Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

Omega Irmscher


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
10741 odpowiedzi na ten temat

#1841 OFFLINE   FOSS

FOSS

    BYŁA IRMSCHER 2,5V6 197KM

  • 40 postów
  • Dołączył: 17-07-2009
  • Skąd: WE/WK/WPR

Napisany 20 lipca 2009 - 19:45

[

bardzo prosto - wsadzas same walki - takich "irmscherow" jak twoj jest tu na forum kilkanascie


taaa.... pińcet jest...
tyle że ja nie kupowałem jakichś wałków i sam tego nie wkładałem więc guzik prawda :p

doorientuj sie troche w zasadzie dzialania motronika to sam sobie na to pytanie odpowiesz.


No ale po co?..
Od tego są mądrzejsze głowy.
Byłem tym autem kilkukrotnie w ASO Opla - za każdym razem kiedy była mowa o podpięciu do kompa to Panowie twierdzili, że nie zamierzają się podpinać z TECH'em bo jeżeli auto było robione przez Irmscher'a to oprogramowanie nie jest fabryczne a w przypadku ewentualnej niezgodności oprogramowania i awarii nie zamierzają ponosić odpowiedzialności :p
Ale Wy mądre głowy pewnie wiecie lepiej od ASO i samego Irmscher'a też :D


a czy na tym papierku jest wbity numer twojego silnika ? bo jak nie to wiesz gdzie ten papierek mozes sobie zabrac ;)


Nie... na homologacji i certyfikacie chyba nie ma....
Ale oczywiscie nie wiesz tego...
a dlaczego?
bo twoje posty dowodzą, że nie zadaleś sobie nawet trudu obejrzenia wszystkich zdjęć dotyczących mojego auta które zamieściłem w necie...
czyli nie wiesz ale i tak jesteś mądrzejszy :czerwona_kartka:

Ale dla zaspokojenia Waszych wszystkowiedzących głów dodałem zdjęcie Brif'u - to taki papier który jest podstawą do sprowadzenia auta...
tam macie opisany zakres przeróbek :cool:
Fotka tutaj:
http://www.polskajaz...ia/74431,544075

...
I tak... wiem bardzo dobrze gdzie mogę ten papierek zabrać...
i wiem także że papierki które mam poświadczają stan faktyczny auta...
i wiem także gdzie inni mogą sobie zabrać papierki od Pana Jana z garażowego tuningu :D

koszta ? walki od 3.0 - 200-400 pln zalezy jak kupisz - wymiana 200-400 pln zalezy od mechanika - do tego dolot "mantzla" i masz ponad 200 km (moj wyplula 204 KM i 250 Nm)
jesli chodzi o soft do wolnossacego to 1400 pln - przyrost 8-15 %


tak tak... tak jak mówisz :mur:
i w dalszym ciągu guzik ma to wspólnego z przerobką dokonaną przez fabrycznego tunera :p

No ale każdy podejmuje wybór wg. własnych kryteriów...
Jedni dłubią sami a potem naklejają stado naklejek tuningowych mających potwierdzać ich super dokonania techniczne...
Inni oddają furę do profesjonalistów i jeszcze mówią aby im nie naklejać za dużo tych naklejek bo takie cichociemne daje więcej radochy :p

Noi bardzo ciekawe pytanie mam na koniec...
Po cóż tak niektórzy na tym forum wziecają się i kupują grille, zderzaki, wydechy i inne pierdoły takich firm jak Irmscher i Stainmetz skoro wg. Ciebie to właściwie nic nie warte...
A po cóż naklejacie sobie te logo Irmscher'a skoro wykonać takie przeróbki jest tak prosto??
Nie lepiej nakleić sobie AdamTuning, DarekTuning czy też BeastTuning??
Potraficie zrobić tak jak duża renomowana firma to chyba warto się tym chwalić a nie udawać, że zrobił to jakiśtam Irmscher :p

Apropos:
- nigdy nie twierdziłem, że sam coś przerabiałem
- nigdy też nie napisałem, że sam zawiozłem auto do Irmscher'a na dokonanie przeróbek
- kupiłem już takie auto za co oczywiście zapłaciłem odpowiednie pieniądze
- teraz przyszedł czas na sprzedaż i uważam, że wszystkie te przeróbki mają swoją cenę
- nie chcesz - nie kupuj - ale nie wciskaj innym, że ktoś ich oszukuje skoro nic na ten temat nie wiesz

(...)
na reszte firmie :peace:tjunerskiej STAINMETZ zabrakło już kasy:smiech:


Nie wiem, zapytaj ich.. :p
ja ich nie pytałem - taki już kupiłem :D

#1842 OFFLINE   bruniak

bruniak

    Zbanowany

  • 163 postów
  • Dołączył: 16-12-2007
  • Skąd: bstok

Napisany 20 lipca 2009 - 20:37

ale to nie irmszer tylko jak wół pisze "wie Irmscher" co oznacza - "jak Irmi" :D


w PL ktoś takie miał gdzie to można zakupić?

#1843 OFFLINE   TOMIX

TOMIX

    -=TOMEK=-

  • 661 postów
  • Dołączył: 28-06-2008
  • Skąd: Usedom Świnoujście
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 20 lipca 2009 - 21:03

Nie wiem, zapytaj ich..
ja ich nie pytałem - taki już kupiłem


spoko:up: do maszyny nic nie mam :cool:
ale opis to już rewelka ciekawe ile musiałes:ziele: lub :pijany:

a tak realnie ile za to cacko byś chciał:oops:

#1844 OFFLINE   Coolasmv6

Coolasmv6
  • 7 postów
  • Dołączył: 12-07-2009

Napisany 20 lipca 2009 - 21:35

Niezłe autko no i sumienny opisik na aukcji to mi się podoba,a nie jak reszta sprzedam i najlepiej cena i jeszcze oczywiście dopis że to ideał.

#1845 OFFLINE   Szafarbp

Szafarbp

    AudiA4

  • 202 postów
  • Dołączył: 30-01-2009
  • Skąd: Biała Podlaska/London

Napisany 20 lipca 2009 - 21:37

20`` EVO STAR
http://cgi.ebay.co.u...89|293:4|294:50

19``GT-STAR
http://cgi.ebay.co.u...89|293:4|294:50

18``Sport Star
http://cgi.ebay.co.u...89|293:7|294:50

#1846 OFFLINE   THIN

THIN
  • 1 365 postów
  • Dołączył: 31-08-2007
  • Skąd: Konstancin
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 20 lipca 2009 - 22:09

Te GT-STAR bardzo w moim guście :D

 


#1847 OFFLINE   bruniak

bruniak

    Zbanowany

  • 163 postów
  • Dołączył: 16-12-2007
  • Skąd: bstok

Napisany 20 lipca 2009 - 22:14

wentylowane tarczki i zaciski konret i na miasto ;d

#1848 OFFLINE   FOSS

FOSS

    BYŁA IRMSCHER 2,5V6 197KM

  • 40 postów
  • Dołączył: 17-07-2009
  • Skąd: WE/WK/WPR

Napisany 20 lipca 2009 - 22:33

(...)
19``GT-STAR
http://cgi.ebay.co.u...89|293:4|294:50
(...)


Te całkiem niezłe...
ale ja do swojej już nic nie dokładam bo przy sprzedaży zawsze jest się w plecy :mur:

#1849 OFFLINE   THIN

THIN
  • 1 365 postów
  • Dołączył: 31-08-2007
  • Skąd: Konstancin
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 20 lipca 2009 - 22:38

Te całkiem niezłe...
ale ja do swojej już nic nie dokładam bo przy sprzedaży zawsze jest się w plecy :mur:


I tak już masz odbajerowane to auto to co tu jeszcze zmieniać ;)

 


#1850 OFFLINE   Exec

Exec

    Pierwszy Drifter OKP

  • 1 568 postów
  • Dołączył: 18-06-2006
  • Skąd: Radom
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 20 lipca 2009 - 22:40

w PL ktoś takie miał gdzie to można zakupić
?

w zyciu takiego spojlera nie widzialem :D


 


#1851 OFFLINE   FOSS

FOSS

    BYŁA IRMSCHER 2,5V6 197KM

  • 40 postów
  • Dołączył: 17-07-2009
  • Skąd: WE/WK/WPR

Napisany 20 lipca 2009 - 22:56

spoko:up: do maszyny nic nie mam :cool:
ale opis to już rewelka ciekawe ile musiałes:ziele: lub :pijany:

a tak realnie ile za to cacko byś chciał:oops:


generalnie cały temat sprzedaży to u mnie dylemat...
decyzję podjąłem już chyba w lutym....
jak widać minęło pół roku zanim dałem ogłoszenie...
co więcej jakoś od marca przestałem nim już jeździć no bo do sprzedania i nie ma co kilometrów bić i ryzykować jakichś przypadkowych usterek...
i tak czasu upływa...
fura stoi w garażu, sąsiedzi już narzekają a ja się wciąż wacham...
na codzień jeżdżę drugim więc Omę odpalam raz na tydzień, pojadę na myjnię aby Ją zewnetrznie odkurzyć, przelecę się po jakiejś długiej prostej dla rozruszania i stawiam na garaż...

szczerze powiedziawszy cenę końcową uzależniam od zainteresowania kupującego bo pokazywać i się licytować można długo i bez efektu a jak jest konkret to konkret :zgoda:

ale poniżej pewnego pułapu na pewno nie zejdę - jak już pisałem gdzieś tutaj wcześniej - gdyby go rozebrać (czego nie mam najmniejszej ochoty robić bo za dużo krwi, potu i nerwów w niego włożyłem) to z tych wszystkich gratów uzbierałoby się spokojnie ponad 10kpln...

więc liczę w swej naiwności na kogoś szczególnie zainteresowanego - jak się spotkamy i chęci będą to i z ceną się dogadamy :zgoda:
***

#1852 OFFLINE   taktownie

taktownie
  • 69 postów
  • Dołączył: 11-01-2009
  • Skąd: Nidzica

Napisany 21 lipca 2009 - 13:36

ale poniżej pewnego pułapu na pewno nie zejdę - jak już pisałem gdzieś tutaj wcześniej - gdyby go rozebrać (czego nie mam najmniejszej ochoty robić bo za dużo krwi, potu i nerwów w niego włożyłem) to z tych wszystkich gratów uzbierałoby się spokojnie ponad 10kpln...


szczerze? te przeróbki co masz w silniku to są może warte z 2 tyś, a co z tego jak można kupić omę z 3.0 i będzie jeździć lepiej a palić tyle samo, bo takie bajki że pali tak samo jak przed tym oryginalnym irmscherowskim tuningiem to można sobie wsadzić. Zawsze ingerencja w osiągi w wolnossącym to spalanie w górę.

Żeby to było 3.0 i z tego z 250 km to można to cenić ale przy 2.5 to nie jest te auto wcale więcej warte niż niejedno 3.0.

#1853 OFFLINE   beast

beast

    Vauxhall Killer

  • 18 304 postów
  • Dołączył: 04-08-2006
  • Skąd: Kwidzyn
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 21 lipca 2009 - 15:28

taaa.... pińcet jest...
tyle że ja nie kupowałem jakichś wałków i sam tego nie wkładałem więc guzik prawda


ty nie ale irmscher wkladal.

No ale po co?..
Od tego są mądrzejsze głowy.
Byłem tym autem kilkukrotnie w ASO Opla - za każdym razem kiedy była mowa o podpięciu do kompa to Panowie twierdzili, że nie zamierzają się podpinać z TECH'em bo jeżeli auto było robione przez Irmscher'a to oprogramowanie nie jest fabryczne a w przypadku ewentualnej niezgodności oprogramowania i awarii nie zamierzają ponosić odpowiedzialności
Ale Wy mądre głowy pewnie wiecie lepiej od ASO i samego Irmscher'a też


po to zeby nie byc ignorantem. podjedz do aso nie podawaj ze masz irmschera i nagle zobaczysz ze moga sie polaczyc, zczytac parametry itp.
ale widze ze ty juz rozumy pozjadales.

bo twoje posty dowodzą, że nie zadaleś sobie nawet trudu obejrzenia wszystkich zdjęć dotyczących mojego auta które zamieściłem w necie...
czyli nie wiesz ale i tak jesteś mądrzejszy


zdjecia obejrzalem ale poza walacymi po oczach swiatlami nic na nich ciekawego nie bylo.

tak tak... tak jak mówisz
i w dalszym ciągu guzik ma to wspólnego z przerobką dokonaną przez fabrycznego tunera


ma tyle wspolnego ze irmscher robi dokladnie to samo - wklada walki ssace o oznaczeniu G. byc moze tobie dostalo sie jeszcze softu - nie przecze ze nie.

No ale każdy podejmuje wybór wg. własnych kryteriów...
Jedni dłubią sami a potem
naklejają stado naklejek tuningowych mających potwierdzać ich super dokonania techniczne...
Inni oddają furę do profesjonalistów i jeszcze mówią aby im nie naklejać za dużo tych naklejek bo takie cichociemne daje więcej radochy



wiesz na temat tuningu nie bede z toba dyskutowal bo akurat to co ty masz zrobione w swoim aucie a to ile ja pracy w swoje wlozylem to 2 inne bajki. tu kupiles auto zrobione i sie cieszysz jak dziecko chwalac sie wszystkim na okolo - albo obrazajac jak ktos napisze slowa krytyki a ja swoje robilem od podstaw i wlasnymi (prawie) rekoma. I na ulicy na dzis mojego auta nie odroznil bys od serii - poza tym ze jedyne co bys mogl to powachac spaliny. Co do naklejek - poza klubowa nie uswiadczysz - tak samo zadnych swiatelek spod znaku WT. Na dzis czeka caly pakiet irmschera do zalozenia - zderzak przod - zderzak tyl, progi, mam srodek drewniany przy klimie manualnej i kiere irmiego - tez wbita w brieff tylko ze u mnie maszyna wpisywali nie reka.

Po cóż tak niektórzy na tym forum wziecają się i kupują grille, zderzaki, wydechy i inne pierdoły takich firm jak Irmscher i Stainmetz skoro wg. Ciebie to właściwie nic nie warte...


ale gdzie tak napisalem ? prosze nie wmawiaj mi czegos czego nie napisalem. Kazdy tuning nawet ten wiejski jest dla wlasciciela auta cos wart bo po to to przerabia. Tobie udalo sie kupic auto po tuningu irmiego - super - ale ja ci napisalem na czym ten tuning polegal - ale widac dla ciebie jest to nie do przyjecia ze te 20 KM to walki od 3.0 i byc moze jakas drobna modyfikacja softu. I na tym sie twoj irmscher konczy - a gdzie pakiet zewnetrzny ? gdzie kierownica ? no i poprosze zdjecia kolektora ssacego i wydechowego - bo to jak piszesz tez irmscher robil - no i wytlumasz na czym polegal tuning rozrzadu ktory taki opisujesz na PJ

Modyfikacje objęły przede wszystkim silnik - kolektory dolotowe i wylotowe, wydech, rozrząd i komputer - wszystko wykonane przez fabrycznego tunera IRMSCHER'a.
Po "modach" samochód wg. certyfikatu legitymuje się mocą 197KM i 230Nm




 


#1854 OFFLINE   FOSS

FOSS

    BYŁA IRMSCHER 2,5V6 197KM

  • 40 postów
  • Dołączył: 17-07-2009
  • Skąd: WE/WK/WPR

Napisany 21 lipca 2009 - 16:03

szczerze? te przeróbki co masz w silniku to są może warte z 2 tyś, a co z tego jak można kupić omę z 3.0 i będzie jeździć lepiej a palić tyle samo, bo takie bajki że pali tak samo jak przed tym oryginalnym irmscherowskim tuningiem to można sobie wsadzić. Zawsze ingerencja w osiągi w wolnossącym to spalanie w górę.


no wybacz ale jednak się mylisz, za 2 tysie to dłubniesz sobie sam w garażu... ale na pewno nie u Irmiego :p
a co do spalania to tak się składa że MV6 miałem jakieś 6 lat temu i wiem dobrze ile to żłopie...
i jakoś te moje 2,5V6 pali mniej niż 3,0V6 :p

Żeby to było 3.0 i z tego z 250 km to można to cenić ale przy 2.5 to nie jest te auto wcale więcej warte niż niejedno 3.0.


być może ale skoro tak to czemu forumowicze z 2,0 i 2,5 pakują tyle kasiory w jakieś przeróbki Irmiego - nie lepiej kupić 3,0 i fabryczną omiatać wszystkich stuningowanych 2,0 i 2,5???
niejeden z nich ceną dołożonych gadżetów i przróbek przekroczył już różnicę cenową pomiędzy silnikami a jednak wolą swoje z innymi zderzakami niż fabryczne mocniejsze...

Nawet beast tak uparcie krytykujący moją furę pakuje na swoje cały pakiet Irmiego - noi po co??
nie lepiej kupić sobie jakieś nowsze 3,2V6??

#1855 OFFLINE   beast

beast

    Vauxhall Killer

  • 18 304 postów
  • Dołączył: 04-08-2006
  • Skąd: Kwidzyn
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 21 lipca 2009 - 16:09

no wybacz ale jednak się mylisz, za 2 tysie to dłubniesz sobie sam w garażu... ale na pewno nie u Irmiego


za 2000 to jeszcze zostanie - a efekt bedzie taki sam

Nawet beast tak uparcie krytykujący moją furę pakuje na swoje cały pakiet Irmiego - noi po co??
nie lepiej kupić sobie jakieś nowsze 3,2V6??


ale ja nie krytykuje twojego auta tylko ci tlumaczylem na czym polegal zakres prac irmschera. na walkach bo nic wiecej ci nie zmienili.Irmscher nie ma swoich kolektorow ani dolotowych ani wydechowych - tymbardziej nie bylo zadnego tuningowego rozrzadu - a takich omeg z walkami od 3.0 na forum jest kilkanascie i nikt sie nie chwali ze ma irmschera
co do tuningu - oryginalnie mialem 2.5, potem 2.5 z walkami i dolotem - 204km i 250 Nm
a teraz pod maska siedzi 3.0,. a po co mi 3.2 skoro te zostaje w tyle :)
a po co pakuje pakiet irmiego ? bo mi sie podoba




 


#1856 OFFLINE   eliks

eliks
  • 1 563 postów
  • Dołączył: 28-11-2007
  • Skąd: Lidzbark

Napisany 21 lipca 2009 - 16:13

no wybacz ale jednak się mylisz, za 2 tysie to dłubniesz sobie sam w garażu...

podniesienie mocy u Irmshera w Niemczech kosztuje ok. 400EUR + koszty własne dojazdu.

#1857 OFFLINE   beast

beast

    Vauxhall Killer

  • 18 304 postów
  • Dołączył: 04-08-2006
  • Skąd: Kwidzyn
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 21 lipca 2009 - 16:22

podniesienie mocy u Irmshera w Niemczech kosztuje ok. 400EUR + koszty własne dojazdu.


1881 euro.
http://irmscher.de/




 


#1858 OFFLINE   eliks

eliks
  • 1 563 postów
  • Dołączył: 28-11-2007
  • Skąd: Lidzbark

Napisany 21 lipca 2009 - 16:38

1881 euro.
http://irmscher.de/

Mówię o sofcie i znam przypadek w Astrze G Coupe by Irmscher

#1859 OFFLINE   TOMIX

TOMIX

    -=TOMEK=-

  • 661 postów
  • Dołączył: 28-06-2008
  • Skąd: Usedom Świnoujście
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 21 lipca 2009 - 16:46

:)sport star 17''steczki
http://cgi.ebay.pl/I...99|293:1|294:50
zderzaczek B-FL:) tylko cena troszke :cry:
http://cgi.ebay.pl/i...99|293:1|294:50
a i takie cus znalazłem podobne do iszmera:p
http://cgi.ebay.de/O...29|293:3|294:50
i kolejne sport starki 17''
http://cgi.ebay.de/A...29|293:1|294:50

#1860 OFFLINE   Sitas

Sitas

    kombinator

  • 429 postów
  • Dołączył: 21-03-2007
  • Skąd: Morąg
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 21 lipca 2009 - 16:46

Ciekawy jestem jak bardzo jeszcze kolega "FOSS" będzie się upierał przy swoim, skoro ludzie mu tłumaczą żę wcale ten jego "iszmer" nie jest taki hymmm .... super extra niespotykany i wspaniały. Ewidentnie piszesz kolego bzdury w opisie auta. I nie dasz sobie spokojnie wytłumaczyć co i jak. Masz IRMSCHERA - super... Wielu z forum chciało by mieć pewnie takie autko jak twoje, ale daj już sobie spokój z "odbijaniem piłeczki" bo wymiana zdań zaczyna odbiegać od tematu.

Pozdrawiam wszystkich Irmscheroholików :-D