Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

Jakie następne autko po Omedze?


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
1035 odpowiedzi na ten temat

#461 OFFLINE   daro197203

daro197203
  • 98 postów
  • Dołączył: 17-05-2007
  • Skąd: Pułtusk
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.5 DTI 24V Y25DT

Napisany 28 listopada 2010 - 09:50

Cytat:
Napisał FPL Zobacz post
1) Do 100 000 przebiegu, do 5 lat i do 60 000 zł
2) Przestronne jak Omega i wszystkie bajery jak w wersji Executive
3) Może być nawet 2-drzwiowe
4) Nie kombi
5) Wiadomo - ESP, automat, 200 KM lub więcej
6) Napęd na 4 koła
7) Idealna precyzja prowadzenia. Zawieszenie pneumatyczne lub wielowahaczowe
Kurtyny powietrzne
9) Mile widziane skrętne biksenony, pamięć siedzenia kierowcy, webasto, aktywne zagłówki, pojemne schowki, żeby wchodziły napoje
10) Spalanie nieważne

Wszystko czego szukacie jest w tym aucie:
Dodany obrazek
lub
Dodany obrazek
Jeżdżę takim autkiem prawie od trzech lat i mogę powiedzieć, że spełnia większość jak nie wszystkie wymogi tu postawione.

#462 OFFLINE   Magda197822

Magda197822
  • 32 postów
  • Dołączył: 07-11-2010
  • Skąd: Pierławki kolo działdowa

Napisany 28 listopada 2010 - 10:06

A ja zmienię ale na nastepna omege:)

#463 OFFLINE   FPL

FPL
  • 598 postów
  • Dołączył: 23-04-2009

Napisany 28 listopada 2010 - 13:04

Wszystko czego szukacie jest w tym aucie:
Jeżdżę takim autkiem prawie od trzech lat i mogę powiedzieć, że spełnia większość jak
nie wszystkie wymogi tu postawione.


Ale to napisz dokładnie, co to za modele i którego punktu nie spełniają.
Bo Omega też "prawie" spełnia :)

#464 OFFLINE   Mnih11

Mnih11
  • 13 postów
  • Dołączył: 31-03-2008
  • Skąd: Jelenia Góra

Napisany 28 listopada 2010 - 16:20

Ja niechetnie ze swoja sie rozstalem ale kupilem teeraz bmw e46 2.0d Touring no i latam :)
<OPEL MY LIFE>

#465 OFFLINE   cwieku666

cwieku666
  • 145 postów
  • Dołączył: 25-12-2009
  • Skąd: Syców

Napisany 28 listopada 2010 - 18:49

:D

#466 OFFLINE   Szzymek

Szzymek
  • 108 postów
  • Dołączył: 22-02-2010
  • Skąd: Wrocław
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 28 listopada 2010 - 18:54

Po mojej klusce będzie następna kluska tylko już w wersji rodzinnej i z silnikiem 3.0 lub 3.2
Po hamowni wyszło 139,2 KM

#467 OFFLINE   Verblein

Verblein
  • 202 postów
  • Dołączył: 23-06-2009
  • Skąd: Warszawa/Wrocław/Końskie

Napisany 28 listopada 2010 - 19:28

Audi A8 w benzynie 4.2 - samochód mnie miażdży.

#468 OFFLINE   arczon82

arczon82
  • 1 193 postów
  • Dołączył: 12-11-2009
  • Skąd: Iłowo-Osada

Napisany 30 listopada 2010 - 16:10

Ja po mojej omie będę chciał fl w PB + LPG a jak już będę miał tą najmłodszą fl to chyba vectre c sobię sprawię

#469 OFFLINE   daro197203

daro197203
  • 98 postów
  • Dołączył: 17-05-2007
  • Skąd: Pułtusk
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.5 DTI 24V Y25DT

Napisany 30 listopada 2010 - 20:48

Ale to napisz dokładnie, co to za modele i którego punktu nie spełniają.
Bo Omega też "prawie" spełnia :)


Pierwsza to S8 D2 FL 360 KM 430 NM z manualną skrzynią 5,4 do 100. Ma prawie wszystko co można wsadzić do auta.
Druga to A8 D3 prelift produkowana od 2002r do 2005 w którym auto przeszło lifting i wprowadzono silniki FSI, które to nie lubią gazu. Jeśli chodzi auto z silnikiem 4.0 TDI, które to zapodał kolega to te silniki nie cieszą się dobrą opinią pod względem awaryjności.

#470 OFFLINE   ArturL

ArturL

    arturl1@poczta.onet.pl

  • 1 339 postów
  • Dołączył: 04-08-2006
  • Skąd: Warszawa
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 04 grudnia 2010 - 19:42

Panie i Panowie, a co myślicie o: czy honda accord 2,4l 201KM, czy insignia 2,0T 220 KM, czy insignia 2,8 V6 turbo 260KM?


...... więc jest: od dziś jeżdżę hondą accord 2.4 benzyna, 201KM, sedan, wersja executive :)

#471 OFFLINE   daro197203

daro197203
  • 98 postów
  • Dołączył: 17-05-2007
  • Skąd: Pułtusk
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.5 DTI 24V Y25DT

Napisany 04 grudnia 2010 - 20:48

...... więc jest: od dziś jeżdżę hondą accord 2.4 benzyna, 201KM, sedan, wersja executive :)


Ciekawa zamiana Artur. Honda Acord to autko zacne i godne zastąpienia Omegi.
Silnik V6 to też dobry wybór jeszcze żeby był VTEC. Ale i tak jak na Hondę przystało fajnie się kręci. Trochę może paliwożerne silniki ale tylko na wysokich obrotach sęk w tym, że na niskich one nie żyją, a wegetują. Może V6 jest inna ale i tak japońskie silniki lubią obroty.
Gratki i Pozdro.

#472 OFFLINE   FPL

FPL
  • 598 postów
  • Dołączył: 23-04-2009

Napisany 04 grudnia 2010 - 20:58

Ja po mojej omie będę chciał fl w PB + LPG a jak już będę miał tą najmłodszą fl to chyba vectre c sobię sprawię


Vectra "nie skręca" ;-)

...... więc jest: od dziś jeżdżę hondą accord 2.4 benzyna, 201KM, sedan, wersja executive :)


Co przeważyło, że nie Insignia?

Pierwsza to S8 D2 FL 360 KM 430 NM z manualną skrzynią 5,4 do 100. Ma prawie wszystko co można wsadzić do auta.
Druga to A8 D3 prelift produkowana od 2002r do 2005 w którym auto przeszło lifting i wprowadzono silniki FSI, które to nie lubią gazu. Jeśli chodzi auto z silnikiem 4.0 TDI, które to zapodał kolega to te silniki nie cieszą się dobrą opinią pod względem awaryjności.


I jesteś pewien, że te auta można kupić w moim przedziale cenowym?
5 s do setki robi wrażenie, ale bez automatu już sobie nie wyobrażam.

Przy okazji. Zauważyłem, że w Dieslach często moment obrotowy jest dużo wyższy, ale nie przekłada się to na przyspieszenie. Na zasadzie, że w danym modelu Diesel chwali się 500 NM, benzyna ma 300 NM, ale benzyna ma mniej do setki. To się bierze stąd, że Diesle kręcą się do niższych obrotów, tak? A może Diesle mają większy moment na silniku, ale z jakichś względów mniejszy na kołach?

#473 OFFLINE   ArturL

ArturL

    arturl1@poczta.onet.pl

  • 1 339 postów
  • Dołączył: 04-08-2006
  • Skąd: Warszawa
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 04 grudnia 2010 - 21:03

Co przeważyło, że nie Insignia?


.... ona mi się k....a zwyczajnie nie podoba ;). Poza tym, czas na zmianę :)

#474 OFFLINE   zwloki

zwloki

    omega

  • 680 postów
  • Dołączył: 02-11-2006
  • Skąd: olsztyn, cork
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 04 grudnia 2010 - 21:11

A może Diesle mają większy moment na silniku, ale z jakichś względów mniejszy na kołach?

diesle maja dluzsze przelozenia , zeby zrekompensowac mniejszy zakres obrotow , wiec moment sie gubi troche

#475 OFFLINE   daro197203

daro197203
  • 98 postów
  • Dołączył: 17-05-2007
  • Skąd: Pułtusk
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.5 DTI 24V Y25DT

Napisany 04 grudnia 2010 - 21:31

I jesteś pewien, że te auta można kupić w moim przedziale cenowym?
5 s do setki robi wrażenie, ale bez automatu już sobie nie wyobrażam.

Przy okazji. Zauważyłem, że w Dieslach często moment obrotowy jest dużo wyższy, ale nie przekłada się to na przyspieszenie. Na zasadzie, że Diesel chwali się 500 NM, benzyna ma 300 NM, ale benzyna ma mniej do setki. To się bierze stąd, że Diesle kręcą się do niższych obrotów, tak?

Jeśli chodzi o Audi to Diesle jakie mogę polecić to 4.2 TDI ale cena ich będzie się wahać w granicach od 150 tys. oczywiście dobrych egzemplarzy. Jeśli benzyna to raczej tylko 4.2 l I tylko do roku 2005 bo potem weszły silniki FSI, a one nie lubią gazu. Jęśli będziesz chciał się więcej dowiedzieć na temat A8 zapraszam tu: http://www.a8team.pl...bbfa7cb710ebb5f .
Na pewno znajdziesz tam radę na co uważać przed zakupem. Ja też wiele mogę Ci powiedzieć na temat tego auta.
Pozdro.

.... ona mi się k....a zwyczajnie nie podoba ;). Poza tym, czas na zmianę :)


Muszę kiedyś ten Twój nowy nabytek oblukać bo Honda bardzo mi się podoba. Najbardziej
w modelu Legend w tej dokładnie wersji: http://moto.allegro....1337330050.html
Napęd na 4 koła to dla mnie podstawa. Przez prawie trzy lata latam audi A8 4.2 V8 Quattro więc wiem co to znaczy napęd na 4 koła.

#476 OFFLINE   FPL

FPL
  • 598 postów
  • Dołączył: 23-04-2009

Napisany 05 grudnia 2010 - 00:58

Jeśli chodzi o Audi to Diesle jakie mogę polecić to 4.2 TDI ale cena ich będzie się wahać w granicach od 150 tys.


Ale ja szukam do 60 000. Najchętniej benzyna, ew. Diesel. Gaz mnie nie interesuje.

#477 OFFLINE   daro197203

daro197203
  • 98 postów
  • Dołączył: 17-05-2007
  • Skąd: Pułtusk
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.5 DTI 24V Y25DT

Napisany 05 grudnia 2010 - 09:03

Ale ja szukam do 60 000. Najchętniej benzyna, ew. Diesel. Gaz mnie nie interesuje.


Jeśli tak to polecam S8 D2 produkowane do 2002 roku. Ewentualnie A8 D3 w tym budżecie spokojnie kupisz auto z początków produkcji z 2002/2004 roku. Oczywiście polecam benzynę 4.2 l. Możesz też kupić diesla 3.3 tdi ale tu trzeba już rozsądku. Oględziny oględzinami a potem do ASO koszt przeglądu przed kupnem około 500 pln.
Jeśli chodzi o diesla to wszystko zleży od poprzedniego właściciela na jakich olejach jeździł i czy nie oszczędzał na serwisie tegoż auta bo są to dość czułe jednostki na oszczędności ale za tą kwotę można już coś wybrać i powybrzydzać.

#478 OFFLINE   mkaminski100

mkaminski100

    It's just a fur-wound!

  • 2 896 postów
  • Dołączył: 05-10-2007
  • Skąd: Basingstoke
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 05 grudnia 2010 - 13:11

...
Jeśli chodzi o diesla to wszystko zleży od poprzedniego właściciela na jakich olejach jeździł i czy nie oszczędzał na serwisie tegoż auta bo są to dość czułe jednostki na oszczędności ale za tą kwotę można już coś wybrać i powybrzydzać.


Chyba najbardziej od tego ile ten diesel ma naprawde przejechane. W Polsce jak wiadomo jak sie pojawiaja auto w dieslu to tylko od ksiedza co max 15 tys km rocznie robil... ;)
Ostatnio rozmawialem w taksowkarzem ktory u nas w firmie klientow odwozi i przywozi. Odsprzedal wlasnie stare A8 3.0 tdi (jak pamietam), bo jak twierdzil bylo "zmeczone". Nic z silnikiem nie bylo zle, po prostu uznal ze przebieg juz wskazuje na zmiane (auto w wersji Long, podwojne szyby itd, pelny bajer). Jak sprzedawal to auto mialo 440.000...mil (ok 700.000 km). Auto odkupili ludzie ze "wschodnioeuropejskim akcentem". Pewnie wlasnie dostaje terapie "odmladzajaca" i moze sie przerabia kierownica ;) Kto wie, moze zaraz bedzie na Motomoto perelka do sprzedania.

#479 OFFLINE   krzysiek1989

krzysiek1989
  • 770 postów
  • Dołączył: 01-03-2009
  • Skąd: Przemyśl

Napisany 05 grudnia 2010 - 13:34

Mi teraz zaczela chodzic po glowie Frontera A LONG ...
Tylko nie wiem ktory diesel bylby najlepszy(najmniej awaryjny).
Mysle ze moze w niedlugim czasie zapodam sobie taki samochod:)

#480 OFFLINE   Mariusz

Mariusz

    *********

  • 3 094 postów
  • Dołączył: 18-11-2006
  • Skąd: warszawa

Napisany 05 grudnia 2010 - 17:43

Mi teraz zaczela chodzic po glowie Frontera A LONG ...
Tylko nie wiem ktory diesel bylby najlepszy(najmniej awaryjny).
Mysle ze moze w niedlugim czasie zapodam sobie taki samochod:)


Chyba 2,8 TD ISUZU , ale mogę się mylić :dziura: