

[OB & OBFL] Y22XE Kompresor
#41
OFFLINE
Napisany 05 września 2014 - 15:09
#42
OFFLINE
Napisany 05 września 2014 - 15:11
A może chodzi o wwwwwwwwrrrrrrrppppppppppsssssssssssssssssssssssssss:D ??
Dokładnie tak

[yt=marchewy]Pyy6BIbu8W4[/yt]
#43
OFFLINE
Napisany 05 września 2014 - 16:10
#44
OFFLINE
Napisany 05 września 2014 - 18:09
czasami chodzi po prostu o sam fakt i oryginalność, nie będzie kolejna seryjna vka, tylko oryginalne 2.2 z kompresorem, których w Omedze nie ma za dużo. nie zawsze wszystko trzeba brać ekonomicznym okiem. dla niektórych ten dźwięk wwwwrrrpssss jest cenniejszy od kilku więcej, ale cichych koni. mimo, że mocowo tyłka to nie urwie to i tak jestem za, by stworzyć coś innego. chętnie bym koledze poradził, ale niestety moja wiedza w tym temacie jest raczej mierna.
Dokładnie o to mi chodzi.

#45
OFFLINE
Napisany 05 września 2014 - 18:28
stworzyć coś innego
Tylko trzeba brać poprawkę na to, że już w 2 litrach jest kompresor. To, żę w 2.2 nie ma to nie będzie cale nic unikatowego bo to te same silniki praktycznie.
Nikt nie powiedział nie, wcale nie jestem przeciw, ale kibicować też nie ma czemu. Oby wypluło jak najwięcej km i momentu i aby dźwięk był jak najfajniejszy.
#46
OFFLINE
Napisany 05 września 2014 - 19:21

mam Z22XE to chyba też się da prawda?
Wstawiłem nowy używany silnik z allegro (tam wszystkie mają po 100 000 km przebiegu

ale jak się skończy to najwyżej kolejny bym wsadził.
Jak komuś bym dał auto na tydzień i worek pieniędzy to by mi zrobił takie cudo?
Bo teraz to więcej niż 200 to auto nie chce iść

a głównie autobahny robię.
Pozdrawiam
Robert
#47
OFFLINE
#48
OFFLINE
Napisany 05 września 2014 - 19:28

#49
OFFLINE
#50
OFFLINE
Napisany 05 września 2014 - 20:09

fakt jest taki 2.0/2.2 omegowe to gowno nie silnik. To jest niezaprzeczalne.
Niewiem jak te silniki znoszą podniesnienie mocy bez ingerencji w korby/wał/tloki bo sie tym nie interesowalem (nie interesuja mnie silniki o pojemnosci mniejszej niż moj czajnik w domu

ale ok chcesz kompresor to ci udziele rad.
trzeba wykonac mocowanie solidne kompresora, napęd (pasek rolki napinacz lub probowac to polaczyc na jednym pasku pk z alternatorem - wtedy ci odejdzie motanie dodatkowego kółka na wał ALE pozostaje ci tylko jedna srednica napedowa)
Dlaczego mowie jedna srednica kolka - doładowanie regulujesz albo kołem od kompresora( podejrzewam ze liczycz na to elektrosprzeglo i nie bedziesz chcial go zmieniac) albo toczysz odsadzenie i dodatkowe koło PK o odpowiedniej srednicy zeby uzyskac doladowanie ktore cie interesuje.
Pewnie sie na tym nie znasz wiec kogos popros - niech ktos ci obliczy zapotrzebowanie silnika na powietrze, wydajnosc kompresora(Mapa wydajnosci jest w necie poszukaj) tak samo jak gorne maksymalne obroty kompresora. wtedy bedziesz znal teoretycznie srednice kolka.
co do silnika to przyjmijmy doladowanie jak w standrardzie do 0.6 bara, mozna sie pokusic o zostawienie glowicy bez podnoszenia, dla swietego spokoju mozna odprezyc.
Wykonac dolot do kompresora, wyjscie na intercooler (lub bezposrednio w dolot), zalozyc zawor bow off (bedzie nonstop syczał)
wiadomo odetkac wydech(barany przeloty itp itd) Niewiem jakie tam sa wtryski, ale jak za male to wiadomo zaopatrzyc sie, pompe paliwa wydajniejsza.
Komputer ktory to wystroi (lub bawic sie na orginalnym kompie) ale ecumaster to ogarnie.
masz automata, niewiem jak to sie bedzie chcialo zgrywac ze sterownikiem skrzyni tutaj ci nie pomoge.
Niewiem tez czy slyszales dzwiek eatona, jakbys wrzuci 2 koty w wentylator od chlodnicy.
Oczywiscie nie musze wspominac o zmierzeniu kompresji na garach przed rozpoczeciem zabawy, jesli bedzie bida to niestety z gowna tortu nie zrobisz.
Jakby co to pytaj
#51
OFFLINE
Napisany 05 września 2014 - 20:36

#52
OFFLINE
Napisany 05 września 2014 - 20:40

fakt robili ta astre 2.2 tam na tlusto lecieli z modami, silnik byl caly robiony, Mickey szybko wlasciciela sprowadzil na ziemie, jakby sie nie naprodukowali to turbina bylaby wydajniejszym rozwiazaniem. Mnie mickey tez skutecznie z kompresora wyleczył

#53
OFFLINE
Napisany 05 września 2014 - 20:53
I to cała prawda.
#54
OFFLINE
Napisany 06 września 2014 - 09:05
ale chyba nie ten 1.4
1.7 125 km
Wysłane z mojego ST25i przy użyciu Tapatalka
#55
OFFLINE
Napisany 06 września 2014 - 20:33
to moge ja cos napisac?
fakt jest taki 2.0/2.2 omegowe to gowno nie silnik. To jest niezaprzeczalne.
Niewiem jak te silniki znoszą podniesnienie mocy bez ingerencji w korby/wał/tloki bo sie tym nie interesowalem (nie interesuja mnie silniki o pojemnosci mniejszej niż moj czajnik w domu)
ale ok chcesz kompresor to ci udziele rad.
trzeba wykonac mocowanie solidne kompresora, napęd (pasek rolki napinacz lub probowac to polaczyc na jednym pasku pk z alternatorem - wtedy ci odejdzie motanie dodatkowego kółka na wał ALE pozostaje ci tylko jedna srednica napedowa)
Dlaczego mowie jedna srednica kolka - doładowanie regulujesz albo kołem od kompresora( podejrzewam ze liczycz na to elektrosprzeglo i nie bedziesz chcial go zmieniac) albo toczysz odsadzenie i dodatkowe koło PK o odpowiedniej srednicy zeby uzyskac doladowanie ktore cie interesuje.
Pewnie sie na tym nie znasz wiec kogos popros - niech ktos ci obliczy zapotrzebowanie silnika na powietrze, wydajnosc kompresora(Mapa wydajnosci jest w necie poszukaj) tak samo jak gorne maksymalne obroty kompresora. wtedy bedziesz znal teoretycznie srednice kolka.
co do silnika to przyjmijmy doladowanie jak w standrardzie do 0.6 bara, mozna sie pokusic o zostawienie glowicy bez podnoszenia, dla swietego spokoju mozna odprezyc.
Wykonac dolot do kompresora, wyjscie na intercooler (lub bezposrednio w dolot), zalozyc zawor bow off (bedzie nonstop syczał)
wiadomo odetkac wydech(barany przeloty itp itd) Niewiem jakie tam sa wtryski, ale jak za male to wiadomo zaopatrzyc sie, pompe paliwa wydajniejsza.
Komputer ktory to wystroi (lub bawic sie na orginalnym kompie) ale ecumaster to ogarnie.
masz automata, niewiem jak to sie bedzie chcialo zgrywac ze sterownikiem skrzyni tutaj ci nie pomoge.
Niewiem tez czy slyszales dzwiek eatona, jakbys wrzuci 2 koty w wentylator od chlodnicy.
Oczywiscie nie musze wspominac o zmierzeniu kompresji na garach przed rozpoczeciem zabawy, jesli bedzie bida to niestety z gowna tortu nie zrobisz.
Jakby co to pytaj
i tyle w temacie ... pan chce 2.2 to niech robi ... nieskreslacie marzen innych tylko dlatego ze sie nieopłaca ...
Car Audio Killer ...
Air Ride system ...
Turbo boost in 1,5 bar FUN ...

#56
OFFLINE
Napisany 07 września 2014 - 08:07


ja podkręciłem swoje 2.0 z pasji i zeby pokazać że sie da pieniądze się nie liczą

#57
OFFLINE
Napisany 07 września 2014 - 10:06
#58
OFFLINE
Napisany 07 września 2014 - 10:44
zgadzam się z przedmówcą
tuning się nie opłaca czy to r4 czy to v6 .... nie oszukujmy sie wkładamy V8 z monaro jak zrobił to borówka (widziałem na żywo) i mamy 300KM w seri do tego zakładamy dobry kompresor i zaginamy czasoprzestrzeń
i mamy silnik z koncernu GM więc to nie jest z jakiejś innej marki ....
ja podkręciłem swoje 2.0 z pasji i zeby pokazać że sie da pieniądze się nie liczą
Jako ze masz m62 w 2.0 udzielibys koledze rad co zrobiles w silniku, zdjecia porobil swojej koncepcji a ty aby sie pochwalic ze jest i na sosne goscia.
co do twoich 300KM smiem powatpiewac bo pewnie kwita na to nie masz.

#59
OFFLINE
Napisany 07 września 2014 - 16:32
#60
OFFLINE
Napisany 07 września 2014 - 18:14
Nie prościej znaleźć silnik z osprzętem od astry h opc seryjnie ma 240KM i chyba mniej przerĂłbek?
Ale nie robi luuupst.