


Własny tuning i inne zmiany
#501
OFFLINE
#502
OFFLINE
Napisany 11 września 2014 - 21:07
Z kąd wziąć lepsze spręzyny zaworowe lub jak to w saabie było sprężyna w spręzynie??
#503
OFFLINE
Napisany 12 września 2014 - 14:26
#504
OFFLINE
Napisany 12 września 2014 - 18:55
w saabie tak jak mowisz sa podwojne ale tylko na lewej glowicydział tuning a nie o częsciach ciała.
Z kąd wziąć lepsze spręzyny zaworowe lub jak to w saabie było sprężyna w spręzynie??
#505
OFFLINE
Napisany 12 września 2014 - 20:58
#506
OFFLINE
Napisany 12 września 2014 - 21:16
#507
OFFLINE
Napisany 13 września 2014 - 08:31
#508
OFFLINE
Napisany 13 września 2014 - 13:59
jak by silnik sie krecil do 8000rpm to mialo by to jak najbardziej sens bo wtedy seryjne sprezynki by mogly nienadazyc za zamykaniem zaworow. ot
#509
OFFLINE
#510
OFFLINE
#511
OFFLINE
Napisany 13 września 2014 - 18:28

#512
OFFLINE
Napisany 13 września 2014 - 19:00


phanti w jakim miejscu utkna twoj projekt??
#513
OFFLINE
Napisany 13 września 2014 - 19:05
Pozatym zdzieram farbe z felg i bede na nowo malowal
#514
OFFLINE
Napisany 13 września 2014 - 19:07
#515
OFFLINE
#516
OFFLINE
Napisany 13 września 2014 - 19:16
a do czego te kolka tobie potrzebne?? wyscigowke budujesz??
#517
OFFLINE
Napisany 13 września 2014 - 19:35
mam wałki sportowe na razie na stronie ssącej, teraz kolega mnie namawia aby po stronie wydechowej też założyć i takie kółka by się przydały przy okazji też wymienić jak będzie wszystko już rozebrane.a do czego te kolka tobie potrzebne wyscigowke budujesz
#518
OFFLINE
Napisany 13 września 2014 - 19:45
Walki kto robil? Ja to bym odrazu 4 zalozyl....
#519
OFFLINE
Napisany 13 września 2014 - 20:05
barany do tego i poprawa dolotu wysle ze z 270 kucy powinno peknac. jedyna wada to ze dol straci no i efekt niewielki do wlozonych $ i pracy
#520
OFFLINE
Napisany 13 września 2014 - 20:12
czasami mam chec kupic sobie jakies 2.0 wydłubac wyciac wsawic x30xe i wtedy byłoby cos sprawniejsze

