O shito czym mowisz, dobry tuningowy gadget

Napisany 28 marca 2014 - 20:17
Napisany 28 marca 2014 - 22:48
Napisany 16 sierpnia 2014 - 00:38
Napisany 16 sierpnia 2014 - 01:02
Napisany 16 sierpnia 2014 - 03:41
Napisany 16 sierpnia 2014 - 08:11
Sęk w tym, że swap nie da tego świstu blow-offa
z resztą to i tak jest na razie w fazie pomysłu, a moja oma wymaga jeszcze troche podstawowego dopieszczenia
plan z turbo to plan tak na 2016r
Napisany 16 sierpnia 2014 - 18:35
Pewnie masz rację, ale mam nadzieję, że uda mi się spełnić to marzenieZycie szybko zweryfikuje twoje plany
Napisany 16 sierpnia 2014 - 20:33
Pewnie masz rację,)
Napisany 16 sierpnia 2014 - 21:07
Napisany 17 sierpnia 2014 - 11:21
Ale zeby nie mowili ze cham jestem to powiem ze widzialem x25xe 2x turbo 0.5 bara silnik nieodprezony. 280km 343nm.
Napisany 17 sierpnia 2014 - 11:52
Napisany 17 sierpnia 2014 - 12:00
Jak to som plany dalekosiężne, to jak zwykle nic nie wyjdzie, bo jak robić to robić :tak: a nie marzyć o robieniudlatego zobaczymy co z tego wyjdzie
Napisany 17 sierpnia 2014 - 12:03
Z przekonania nigdy nie byłem zwolennikiem kompresorów. Jak na razie jestem za turbodo 2.5 prostym sposobem zrób jak na YT bassmaniak kompresor eaton. Dosyć łatwy montaż i podłaczenie. Mam na myśli dosyć łatwy biorąc pod uwage montaż turba
lenin z calibra klub mial kiedys x25xe, zrobil 2 turbo i wyplul 307KM (nie pamietam ile Nm) przy ladowaniu 0.6 bara.mial delikatnie odprezony motor.
Napisany 17 sierpnia 2014 - 12:07
Napisany 17 sierpnia 2014 - 13:10
O wy szydercy
Odpicuj swoją omegę xd
Napisany 17 sierpnia 2014 - 13:20
Napisany 17 sierpnia 2014 - 16:28
lenin z calibra klub mial kiedys x25xe, zrobil 2 turbo i wyplul 307KM (nie pamietam ile Nm) przy ladowaniu 0.6 bara.mial delikatnie odprezony motor.
Napisany 17 sierpnia 2014 - 17:56