Jest jeden problem, ja mam X20XEV i nie mam tych elektrycznych pompek...
Sorki Barthez .. już drugi raz na forum nie popatrzyłem na silnik i się rozpisuję

Mam nadzieję że uda Ci się rozwiązać te problemy z ogrzewaniem, trzymam kciuki

Napisany 21 grudnia 2010 - 22:40
Jest jeden problem, ja mam X20XEV i nie mam tych elektrycznych pompek...
Napisany 22 grudnia 2010 - 19:01
Napisany 22 grudnia 2010 - 19:14
Przy okazji
mam jeszcze jedno pytanie, skąd (z którego miejsca) wychodzi wężyk podciśnienia na zawór trójdrożny?
Jeśli Ktoś z Was ma jakieś foto poglądowe to bardzo proszę o takie foto.
Napisany 22 grudnia 2010 - 19:28
Napisany 22 grudnia 2010 - 19:42
wychodzi ze ściany grodziowej z pomiędzy rurek od nagrzewnicy
Napisany 28 grudnia 2010 - 16:23
Napisany 28 grudnia 2010 - 16:30
Płyn do nagrzewnicy dochodzi górnym przewodem i to on powinien być gorący.A w przypadku zakamienionej nagrzewnicy dolny bedzie znacząco chłodniejszy.Panowie pisze tego posta, poniewaz chcę sie upewnić czy mam racje, Otóż ogrzewanie jako takie jest, ale zeby była rewelacja to nie powiem, dzisiaj na rozgrzanym silniku obadałem rurki do nagrzewnicy i jest tak:
górna bardzo letnia
dolna bardzo goraca
Powiedzcie czy nagrzewnica ewidentnie nie drążna i nadaje sie do wymiany?
Napisany 28 grudnia 2010 - 18:26
Napisany 28 grudnia 2010 - 20:15
I co dalej?
Napisany 28 grudnia 2010 - 21:10
Napisany 28 grudnia 2010 - 21:12
sprawdź rurki od nagrzewnicymam problem z moim samochodem. Na wysokich obrotach ładnie grzeje, natomiast na niskich w ogóle. Cały układ przepłukałem szlaufem pod ciśnieniem i tak jakby wszystko było ok. Gdzie szukać jeszcze problemu ?
Napisany 28 grudnia 2010 - 21:21
Napisany 29 grudnia 2010 - 12:20
Napisany 26 lutego 2011 - 03:26
Napisany 27 lutego 2011 - 11:08
Napisany 27 lutego 2011 - 11:33
Napisany 03 listopada 2011 - 22:20
Napisany 03 listopada 2011 - 22:22