Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

HID - Pseudo Xenon z allegro


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
1614 odpowiedzi na ten temat

#1381 OFFLINE   __Robert__

__Robert__
  • 2 331 postów
  • Dołączył: 20-11-2006
  • Skąd: Szczecin
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 23 grudnia 2011 - 20:30

W ori soczewkach hell'i mam na drogowych H1


Nie możliwe jest to w oryginale, tam siedzi h1 i h7.

#1382 OFFLINE   robert3012

robert3012
  • 2 349 postów
  • Dołączył: 09-02-2009
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 23 grudnia 2011 - 21:55

Nie możliwe jest to w oryginale

Chyba tylko w ryflach są i mijania i drogowe na h1.

#1383 OFFLINE   josif

josif
  • 18 postów
  • Dołączył: 06-07-2008
  • Skąd: Strzegom

Napisany 24 grudnia 2011 - 13:07

Witam.Nie będę tworzył kolejnych tematów dlatego podepnę się tutaj. Czy kupując zestaw hid w przypadku spalenia się żarnika czy można go kupić czy musi być konkretnego producenta kupionego zestawu czy może być to obojętnie jaki tylko oczywiście barwa ta sama?

#1384 OFFLINE   machony79

machony79

    przygoda z Omegą trwała 8.5 roku

  • 4 668 postów
  • Dołączył: 04-08-2006
  • Skąd: Katowice
  • Województwo: śląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 24 grudnia 2011 - 13:52

Witam.Nie będę tworzył kolejnych tematów dlatego podepnę się tutaj. Czy kupując zestaw hid w przypadku spalenia się żarnika czy można go kupić czy musi być konkretnego producenta kupionego zestawu czy może być to obojętnie jaki tylko oczywiście barwa ta sama?

można dokupić każdy inny palnik z zastawu HID.Zestawy sa uniwersalne i kompatybilne ze sobą.
Jednak wskazana jest wymiana palników parami ze wzgledu na różna barwe świecenia.

#1385 OFFLINE   tomis06

tomis06
  • 84 postów
  • Dołączył: 08-12-2011

Napisany 20 lutego 2012 - 21:27

Odkopuje. Nie wyrzucało wam błędów spalonej żarówki po montażu tego hid na H1?

#1386 OFFLINE   tomspeed

tomspeed

    kaszub

  • 2 752 postów
  • Dołączył: 24-03-2007
  • Skąd: z Kądowni
  • Województwo: pomorskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.0 16v X20XEV

Napisany 20 lutego 2012 - 21:45

nie. jak swieci to nie. ale jak odlacze palnik od przetwornicy to pokaze blad.
odlacze zasilanie przetwornicy to tez pokaze blad
na co dzień RENAULT SCENIC II 2.0 DCI

#1387 OFFLINE   tomis06

tomis06
  • 84 postów
  • Dołączył: 08-12-2011

Napisany 20 lutego 2012 - 21:52

dzięki wiem już wszystko. a jak z regulacją? trzeba regulować soczewki dupo ponownie? czy trzyma poziom jak przy zwyklej zarówce?

#1388 OFFLINE   Czarny

Czarny
  • 832 postów
  • Dołączył: 12-09-2006
  • Skąd: EKU
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 20 lutego 2012 - 23:03

a jak z regulacją? trzeba regulować soczewki dupo ponownie? czy trzyma poziom jak przy zwyklej zarówce?

Po montazu i przełożeniu silniczków ,proponuje jechac na diagnostyke wydac te 10 zł i ustwaic swiatła tak jak byc powinny.
Gdyż napewno nowe lampy będa rozkalibrowane .

#1389 OFFLINE   cyb3rm4n

cyb3rm4n

    Grafik od 7 boleści :P

  • 102 postów
  • Dołączył: 18-09-2011
  • Skąd: Gliwice

Napisany 14 kwietnia 2012 - 22:32

Wiem wiem ze stary kotlet ten temat ale pytanko mam

Przetwornice cyfrowe czy analogowe ? Zakloca Wam radio HID ? Chcialbym kupic wlasnie i sie zastanawiam .

Druga sprawa barwa . Koledzy dajcie fotke jak swieci 4300 jak ktos ma :) Piekne dzieki :)

#1390 OFFLINE   qkasperq

qkasperq
  • 223 postów
  • Dołączył: 13-02-2010
  • Skąd: Radom/Białobrzegi

Napisany 14 kwietnia 2012 - 22:37

Wiem wiem ze stary kotlet ten temat ale pytanko mam

Przetwornice cyfrowe czy analogowe ? Zakloca Wam radio HID ? Chcialbym kupic wlasnie i sie zastanawiam .

Druga sprawa barwa . Koledzy dajcie fotke jak swieci 4300 jak ktos ma :) Piekne dzieki :)



tylko cyfrowe jak już bo są zakłócenia na radiu, a jeśli chodzi o barwę to powiem z własnego doświadczenia nie wiecej niż 4300 bo mocniejsze przeszkadzają podczas jazdy w deszczu/mżawki jak pada w nocy oraz za szybko cie policja zwinie i zabierze dowód
pierwsza Omega B 1996r. 2.0 16Vmanual kombi
obecnie Omega B Fl 2001r. 3.2 V6 automat sedan


WYPADEK - przeczytaj jak pomóc lub zachować się podczas takiej sytuacji.
http://www.straz.szczecin.pl/rz/wypadek.pdf


#1391 OFFLINE   machony79

machony79

    przygoda z Omegą trwała 8.5 roku

  • 4 668 postów
  • Dołączył: 04-08-2006
  • Skąd: Katowice
  • Województwo: śląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 15 kwietnia 2012 - 09:31

A czy ktoś wie gdzie(w polsce)można kupić zestaw Xenonów Morimoto 5five 55W ??

#1392 OFFLINE   figop

figop

    Tomek

  • 101 postów
  • Dołączył: 23-07-2010
  • Skąd: Rybnik

Napisany 15 kwietnia 2012 - 10:03

dla mnie te całe HID-y to kupa śmiechu. sam miałem i musze przyznac że światło jest rewelka, ale coś za coś. jak juz tu nie jeden raz było wspominane, to dziadostwo nie jest zgodne z naszymi przepisami. może ma homologację, ale reflektory w które wkładacie to ustrojstwo nie posiada takiej, na owe źródło światła.
ja osobiście to wywaliłem, zakupiłem oryginalne reflektory hella pod xenon, oryginalne GM przetwornice i powiem, nie kosztowało mnie to więcej jak 500zł, a światło o niebo leprze od tych HID-ów, no i oczywiście legalnie.
Powyższy Post Wyraża Jedynie Opinię Autora W Dniu Dzisiejszym.
Nie Może On Służyć Przeciwko Niemu W Dniu Jutrzejszym, Ani Każdym Innym Następującym Po Tym Terminie.
Ponadto Autor Zastrzega Sobie Prawo Zmiany Poglądów, Bez Podawania Przyczyny


NIE JEŹDZIJ SZYBCIEJ NIŻ FRUWA TWÓJ ANIOŁ STRÓŻ
[SIGPIC][/SIGPIC]
oddam moją renie. za darmochę. tę co widać na foto.
UWAGA duży GRATIS do reni, zwany kredytem


http://figop.digart.pl/

#1393 OFFLINE   machony79

machony79

    przygoda z Omegą trwała 8.5 roku

  • 4 668 postów
  • Dołączył: 04-08-2006
  • Skąd: Katowice
  • Województwo: śląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 15 kwietnia 2012 - 10:29

światło o niebo leprze od tych HID-ów, no i oczywiście legalnie

Jakie legalne??Homologacja na kloszu to nie wszystko.
A wyobraź sobie teraz różnice między żarówka halogenową a Hid-em.To taka jest różnica między xenonem 35W a 55W.Montujesz to w miejsce ori xenonów.
Czytałem dużo o tych zestawach ale nie wiem czy są dostępne w polsce.Są dość popularne w USA.

#1394 OFFLINE   matula

matula
  • 413 postów
  • Dołączył: 02-08-2011
  • Skąd: Łódź
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 15 kwietnia 2012 - 11:00

powiem z własnego doświadczenia nie wiecej niż 4300 bo mocniejsze przeszkadzają podczas jazdy w deszczu/mżawki jak pada w nocy oraz za szybko cie policja zwinie i zabierze dowód


czy ja wiem? ja u siebie mam 6000K i wg mnie i wygląda to ładnie i świeci bardzo ładnie i wcale nie przeszkadza mi podczas jazdy nocą podczas deszczu po lokalnych drogach bez oświetlenia. Kwestia własnego wyboru

#1395 OFFLINE   figop

figop

    Tomek

  • 101 postów
  • Dołączył: 23-07-2010
  • Skąd: Rybnik

Napisany 15 kwietnia 2012 - 11:11

Jakie legalneHomologacja na kloszu to nie wszystko.

to nie tylko homologacja na kloszu, jakis tam napis. ten napis oznacza że reflektor jest przystosowany do źródła światła jakim jest palnik xenonu. a to znaczy, że na kloszu znajdują sie odpowiednie ryfle, soczewka, oraz odpowiednia przesłona, do tego jest silniczek do samo poziomowania. reflektor z xenonu różni się od zwykłego reflektoru, do którego ludziska montują HID-dy.

A wyobraź sobie teraz różnice między żarówka halogenową a Hid-em.To taka jest różnica między xenonem 35W a 55W.Montujesz to w miejsce ori xenonów.
Czytałem dużo o tych zestawach ale nie wiem czy są dostępne w polsce.Są dość popularne w USA.

zależy czy montujesz to w zwykły reflektor czy w reflektor przystosowany pod xenon. możesz mieć reflektor pod xenon i zamiast montować oryginalne palniki i przetwornice, to można wsadzić tam zestaw HID,( tak znajomemu poleciłem w pasacie, zakupił reflektory przystosowane pod xenon, ale zamiast oryginalnego palnika i przetwornic, zamontowaliśmy zestaw HID, gdyż był tańszy w zakupie) ale nigdy HID w zwykły reflektor czy to w ryflowany czy z soczewką, bo oba nie sa przystosowane do źródła świtała jakim jest palnik

zresztą z doświadczenia mojego jak i znajomych, zaobserwowałem, że wystepują czeste problemy z przetwornicami z takich zestawów. np taki problem, jak jakieś zakłócanie radia, czy problem z odpaleniem za każdym razem. za porządne przetwornice trzeba wywalic dużo kasy, ale taniej wyjdzie zakupić oryginalne używane np z GM. nie ma z nimi problemu. nie jest to jakiaś chinszczyzna.
Powyższy Post Wyraża Jedynie Opinię Autora W Dniu Dzisiejszym.
Nie Może On Służyć Przeciwko Niemu W Dniu Jutrzejszym, Ani Każdym Innym Następującym Po Tym Terminie.
Ponadto Autor Zastrzega Sobie Prawo Zmiany Poglądów, Bez Podawania Przyczyny


NIE JEŹDZIJ SZYBCIEJ NIŻ FRUWA TWÓJ ANIOŁ STRÓŻ
[SIGPIC][/SIGPIC]
oddam moją renie. za darmochę. tę co widać na foto.
UWAGA duży GRATIS do reni, zwany kredytem


http://figop.digart.pl/

#1396 OFFLINE   tomspeed

tomspeed

    kaszub

  • 2 752 postów
  • Dołączył: 24-03-2007
  • Skąd: z Kądowni
  • Województwo: pomorskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.0 16v X20XEV

Napisany 15 kwietnia 2012 - 12:09

ja osobiście to wywaliłem, zakupiłem oryginalne reflektory hella pod xenon, oryginalne GM przetwornice i powiem, nie kosztowało mnie to więcej jak 500zł, a światło o niebo leprze od tych HID-ów, no i oczywiście legalnie.


:masakra::masakra::masakra:

legalnie to bys mial jakbys podlaczyl do tego samopoziomowanie i spryski,
a o tym nic nie piszesz.

sam reflektor wytargany ze szrotu to za malo.

to jest tylko sposob na unikniecie zabrania dowodu przez niewtajemniczonego policjanta.

ale innych uczestnikow drogi masz tak samo gleboko w 4 literach jak ci ktorzy wkladaja Hida w ryfle.
na co dzień RENAULT SCENIC II 2.0 DCI

#1397 OFFLINE   figop

figop

    Tomek

  • 101 postów
  • Dołączył: 23-07-2010
  • Skąd: Rybnik

Napisany 15 kwietnia 2012 - 12:23

legalnie to bys mial jakbys podlaczyl do tego samopoziomowanie i spryski,
a o tym nic nie piszesz.

kto powiedział ze nie mam sprysków. za 500zł zakupiłem reflektory z palnikami, przetwornicami, silniczkami, spryskami, zbiorniczkiem, przewodami, mam tez czujniki poziomów, jakis przekażnik do tego i poucinane sam kostki ale jeszcze tego nie podłączyłem, bo czasu nie mam na razie aby bawić sie w wiązki.

ale innych uczestnikow drogi masz tak samo gleboko w 4 literach jak ci ktorzy wkladaja Hida w ryfle.

tu się nie zgodzę. czujniki poziomowania zastępuje ręczne ustawianie poziomów. polega na tym to tylko że jak samochód tyłem bardziej siedzi to lampy sa opuszczane by po gruszkach nie świeciły. można to robić ręcznie za pomocą przełącznika tylko należy o tym pamiętać, gdy pamięć zawodzi wyręcza nas ten automatyczny system. nierówności na naszych drogach sa tak ogromne, że te czujniki i silniczki nie wyrabiaja z ustawieniem lamp. dlatego ja tez to na razie olałem. ustawiłem światła na stacji diagnostycznej, a następnie na pokrętle do ustawiania świateł opuściłem lampy, dam sobie rękę uciąć że nie oślepiam nikogo. światło jest tak rewelacyjne, że nawet na najniższym ustawieniu mnie wystarcza, a dzięki temu, oraz odpowiedniej przesłony jak i soczewki nikogo nie oślepiam. wiec proszę tego nie porównywać do HID-ów wsadzonych w ryfle czy zwykłe soczewki i nikogo nie mam w 4 literach, bo gdybym miał to wsadził bym HID-y w ryfle i nawet bym tego nie ustawił.
pamiętajmy że te całe ustawienie lamp w xenonie w omedze nie działa to tak jak w nowych samochodach. gdyby to miało działać na zasadzie ustawiania soczewki za każdym razem, gdy samochód w czasie jazdy zmienia położenie, czy tył przysiada i znajduje sie pod lekkim kątem to każda lampa by musiała ustawiać sie oddzielnie, bo jedną nie będę oślepiał a druga tak, a od tego były by potrzebne 4 czujniki po jednym na każdy wahacz. w omedze występują tylko 2 czujniki które ustawiają lampy w ten sam sposób jak ręcznie robi sie to za pomocą przełącznika gdy masz załadowany bagażnik, tylko trzeba o tym pamiętać, czujniki nas wyręczają
Powyższy Post Wyraża Jedynie Opinię Autora W Dniu Dzisiejszym.
Nie Może On Służyć Przeciwko Niemu W Dniu Jutrzejszym, Ani Każdym Innym Następującym Po Tym Terminie.
Ponadto Autor Zastrzega Sobie Prawo Zmiany Poglądów, Bez Podawania Przyczyny


NIE JEŹDZIJ SZYBCIEJ NIŻ FRUWA TWÓJ ANIOŁ STRÓŻ
[SIGPIC][/SIGPIC]
oddam moją renie. za darmochę. tę co widać na foto.
UWAGA duży GRATIS do reni, zwany kredytem


http://figop.digart.pl/

#1398 OFFLINE   qkasperq

qkasperq
  • 223 postów
  • Dołączył: 13-02-2010
  • Skąd: Radom/Białobrzegi

Napisany 15 kwietnia 2012 - 12:53

tu się nie zgodzę. czujniki poziomowania zastępuje ręczne ustawianie poziomów. polega na tym to tylko że jak samochód tyłem bardziej siedzi to lampy sa opuszczane by po gruszkach nie świeciły. można to robić ręcznie za pomocą przełącznika tylko należy o tym pamiętać, gdy pamięć zawodzi wyręcza nas ten automatyczny system. nierówności na naszych drogach sa tak ogromne, że te czujniki i silniczki nie wyrabiaja z ustawieniem lamp. dlatego ja tez to na razie olałem. ustawiłem światła na stacji diagnostycznej, a następnie na pokrętle do ustawiania świateł opuściłem lampy, dam sobie rękę uciąć że nie oślepiam nikogo. światło jest tak rewelacyjne, że nawet na najniższym ustawieniu mnie wystarcza, a dzięki temu, oraz odpowiedniej przesłony jak i soczewki nikogo nie oślepiam. wiec proszę tego nie porównywać do HID-ów wsadzonych w ryfle czy zwykłe soczewki i nikogo nie mam w 4 literach, bo gdybym miał to wsadził bym HID-y w ryfle i nawet bym tego nie ustawił.
pamiętajmy że te całe ustawienie lamp w xenonie w omedze nie działa to tak jak w nowych samochodach. gdyby to miało działać na zasadzie ustawiania soczewki za każdym razem, gdy samochód w czasie jazdy zmienia położenie, czy tył przysiada i znajduje sie pod lekkim kątem to każda lampa by musiała ustawiać sie oddzielnie, bo jedną nie będę oślepiał a druga tak, a od tego były by potrzebne 4 czujniki po jednym na każdy wahacz. w omedze występują tylko 2 czujniki które ustawiają lampy w ten sam sposób jak ręcznie robi sie to za pomocą przełącznika gdy masz załadowany bagażnik, tylko trzeba o tym pamiętać, czujniki nas wyręczają


a ja Ci gwarantuje ze jak trawisz na policjanta kumatego to ci dowód zabierze za te ksenony oryginalne które zamontowałeś.

nie trzeba być znawcą żeby wiedzieć ze posiadając ksenony w oryginale fabryka już nie montowała pokrętła którym się reguluje światła góra/dół:D
pierwsza Omega B 1996r. 2.0 16Vmanual kombi
obecnie Omega B Fl 2001r. 3.2 V6 automat sedan


WYPADEK - przeczytaj jak pomóc lub zachować się podczas takiej sytuacji.
http://www.straz.szczecin.pl/rz/wypadek.pdf


#1399 OFFLINE   figop

figop

    Tomek

  • 101 postów
  • Dołączył: 23-07-2010
  • Skąd: Rybnik

Napisany 15 kwietnia 2012 - 12:59

zabierze to odzyskam i w czym problem. ale nikogo nie oślepiam.
Powyższy Post Wyraża Jedynie Opinię Autora W Dniu Dzisiejszym.
Nie Może On Służyć Przeciwko Niemu W Dniu Jutrzejszym, Ani Każdym Innym Następującym Po Tym Terminie.
Ponadto Autor Zastrzega Sobie Prawo Zmiany Poglądów, Bez Podawania Przyczyny


NIE JEŹDZIJ SZYBCIEJ NIŻ FRUWA TWÓJ ANIOŁ STRÓŻ
[SIGPIC][/SIGPIC]
oddam moją renie. za darmochę. tę co widać na foto.
UWAGA duży GRATIS do reni, zwany kredytem


http://figop.digart.pl/

#1400 OFFLINE   Ziutek50

Ziutek50

    **** świat do góry nogami

  • 7 326 postów
  • Dołączył: 19-07-2009
  • Skąd: ES
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 15 kwietnia 2012 - 13:01

Ja również dam sobie łapę obciąć, że przy tych naszych "równych" (<-sarkazm) drogach z xenonem bez samopoziomowania oślepiasz przez ułamek sekundy ale jednak... kiedyś spadło mi ramie z czujnika i lampy poszybowały w dół a jednak po ciemku widziałem jak słupem światła miotało na nierównościach...