Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

Własny tuning i inne zmiany


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
541 odpowiedzi na ten temat

#541 OFFLINE   WujekJerry

WujekJerry

    Łomega :)

  • 382 postów
  • Dołączył: 17-02-2013

Napisany 06 lutego 2015 - 12:40

Phantom jeszcze jedno pytanie czemu Mike odradził Tobie kompresor?


bo nie wyda zapewne a i jak znajdzie taki co wyda to sa za duze straty :)

#542 OFFLINE   Phantom

Phantom

    łututututut

  • 1 152 postów
  • Dołączył: 21-10-2008
  • Skąd: Wrocław
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 06 lutego 2015 - 17:05

cena kompresora a wydajnosc nie imała sie do turbo. Auto bylo praktycznie skonczone na kompresorze i zaczeli stroic, wyszlo by niewiem 350KM i koniec tego vortecha. Ale wyszlo tak ze mialem chwile ze tak powiem slabosci i po rozmowie z Konradem policzylismy koszta i weszlismy w temat turbiny.

Gdyby u nas kompresory byly latwiej dostepne i bylby szerszy wybór to oczywiscie pozostawilbym kompresor ( tylko mocniejszy model) bo w usa biją na łeb turbiny. Niestety brak pola manewru skierowal mnie na tamten tor uuuppppssssss :D