



Napisany 17 października 2011 - 21:55
ale to nie wina LM tylko trupiatego silnika
Napisany 18 października 2011 - 06:09
Napisany 18 października 2011 - 10:59
a gdzie kopić coś dobrego , żeby właśnie nie popsuć silnika ?
Napisany 18 października 2011 - 11:46
a gdzie kopić coś dobrego , żeby właśnie nie popsuć silnika ?
Napisany 18 października 2011 - 14:28
Napisany 19 października 2011 - 05:42
Tu chyba na forum ludzie pisali , że najlepsza metoda , to stopniowe dolewanie tego na czym chcemy jeździć i przy wymianie docelowy olej (taki jaki sobie zamarzyłeś). Przy większych obrotach silnik lubi podpić olej , więc z dolewaniem nie ma problemu. Wcześniej trza się upewnić , czy można mieszać ze sobą oleje , bo z tym może być różnie.
Napisany 19 października 2011 - 08:31
Napisany 19 października 2011 - 21:06
ja zrobiłem juz ponad 7 tys na 10w40
Napisany 20 października 2011 - 08:43
Napisany 20 października 2011 - 14:27
Napisany 21 października 2011 - 12:00
Napisany 21 października 2011 - 12:33
Napisany 21 października 2011 - 20:48
Napisany 08 listopada 2011 - 06:40
Napisany 08 listopada 2011 - 07:37
Napisany 08 listopada 2011 - 17:40
Do silników z mniejszym przebiegiem lub w doskonałym stanie polecałbym jednak 0w40 z tbn powyżej 11 i hths poniżej 4.
Napisany 08 listopada 2011 - 20:03
Napisany 08 listopada 2011 - 20:51
Napisany 08 listopada 2011 - 21:31