


[OB & OBFL] Ciśnienie gazu + mapy do oceny
#81
OFFLINE
Napisany 23 czerwca 2013 - 05:53

#82
OFFLINE
Napisany 23 czerwca 2013 - 06:53
ja to zrobiłeś że masz takie ciśnienie niskie, nie pada jeszcze bardziej przy bucie? chyba że dwa reduktory masz
Ciśnienie obniżyłem do 0,75 , tyle się dało zejść na AC 150 i śmiga do odcinki na jednym

#83
OFFLINE
#84
OFFLINE
#85
OFFLINE
Napisany 23 czerwca 2013 - 10:41
#86
OFFLINE
Napisany 23 czerwca 2013 - 11:01
też mam takie i mam golda na 1,3 ustawione i przy max obciążeniu zapętla mi wtryski...
Spada ciśnienie gazu i dlatego dochodzi do zapętlenia , im mniejsze ciśnienie tym dłuższy czas wtrysku.Swoja drogą to przy tych wtryskach to niema prawa zapętlać ten silnik na dodatek na 1,3 bara.Zobacz spadek przy pełnym bucie.

#87
OFFLINE
#88
OFFLINE
Napisany 03 lipca 2013 - 19:42
Do tego spory mnożnik
Jak by małe dysze.
map 0,35 też powinno być mniej przy 580rpm
sondy nie podłączone?
0,3ms różnicy czasu wtrysku PB pomiędzy stronami, tyle może być?(tu pytanie do kogoś ogarniętego

#89
OFFLINE
Napisany 03 lipca 2013 - 20:30
Ciśnienie 1,34 sporo
Do tego spory mnożnik
Jak by małe dysze.
map 0,35 też powinno być mniej przy 580rpm
sondy nie podłączone?
0,3ms różnicy czasu wtrysku PB pomiędzy stronami, tyle może być?(tu pytanie do kogoś ogarniętego)
Cisnienie juz nizej nie da sie zjechac bo srubka ne reduktorze nie pozwala.
A jaki powinien byc mnoznik ??
Wtryski mam omv jezeli dobrze pamietam.
Sądy podłączone.
#90
OFFLINE
Napisany 04 lipca 2013 - 06:02
w granicach 1A jaki powinien byc mnoznik
jesteś pewien? bo wygląda że nie. Sądzę że to jest wartość podawana przez staga przy niepodłączonych sondach. A z drugiej strony przy rozjazdach wtrysku między bankami nie jest możliwe żeby obie sondy stały tak samo.Sądy podłączone.
#91
OFFLINE
Napisany 04 lipca 2013 - 08:31
w granicach 1
jesteś pewien? bo wygląda że nie. Sądzę że to jest wartość podawana przez staga przy niepodłączonych sondach. A z drugiej strony przy rozjazdach wtrysku między bankami nie jest możliwe żeby obie sondy stały tak samo.
mozesz troche prosciej to objasnic ??
ale jak dodam gazu sady wstaja
#92
OFFLINE
Napisany 04 lipca 2013 - 08:38
#93
OFFLINE
Napisany 04 lipca 2013 - 09:15
Jak wstają po dodaniu gazu a MAP masz 0,35 to masz lewe powietrze.
uuuu to Ci ciekawostka i teraz gdzie tego szukac ??
juz sie domyslam gdzie to moze ciagnac powietrze uszczelki pod kolektorem ssacym lub pod pokrywa kolektora ssacego
#94
OFFLINE
Napisany 04 lipca 2013 - 09:19
#95
OFFLINE
Napisany 04 lipca 2013 - 09:36
#96
OFFLINE
Napisany 04 lipca 2013 - 09:48
Jakiś wężyk podciśnienia, przetarte coś, nie podpięte(oglądnij przewód od kolektora do serwa hamulcowego ostatnio miałem ten sam problem że na wolnych leżały).
chodzi o ten wężyk co jest nakrętką przykrecany do kolektora ??
#97
OFFLINE
Napisany 04 lipca 2013 - 09:55
tak to jest do serwachodzi o ten wężyk co jest nakrętką przykrecany do kolektora
aż poszedłem na parking i sprawdziłem u siebie i też mam przy obrotach 590-600 i temp. 70 st. podciśnienie 0,34-0,36 - a jak delikatnie dodam gazu to przy obrotach 900-1000 podciśnienie spada do 0,28-0,30 ... dziwneJak wstają po dodaniu gazu a MAP masz 0,35 to masz lewe powietrze.
#98
OFFLINE
Napisany 04 lipca 2013 - 10:00
#99
OFFLINE
Napisany 04 lipca 2013 - 10:32
robkom, a sondy Ci chodzą na wolnych obrotach?
#100
OFFLINE
Napisany 04 lipca 2013 - 10:42
tak, tutaj jest oki, dodam że cały dolot - wszystkie uszczelki, oringi wymieniałem na nowe - ciekawe gdzie może lekko ssać?robkom, a sondy Ci chodzą na wolnych obrotach?