

[OB & OBFL] Y22XE Kompresor
#21
OFFLINE
Napisany 04 września 2014 - 17:08
#22
OFFLINE
Napisany 04 września 2014 - 17:23




#23
OFFLINE
Napisany 04 września 2014 - 17:56
#24
OFFLINE
Napisany 04 września 2014 - 17:57


#25
OFFLINE
Napisany 04 września 2014 - 18:02
#26
OFFLINE
Napisany 04 września 2014 - 18:32

#27
OFFLINE
Napisany 04 września 2014 - 19:44
Ogólnie mówiąc to 1.8 do 2.4 to bliźniacze konstrukcje i można kombinować na wiele sposobów.
lukwel czemu nie m90 ??
#28
OFFLINE
Napisany 04 września 2014 - 20:37
ja mam kompresor zamontowany i juz jeździ ale to niestety narazie jedyne zdjęcia jakimi dysponuje na tym kompie co prawda to 2.0 ale silniki podobne
a co do osób co chcą wstawić V6 powiem jedno dlaczego nie wstawiacie V8 z monaro ?? niech krzykacze odpowiedzą ... co do szczegółów to silnik został przerobiony został jedynie oryginalny blok i osprzęt i mam prawie 300KM ale projekt jeszcze nie skończony auto czeka na malowanie itp .... jak ktoś chce szczegółów to narazie na pw a kiedyś dokładnie na forum opisze modyfikację auto ma dwa poziomy mocy i mozna nim jeździć ekonomicznie na lpg bez kompresora
![]()

a co za kompresor tamsiadł?

ZWYKŁY KLUBOWICZ
#29
OFFLINE
Napisany 04 września 2014 - 20:57

wybrałem go ze względu na sprzęgło dlatego nie m90 i da się go wyłączyć i jeździć normalnie ekonomicznie itp ...
spokojnie chłodnica nie siądzie jak by ktoś zauważył nie jest z omegi tak jak i wentylator i czujniki temp itp ... i jest też chłodnica oleju która zabezpiecza wszystko przed przegrzaniem ....
#30
OFFLINE
Napisany 04 września 2014 - 21:02
ja mam kompresor zamontowany i juz jeździ ale to niestety narazie jedyne zdjęcia jakimi dysponuje na tym kompie co prawda to 2.0 ale silniki podobne
a co do osób co chcą wstawić V6 powiem jedno dlaczego nie wstawiacie V8 z monaro ?? niech krzykacze odpowiedzą ... co do szczegółów to silnik został przerobiony został jedynie oryginalny blok i osprzęt i mam prawie 300KM ale projekt jeszcze nie skończony auto czeka na malowanie itp .... jak ktoś chce szczegółów to narazie na pw a kiedyś dokładnie na forum opisze modyfikację auto ma dwa poziomy mocy i mozna nim jeździć ekonomicznie na lpg bez kompresora
![]()
Zbiorniczek nie ma tam za ciepło?
#31
OFFLINE
Napisany 04 września 2014 - 21:14
#32
OFFLINE
#33
OFFLINE
Napisany 04 września 2014 - 21:25
#34
OFFLINE
Napisany 04 września 2014 - 21:35
Licz się z tym ze do rur specjalne obejmy. oczywiście zrobić mocowanie kompresora i umiejscowić go aby z niczym nie kolidował i za bardzo nie przeszkadzał. Kompresor o tyle dobry jest bo od dołu juz pompuje tylko troche mocy zabiera. Dotoczenie i obliczenie wielkości kółek. do kompresora przydało by sie dać oil catch tanki aby czysto było. Wydech w 2.2 na dwie strony ale ciekawe czy kolektor wydechowy nie przymuli go zbyt bardzo. Jest wiele niewiadomych. DO tego ważne pytanie też chcesz pakować eatona czy moze inne cudo. W jakie doładowanie celujesz. Czy chcesz odprężać czy tak ładować.
#35
OFFLINE
Napisany 04 września 2014 - 21:41
wybrałem go ze względu na sprzęgło dlatego nie m90 i da się go wyłączyć i jeździć normalnie ekonomicznie itp .
Jak widać kolega lukwel ruszył w tuning i liczy się ze spalaniem:tak:
#36
OFFLINE
Napisany 04 września 2014 - 21:46
#37
OFFLINE
Napisany 04 września 2014 - 21:47

co do spalania auto pali 13-14 l LPG przy normalniej jeździe a w trybie sport pali hmmm.... 30l mieszanki benzyny z toluenem

założenie było takie że auto ma być do jazdy na co dzień i ma być "normalne"....

zajmuje sie autem hobbistycznie więc nie linczujcie mnie za to że miesiąc czy dwa nie bedzie żadnego odzewu o jakichkolwiek postępach .....
autko ma jeszcze więcej podłubane mam audio radio alpine cda dwa suby wygłuszone drzwi kilka zwmacniaczy itp ...... oraz monitory w zagłówkach i w liczniku



#38
OFFLINE
Napisany 05 września 2014 - 00:06
autko ma jeszcze więcej podłubane mam audio radio alpine cda dwa suby wygłuszone drzwi kilka zwmacniaczy itp ...
lukwel jesteś już bardzo długo na forum, i powinieneś wiedzieć że tu bez foto nic się nie liczy:p
Tak więc czekamy na jakieś fotki co tam porobiłeś

:oonie: ot....nie chciałem:dziura:
#39
OFFLINE
#40
OFFLINE
Napisany 05 września 2014 - 12:29
j a co do osób co chcą wstawić V6 powiem jedno dlaczego nie wstawiacie V8 z monaro ??
Widzisz, bo nie do końca o to chodzi aby pakować inne silniki. To jest niezbyt trudne, co by nie napisać proste. Rozmawiałem z Dominem na zlocie i zapytałem się dlaczego nie wsadzi większego silnika typu v8 od bmw tylko kompresor/turbo odpowiedział na to, że w omedze musi być oploska, omegowa jednostka i tyle. Większość do tego tak podchodzi, że musi być oploska jednostka.
Autor tematu po prostu chce mieć "łupst" i tyle. Bo na mocy nie widzę, aby zależało. Parę km dojdzie, momentu też i to wszystko. Będzie więcej hałasu robić, a zwykła 3 litrowa fałka go obskoczy. I nie ma tu tłumaczenia, że fałka jest ciężka a 2.2 lżejsze. 3 litrowa fałka waży 160 kg bez osprzętu to ile to będzie? Z 60 kg różnicy? Jeden pasażer taki jak ja w tą czy w tamtą. Po mojemu 2.2 z kompresorem to ani nie idzie, ani nie robi wrażenia samym dźwiękiem. Głupiego robota.