Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

HID - Pseudo Xenon z allegro


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
1614 odpowiedzi na ten temat

#1401 OFFLINE   figop

figop

    Tomek

  • 101 postów
  • Dołączył: 23-07-2010
  • Skąd: Rybnik

Napisany 15 kwietnia 2012 - 13:18

to ja powiem tak. kolega podjechał do mnie co ma oryginalne fabryczne montowane xenony. wieczorem zrobiliśmy eksperyment, podjechał pod ścianę. zapalił światła, następnie mocno huśtał tyłem pojazdu, tak jak samochód się bujał tak i światło odbijane na ścianie sie bujało, nic się nie działo, żadne automatyczne regulowanie świateł nie utrzymało w jednej pozycji odbicia na ścianie. dopiero kiedy przysiadł na bagażnik przytrzymując nieruchomo samochód to po kilku sekundach światło same się ustawiło. natomiast w BMW z 2010 roku, jak się tyłem bujało, to widziałem jak soczewki pracowały, ale to same soczewki sie bardzo szybko ruszały, utrzymując jeden poziom światła na obu lampa taki sam, nawet jak się bujało pojazdem na boki. i każda soczewka ustawiała sie oddzielnie nie ruszały się jednakowo. czyli najprawdopodobniej czujniki tam sa na każdym kole a nie jak w omedze tylko na dwa.
Powyższy Post Wyraża Jedynie Opinię Autora W Dniu Dzisiejszym.
Nie Może On Służyć Przeciwko Niemu W Dniu Jutrzejszym, Ani Każdym Innym Następującym Po Tym Terminie.
Ponadto Autor Zastrzega Sobie Prawo Zmiany Poglądów, Bez Podawania Przyczyny


NIE JEŹDZIJ SZYBCIEJ NIŻ FRUWA TWÓJ ANIOŁ STRÓŻ
[SIGPIC][/SIGPIC]
oddam moją renie. za darmochę. tę co widać na foto.
UWAGA duży GRATIS do reni, zwany kredytem


http://figop.digart.pl/

#1402 OFFLINE   sypus

sypus

    Prezes KKK

  • 5 433 postów
  • Dołączył: 24-04-2007
  • Skąd: Zgorzelec
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 15 kwietnia 2012 - 13:28

W nowszych samochodach są chyba czujniki żyroskopowe, a nie jakieś badziewiańskie mechaniczne.

#1403 OFFLINE   Ziutek50

Ziutek50

    **** świat do góry nogami

  • 7 326 postów
  • Dołączył: 19-07-2009
  • Skąd: ES
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 15 kwietnia 2012 - 13:34

to ja powiem tak. kolega podjechał do mnie co ma oryginalne fabryczne montowane xenony. wieczorem zrobiliśmy eksperyment, podjechał pod ścianę. zapalił światła, następnie mocno huśtał tyłem pojazdu, tak jak samochód się bujał tak i światło odbijane na ścianie sie bujało, nic się nie działo, żadne automatyczne regulowanie świateł nie utrzymało w jednej pozycji odbicia na ścianie. dopiero kiedy przysiadł na bagażnik przytrzymując nieruchomo samochód to po kilku sekundach światło same się ustawiło. natomiast w BMW z 2010 roku, jak się tyłem bujało, to widziałem jak soczewki pracowały, ale to same soczewki sie bardzo szybko ruszały, utrzymując jeden poziom światła na obu lampa taki sam, nawet jak się bujało pojazdem na boki. i każda soczewka ustawiała sie oddzielnie nie ruszały się jednakowo. czyli najprawdopodobniej czujniki tam sa na każdym kole a nie jak w omedze tylko na dwa.

to podłącz op-coma wejdź w parametry samopoziomowania, przejedź się i zobacz jak silniczki pracują, jak zmieniają się wartości na czujnikach a jak na silniczkach działają w czasie rzeczywistym. Sypus już wspomniał o różnicy działania samopoziomowania w omegach a nowszych autach stąd widoczna różnica przy bujaniu autem ręką.

ps. zapomniałem, nie masz podłączonego :(

#1404 OFFLINE   tomspeed

tomspeed

    kaszub

  • 2 752 postów
  • Dołączył: 24-03-2007
  • Skąd: z Kądowni
  • Województwo: pomorskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.0 16v X20XEV

Napisany 15 kwietnia 2012 - 17:57

figop zwracam honor. skoro masz spryski.

powiedz mi tylko jaka jest roznica miedzy soczewka pod halogen a soczewka pod palnik.
nie mowiac o mocowaniu zrodla swiatla.

w omedze jest fajnie rozwiazany uklad samopoziomowania, jak sie czujnik spitoli to lampy jada w dol, i to wydaje sie byc logiczne.

u ojca w scenicu jak spadnie ramie z czujnika to lampy jada automatycznie w gore
co najmniej to dziwne jest.
na co dzień RENAULT SCENIC II 2.0 DCI

#1405 OFFLINE   machony79

machony79

    przygoda z Omegą trwała 8.5 roku

  • 4 668 postów
  • Dołączył: 04-08-2006
  • Skąd: Katowice
  • Województwo: śląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 15 kwietnia 2012 - 18:07

powiedz mi tylko jaka jest roznica miedzy soczewka pod halogen a soczewka pod palnik.

jest inny kształt przysłony

#1406 OFFLINE   sypus

sypus

    Prezes KKK

  • 5 433 postów
  • Dołączył: 24-04-2007
  • Skąd: Zgorzelec
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 15 kwietnia 2012 - 18:09

u ojca w scenicu jak spadnie ramie z czujnika to lampy jada automatycznie w gore

To taki sygnał dla właściciela, że niby ździwione są te lampy jak tak paczą do góry - bo brwi nie mają i nie maja jak inaczej tego okazać :D

#1407 OFFLINE   tomspeed

tomspeed

    kaszub

  • 2 752 postów
  • Dołączył: 24-03-2007
  • Skąd: z Kądowni
  • Województwo: pomorskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.0 16v X20XEV

Napisany 15 kwietnia 2012 - 18:13

To taki sygnał dla właściciela, że niby ździwione są te lampy jak tak paczą do góry - bo brwi nie mają i nie maja jak inaczej tego okazać :D


:>:>:>

nie no sypus chcesz mi monitor wyczyscic??

jest inny kształt przysłony


no to ja wiem, bo sam przerabialem u siebie

bardziej mnie zastanawia ta wypowiedz :

to nie tylko homologacja na kloszu, jakis tam napis. ten napis oznacza że reflektor jest przystosowany do źródła światła jakim jest palnik xenonu. a to znaczy, że na kloszu znajdują sie odpowiednie ryfle, soczewka, oraz odpowiednia przesłona, do tego jest silniczek do samo poziomowania. reflektor z xenonu różni się od zwykłego reflektoru, do którego ludziska montują HID-dy.


na co dzień RENAULT SCENIC II 2.0 DCI

#1408 OFFLINE   topserwis

topserwis

    sympatyk KKK

  • 2 225 postów
  • Dołączył: 16-10-2011
  • Skąd: okolice Warszawy

Napisany 15 kwietnia 2012 - 18:29

dla mnie te całe HID-y to kupa śmiechu. sam miałem i musze przyznac że światło jest rewelka, ale coś za coś.

Najwyraźniej nigdy nie miałeś czystych, nieporysowanych lamp z normalną (nie cudowaną - czyli niebieską, zieloną, różowo-fioletową czy innym badziewiem) żarówką. Bo taki zestaw zawstydza praktycznie każde chińskie HIDy.

jak juz tu nie jeden raz było wspominane, to dziadostwo nie jest zgodne z naszymi przepisami. może ma homologację, ale reflektory w które wkładacie to ustrojstwo nie posiada takiej, na owe źródło światła.

Tutaj masz rację.

ja osobiście to wywaliłem, zakupiłem oryginalne reflektory hella pod xenon, oryginalne GM przetwornice i powiem, nie kosztowało mnie to więcej jak 500zł, a światło o niebo leprze od tych HID-ów, no i oczywiście legalnie.

W Twoim przypadku "prawie jak legalne". Samopoziomowanie nie jestem elementem koniecznym w przypadku xenonu. Wystarczy znaleźć MB W210 z początku produkcji - tak ma ori xenon, spryski i normalne ręczne poziomowanie. Tyle że MB tak puszczał z fabryki, a Opel nie. I kumaty policjant/diagnosta będzie to kwestionował.

(...)To taka jest różnica między xenonem 35W a 55W.Montujesz to w miejsce ori xenonów.
Czytałem dużo o tych zestawach ale nie wiem czy są dostępne w polsce.Są dość popularne w USA.

A ma to europejską homologację?? Na 99,9% nie ma, więc legalne nie będzie. W USA możesz mieć lampy symetryczne albo asymetryczne, kierunkowskazy z tyłu czerwone albo żółte/pomarańczowe itp. itd. W UE niestety (chociaż dla mnie to jak najbardziej stety...) tak nie jest. Xenon ma mieć 35W i koniec.


kto powiedział ze nie mam sprysków. za 500zł zakupiłem reflektory z palnikami, przetwornicami, silniczkami, spryskami, zbiorniczkiem, przewodami, mam tez czujniki poziomów, jakis przekażnik do tego i poucinane sam kostki ale jeszcze tego nie podłączyłem, bo czasu nie mam na razie aby bawić sie w wiązki.

Czyli podejście typowo po polsku :masakra: Fajnie świeci, a reszta dziadostwa to już mi się nie chce wiązki robić...

(...) nierówności na naszych drogach sa tak ogromne, że te czujniki i silniczki nie wyrabiaja z ustawieniem lamp. dlatego ja tez to na razie olałem. ustawiłem światła na stacji diagnostycznej

A kto Ci powiedział że takie jest ich zadanie?? Samopoziomowanie ma dopasować wysokość snopa światła zależnie od załadowania samochodu, nigdy nikt nie stawiał wymogu żeby to niwelowało nierówności drogi :masakra:

(...) nie trzeba być znawcą żeby wiedzieć ze posiadając ksenony w oryginale fabryka już nie montowała pokrętła którym się reguluje światła góra/dół:D

O tym już pisałem wyżej - to nie jest w 100% prawda.

#1409 OFFLINE   kocyk

kocyk

    watching you

  • 9 202 postów
  • Dołączył: 01-03-2009
  • Skąd: SZ (Zabrze)
  • Województwo: śląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 15 kwietnia 2012 - 18:48

O tym już pisałem wyżej - to nie jest w 100% prawda.


z Regulaminu nr 48 Europejskiej Komisji Gospodarczej Organizacji Narodów Zjednoczonych (EKG
ONZ) – Jednolite przepisy dotyczące homologacji pojazdów w odniesieniu do urządzeń
oświetleniowych i sygnalizacji świetlnej


6.2.6.2. K o r e k t o r u s t a w i e n i a ś w i a t e ł p r z e d n i c h
6.2.6.2.1. W przypadku gdy do spełnienia wymogów określonych w pkt 6.2.6.1.1 i 6.2.6.1.2 niezbędny
jest korektor ustawienia świateł przednich, takie urządzenie musi działać automatycznie.
6.2.6.2.2. Dozwolone są jednak korektory ręczne regulowane w sposób ciągły lub nieciągły, pod warunkiem
że mają one ustalone położenie przywracające odchylenie początkowe określone
w pkt 6.2.6.1.1 przy użyciu zwykłej śruby regulacyjnej lub w inny zbliżony sposób.
Ręczny korektor ustawienia świateł musi być obsługiwany z fotela kierowcy.
Urządzenia regulowane w sposób ciągły muszą posiadać skalę wskazującą takie warunki
obciążenia, które wymagają korekty ustawienia świateł mijania.
Liczba możliwych ustawień dla urządzeń regulowanych w sposób nieciągły musi zapewniać
zgodność z zakresem wartości przewidzianych w pkt 6.2.6.1.2 dla wszystkich warunków
obciążenia określonych w załączniku 5.
Ponadto dla takich urządzeń warunki obciążenia z załącznika 5 wymagające ustawienia
świateł mijania muszą być jednoznacznie oznaczone w pobliżu regulatora sterującego korektorem

i tu najważniejsze

Światła mijania ze źródłem światła o wartości obiektywnego strumienia świetlnego powyżej
2 000 lumenów można stosować wyłącznie w połączeniu z instalacją urządzeń do oczyszczania
świateł przednich, zgodnie z regulaminem nr 45 (1). Ponadto, w odniesieniu do odchylenia
pionowego, postanowień pkt 6.2.6.2.2 powyżej nie stosuje się.


z tego wynika że musi być automatyczna regulacja

   post-6508-0-52963300-1485200684.jpgUrbino 18
 

Powszechnie wiadomo że coś jest niemożliwe do zrobienia, aż przyjdzie ktoś kto nie wie że to jest niemożliwe i to zrobi
Nie pij za kierownicą, stukniesz kogoś w zderzak i sobie rozlejesz. :p


#1410 OFFLINE   topserwis

topserwis

    sympatyk KKK

  • 2 225 postów
  • Dołączył: 16-10-2011
  • Skąd: okolice Warszawy

Napisany 15 kwietnia 2012 - 18:57

Jaka jest data dokumentu który przytaczasz? Bo prawo obowiązuje, ale nigdy wstecz. Jeśli dane auto uzyskało homologację wcześniej to te przepisy nie obowiązują.
Nie uwierzę że światowy koncern świadomie łamał obowiązujące przepisy :lol:

#1411 OFFLINE   kocyk

kocyk

    watching you

  • 9 202 postów
  • Dołączył: 01-03-2009
  • Skąd: SZ (Zabrze)
  • Województwo: śląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 15 kwietnia 2012 - 19:17

Jaka jest data dokumentu który przytaczasz?

ten dokument jest z 2006 r , w którym roku wszedł w życie ten przepis nie wiem

   post-6508-0-52963300-1485200684.jpgUrbino 18
 

Powszechnie wiadomo że coś jest niemożliwe do zrobienia, aż przyjdzie ktoś kto nie wie że to jest niemożliwe i to zrobi
Nie pij za kierownicą, stukniesz kogoś w zderzak i sobie rozlejesz. :p


#1412 OFFLINE   topserwis

topserwis

    sympatyk KKK

  • 2 225 postów
  • Dołączył: 16-10-2011
  • Skąd: okolice Warszawy

Napisany 15 kwietnia 2012 - 19:35

Czyli każde auto homologowane wcześniej może mieć inaczej :)
Trzebaby znaleźć wymogi dla aut obowiązujące kiedy Omega dostawała homologację, ew. dla momentu kiedy wchodził xenon i wtedy wszystko byłoby jasne.

#1413 OFFLINE   sypus

sypus

    Prezes KKK

  • 5 433 postów
  • Dołączył: 24-04-2007
  • Skąd: Zgorzelec
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 15 kwietnia 2012 - 19:42

Ale po co te wymogi odkopywać. Omega od początku miała ksenon z samopoziomowaniem. Same spryski były od '94 dostępne z ryflem.

#1414 OFFLINE   figop

figop

    Tomek

  • 101 postów
  • Dołączył: 23-07-2010
  • Skąd: Rybnik

Napisany 15 kwietnia 2012 - 20:06

powiedz mi tylko jaka jest roznica miedzy soczewka pod halogen a soczewka pod palnik.
nie mowiac o mocowaniu zrodla swiatla.

zadając te pytanie, oznajmiasz wszech i wobec, że nigdy nie miałeś w ręku reflektorów pod xenon dodatkowo zabierasz głos nie mając o tym żadnego pojęcia jak zbudowany on jest. akurat się składa że minimalne mam doświadczenie na ten temat, bo kilka zwykłych reflektorów takich jak ryfle, zwykłe soczewki jak i pod xenon regenerowałem, wraz z malowaniem środka, hella, depo i tyce. ale spoko, masz prawo nie wiedzić i juz Tobie wyjaśniam. Soczewka nie jest idealnie gładka, posiada takie krążki, przesłona ma inny kształt. w zwykłych masz coś takiego __/ __/
a xenonie __/-- __/--. natomiast klosz posiada dodatkowy pasek ryflowany do światła padającego na boki.

Najwyraźniej nigdy nie miałeś czystych, nieporysowanych lamp z normalną

każde reflektory, miałem rozbierane, profesjonalnie spolerowane klosze, a soczweki wyczyszczone z nalotu, i takie też sprzedałem.

A kto Ci powiedział że takie jest ich zadanie Samopoziomowanie ma dopasować wysokość snopa światła zależnie od załadowania samochodu, nigdy nikt nie stawiał wymogu żeby to niwelowało nierówności drogi

czytaj dokładnie moje wypowiedzi

tu się nie zgodzę. czujniki poziomowania zastępuje ręczne ustawianie poziomów. polega na tym to tylko że jak samochód tyłem bardziej siedzi to lampy sa opuszczane by po gruszkach nie świeciły. można to robić ręcznie za pomocą przełącznika tylko należy o tym pamiętać, gdy pamięć zawodzi wyręcza nas ten automatyczny system.

w omedze występują tylko 2 czujniki które ustawiają lampy w ten sam sposób jak ręcznie robi sie to za pomocą przełącznika gdy masz załadowany bagażnik, tylko trzeba o tym pamiętać, czujniki nas wyręczają


Powyższy Post Wyraża Jedynie Opinię Autora W Dniu Dzisiejszym.
Nie Może On Służyć Przeciwko Niemu W Dniu Jutrzejszym, Ani Każdym Innym Następującym Po Tym Terminie.
Ponadto Autor Zastrzega Sobie Prawo Zmiany Poglądów, Bez Podawania Przyczyny


NIE JEŹDZIJ SZYBCIEJ NIŻ FRUWA TWÓJ ANIOŁ STRÓŻ
[SIGPIC][/SIGPIC]
oddam moją renie. za darmochę. tę co widać na foto.
UWAGA duży GRATIS do reni, zwany kredytem


http://figop.digart.pl/

#1415 OFFLINE   topserwis

topserwis

    sympatyk KKK

  • 2 225 postów
  • Dołączył: 16-10-2011
  • Skąd: okolice Warszawy

Napisany 15 kwietnia 2012 - 20:39

(...) każde reflektory, miałem rozbierane, profesjonalnie spolerowane klosze, a soczweki wyczyszczone z nalotu, i takie też sprzedałem.

I dalej twierdzisz że HID świeci lepiej od sprawnej soczewki z dobrą żarówką?? Jeśli tak, to pomyliłeś się pisząc to co zacytowałem. Innej opcji nie widzę. Pomijając już barwę światła (HIDy, podobnie jak tanie żarniki D2R i D2S tak trzymają deklarowaną barwę światła że idzie ze śmiechu umrzeć), zakłócenia z przetwornic "super wysokiej jakości made in china", HID nawet wstawiony w soczewkę oryginalnie dostosowaną do xenonu nie zaświeci lepiej od H1 czy H7 w soczewce dostosowanej pod taką żarówkę. Trzeba tylko zadbać o odpowiednie napięcie na gnieździe żarówki... Cały sekret.

czytaj dokładnie moje wypowiedzi

No właśnie czytam... I się gubię strasznie. Po co piszesz o tym że nawet ori xenon Omegi na dziurach świeci po oczach. Ori soczewka, albo ori ryfel też wali!! Samopoziomowanie nie ma z tym nic wspólnego. A skoro poruszacie sprawę nowszych aut i twierdzicie że tam jest "lepiej" (tzn. inaczej, tzn. tam reaguje na dziury) - tak, zgoda... Ale bardzo krótko. Potem samopoziomowania brak z powodu zużycia silniczków, które do tanich nie należą.

Jestem tak samo przeciw HIDom, jak i przeciw wynalazczym żarówkom o zwiększonej mocy (np H4 100W). Poza niszczeniem własnej lampy osiągamy jeszcze jeden wspaniały efekt - oślepiamy innych uczestników ruchu drogowego. A światło wcale nam lepiej nie świeci...

#1416 OFFLINE   figop

figop

    Tomek

  • 101 postów
  • Dołączył: 23-07-2010
  • Skąd: Rybnik

Napisany 15 kwietnia 2012 - 21:02

Po co piszesz o tym że nawet ori xenon Omegi na dziurach świeci po oczach.

bo wali po oczach kiedy auto buja się na nierównościach. kiedy buja na boki i z tyłu na przód tak samo światło się buja i wali przez chwile po oczach, kiedy słup światła idzie w górę. tak samo dzieje sie w zwykłych ryflach i soczewkach, kiedy auto jedzie z naprzeciwka po nierównościach, to kiedy buja to nas oślepia. co niektórzy myśla że w omegach, samopoziomowanie, służy do niwelowania takiego bujania światła, ale ono służy tylko i wyłącznie do ustawiania odpowiedniego poziomu światła zależnie od tego czy autko jest załadowane czy puste, przy xenonie jest to bardzo ważne aby było odpowiednio ustawione, bo światło palnika jest mocniejsze i bardziej oślepia i generalnie jest to zrobione zamiast ręczne ustawianie, które ma te same zadnie, tylko o nim kierowca musi pamiętac, automatyczne samopoziomowanie zastępuje leniwych kierowców.
nie wiem czego nie potrafisz zrozumieć

I dalej twierdzisz że HID świeci lepiej od sprawnej soczewki z dobrą żarówką

tak, ale tylko i wyłącznie w oryginalnej lampie przystosowanej pod palnik xenonu, gdzie jest inna soczewka, przesłona i klosz no i oczywiście musi to być czyściutkie. miałem HID-y z palnikami 5000k zabudowane w zwykłych soczewkach, światło było mocniejsze, ale coś mi nie pasowało, dlatego wymieniłem całe oświetlenie na oryginalny zestaw.
dlatego tez jestem przeciwnikiem, montowania HID-ów w ryfle czy zwykłe soczewki. ryfle nie posiadaja odpowiedniego klosza a zwykła soczewka ma inną przesłone co w obu przypadkach skutkuje tym że oślepiamy każdego z naprzeciwka.
HID-y to szajs, ale jak ktoś jest uparty lub nie ma kasy na coś lepszego i che je miec to proszę bardzo, ale w reflektorach przystosowanych pod xenon.
Powyższy Post Wyraża Jedynie Opinię Autora W Dniu Dzisiejszym.
Nie Może On Służyć Przeciwko Niemu W Dniu Jutrzejszym, Ani Każdym Innym Następującym Po Tym Terminie.
Ponadto Autor Zastrzega Sobie Prawo Zmiany Poglądów, Bez Podawania Przyczyny


NIE JEŹDZIJ SZYBCIEJ NIŻ FRUWA TWÓJ ANIOŁ STRÓŻ
[SIGPIC][/SIGPIC]
oddam moją renie. za darmochę. tę co widać na foto.
UWAGA duży GRATIS do reni, zwany kredytem


http://figop.digart.pl/

#1417 OFFLINE   tomspeed

tomspeed

    kaszub

  • 2 752 postów
  • Dołączył: 24-03-2007
  • Skąd: z Kądowni
  • Województwo: pomorskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.0 16v X20XEV

Napisany 15 kwietnia 2012 - 21:05

zadając te pytanie, oznajmiasz wszech i wobec, że nigdy nie miałeś w ręku reflektorów pod xenon dodatkowo zabierasz głos nie mając o tym żadnego pojęcia jak zbudowany on jest.


czytaj dokladnie co wczesniej napisalem ;) skoro u siebie zmienialem przeslone na taka pod ksenon to chyba az taki calkiem zielony nie jestem ;)


Soczewka nie jest idealnie gładka, posiada takie krążki,


o to wlasnie mi chodzilo.
na co dzień RENAULT SCENIC II 2.0 DCI

#1418 OFFLINE   figop

figop

    Tomek

  • 101 postów
  • Dołączył: 23-07-2010
  • Skąd: Rybnik

Napisany 15 kwietnia 2012 - 21:10

to po co się pytasz jaka jest przesłona skoro wiesz ??
Powyższy Post Wyraża Jedynie Opinię Autora W Dniu Dzisiejszym.
Nie Może On Służyć Przeciwko Niemu W Dniu Jutrzejszym, Ani Każdym Innym Następującym Po Tym Terminie.
Ponadto Autor Zastrzega Sobie Prawo Zmiany Poglądów, Bez Podawania Przyczyny


NIE JEŹDZIJ SZYBCIEJ NIŻ FRUWA TWÓJ ANIOŁ STRÓŻ
[SIGPIC][/SIGPIC]
oddam moją renie. za darmochę. tę co widać na foto.
UWAGA duży GRATIS do reni, zwany kredytem


http://figop.digart.pl/

#1419 OFFLINE   sypus

sypus

    Prezes KKK

  • 5 433 postów
  • Dołączył: 24-04-2007
  • Skąd: Zgorzelec
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 15 kwietnia 2012 - 21:20

Jak kiedyś byłem w salonie Opla w niemczech (to było wtedy jak większość tu zarejestrowanych w wózkach jeszcze była :F) to reklamowali ksenon i samopoziomowanie w Omedze na rysunkach w katalogu tak:
- samochód załadowany, lampy automatycznie w górę żeby było dobrze widać (przy NIVO ten problem odpada)
- samochód przyspiesza i przód się podnosi, żeby nie oślepiało to samopoziomowanie ustawia światła w dół żeby było dalej prawidłowo
- samochód hamuje i przód opada, żeby nie świeciło w ziemię to samopoziomowanie podnosi światła do góry żeby dalej było prawidłowo
A na koniec było napisane, że ksenony mają szybsze silniczki żeby te operacje były w miarę szybkie. Oczywiście Omega w katalogu była na standardowym komfortowym zawieszeniu

Nic nie było o bujaniu na dziurach, bo do takich operacji potrzebne jest żyro i rozbudowana elektronika, a nie jakieś czerstwe dźwigienki na wahaczach.

#1420 OFFLINE   topserwis

topserwis

    sympatyk KKK

  • 2 225 postów
  • Dołączył: 16-10-2011
  • Skąd: okolice Warszawy

Napisany 15 kwietnia 2012 - 21:21

Dobra, ja wymiękam... Nie mamy o czym mówić - wystarczy wziąć tani palnik "made in china", wsadzić go do ori xenonu z ori przetwornicą i porównać z używanym już porządnym markowym palnikiem. Świeci koszmarnie. Jeśli dodamy do tego przetwornice w chinolu, świeci jeszcze gorzej, do tego radio nie odbiera, a o CB można zapomnieć. Dla mnie bajka :lol: I to ma być lepsze od sprawnej lampy soczewkowej H1 czy H7 (zależnie od auta) zasilanej właściwym (tj. wysokim) napięciem??