
Znalazlem sposob na to ze xenony zaklucaly mi cb i radio
Wywalilem je a w mijania wlozylem osram night breaker.
Wiem ze nie wytrzymuja duzo czasu wiec zalozylem swiatla dzienne takie z alledrogo ktore maja 28 diod
Napisany 22 września 2008 - 06:51
Napisany 22 września 2008 - 18:43
Kup nawet te DEPO - koszt nie duży a jakiś czas wytrzymają.
Napisany 22 września 2008 - 19:30
Jeżeli Kolega jest pewien że tzw. warsztat wystawia homologacje to się BARDZO ALE TO BARDZO MYLItak samo jak założysz w warsztacie uprawnionym kseny kompletne to również masz homologacje na tego typu modyfikacje bo montują ci kompletnie wyposażony zestaw a nie same żarówki
Napisany 22 września 2008 - 19:41
Jeżeli Kolega jest pewien że tzw. warsztat wystawia homologacje to się BARDZO ALE TO BARDZO MYLItak samo jak założysz w warsztacie uprawnionym kseny kompletne to również masz homologacje na tego typu modyfikacje bo montują ci kompletnie wyposażony zestaw a nie same żarówki
: I niech Kolega nie wciska Kolegom KITU
:
:
: Znam to z autopsji że ta homologacja to taka sama jak na przyciemnianie szyb w przydrożnym warsztacie.
Świstek papieru który nic nie znaczy dla naszych organów ścigania (Policja):
:
Jeżeli już montują to nie żarówki tylko ŻARNIKI
Napisany 22 września 2008 - 19:57
O to mi komon że jest na całe auto a nie że jakiś warsztat przerabia mi z H1 na Xenon i wystawia mi Gleid (papier) uprawniający (niby) do jazdy po naszych drogach. TAK NIE MOŻNAhomologacja jest na cale auto z xenonem a nie na xenon
Napisany 22 września 2008 - 21:27
Napisany 22 września 2008 - 21:41
Thin żeby oni z kszaczorów pierwsi Ciebie nie przyfilowali :smiech2: :smiech2: :smiech2:jak natknę się na jakiś patrol to się zatrzymam i zapytam jak to wygląda z ich punktu widzenia
Napisany 22 września 2008 - 23:08
Thin żeby oni z kszaczorów pierwsi Ciebie nie przyfilowali :smiech2: :smiech2: :smiech2:jak natknę się na jakiś patrol to się zatrzymam i zapytam jak to wygląda z ich punktu widzenia
A tak na poważnie to co oni wiedzą na ten temat to sami powinniśmy się domyśleć :looz:
Napisany 23 września 2008 - 02:05
Napisany 23 września 2008 - 18:20
Napisany 23 września 2008 - 21:49
Napisany 23 września 2008 - 23:46
Napisany 24 września 2008 - 00:24
7 dni, a nie dwa tygodnie. jedziesz na przeglad ze zwyklymi zarowkami. koszt przegladu okolo 30 zl. i smigasz po swoj dowodzik. i tak do nastepnego razu hehe
Napisany 24 września 2008 - 01:02
przetwornica sluzy do zwiekszenia napiecia, ale niestety ma swoje max napiecie i nawet jak zniwelujesz straty na instalacji to nic wiecej nie wykrzesisz
(przy podlaczeniu "zwyklej" zarowki nie masz przetwornicy i dlatego bezposrednio wplywasz na prad podawany na zarowke)
Napisany 24 września 2008 - 07:46
Napisany 24 września 2008 - 13:41
w xenonie idą owszem mniejsze prądy, ale i znacznie cieńsze mamy przewody (do tego na drodze prądu dziesiątki śniedziejących z czasem połączeń - przekaźniki, rozdzielniki, bezpieczniki - i to wszystko nie miedziane), więc imho straty nadal mogą być znaczące...(zreszta tu sa duzo wieksze prady i straty na kablu sa bardziej "znaczace")
mysle ze jedna z kwestii wplywajaca na swiecenie beda straty w przetwornicy czyli jakosc i technologia ich wykonania
Napisany 24 września 2008 - 16:25
Napisany 24 września 2008 - 18:07
ale pobor pradu na ksenonie mamy prawie polowe mniejszy.
Napisany 24 września 2008 - 18:18
nie zapominaj, że sama przetwornica też pobiera prąd!
Napisany 24 września 2008 - 18:28