Mozesz dokladniej opisac co miales na mysli piszac "te dwa sa pomocnicze" oraz o elektrycznej pompce? gdzie tego szukac i jak rozpoznac stopien zuzycia? mam straszny klopat ze swoja klucha i chce sie go pozbyc nie ladujac w remont polowy wartosci samochodu
dwa pomocnicze przed chłodnicą klimy.
sprawdzić ich działanie możesz zwierając styki. jak zewrzesz jeden powinny chodzić na pierwszym stopniu, zwanym również "półbiegiem".
jak zewrzesz oba, powinny wyć w niebogłosy.
pompka pomocnicza jest pod zbiorniczkiem wyrównawczym i jest połączona dwoma wężami z chłodnicą. dodatkowo wymusza obieg płynu w niej. ona również załącza się wraz z którymś biegiem wiatraków.
wiatraki na intercoolerze były montowane od 1996 roku z tego, co pamiętam ale jeszcze nie widziałem kluski, w której on by działał.
dzięki za podpowiedź bsje27
nie ma kto może jakiegoś bardziej dokładnego info, przy jakiej temp. zwiera czujnik II stopnia wiatraków w Bfl?
105 stopni, jakie jest w B 97r. jest trochę za dużo.
rozumiem, że układ wysokociśnieniowy, tym bardziej zalany dobrym płynem nie wrze jeszcze przy takiej temperaturze, ale po co narażać węże i cały osprzęt wodny na dodatkowe wrażenia cieplne, jeżeli można załączyć II stopień trochę wcześniej i ulżyć motorowi.