kazdy musi przez to przejsc, ja raz zamontowalem taki, bo nigdzie niemoglem lemfordera dostacnastepny ktory na wlasnej skorze sie przekonal ze nie warto oszczedzac na tanich
zamiennikach bo jak widac wyjda drozej niz porządny kupiony od razu.


tuleja wspornika drążka kierowniczego - wymiana
#141
OFFLINE
Napisany 30 października 2010 - 12:32
#142
OFFLINE
Napisany 05 listopada 2010 - 14:54
#143
OFFLINE
Napisany 17 stycznia 2011 - 13:34
#144
OFFLINE
Napisany 13 kwietnia 2011 - 14:40
#145
OFFLINE
Napisany 13 maja 2011 - 11:31

#146
OFFLINE
Napisany 25 lipca 2011 - 08:53
mam pytanko. Jak ruszam środkowym drążkiem kierowniczym (w miejscu bliżej pasażera) to słychać stukanie i czuć luz, z drugiej strony (kierowca) nie ma luzu i nic nie puka. Moje pytanie brzmi: czy to drążek środkowy czy owy wspornik drążka środkowego? Jak to odróżnić? (drążek 300 zł Lemf, wspornik - tylko oryginał GM 420 zł)
:neutral:
#147
OFFLINE
Napisany 25 lipca 2011 - 09:41
A sama tuleja wspornika okolo 50-70 zeta.wspornik - tylko oryginał GM 420 zł
Pojechac na szarpaki i jak zobaczysz ze tuleja na ktorej jest osadzone ramie wspornika bedzie "pracowac" to masz odpowiedz. Co do stukow to podczas jazdy drazek bedzie pukac w podobie do lacznika stabilizatora a tuleja bedzie miala dzwiek bardziej "stlumiony".czy to drążek środkowy czy owy wspornik
#148
OFFLINE
Napisany 25 lipca 2011 - 09:48
po wyjęciu tulei wspornika guma w niej była całkowicie zużyta
http://allegro.pl/tu...1687173497.html
#149
OFFLINE
Napisany 25 lipca 2011 - 09:51
[B]
#150
OFFLINE
Napisany 25 lipca 2011 - 10:12
No tylko właśnie te tuleje nie pasują do 2.5 DTI

OMEGA-B 1994 - 2003 - wszystkie wersje karoserii oraz silnikowe oprócz silnika 2.5 DTI typ Y25TD (150KM, 110kW)

#151
OFFLINE
Napisany 25 lipca 2011 - 12:19
http://allegro.pl/tu...1687173497.html
No tylko właśnie te tuleje nie pasują do 2.5 DTIi u Stachowiaka zaproponowali mi cały wspornik za 420 zł GM
OMEGA-B 1994 - 2003 - wszystkie wersje karoserii oraz silnikowe oprócz silnika 2.5 DTI typ Y25TD (150KM, 110kW)!
ajjj, faktycznie nie spojrzałem na twój silnik
#152
OFFLINE
Napisany 07 października 2011 - 16:10
#153
OFFLINE
Napisany 07 października 2011 - 20:45
#154
OFFLINE
Napisany 07 października 2011 - 21:02
caly wspornik za 95 zeta to jakas taniocha uciskowaDzis Phantom mi wymienił cały wspornik który kosztował 95zł i jest rewelka

#155
OFFLINE
Napisany 08 października 2011 - 12:47
Febi tyle kosztujecaly wspornik za 95 zeta to jakas taniocha uciskowa
#156
OFFLINE
Napisany 08 października 2011 - 20:33
a to spoko, ja tyle za jakies dziadostwo dalem i od tej pory tylko lemfoFebi tyle kosztuje
#157
OFFLINE
Napisany 17 marca 2012 - 09:22
mam takie pytanie bo akurat wymieniam tuleję wspornika a w tych tematach , które czytałem na ten temat nie widziałem odpowiedzi.
Zdjąłem drążek środkowy i czy tak ma być, że przegub kulisty od strony pasażera jest sztywny a od strony kierowcy się rusza?? Czy szykować następne 300PLN na drążek??
Przy okazji, z jakim momentem dokręcać śruby na wahaczu z przodu i na sworzniu??
#158
OFFLINE
Napisany 17 marca 2012 - 11:54
Zdjąłem drążek środkowy i czy tak ma być, że przegub kulisty od strony pasażera jest sztywny a od strony kierowcy się rusza?? Czy szykować następne 300PLN na drążek??
Przy okazji, z jakim momentem dokręcać śruby na wahaczu z przodu i na sworzniu??
tak ma być a śruby dokręcasz na opór
#159
OFFLINE
Napisany 17 marca 2012 - 11:57
Tak. W angolu masz na odwrot.Zdjąłem drążek środkowy i czy tak ma być, że przegub kulisty od strony pasażera jest sztywny a od strony kierowcy się rusza
#160
OFFLINE
Napisany 17 marca 2012 - 14:41


To teraz powiem wam ciekawostkę, mianowicie byłem dziś w serwisie Opla po śrubki i serwisanci stwierdzili że oba mają być sztywne

Ale stała się rzecz straszniejsza:D Otóż nakrętka małej tulei wahacza wpadła mi do sanek:masakra: Próbowałem ją jakoś wydobyć drutem z zawiązanym magnesem ale się nie udało:( Nie ma ktoś pożyczyć endoskopu, z okolicy Katowic??