Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

2.0 DTI Nie pali po wymianie pompy - znienawidziłem to auto


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
67 odpowiedzi na ten temat

#61 OFFLINE   Skit

Skit
  • 887 postów
  • Dołączył: 31-10-2010
  • Skąd: Karpin
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Z32SE

Napisany 05 czerwca 2014 - 16:24

Rozważam, to. Oj rozważam....

#62 OFFLINE   Waciany

Waciany
  • 159 postów
  • Dołączył: 05-02-2012
  • Skąd: Bytom

Napisany 07 czerwca 2014 - 19:57

Podłącz za pompą przeźroczysty wężyk i na zapłonie ciągnij paliwo jak się pokażą bąbelki to nadal gdzieś Ci się zapowietrza

#63 OFFLINE   Skit

Skit
  • 887 postów
  • Dołączył: 31-10-2010
  • Skąd: Karpin
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Z32SE

Napisany 10 czerwca 2014 - 13:22

Test z wężykami nic nie pokazał, ani na postoju, ani przy kręceniu. Wywlekliśmy dziś jeszcze raz wtryskiwacze, wymienimy trawersy, bo przy ostatnim remoncie jakoś to umknęło. Paliwo w baku jest dziwnie ciemne, jakby ktoś tam zużytego oleju dolał. Ale na świeżej ropie z wiadra też nie pali. Bak czyszczony 3 miechy temu, filtr nowy. Możliwe żeby się waha wymieszała z olejem przez nieszczelne trawersy? Raczej ciśnienie powinno być w drugą stronę...

#64 OFFLINE   bsje27

bsje27

    3.0dti hybryda

  • 1 015 postów
  • Dołączył: 02-01-2010
  • Skąd: Wola Zdakowska o/Mielca
  • Województwo: podkarpackie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.5 DTI 24V Y25DT

Napisany 11 czerwca 2014 - 10:09

nie ma innej drogi zeby olej dostał się do paliwa czyl trawersy masz nieszczelne, tam powrót paliwa z wtryskiwacza kierowany jest na zasilanie pompy, pompa wytwarza spore podcisnienie i przez nieszczelne trawerzy zasysa olej oraz powietrze a skutkiem tego jak juz wiesz jest ciemne paliwo w baku a w przyszłości pompa kaput, a na dodatek może dostawać sie paliwo do silnika i rozrzedzać olej silnikowy i silnik tez siądze. szczelność trawerz sprawdza się dość łatwo, lecz na zimnym i gorącym trzeba sprawdzić

#65 OFFLINE   Skit

Skit
  • 887 postów
  • Dołączył: 31-10-2010
  • Skąd: Karpin
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Z32SE

Napisany 14 czerwca 2014 - 21:45

Omega wylądowała u innego mechanika(na maratońskiej w Łodzi), może on coś wymyśli. Obawiam się jednak że pompę znowu szlag trafił. Podsumowując - nie zapowietrza się, wtryskiwacze sprawne, trawersy uszczelnione, błędów na kompie nie ma, a oma jak nie paliła, tak nie pali.

#66 OFFLINE   Skit

Skit
  • 887 postów
  • Dołączył: 31-10-2010
  • Skąd: Karpin
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Z32SE

Napisany 17 czerwca 2014 - 23:24

Chłopaki na maratońskiej dali rade! Okazało się ze smok w baku był totalnie zapchany i układ paliwowy zapowietrzał się na filtrze i powrotach. Autko znowu śmiga! W międzyczasie będąc na maksymalnym ******* kupiłem piękną efelkę 3.0 v6 od Sn00piegoLDZ :) Więc z diselem mimo góry pieniędzy jakie w nią włożyłem się mimo wszystko pożegnam.

#67 OFFLINE   Waciany

Waciany
  • 159 postów
  • Dołączył: 05-02-2012
  • Skąd: Bytom

Napisany 20 czerwca 2014 - 18:01

Chłopaki na maratońskiej dali rade! Okazało się ze smok w baku był totalnie zapchany i układ paliwowy zapowietrzał się na filtrze i powrotach. Autko znowu śmiga! W międzyczasie będąc na maksymalnym ******* kupiłem piękną efelkę 3.0 v6 od Sn00piegoLDZ :) Więc z diselem mimo góry pieniędzy jakie w nią włożyłem się mimo wszystko pożegnam.

To kto Ci ten bak niby czyścił 3 miechy temu skoro smok zapchany?albo gdzie paliwo lejesz ze w 3 miesiace zdążył się tak zapchać:)?

#68 OFFLINE   Skit

Skit
  • 887 postów
  • Dołączył: 31-10-2010
  • Skąd: Karpin
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Z32SE

Napisany 20 czerwca 2014 - 22:29

No własnie tak czyścił, ze chyba nie wyczyścił...