

HID - Pseudo Xenon z allegro
#1021
OFFLINE
Napisany 14 maja 2010 - 11:20
wszystko fajnie, można zamontować w soczewce i nie oślepiać, można pokusić się o spryski ale cały czas przy kontroli policji będzie się człowiek stresować czy się doczepią bo na kloszu homologacja na halogen i dowód mogą zabrać
z drugiej strony lampy w omedze to porażka a oryginalny ksenon drogi na maksa
spoglądanie ponad głowami niezorientowanych;
#1022
OFFLINE
Napisany 14 maja 2010 - 11:35
podstawa to nie skakać i przytakiwać
#1023
OFFLINE
Napisany 14 maja 2010 - 11:59
za plastykową podkładke pod tablice rejestracyjna jak by się mocno uparł policjant to też by ci zabrał dowód bo nie ma homologacji i certyfikatu bezpieczeństwa - powód banalny , może się rozpaść a tablica wbić komuś w głowe
podstawa to nie skakać i przytakiwać
I dodatkowo usunac "usterke na miejscu" czyli wozic przy sobie h1

A moj sprzet chyba sie "dopala" bo od tamtego razu kiedy jedna lampa za pierwszym razem nie zalapala odpukac caly czas jest dobrze

#1024
OFFLINE
Napisany 14 maja 2010 - 15:53
#1025
OFFLINE
Napisany 14 maja 2010 - 16:40



więc śmiem twierdzić iż jest to bezprawie na maxa bo skoro samochód przechodzi (a mój przeszedł) przegląd techniczny z soczewkami na hidach bez zbednej "gratyfikacji dziękczynnej" ustawiane są lampy i jest wyposażony w fabryczne spryskiwacze to jaki PROBLEM
#1026
OFFLINE
Napisany 14 maja 2010 - 17:32
ja to generalnie cały czas mam obiekcje co do legalności tych HID-ów (wiadomo, że są nielegalne)
wszystko fajnie, można zamontować w soczewce i nie oślepiać, można pokusić się o spryski ale cały czas przy kontroli policji będzie się człowiek stresować czy się doczepią bo na kloszu homologacja na halogen i dowód mogą zabrać
z drugiej strony lampy w omedze to porażka a oryginalny ksenon drogi na maksa
mozna nie oslepiac mam je juz dwa lata i nie oslepiam , po drugie co ma powiedziec np Sypus ma oryginały Xenony i musiał klosz wymienic jeden na DEPO i co zrobic z takim przypadkiem?? Z tego co widze to chłopcy dali sobie spokoj jak widzą Xenon w soczewce no chyba ze ktos przesadza z barwą.
Sam tak mam woze H-1 jakby co ....I dodatkowo usunac "usterke na miejscu" czyli wozic przy sobie h1
Powiem Wam jeszcze ciekawostke kolega taksiarz załozył sobie Hidy samopoziom i spryski juz maiał , nie ma tylko oznaczenia na reflektorze i co wtedy ?? Tez jak sie głebiej zagłebi policjant moze zabrac dowód, ale wierzcie mi nie wszyscy maja to opanowane ze tak sie znają, mają inne rzeczy na głowie wazniejsze, Wystarczy nie cwaniakowac i powinno byc OK

#1027
OFFLINE
Napisany 14 maja 2010 - 17:58
Ale ten klosz to jest od DEPO ksenonco ma powiedziec np Sypus ma oryginały Xenony i musiał klosz wymienic jeden na DEPO i co zrobic z takim przypadkiem

#1028
OFFLINE
Napisany 14 maja 2010 - 18:00
Ale ten klosz to jest od DEPO ksenon
czyli masz tez to oznaczenie pod Xenon ????
#1029
OFFLINE
Napisany 14 maja 2010 - 18:38
Policjanci nie są głupi i wiedzą doskonale, że nie opłaca im się kontrolować omegi, bo w 90% przypadków ksenon będzie fabryczny.
#1030
OFFLINE
Napisany 15 maja 2010 - 10:29
spoglądanie ponad głowami niezorientowanych;
#1031
OFFLINE
Napisany 15 maja 2010 - 10:38
a jeżeli już się decydować to jaką polecacie barwę - zależy mi na dobrym świetle, zdecydowanie mniej na wyglądzie no i też chodzi o to, aby barwą za bardzo nie rzucać sie w oczy i nie prowokowac ewentualnej kontroli ;-)
4300k lub max 5000k
co do kontroli to w mojej poprzedniej omie nie było sprysków, samopoziomowania i xenonu

przy kontroli policji kazali mi machę otworzyć i szukali szukali szukali (ja wypaliłem sobie w tym czasie) i nie wyglądali zbyt intyligentnie.... w końcu jeden znalazł napis HELLA na lampie, pokazał drugiemu i zamkneli maskę - więc śmiem twierdzić że oni też nie wiedzieli czego szukali

#1032
OFFLINE
Napisany 15 maja 2010 - 15:36

THIN - ten moj - odpukac - na razie bangla, nie wiem ile jezdzil u lorda, ale u mnie juz kolo roku bedzie, jedyne co to przetwornice musialem kupic nowa bo siadla przy zapalaniu habety, ale reszta bangla nienagannie

#1033
OFFLINE
Napisany 15 maja 2010 - 15:52
#1034
OFFLINE
Napisany 15 maja 2010 - 18:00

#1035
OFFLINE
Napisany 15 maja 2010 - 18:07
jaki i po co??przełącznik świateł xenonowych zamontowany
przełaczniki różnia się tylko regulacja wysokości,xenon jej nie posiada a Ty nie masz samopoziomowania więc musisz mieć regulację.
#1036
OFFLINE
Napisany 15 maja 2010 - 18:10

Mialem 6000k jako pierwszy, wadliwy zestaw ktory oddalem. Na dzien dobry swiecily tak niebiesko jak te co mam teraz i ciesze sie ze udalo sie oddac, bo jak widze po drogach to w przeroznych lampach to na kilometr widać że to wieś i taki kolor. W soczewce moze az tak nie, ale w ryflach to wyglada tragicznie.
#1037
OFFLINE
Napisany 15 maja 2010 - 19:18
W soczewce moze az tak nie, ale w ryflach to wyglada tragicznie.
W ryflach, każdy xenon to jest agro-tuning. Pomijając aspekt prawny, xenon w tego typu lampach, strasznie bije po oczach, a w czasie deszczu w nocy to.... no comment... :pokoj:
#1038
OFFLINE
Napisany 15 maja 2010 - 20:53
w moim przypadku HID to chyba jedyna opcja na poprawę światła
spoglądanie ponad głowami niezorientowanych;
#1039
OFFLINE
Napisany 15 maja 2010 - 20:54
#1040
OFFLINE
Napisany 15 maja 2010 - 20:56
KUP 6000k - naprawde warto , szczególnie nocą znacząco poprawia widoczność
nie w deszczu- 6000 ginie na mokrym. szczegolnioe chinszczyzna. nic nie widac