Teraz założę (też lem od bmw) tym razem strzałkami do silnika
Jedynie słuszny montaż:tak:
Wymień również "małe", nawet jak dobrze wyglądają. Na pewno się napracowały za "duże".
Napisany 17 listopada 2013 - 00:09
Teraz założę (też lem od bmw) tym razem strzałkami do silnika
Obecność korozji w Omedze, zadaje kłam powszechnej opinii, iż Opel robi gówniane samochody. A one z żelaza są zrobione, to rdzewieją
Napisany 17 listopada 2013 - 18:19
Napisany 17 listopada 2013 - 19:32
Jak padają te tuleje od BMW?
Pływało mi auto, akurat przegląd się zbliżał i na przeglądzie wskazał mi lewą tuleje dużą z przodu, wyjąłem wahacz, zdjąłem plasticzki z tulei i nie jest nigdzie naderwana, pęknięta.
Wkręciłem nowa w imadło, obie ruszam śrubokrętem na lewo prawo przód tył i nie widzę jakiejś różnicy.
Mogła ona tak paść, że jakoś tego nie widzę, a samochód pływa i diagnosta na szarpakach widział większe wychylenie?
Wyjąłem amortyzator i poduszka jest bardzo zmęczona.
Mogła ona dawać objawy pływania? Np rozjechać geometrię? Delikatnie chyba koło się cofnęło mi.
Mam nowe tuleje i jak trzeba to zmienię ale te mają rok i z dobrego na lepsze wymieniać nie chcę.
Ktoś coś?
Napisany 17 listopada 2013 - 19:46
Napisany 17 listopada 2013 - 21:32
Napisany 17 listopada 2013 - 21:54
No ale jak sprawdzić na wyjętym wahaczu czy tuleja jest dobra? mam wyjęte oba, i takie same nowe, niby była jedna uszkodzona ale nie widzę żadnej różnicy.
Jak to sprawdzić?
Że będą pracować się poddawać, czy że samochód cięższy to wiem, ale nowa śrubokrętem tyle samo się wychyla co stara i nie wiem czy wymienić, ale nie wiem na przyszłość jak określić.
Oderwaną guma od metalu to wiadomo że do wymiany, ale u mnie nie ma żadnych nadpęknięć po odgięciu itp
Poduszki amortyzatora obie tak samo się zgniotły i może geometria mi uciekła.
Napisany 17 listopada 2013 - 22:03
Napisany 17 listopada 2013 - 22:22
tak widze,ze masz brak zaufania dla diagnostyTo jak sprawdzić czy stara jest dobra i do tego mam taką samą nowa?(mowa o lemforderach z bmw) Jakąś siłą w jakimś kierunku je ugiąć?
Napisany 17 listopada 2013 - 22:28
Napisany 17 listopada 2013 - 22:55
Napisany 18 listopada 2013 - 09:32
Napisany 18 listopada 2013 - 10:18
Napisany 18 listopada 2013 - 14:00
Sprawdź czy nie sa popekane, wsadz śrubokret w tulejki metalowe i poruszaj zobaczysz czy sa zerwane i czy nie maja luzu
Wysłane z mojego WT19i za pomocą Tapatalk 2
Tuleja jest żelowa i nawet jeżeli guma wygląda na całą i nieporwaną to wystarczy mała dziurka wielkości szpilki aby cały ładunek żelu dał nogę i tuleja jest do bani
:hihi:
Napisany 18 listopada 2013 - 14:38
Napisany 18 listopada 2013 - 14:47
Napisany 18 listopada 2013 - 14:57
Napisany 18 listopada 2013 - 15:07
Napisany 18 listopada 2013 - 15:38
Jak sprawdzić na samochodzie stan tulei?
Jak sprawdzić na wyjętych wahaczach tuleje?
Ma ktoś pomysł, patent? Niby prosta sprawa ale....
z zewnątrz ok a czemuś mi fura pływała i diagnosta do jednej miał zastrzeżenia.
Napisany 18 listopada 2013 - 16:45
Napisany 18 listopada 2013 - 17:31
To jak to robią w zakładach gdzie zawieszenie robią? Łychą naciągają i na oko?