

co sadzicie o tym oleju
#121
OFFLINE
Napisany 07 stycznia 2013 - 20:12
WODOREM (ROPA NAFTOWA) 50 <= x % < 100.
300V POWER 5W40 powinien być syntetykiem, lecz z karty charakterystyki na szybko niczego konkretnego nie wyczytałem. Jak będę miał czas to pogrzebię.
#122
OFFLINE
Napisany 07 stycznia 2013 - 23:59
A czym się różni od tego motula 300V który stosuje Adam10?
To zupełnie różne oleje. Oleje z serii 300V są ukierunkowane bardziej "racingowo", choć jak dla mnie 5W40 z tej serii to "przerost formy nad treścią".
8100 X-Cess testowałem w turbodoładowanym aucie o mocy ponad 180KM z litra pojemności. Spisał się idealnie mimo relatywnie długich okresów między wymianami (10kkm).
#123
OFFLINE
Napisany 08 stycznia 2013 - 13:40
8100 X-Cess testowałem w turbodoładowanym
myślicie, że również nada się do Vki ?

ZWYKŁY KLUBOWICZ
#124
OFFLINE
Napisany 08 stycznia 2013 - 13:43
myślicie, że również nada się do Vki ?
Moim zdaniem zdecydowanie tak.
#125
OFFLINE
Napisany 08 stycznia 2013 - 18:41
http://motul.sklep.p...-x-cess-5l.html
Jest opisany jako 100% syntetyczny. Na innych stronach również
#126
OFFLINE
Napisany 08 stycznia 2013 - 19:06
Jak się decydowałem zajrzałem na stronę np tą:
http://motul.sklep.p...-x-cess-5l.html
Jest opisany jako 100% syntetyczny. Na innych stronach również
Najpierw ustal co znaczy "syntetyczny".
Nie mniej to jest dobry olej!! Miałem, chodziła Omega bardzo ładnie! Sądzę, że mimo iż HC, Motul zobowiązuje.
#127
OFFLINE
Napisany 08 stycznia 2013 - 19:16
#128
OFFLINE
Napisany 08 stycznia 2013 - 19:35
300V to chyba nad wyrost do Omegi(nie mniej lepszy olej na pewno nie zaszkodzi).
Ale co ja wiem o za dobrym oleju jak sam mam Formule RS 0W40 w obu omegach gdzie jedną jeździ ojciec 72lata

#129
OFFLINE
#130
OFFLINE
Napisany 08 stycznia 2013 - 22:15
Teraz po tej wiedzy co mam, następny będzie 300V. Dzięki wszystko jasne
muszę Cię jeszcze uprzedzić, że to bardzo drogi olej
i żebyś kupował z pewnych źródeł, najlepiej prosto od dystrybutora - nie wierz że znajdziesz ten olej w okazyjnej cenie

#131
OFFLINE
Napisany 09 stycznia 2013 - 02:45

___________
Pozdrawiam
#132
OFFLINE
Napisany 09 stycznia 2013 - 13:51
muszę Cię jeszcze uprzedzić, że to bardzo drogi olej
i żebyś kupował z pewnych źródeł, najlepiej prosto od dystrybutora - nie wierz że znajdziesz ten olej w okazyjnej cenie
ja zawsze kupuje go w metalowych puszkach... po 2 litry, jest pewniejszy

#133
OFFLINE
Napisany 09 stycznia 2013 - 14:51
ja zawsze kupuje go w metalowych puszkach... po 2 litry, jest pewniejszy
zgadza się, bo właściwie tylko tak można go kupić


#134
OFFLINE
Napisany 09 stycznia 2013 - 14:56
Jeżdżę:
- Skoda Fabia II
- Audi S6 Avant
#135
OFFLINE
Napisany 09 stycznia 2013 - 15:00
Dokładnie. W PL jest dostępny tylko w puszce i co ważne kapsel musi być podwójny. Minimalna cena za 2l powinna być nie mniejsza niż 80PLN w detalu przy sporych upustach.
to masz zarąbiste upusty, bo ja kupowalem 2l puszke za 96zł i to na prawdę dobra cena jak za olej z tak pewnego źródła. A jak wygląda taka plomba można zobaczyć u mnie w temacie

#136
OFFLINE
Napisany 09 stycznia 2013 - 15:03
Jeżdżę:
- Skoda Fabia II
- Audi S6 Avant
#137
OFFLINE
Napisany 09 stycznia 2013 - 15:03
to masz zarąbiste upusty, bo ja kupowalem 2l puszke za 96zł i to na prawdę dobra cena jak za olej z tak pewnego źródła. A jak wygląda taka plomba można zobaczyć u mnie w temacie
87zł płaciłem za puche
#138
OFFLINE
Napisany 09 stycznia 2013 - 15:08
Mam sprawdzonego dostawcę na terenie Gdańska i za 6 litrów zapłaciłem 250PLN
no to olej na następną wymianę kupuje przez Ciebie

#139
OFFLINE
Napisany 10 stycznia 2013 - 11:41
Jest co prawda 2x droższy od 300V ale nie ma co zadowalać się półśrodkami :yes:
#140
OFFLINE
Napisany 10 stycznia 2013 - 15:47
Myślę że z tym motulem to się rozdrabniacie, jak iść grubo to polecam Royal Purple XPR :ok:
Jest co prawda 2x droższy od 300V ale nie ma co zadowalać się półśrodkami :yes:
Powiem Ci ze akcja była w moim srodowiski z tym olejem, mam kolege z VTG ktory startuje w czasowkach E39 4.4 po sporych modach... na ten sezon przesiada sie do M3 E46, ale do czego zmierzam.. raz na zawody zalali ten olej i co... a no i okazało sie ze strasznie duzy przepał oleju miał samochod, do tego stopnia ze na torze zmieniali olej na 10w60

