i niemasz pewności że korba sie nie pokaże
do korby nie trzeba doładowania - sprawdzone

Napisany 18 sierpnia 2014 - 21:25
i niemasz pewności że korba sie nie pokaże
Napisany 19 sierpnia 2014 - 08:02
Napisany 19 sierpnia 2014 - 08:32
Można troche temu przeciw działać zmienić silnik na 2.6 lub 3.2 choć i one wieczne tez nie są i mają swoje limity
Napisany 19 sierpnia 2014 - 15:02
Napisany 19 sierpnia 2014 - 16:22
To są tylko silniki jak sie piłuje to każdy w końcu zdechnie
Napisany 19 sierpnia 2014 - 16:32
O wy szydercy
Napisany 19 sierpnia 2014 - 20:11
To jest jeszcze nic ale taka jest prawda. Tematów było już kilka co i jak zrobić, jakie graty i to na łapu capu wszystko i nikt nie założył.... Więc nie dziw się że takie podejście do tematu jest.
Napisany 19 sierpnia 2014 - 20:31
Jest ograniczona plus zużycie i kałabania gotowa :tak:Wytrzymałość dołu jest bardzo ograniczona czy to kwestia zużycia materiału?
Napisany 19 sierpnia 2014 - 20:43
Napisany 19 sierpnia 2014 - 20:46
Napisany 19 sierpnia 2014 - 20:58
Napisany 19 sierpnia 2014 - 21:48
Napisany 19 sierpnia 2014 - 22:12
te sa wyjatkowe i zdychaja w ekspresowym tepie
Napisany 19 sierpnia 2014 - 22:40
Ty Killer jesteś miszczem w dziedzinie v6
Napisany 20 sierpnia 2014 - 07:26
tam ci sie wydaje,one sa poprostu awaryjne
Napisany 20 sierpnia 2014 - 08:25
To ile ci nawalilo tych silnikow jak sa awaryjne ??