmieszne .... pamiętam jak kupiłem omegę i po kilku dniach wymieniłem amortyzatory z tyłu. Po 2 miesiącach dymam na SKP zrobić przegląd i chłop bada sprawność.
Prawa strona 30 lewa 60. Padłem ze śmiechu bo z tyłu amorki 2 miesiące miały (bilstein B4) a z przodu ori sachs. Prawy coś tam jeszcze żył a lewy niebardzo (chyba nawet zaczynał już się pocić), napewno gdy 3 mc później wymieniałem to był mokry

Jeżeli wszystko jest pod kontrolą jedziesz zbyt wolno


" Nie możesz być pewien swej racji, jeśli o argumentach swoich oponentów nie będziesz wiedział więcej od nich samych "

Auto Serwis Kraków
Opel Saab
515 018 365

#14038 OFFLINE   xax3

xax3
  • 1 264 postów
  • Dołączył: 01-11-2011
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 04 stycznia 2015 - 12:00

Czym najlepiej malować lampy? Chodzi czarny środek ;)

#14039 OFFLINE   Matias

Matias
  • 871 postów
  • Dołączył: 01-01-2013
  • Skąd: Kutno / Gostynin EKU / WGS
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.5 V6 X25XE

Napisany 04 stycznia 2015 - 12:07

farba w spray :) odporną na temp ( nie koniecznie ale zawsze jakieś zabezpieczenie)


 


#14040 OFFLINE   grzegorz72

grzegorz72
  • 35 postów
  • Dołączył: 17-05-2013
  • Skąd: Poznań - Nowe Miasto
  • Województwo: wielkopolskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.0 16v X20XEV

Napisany 04 stycznia 2015 - 20:48

Witam!
Krótkie pytanie z nadzieją na równie krótką i szybką odpowiedź: czy te dwa błędy

P0130 Sonda Lambda - za niskie/za wysokie napięcie/poza zakresem
P0135 Dogrzewacz sondy lambda - za niskie/za wysokie napięcie

jednoznacznie kwalifikują sondę Lambda do wymiany?





Także otagowane jednym lub więcej z tych słów kluczowych: grill, atrapa, bez znaczka, B FL