

Za niska temperatura silnika?
#21
OFFLINE
Napisany 17 grudnia 2010 - 12:35
#22
OFFLINE
Napisany 27 listopada 2014 - 08:38
#23
OFFLINE
Napisany 27 listopada 2014 - 09:22
#24
OFFLINE
Napisany 27 listopada 2014 - 12:09
#25
OFFLINE
Napisany 27 listopada 2014 - 13:41
Podziałka na blacie jest mniej więcej od 80st więc jak? Chyba że odczyt macie z kompa to rozumiem.
#26
OFFLINE
Napisany 27 listopada 2014 - 14:53
#27
OFFLINE
Napisany 27 listopada 2014 - 15:11
Od 60ciu stopni.Jedno pytanie, skąd wiecie że nagrzewa Wam się do 40-50 czy 60st?
Podziałka na blacie jest mniej więcej od 80st więc jak? Chyba że odczyt macie z kompa to rozumiem.
#28
OFFLINE
Napisany 27 listopada 2014 - 21:51
Od 60ciu stopni.
No zgadza się - nie doczytałem że ma B FL.
#29
OFFLINE
Napisany 28 listopada 2014 - 09:42

#30
OFFLINE
Napisany 28 listopada 2014 - 10:16
W Omedze B był inaczej zeskalowany licznik, zaczynał się od 80st, i u mnie ECU pokazuje 85 a na blacie 95, u Teścia pokazuje na obu 85 więc obie omegi mają taką samą temp. tylko B pokazuje więcej na blacie.
85st to jest temperatura na czujce, termostat otwiera się przy 92st, pamiętaj, tam temp. jest wyższa bo by Ci się termostat nie otworzył. Moim zdaniem masz O.K.
Chcesz troszkę większą temp. mieć to włącz ECO, sprężarka i wentylatory chłodnicy staną troszkę się podniesie chociaż nie wiem po co Ci to.
#31
OFFLINE
Napisany 28 listopada 2014 - 10:28
No i mam problem termostat wymieniłem płyn na nowo zalany nowy, razem z płukaniem całego układu, po miescie jak polatałem troszke wskoczylo ladnie do 95 i trzymalo 90-95 a na trasie 80 max 85 i znowu spada do 80 ;/ w czym szukac .?
Prawdopodobnie przekłamuje wskazania na desce. Sprawdź przy jakiej temperaturze włącza się wentylator. U mnie na desce przekłamywało ok. 5*C. Jak podpinałem komputer to otwarcie termostatu i załączanie wentylatorów było dobrze. A na blacie ok. 5-7 *C zawsze mniej było. Na ECU idzie sygnał z innego czujnika jak na blat i może się różnić. Zresztą temat poruszany na forum wielokrotnie. Sprawdź w archiwalnych tematach.
#32
OFFLINE
Napisany 28 listopada 2014 - 10:31
Mam tak jak Ty i niczego nie szukam. Na grzanie w zime nie narzekam. Z tego co pamiętam sporo osób ma w 2.2 temperaturę w przedziale 80-85 (80 mam przy klimie właczonej a 85 na ECO).No i mam problem termostat wymieniłem płyn na nowo zalany nowy, razem z płukaniem całego układu, po miescie jak polatałem troszke wskoczylo ladnie do 95 i trzymalo 90-95 a na trasie 80 max 85 i znowu spada do 80 ;/ w czym szukac .?
#33
OFFLINE
Napisany 28 listopada 2014 - 10:32
Prawdopodobnie przekłamuje wskazania na desce. Sprawdź przy jakiej temperaturze włącza się wentylator. U mnie na desce przekłamywało ok. 5*C. Jak podpinałem komputer to otwarcie termostatu i załączanie wentylatorów było dobrze. A na blacie ok. 5-7 *C zawsze mniej było. Na ECU idzie sygnał z innego czujnika jak na blat i może się różnić. Zresztą temat poruszany na forum wielokrotnie. Sprawdź w archiwalnych tematach.
Dokładnie tak. Tyle że to nie czujnik przekłamuje a licznik. Zobaczcie jak w B i BFL wygląda podziałka - wszystko idento tylko tam gdzie w BFL jest 80 w B jest 90, tym samym połowa skali dla B to 95 a dla FLa to 85, i obie trzymią w połowie skali choć na kompie w obu jest 85st. Sprawdzone Opcomem.
#34
OFFLINE
Napisany 28 listopada 2014 - 10:46
#35
OFFLINE
Napisany 28 listopada 2014 - 10:54
No i mam problem termostat wymieniłem płyn na nowo zalany nowy, razem z płukaniem całego układu, po miescie jak polatałem troszke wskoczylo ladnie do 95 i trzymalo 90-95 a na trasie 80 max 85 i znowu spada do 80 ;/ w czym szukac .?
termostat kupiłeś jako całość czy tylko wkład? i jakiej firmy?
nie wiem czy jest różnica pomiędzy 2,0 a 2,2 w temp silnika , ale raczej nie ,
u mnie temp szybko wskakuje na 92* i różnica pomiędzy trasą a np miastem jest taka , że z 92* wchodzi na 97* nigdy niżej niż 92*.i to jest dobrze.

małe "edit" musiałem zrobić by was w błąd nie wprowadzać .
#36
OFFLINE
Napisany 28 listopada 2014 - 11:04
termostat kupiłeś jako całość czy tylko wkład? i jakiej firmy?
nie wiem czy jest różnica pomiędzy 2,0 a 2,2 w temp silnika , ale raczej nie ,
u mnie temp szybko wskakuje na 95* i różnica pomiędzy trasą a np miastem jest taka , że z 95* wchodzi na 97* nigdy niżej niż 95*.i to jest dobrze.
I to tylko potwierdza, mam w mojej 2.0 dokładnie tak samo, tylko te 95-97 to wg wskazań ECU 85-87, i w 2.2 jest tak samo tylko pokazuje tak jak ma być a nie zawyża jak u mnie i kolegi pawel80.
#37
OFFLINE
Napisany 28 listopada 2014 - 11:17
I to tylko potwierdza, mam w mojej 2.0 dokładnie tak samo, tylko te 95-97 to wg wskazań ECU 85-87, i w 2.2 jest tak samo tylko pokazuje tak jak ma być a nie zawyża jak u mnie i kolegi pawel80.
podpinając pod OS pokazuje mi tak samo , nic mniej.
#38
OFFLINE
Napisany 28 listopada 2014 - 11:28
#39
OFFLINE
Napisany 28 listopada 2014 - 11:36
wiatraki załapują jak na blacie mam 95 stopni. Gniazdo jest ok patrzyłem, firmy nie powiem bo nie patrzyłem 45zl dałem. Ale w lecie znowu temperatura normalnie na blacie pokazuje 90-97. Mam wrażenie ze jak ma te 80stopni to dmucha kapke słabiej cieplutkie powietrze do samochodu. 4 moja omega fakt pierwsza FL ale w b zawsze mialem 93-97 ino v6 wszytsko.
w lecie jest ciepło więc nie ma problemu , zima to zima i swoje wymogi stawia.
45zł to kupiłeś tylko wkład, a "gniazdo" na oko może być ok

weź na zimnym silniku odpal i "macaj" wąż od termostatu do chłodnicy , jak będzie robił się ciepły to "termos" przepuszcza, tyle że bardziej wygląda mi na to iż nie pracuje on odpowiednio w górnej temp,
u mnie wiatrak startuje w nieco więcej jak 97* ale to nie o to chodzi.
jeśli wiesz , że okłamuje cie czujnik który pokazuje na deskę to go zmień, koszt ok 20 zł , i po jednym już problemie.
#40
OFFLINE
Napisany 28 listopada 2014 - 12:30