Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

Omega Irmscher


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
10741 odpowiedzi na ten temat

#1821 OFFLINE   sypus

sypus

    Prezes KKK

  • 5 433 postów
  • Dołączył: 24-04-2007
  • Skąd: Zgorzelec
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 17 lipca 2009 - 13:41

Długaśny opisik wprost proporcjonalny do ceny :hmm:
http://www.otomoto.p...how&id=C9314275

w natłoku Irmscherów nie pamiętam czy ta była ???
http://suchen.mobile...de&pageNumber=1

#1822 OFFLINE   TOMIX

TOMIX

    -=TOMEK=-

  • 661 postów
  • Dołączył: 28-06-2008
  • Skąd: Usedom Świnoujście
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 17 lipca 2009 - 16:06

Długaśny opisik wprost proporcjonalny do ceny
http://www.otomoto.p...how&id=C9314275

"Wyposażenie auta (elementy wybrane):
- grill przedni trzyczęściowy STAINMETZ (oryginał + certyfikat)"

"Samochód przerabiany przez fabrycznego tunera Opla - firmę Irmscher.
Modyfikacje objęły przede wszystkim silnik - kolektory dolotowe i wylotowe, wydech, rozrząd i komputer.
Oczywiście wygląd zewnętrzny także nie oparł się delikatnym modyfikacjom"

na reszte firmie :peace:tjunerskiej STAINMETZ zabrakło już kasy:smiech:

#1823 OFFLINE   lord_craven

lord_craven

    Ciem kotka!

  • 5 572 postów
  • Dołączył: 30-08-2006
  • Skąd: Giedlarowa
  • Województwo: podkarpackie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 17 lipca 2009 - 16:11

w natłoku Irmscherów nie pamiętam czy ta była ???

Była, całkiem nie dawno zresztą. No ale masz rację, przy tym natłoku można się pogubić ;)

#1824 OFFLINE   THIN

THIN
  • 1 365 postów
  • Dołączył: 31-08-2007
  • Skąd: Konstancin
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 17 lipca 2009 - 20:14

Była, całkiem nie dawno zresztą. No ale masz rację, przy tym natłoku można się pogubić ;)


poza tym staniała 500 euro

 


#1825 OFFLINE   Szafarbp

Szafarbp

    AudiA4

  • 202 postów
  • Dołączył: 30-01-2009
  • Skąd: Biała Podlaska/London

Napisany 17 lipca 2009 - 20:18

Długaśny opisik wprost proporcjonalny do ceny :hmm:
http://www.otomoto.p...how&id=C9314275


forumowa ;)

#1826 OFFLINE   Payatz

Payatz

    The Darkness Age Has Come

  • 1 090 postów
  • Dołączył: 26-06-2008
  • Skąd: Jaworzno
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 17 lipca 2009 - 20:20

Już tak, bo właściciel który ma w awatarze to zdjęcie, ma dopiero 1 post, czy tam dwa.:)

 


#1827 OFFLINE   THIN

THIN
  • 1 365 postów
  • Dołączył: 31-08-2007
  • Skąd: Konstancin
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 17 lipca 2009 - 20:27

A tu taki IRMSCHER ++++


http://www.allegro.p...a_oryginal.html

:D

 


#1828 OFFLINE   Exec

Exec

    Pierwszy Drifter OKP

  • 1 568 postów
  • Dołączył: 18-06-2006
  • Skąd: Radom
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 18 lipca 2009 - 02:04

A tu taki IRMSCHER ++++


http://www.allegro.p...._oryginal.html

bylo w topicu steinmetz


 


#1829 OFFLINE   beast

beast

    Vauxhall Killer

  • 18 304 postów
  • Dołączył: 04-08-2006
  • Skąd: Kwidzyn
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 18 lipca 2009 - 08:14

forumowa ;)


no to tym bardziej nie ma sie co chwalic z bzdurami w opisie.




 


#1830 OFFLINE   FOSS

FOSS

    BYŁA IRMSCHER 2,5V6 197KM

  • 40 postów
  • Dołączył: 17-07-2009
  • Skąd: WE/WK/WPR

Napisany 20 lipca 2009 - 15:08

Długaśny opisik wprost proporcjonalny do ceny :hmm:
http://www.otomoto.p...how&id=C9314275
(...)


Cóż powiedzieć...
Większość dostępnych w Polsce Irmscher'ów to zwykłe Omcie z grilem, spojlerem czy zderzakiem...
ale z robionym u Irmscher'a silnikiem to rzadkość - a ja mam na to papiery i wykresy z hamowni :p

Kupiłem ją osobiście w Raichu kilka lat temu (to był zdajesię grudzień 2004)...
trafiłem ją zresztą przypadkiem jeżdżąc w poszukiwaniu następnej MV6 - poprzednią straciłem definitywnie na skrzyżowaniu (gość jadąc poprzeczną uważał że światło czerwone to wciąż późne zielone:( )

:idea:
A cena jak to cena...
ta podana w ogłoszeniu to zabieg czysto taktyczny...
ma odstraszyć ewentualnych handlarzy (z ofertami: "panie, daję 6.000 i biorę") oraz np. "kapelusza" szukającego auta rodzinnego który wybierze moje auto z setki podobnych i zacznie narzekać... że felga szeroka mu nie potrzebna... że xenon też nie bo w nocy nigdy nie jeździ... że mocy sporo a on nie młody już... i takie tam inne :mur:
...
Zresztą na forum zaproponowałem zdecydowanie niższą kwotę :)


...
A swoją drogą to jeżeli miałbym ją handlować za śmieszne 6.000 to chyba usiadłbym w garażu z kompletem kluczy... rozebrał do jednej małej pierdółki... i sprzedał na części.
Ile wtedy mógłbym wziąść :confused:

- silnik 2,5V6 robiony przez Irmscher'a + komputer (konieczny oczywiście bo program inny)
- grill, lotka klapy tylnej
- lampy ksenon (Hella a nie jakieś Depo)
- fotele Recaro
- LPG sekwencja (z nowiutkim reduktorem)
- alusy 9Jx16
- 2x komplet opon
- klimatronik kompletny (po remoncie)
- skrzynia, tylny most
- wydech kompletny z katalizatorami i sondami lambda
- buda z nr nadwozia (bez drzwi, okien i właściwie wszystkiego innego bo te oddzielnie)
- .....

Nie wiem jak uważacie ale myślę, że gdyby policzyć wszystkie pierdoły to jestem spokojnie powyżej 10.000....
zresztą dlatego sporo handlarzy nie sprzedaje całych aut tylko handluje je na części...
a u mnie wszystko z legalnego źródła.

Eh... nawet nie chcę o tym myśleć bo ta Omega ma swoją duszę :o
Żyję nadzieją, że znajdzie się chętny a z ceną zawsze się dogadamy ;)
tym bardziej, że ja mam drugą furę którą jeżdżę na codzień a Omcia jest u mnie bardziej z sentymentu niż z potrzeby jej codziennego używania...
tak więc...
kto chętny bo nie mam serca jej rozbierać ani patrzeć jak stoi nieużywana?? :czesc:

#1831 OFFLINE   beast

beast

    Vauxhall Killer

  • 18 304 postów
  • Dołączył: 04-08-2006
  • Skąd: Kwidzyn
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 20 lipca 2009 - 15:23

Większość dostępnych w Polsce Irmscher'ów to zwykłe Omcie z grilem, spojlerem czy zderzakiem...
ale z robionym u Irmscher'a silnikiem to rzadkość - a ja mam na to papiery i wykresy z hamowni


a co takiego irmscher zrobil ci w silniku ? wsadzil walki od 3.0 ? moment obrotowy pozostal praktycznie niezmieniony wiec swiadczy to tylko i wylacznie o walkach. nie sadze zebys cos jeszcze mial porobione




 


#1832 OFFLINE   Roozga

Roozga

    Wujek Dobra Rada

  • 8 617 postów
  • Dołączył: 14-04-2007
  • Skąd: Szczecin
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 20 lipca 2009 - 15:43

Bo tunning irmiego w silnikach polegał tylko na wałkach

Nawet w XEV mapę miał seryjną i tylko wałki zmienił



 


#1833 OFFLINE   FOSS

FOSS

    BYŁA IRMSCHER 2,5V6 197KM

  • 40 postów
  • Dołączył: 17-07-2009
  • Skąd: WE/WK/WPR

Napisany 20 lipca 2009 - 16:15

a co takiego irmscher zrobil ci w silniku ? wsadzil walki od 3.0 ? moment obrotowy pozostal praktycznie niezmieniony wiec swiadczy to tylko i wylacznie o walkach. nie sadze zebys cos jeszcze mial porobione


Kolego, no jak same wałki?? :zdziwnienie:

A chociażby jakiś program do tego?
Wkładasz inne wałki a zostawiasz ten sam program?
a czasy wtrysków? a ilość mieszanki paliwo/powietrze? a czasy otwarcia zaworów?
:oczoplas:

A skoro to takie trywialnie proste to czemu to taka rzadkość??
Toć w klubie jest kilku fachowców dla których wrzucenie wałków to nie filozofia.
:jezor:


Noi jest ta różnica, że ja wciąż mam na to papier od Irmscher'a z numerem homologacji włącznie :pad:
A co daje Pan Janek robiący takie rzeczy w przydomowym garażu??... :mlotek:
dobre słowo na drogę i żadnej praktycznie pewności co do skutków tej przeróbki :ksiadz:


Podjedź lub zadzwoń np. do VTG i zapytaj o przeróbkę takiego silnika...
ciekawe jakiż będzie ich zapał do roboty i ile sobie krzykną za podniesienie mocy o 16% z wolnossącego motoru :rolleyes:
Bo ja akurat byłem tam bardzo niedawno z silnikiem 4,2V8 - wiem dokładnie co na ten temat mówią....
reagują dokładnie tak :nie_wiem: :kawusia: :pet: ... :mur:

#1834 OFFLINE   Exec

Exec

    Pierwszy Drifter OKP

  • 1 568 postów
  • Dołączył: 18-06-2006
  • Skąd: Radom
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 20 lipca 2009 - 16:23

Kolego, no jak same wałki??

A skoro to takie trywialnie proste to czemu to taka rzadkość??

rzadkosc? sporo osob z forum jest po tej trywialnej modyfikacji...


 


#1835 OFFLINE   bruniak

bruniak

    Zbanowany

  • 163 postów
  • Dołączył: 16-12-2007
  • Skąd: bstok

Napisany 20 lipca 2009 - 16:23

http://www.allegro.p...?item=693029771 sprzedający nazywa to okazją :) to tylko brać :D

#1836 OFFLINE   beast

beast

    Vauxhall Killer

  • 18 304 postów
  • Dołączył: 04-08-2006
  • Skąd: Kwidzyn
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 20 lipca 2009 - 16:27

Kolego, no jak same wałki??

A chociażby jakiś program do tego?
Wkładasz inne wałki a zostawiasz ten sam program?
a czasy wtrysków? a ilość mieszanki paliwo/powietrze? a czasy otwarcia zaworów?


A skoro to takie trywialnie proste to czemu to taka rzadkość??
Toć w klubie jest kilku fachowców dla których wrzucenie wałków to nie filozofia.



bardzo prosto - wsadzas same walki - takich "irmscherow" jak twoj jest tu na forum kilkanascie

a czasy wtrysków? a ilość mieszanki paliwo/powietrze? a czasy otwarcia zaworów?


doorientuj sie troche w zasadzie dzialania motronika to sam sobie na to pytanie odpowiesz.


Noi jest ta różnica, że ja wciąż mam na to papier od Irmscher'a z numerem homologacji włącznie


a czy na tym papierku jest wbity numer twojego silnika ? bo jak nie to wiesz gdzie ten papierek mozes sobie zabrac ;)

Podjedź lub zadzwoń np. do VTG i zapytaj o przeróbkę takiego silnika...
ciekawe jakiż będzie ich zapał do roboty i ile sobie krzykną za podniesienie mocy o 16% z wolnossącego motoru
Bo ja akurat byłem tam bardzo niedawno z silnikiem 4,2V8 - wiem dokładnie co na ten temat mówią....
reagują dokładnie tak


koszta ? walki od 3.0 - 200-400 pln zalezy jak kupisz - wymiana 200-400 pln zalezy od mechanika - do tego dolot "mantzla" i masz ponad 200 km (moj wyplula 204 KM i 250 Nm)
jesli chodzi o soft do wolnossacego to 1400 pln - przyrost 8-15 %




 


#1837 OFFLINE   Qiub

Qiub
  • 94 postów
  • Dołączył: 17-05-2009
  • Skąd: Piaseczno

Napisany 20 lipca 2009 - 19:26

http://cgi.ebay.de/F...29|293:1|294:50

#1838 OFFLINE   Roozga

Roozga

    Wujek Dobra Rada

  • 8 617 postów
  • Dołączył: 14-04-2007
  • Skąd: Szczecin
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 20 lipca 2009 - 19:28

ale to nie irmszer tylko jak wół pisze "wie Irmscher" co oznacza - "jak Irmi" :D



 


#1839 OFFLINE   Qiub

Qiub
  • 94 postów
  • Dołączył: 17-05-2009
  • Skąd: Piaseczno

Napisany 20 lipca 2009 - 19:38

ale to nie irmszer tylko jak wół pisze "wie Irmscher" co oznacza - "jak Irmi" :D


Ups :mur:. Ach te translatory.

#1840 OFFLINE   piiiotrek

piiiotrek
  • 385 postów
  • Dołączył: 30-06-2007
  • Skąd: Świnoujście
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 20 lipca 2009 - 19:39

grill B