Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

Własny tuning i inne zmiany


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
541 odpowiedzi na ten temat

#321 OFFLINE   gietki86

gietki86

    engine loading.....

  • 169 postów
  • Dołączył: 29-05-2012
  • Skąd: Zduńska Wola

Napisany 08 grudnia 2013 - 18:24

o czym mowisz, dobry tuningowy gadget :D

O shit :masakra:

#322 OFFLINE   seba03

seba03
  • 800 postów
  • Dołączył: 07-06-2012
  • Skąd: SOsnowiec w POznaniu
  • Województwo: wielkopolskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.2 16v Z22XE

Napisany 28 marca 2014 - 20:17

dwururka do dwa.zero ;)
http://allegro.pl/tl...4098863808.html

#323 OFFLINE   michal omega B

michal omega B
  • 165 postów
  • Dołączył: 25-05-2011
  • Skąd: Kędzierzyn-Koźle
  • Województwo: opolskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.5 TD X25DT

Napisany 28 marca 2014 - 22:48

w najbliższym czasie planuję w mojej omedze kombi B wymienić listwy na BFL, przedni zderzak cały polakierować z listwami na kolor nadwozia i wywalić chrom. Ale z tylnym zderzakiem mam dylemat, bo polakierowałbym go też, całego prócz górnej części lub wymienił na zderzak z BFL.
Tylko która konfiguracja będzie ładniejsza? bo nie udało mi się znaleźć omegi w kombi z listwami od BFL i zderzakiem tylnym od B. Zderzaki przednie z "B" całe polakierowane znalazłem.

#324 OFFLINE   lukitechnik

lukitechnik
  • 130 postów
  • Dołączył: 02-08-2014
  • Skąd: CB/PO
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.5 V6 X25XE

Napisany 16 sierpnia 2014 - 00:38

Panowie wiecie coś na temat wytrzymałości seryjnych gratów w x25xe po uturbieniu? Plan na dalszą przyszłość jest z tym związany ale bez zakuwania silnika. Celem miałoby być ok 400Nm do 10k zł

#325 OFFLINE   Maro

Maro
  • 4 000 postów
  • Dołączył: 12-05-2006
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 16 sierpnia 2014 - 01:02

Nie lepiej za tą kasę zrobić swapa na jakiś dobry silnik? ;)

#326 OFFLINE   lukitechnik

lukitechnik
  • 130 postów
  • Dołączył: 02-08-2014
  • Skąd: CB/PO
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.5 V6 X25XE

Napisany 16 sierpnia 2014 - 03:41

Sęk w tym, że swap nie da tego świstu blow-offa :p z resztą to i tak jest na razie w fazie pomysłu, a moja oma wymaga jeszcze troche podstawowego dopieszczenia ;) plan z turbo to plan tak na 2016r

#327 OFFLINE   Phantom

Phantom

    łututututut

  • 1 152 postów
  • Dołączył: 21-10-2008
  • Skąd: Wrocław
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 16 sierpnia 2014 - 08:11

Sęk w tym, że swap nie da tego świstu blow-offa :p z resztą to i tak jest na razie w fazie pomysłu, a moja oma wymaga jeszcze troche podstawowego dopieszczenia ;) plan z turbo to plan tak na 2016r


Zycie szybko zweryfikuje twoje plany bo pelno tu takich tuningowcow gawedziazy.

Ale zeby nie mowili ze cham jestem to powiem ze widzialem x25xe 2x turbo 0.5 bara silnik nieodprezony. 280km 343nm.

#328 OFFLINE   lukitechnik

lukitechnik
  • 130 postów
  • Dołączył: 02-08-2014
  • Skąd: CB/PO
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.5 V6 X25XE

Napisany 16 sierpnia 2014 - 18:35

Zycie szybko zweryfikuje twoje plany

Pewnie masz rację, ale mam nadzieję, że uda mi się spełnić to marzenie :)

Wiesz tyle, że było i jeździło czy znasz więcej szczegółów? Jakbym miał uturbiać to na pewno byłby odprężony, ale bez kucizny ;)

#329 OFFLINE   gienio79

gienio79

    ciągle mało

  • 378 postów
  • Dołączył: 11-12-2009
  • Skąd: Brunatna Stolica
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.5 V6 X25XE

Napisany 16 sierpnia 2014 - 20:33

Pewnie masz rację,)



Już długo w tym siedzi by się mylić ;)


 


#330 OFFLINE   bronekc6

bronekc6

    najszybsza na Podlasiu :D

  • 564 postów
  • Dołączył: 22-11-2010
  • Skąd: Grajewo
  • Województwo: podlaskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 3.2 V6 Z32SE

Napisany 16 sierpnia 2014 - 21:07

do 2.5 prostym sposobem zrób jak na YT bassmaniak kompresor eaton. Dosyć łatwy montaż i podłaczenie. Mam na myśli dosyć łatwy biorąc pod uwage montaż turba

#331 OFFLINE   sipa666

sipa666

    1-sze 6 biegów w V6 w PL

  • 484 postów
  • Dołączył: 02-04-2010
  • Skąd: Pruszcz Gdański

Napisany 17 sierpnia 2014 - 11:21

Ale zeby nie mowili ze cham jestem to powiem ze widzialem x25xe 2x turbo 0.5 bara silnik nieodprezony. 280km 343nm.


lenin z calibra klub mial kiedys x25xe, zrobil 2 turbo i wyplul 307KM (nie pamietam ile Nm) przy ladowaniu 0.6 bara.mial delikatnie odprezony motor.

#332 OFFLINE   lukitechnik

lukitechnik
  • 130 postów
  • Dołączył: 02-08-2014
  • Skąd: CB/PO
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.5 V6 X25XE

Napisany 17 sierpnia 2014 - 11:52

Od kilku lat siedzę również na innym forum motoryzacyjnym i też przyzwyczaiłem się, że tego typu pytań i bajek jest pełno ;) dlatego zobaczymy co z tego wyjdzie :)

#333 OFFLINE   sypus

sypus

    Prezes KKK

  • 5 433 postów
  • Dołączył: 24-04-2007
  • Skąd: Zgorzelec
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 17 sierpnia 2014 - 12:00

dlatego zobaczymy co z tego wyjdzie

Jak to som plany dalekosiężne, to jak zwykle nic nie wyjdzie, bo jak robić to robić :tak: a nie marzyć o robieniu :p

#334 OFFLINE   lukitechnik

lukitechnik
  • 130 postów
  • Dołączył: 02-08-2014
  • Skąd: CB/PO
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.5 V6 X25XE

Napisany 17 sierpnia 2014 - 12:03

do 2.5 prostym sposobem zrób jak na YT bassmaniak kompresor eaton. Dosyć łatwy montaż i podłaczenie. Mam na myśli dosyć łatwy biorąc pod uwage montaż turba

Z przekonania nigdy nie byłem zwolennikiem kompresorów. Jak na razie jestem za turbo ;)

lenin z calibra klub mial kiedys x25xe, zrobil 2 turbo i wyplul 307KM (nie pamietam ile Nm) przy ladowaniu 0.6 bara.mial delikatnie odprezony motor.


Dzięki za info, poszukam sobie czegoś więcej :)

sypus najpierw obowiązki, potem przyjemności ;)

#335 OFFLINE   Maciek-Grucha

Maciek-Grucha

    Co jest SROCYK raz dwa trzy :D

  • 1 470 postów
  • Dołączył: 12-02-2012
  • Skąd: Melbern GMB
  • Województwo: pomorskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.3D

Napisany 17 sierpnia 2014 - 12:07

juz widze ta twoja omege uturbiona ,widze widze o i juz nie widze :F i tak to sie skonczy zapewne :F

#336 OFFLINE   lukitechnik

lukitechnik
  • 130 postów
  • Dołączył: 02-08-2014
  • Skąd: CB/PO
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.5 V6 X25XE

Napisany 17 sierpnia 2014 - 12:13

O wy szydercy :p

#337 OFFLINE   TomEk WRO

TomEk WRO

    Dr Szajn!

  • 2 412 postów
  • Dołączył: 16-09-2008
  • Skąd: Wrocław/Czernica
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.5 DTI 24V Y25DT

Napisany 17 sierpnia 2014 - 13:10

O wy szydercy :p


Nie jesteś pierwszym i ostatnim "gawędziarzem" ;) Na tym forum przez długie lata można wymienić na palcach jednej ręki chłopaków, którzy grubo poszli z silnikiem...
Rób, pochwal się i czerp przyjemność z jazdy :D
Auto kosmetyka
- korekta lakieru (polerowanie mechaniczne, usuwanie rys)
- woskowanie
- czyszczenie wnętrza
- polerowanie lamp
- przygotowanie auta na specjalną okazję (sprzedaż, wesele)


Zapraszam! Info na PW



Odpicuj swoją omegę xd


#338 OFFLINE   lukitechnik

lukitechnik
  • 130 postów
  • Dołączył: 02-08-2014
  • Skąd: CB/PO
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.5 V6 X25XE

Napisany 17 sierpnia 2014 - 13:20

Zdaje sobie z tego sprawę, bo to ani łatwe, ani tanie nie jest ;) jeśli powstanie to na pewno będziecie o tym wiedzieć :)

#339 OFFLINE   Phantom

Phantom

    łututututut

  • 1 152 postów
  • Dołączył: 21-10-2008
  • Skąd: Wrocław
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 17 sierpnia 2014 - 16:28

lenin z calibra klub mial kiedys x25xe, zrobil 2 turbo i wyplul 307KM (nie pamietam ile Nm) przy ladowaniu 0.6 bara.mial delikatnie odprezony motor.


No to moce podobne. Ja wzialem pierwszy lepszy przyklad macka calibre rwd bo nie interesuja mnie moce na x25xe if you know what i mean :)


Dla zainteresowanego. Silnik seryjny. Wiadomo pompa wtryski wieksze.

#340 OFFLINE   Domin_86

Domin_86
  • 36 postów
  • Dołączył: 17-11-2006
  • Skąd: Warszawa
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.6i 24v C36GET Lotus Omega

Napisany 17 sierpnia 2014 - 17:56

i niemasz pewności że korba sie nie pokaże
Domin_86
Car Audio Killer ...
Air Ride system ...
Turbo boost in 1,5 bar FUN ...


:masakra: