Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

Wymiana uszczelki głowicy omega bfl silnik 2.2 benzyna


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
83 odpowiedzi na ten temat

#1 OFFLINE   dwd89

dwd89
  • 77 postów
  • Dołączył: 20-07-2014
  • Skąd: Piekary Śląskie
  • Województwo: śląskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.2 16v Z22XE

Napisany 06 grudnia 2015 - 12:38

Witam wszystkich wczoraj wymieniałem uszczelkę pod kolektorem wydechowym i moim oczom ukazał się mały problem to znaczy zobaczyłem że w miejscu uszczelki głowicy jest dojść duży wyciek oleju na pierwszym cylindrze oczywiście auto było trochę słabe ale myślałem że to wina gazu i przebiegu 315tys . Gubił się trochę płyn chłodniczy oraz olej lecz na korku jest czyściutko . Moje pytanko brzmi co wymienić najlepiej poza uszczelką głowicy , pokrywy zaworów , rozrządem oraz uszczelniaczami zaworów( klepią ) ?

Czy ktoś zna koszty takiego remontu oraz czy jest szansa że dam rade samemu to zrobić mam jakieś pojęcie o mechanice lecz tak naprawdę najbardziej boję się ustawić rozrząd dobrze . Proszę o jakaś pomoc.





#2 OFFLINE   technix

technix
  • 962 postów
  • Dołączył: 26-09-2014
  • Skąd: Bydgoszcz
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.0 16v X20XEV

Napisany 06 grudnia 2015 - 16:16

Prowadnice zaworów do wymiany, miałem to samo po wymianie uszczelniaczy dalej chlal oliwę po wymianie prowadnic zero

#3 OFFLINE   dwd89

dwd89
  • 77 postów
  • Dołączył: 20-07-2014
  • Skąd: Piekary Śląskie
  • Województwo: śląskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.2 16v Z22XE

Napisany 08 grudnia 2015 - 22:57

A jak wy myslicie lepiej kupic caly silnik czy remontowac swój ?

#4 OFFLINE   technix

technix
  • 962 postów
  • Dołączył: 26-09-2014
  • Skąd: Bydgoszcz
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.0 16v X20XEV

Napisany 09 grudnia 2015 - 07:21

Ja remontowałem

#5 OFFLINE   dwd89

dwd89
  • 77 postów
  • Dołączył: 20-07-2014
  • Skąd: Piekary Śląskie
  • Województwo: śląskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.2 16v Z22XE

Napisany 09 grudnia 2015 - 10:23

I jakie byly koszta ? Robiles sam czy do warsztatu dales ?

#6 OFFLINE   dwd89

dwd89
  • 77 postów
  • Dołączył: 20-07-2014
  • Skąd: Piekary Śląskie
  • Województwo: śląskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.2 16v Z22XE

Napisany 13 grudnia 2015 - 10:37

U mozna powiedziec ze problem sie rozwiazal zerwalo rozrzad

Edytowany przez kocyk, 01 stycznia 2016 - 11:21.
to nie market


#7 OFFLINE   Alley

Alley

    wolny folwark

  • 3 241 postów
  • Dołączył: 20-09-2009
  • Województwo: nie mieszkam w Polsce
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: silnik od innego auta

Napisany 13 grudnia 2015 - 14:34

Jak Ci rozrzad zerwalo to dochodzi tylko koszt zaworow i gniazd zaworowych.

#8 OFFLINE   technix

technix
  • 962 postów
  • Dołączył: 26-09-2014
  • Skąd: Bydgoszcz
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.0 16v X20XEV

Napisany 13 grudnia 2015 - 14:42

dwd 89 nie obraź się, ale głupi jesteś.
Kup silnik inny, a najlepiej v to zwal głowicę, wyremontuj ją ( ja wymieniałem 8 prowadnic, 6 zaworów plus planowanie i docieranie zaworów) to za wszystko płaciłem 200 parę złotych No plus zawory sam kupowałem to dolicz jeszcze ok. 100 zł
Pewnie będziesz musiał jeszcze jakiś tłok wymienić to ok. 150 plus nowe pierścienie na pozostałe to ok. 150 plus uszczelki i zimmeringi nowe plus rozrząd to jakieś 500 czyli łącznie mamy 1100 plus robocizna (ja płaciłem ok. 600), do tego nowy olej i ok. 2kzl będzie łącznie
Pytanie, czy za tyle kupisz auto tej klasy i takim stanie

#9 OFFLINE   dwd89

dwd89
  • 77 postów
  • Dołączył: 20-07-2014
  • Skąd: Piekary Śląskie
  • Województwo: śląskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.2 16v Z22XE

Napisany 13 grudnia 2015 - 16:57

Ale problem jest taki 2tys nie wlzewloze auto bo ich nie mam sprawa druga do poprawek juz byloka miejsc w samochodzie zawieszeniu i blajuzk wiec mysle a nblacharcy mi sie omega bfl 3.0 3.2myslanajwazniejszesiebflbedzie to chyba bedzie ten czas .

#10 OFFLINE   machony79

machony79

    przygoda z Omegą trwała 8.5 roku

  • 4 668 postów
  • Dołączył: 04-08-2006
  • Skąd: Katowice
  • Województwo: śląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 13 grudnia 2015 - 17:55

Może stary jestem i za moich czasów uczono w szkole inaczej pisać



#11 OFFLINE   dwd89

dwd89
  • 77 postów
  • Dołączył: 20-07-2014
  • Skąd: Piekary Śląskie
  • Województwo: śląskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.2 16v Z22XE

Napisany 13 grudnia 2015 - 18:20

Sory piszę z telefonu przy 11 miesiecznym synu a to nie proste .

#12 OFFLINE   technix

technix
  • 962 postów
  • Dołączył: 26-09-2014
  • Skąd: Bydgoszcz
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.0 16v X20XEV

Napisany 13 grudnia 2015 - 21:03

Ale co już nie będziesz miał auta?
Bo jak myślisz za cenę ewentualnej naprawy coś kupić to raczej słabo będzie

#13 OFFLINE   dwd89

dwd89
  • 77 postów
  • Dołączył: 20-07-2014
  • Skąd: Piekary Śląskie
  • Województwo: śląskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.2 16v Z22XE

Napisany 13 grudnia 2015 - 22:56

nie kupie na razie ale jak posprzedaje trochę rzeczy to może coś uzbieram.

Ps. ta omega była w zbyt kiepskim stanie aby w nią ładować kasę a poza tym jak pisałem wyżej myślę o czymś mocniejszym .



#14 OFFLINE   dwd89

dwd89
  • 77 postów
  • Dołączył: 20-07-2014
  • Skąd: Piekary Śląskie
  • Województwo: śląskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.2 16v Z22XE

Napisany 15 grudnia 2015 - 16:37

A moze ktos wie czy glowica z omegi b 2.0 16v podejdzie do mojego silnika ?

#15 OFFLINE   technix

technix
  • 962 postów
  • Dołączył: 26-09-2014
  • Skąd: Bydgoszcz
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.0 16v X20XEV

Napisany 16 grudnia 2015 - 00:09

Z tego co gdzieś tu czytałem to podejdzie tylko kolektory twoje muszą być

#16 OFFLINE   barteklodz

barteklodz

    y32se y22dth

  • 1 333 postów
  • Dołączył: 15-02-2010
  • Skąd: Łódź-Górna
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 16 grudnia 2015 - 00:39

tylko co da druga głowica

koszty wyjdą praktycznie takie same

przy takiej robocie to trzeba zrobić wszystko od A do Z, jak nie masz $ to tymbardziej nie idź w oszczędzanie

najtańsza opcja to jedynie tylko podmiana silnika, może być z22xe



#17 OFFLINE   dwd89

dwd89
  • 77 postów
  • Dołączył: 20-07-2014
  • Skąd: Piekary Śląskie
  • Województwo: śląskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.2 16v Z22XE

Napisany 16 grudnia 2015 - 06:16

Tak tylko ze glowice kompletna sprawna z 2.0 mam z poprzedniej omegi tak wiec pytam

#18 OFFLINE   sypus

sypus

    Prezes KKK

  • 5 433 postów
  • Dołączył: 24-04-2007
  • Skąd: Zgorzelec
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 16 grudnia 2015 - 10:47

najtańsza opcja to jedynie tylko podmiana silnika

Najtańsza opcja to w tym przypadku rower.



#19 OFFLINE   matigreg06

matigreg06
  • 228 postów
  • Dołączył: 08-08-2008
  • Skąd: zielona góra
  • Województwo: lubuskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 17 grudnia 2015 - 07:27

Tak tylko ze glowice kompletna sprawna z 2.0 mam z poprzedniej omegi tak wiec pytam

Tyle że w głowicy od 2.0 nie ma możliwości przykręcenia cewki od 2,2, nie ma tych wypustek z gwintem



#20 OFFLINE   smokebite

smokebite

    Omega Garage

  • 1 750 postów
  • Dołączył: 18-08-2011
  • Skąd: Królewskie Stołeczne Miasto Kraków
  • Województwo: małopolskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: silnik od innego auta

Napisany 17 grudnia 2015 - 09:37

Tyle że w głowicy od 2.0 nie ma możliwości przykręcenia cewki od 2,2, nie ma tych wypustek z gwintem

trza sobie to dorobić a nie płakać że się nie da


Jeżeli wszystko jest pod kontrolą jedziesz zbyt wolno


" Nie możesz być pewien swej racji, jeśli o argumentach swoich oponentów nie będziesz wiedział więcej od nich samych "

Auto Serwis Kraków
Opel Saab
515 018 365