od razu przyznaje, ze z braku czasu nie czytalem postow poprzednich wiec moze sie bede powtarzal...
moja omega tez sie przegrzewala (2.5TD), wiec
wymienilem termostat, czujnik temperatury, sprzeglo woskotyczne
potem zostala sprawdzona popa wody (spieta na krotko) i okazalo sie, ze dziala
po podlaczeniu do komutera okazalo sie, ze wskaznik temperatury na desce rozdzielczej przeklamuje o ok. 5stopni
postanowilem w koncu wymienic chlodnice (auto rocznik '97)
okazalo sie, ze kanaliki w chlodnicy mialy przeswit ok.30% - reszta to kamien
po wymianie chlodnicy jest git. temp. przy wyzszej predkosci skacze w gore, ale po chwili spada i sie stabilizuje, a w korkach nie wiem, co to przegrzewanie silnika
to chyba tyle z mojej strony
ps. aha jesli wskaznik wskazuje sporo ponad 100stopni, wtedy warto sie zatrzymac na poboczu i sprawdzic, czy plyn w zbiorniku wyrownawczym chlodnicy sie gotuje (bulgocze)
jesli nie to znaczy ze jakis czujnik przeklamuje, albo wskaznik na desce
mam nadzieje, ze ten post bedzie w jakis sposob komus pomocny.
pozdrawiam