


[OB & OBFL] Ciśnienie gazu + mapy do oceny
#41
OFFLINE
Napisany 28 marca 2013 - 20:53

#42
OFFLINE
Napisany 28 marca 2013 - 21:00
#43
OFFLINE
Napisany 28 marca 2013 - 21:05
#44
OFFLINE
Napisany 28 marca 2013 - 21:06
#45
OFFLINE
Napisany 28 marca 2013 - 21:07


#46
OFFLINE
Napisany 28 marca 2013 - 21:08
Oki. A istnieje jakaś zależność pomiędzy spalaniem a mnożnikiem? Czy po tej regulacji i nałożeniu linii na siebie spalanie zostanie takie samo, zwiększy się albo się zmniejszy? Pytam bo nie wiem
Dobrze wyregulowany gaz ma ciągnąć jak na pb jeżeli będzie miał moc to i spalanie spadnie:)
#47
OFFLINE
Napisany 04 kwietnia 2013 - 11:06
Czy ktoś mógłby mi ocenić mapkę ? Czy mnożnik jest akceptowalny?

#48
OFFLINE
Napisany 04 kwietnia 2013 - 13:36
#49
OFFLINE
Napisany 04 kwietnia 2013 - 14:01
Zależy jeszcze jak ci parownik trzyma ciśnienie, ale generalnie ja bym rozwiercił dysze/wymienił wtryski na wydajniejsze.
Tez mi sie nie podoba praca tych wtryskiwaczy. Mają 46 tys.Po kalibracji staga mnoznik mam 1,1 a po zebraniu mapy benzynowej i dostosowaniu do niej gazowej mnoznik mam jak w załączonym ponizej screnie.
#50
OFFLINE
Napisany 17 kwietnia 2013 - 21:21

Autko dzięki waszej pomocy i poradach działało super. I w pewnym momencie czar prysł. Zaczęło śmierdzieć gazem przy odpalaniu i zaczęło się szarpanie

#51
OFFLINE
Napisany 18 kwietnia 2013 - 08:16
Odkopię trochę własny temat
Autko dzięki waszej pomocy i poradach działało super. I w pewnym momencie czar prysł. Zaczęło śmierdzieć gazem przy odpalaniu i zaczęło się szarpanieGazownik stwierdził, że wtryskiwacz 3 cyl. nadaje się do regeneracji. Zregenerował całą listwę. Ucieszony podpiął wszystkie wężyki, wtyczki itd. Przestało śmierdzieć gazem, reszta bez zmian. Mapki pokryte idealnie, ciśnienie ok. Gość stwierdził że padła cewka. Na benzynie faktycznie też szarpie. Patrząc w swój magiczny komputer podczas jazdy, stwierdził że najgorzej palą cylindy 1,3,5. Jutro na kanał i trzeba będzie jakoś sprawdzić czy to na pewno to. Kable i świece wymienione jakieś 2000km temu (Denso + kable NGK) Możliwe aby cewka "psuła" iskrę w 3 cylindrach?
Możliwe że padła cewka ,,,, ona ma cewki sparowane ale na krzyż 1 glowica z 2 , na benzynie zawsze chodzi lepiej nawet na padnietej cewce , ale jeżeli zdechła całkiem to będzie kuleć.
#52
OFFLINE
Napisany 22 kwietnia 2013 - 19:57

#53
OFFLINE
Napisany 20 maja 2013 - 20:35
Silnik 3.0 V6 Stag 300

Jeżeli wszystko jest pod kontrolą jedziesz zbyt wolno
" Nie możesz być pewien swej racji, jeśli o argumentach swoich oponentów nie będziesz wiedział więcej od nich samych "
Auto Serwis KrakówOpel Saab
515 018 365
#54
OFFLINE
Napisany 20 maja 2013 - 22:05
Proszę kogoś znającego się w temacie o ocenę map (benzynowej i LPG).
Silnik 3.0 V6 Stag 300
Niestety z tego nic nie można wysnuć , nawet minimum będzie skromne , więc tak
mnożnik po samej auto kalibracji ,,, przynajmniej tak wygląda że jest mega ubogo
brak czasów wtrysków ,,, więc nic nie powiedzą
brak ciśnień i podciśnienia map ,, też nic nie powie
stare oprogramowanie sterownika ,,można chyba zaktualizować do 1.14 27 z 2008 r,
Skren powinien być z pracy na wolnych obrotach przy rozgrzanym silniku.

#55
OFFLINE
Napisany 21 maja 2013 - 10:12
Niestety z tego nic nie można wysnuć , nawet minimum będzie skromne , więc tak
mnożnik po samej auto kalibracji ,,, przynajmniej tak wygląda że jest mega ubogo
brak czasów wtrysków ,,, więc nic nie powiedzą
brak ciśnień i podciśnienia map ,, też nic nie powie
stare oprogramowanie sterownika ,,można chyba zaktualizować do 1.14 27 z 2008 r,
Skren powinien być z pracy na wolnych obrotach przy rozgrzanym silniku.
dzięki za szybką odpowiedź, sam jeszcze dopiero uczę się gazu

zrobiłem screeny na rozgrzanym silniku. Dodatkowo screen z opel scannera sond lambda na Lpg i na Pb.
LPG


Pb


proszę o opinie

Jeżeli wszystko jest pod kontrolą jedziesz zbyt wolno
" Nie możesz być pewien swej racji, jeśli o argumentach swoich oponentów nie będziesz wiedział więcej od nich samych "
Auto Serwis KrakówOpel Saab
515 018 365
#56
OFFLINE
Napisany 21 maja 2013 - 11:39
#57
OFFLINE
Napisany 21 maja 2013 - 12:43
#58
OFFLINE
Napisany 21 maja 2013 - 20:25
#59
OFFLINE
Napisany 22 maja 2013 - 16:21
Głupia sprawa, ale mam bardzo podobne ustawienia jak kolega smokebite. Ciśnienie gazu mam nawet większe. Zresztą mam taką samą instalację. Znaczy jak rozumiem reset map a potem co?
Takie wysokie ciśnienie powyżej 1,20 zabije każdy wtryskiwacz , a potem to już zero kontroli nad lpg i tylko kłopoty.Reset jest potrzebny aby ustawić instalacje na czasy wtrysków które są błędne przy rozjechanych mapach.Jazda na pb jest potrzebna do tego aby ecu silnika wprowadziło korekty przewidziane przez producenta silnika , natomiast po przełączeniu na gaz mają one pozostać niezmienne bo lpg to wielkie oszustwo i powinno być doskonałe
