

omega gdzie kupić Polska albo Niemcy
#61
OFFLINE
Napisany 15 lutego 2013 - 07:49
#62
OFFLINE
Napisany 15 lutego 2013 - 07:55
Ale, że co? Śmiejecie się, że kaskader napisał prawdę, czy śmiejecie się że napisał bzdury? Rozwińcie to proszę.
Moim zdaniem artykuł bliski prawdy. Śmieszne , że Polacy dają się tak nabrać. Podejrzewam , że nie chodzi tu tylko o Polaków bo inne narody TEŻ mogą się dać nabrać ?
#63
OFFLINE
Napisany 15 lutego 2013 - 13:31
Ja mam ome 98' 3.0 i przejechane 240000 teoretycznie bez awarii wymagających lawety a jeżdżę do Niemiec gdzie pracuję.
Duże znaczenie ma jak się o auto dba i jakie drogi pokonuje. Tu w Niemczech większość osób o auta dba, nie ma pana Zenka który za flaszkę coś wymieni i naprawi.
A drogi? Cud miód - są oczywiście wyjątki ale napewno nie to co w Polsce - tu gdzie jestem to nawet nie ma się gdzie to auto wytłuc.
Nikt liczników nie kręci bo to tu jest przestępstwo, no chyba że się się kupuje auto od turka który jest jeszcze gorszy od polaka.
300000-400000 to tu normalne przebiegi, bo wszędzie daleko - większość moich niemieckich znajomych pracuje jakieś 50-100 km od domu więc nie trudno o wielkie przebiegi.
Kupiłem w Niemczech z kolegą już 2 auta prawie za bezcen w stanie idealnym - oczywiście na takie trzeba trafić. Obydwa o około 3-4 tyś taniej niż w Polsce.
Powiedziałem sobie że nigdy już nie kupię w Polsce auta bo po prostu nie warto.
Lepiej już dać ewentualnie te parę tysięcy więcej i jechać do Niemiec i tu kupić auto.
#64
OFFLINE
Napisany 15 lutego 2013 - 21:16
...A drogi? Cud miód - są oczywiście wyjątki ale napewno nie to co w Polsce - tu gdzie jestem to nawet nie ma się gdzie to auto wytłuc....
Hmm,już tak nie przesadzaj,bo jeżeli dobrze kojarzę to Neuen jest koło Berlina,wiec z Łodzi wpadasz na A2 i wio.I co?A2 w Polsce jest jak to napisałes w porównaniu do odcinka po stonie germanskiej MIÓD.Przestanmy tak narzekac na nasze drogi i porównywac je do dróg w Niemczech.Uważam,że to przestarzały mit.Jak sie pojezdzi troche dalej po Niemczech to dopiero widac jakie mają autobany wystukane i dziurawe.W miastach jakos też tego MIODU nie widze.Takie same dziury jak u nas.Różnica jest tylko taka,że u nich jak cos sie sypnie w zawieszeniu to nie jadą na szrot szukac używki i wymienic ją w garażu u przysłowiowego pana Stasia.
#65
OFFLINE
Napisany 16 lutego 2013 - 08:56
#66
OFFLINE
Napisany 16 lutego 2013 - 20:24
Przykład 1:D Sedan 2,2...16v
http://www.autoscout...0000&asrc=st|fs
Przykład 2:D 2,2...16v
http://www.autoscout...0000&asrc=fa|fs
Przykład 3:D 2,6v6
http://www.autoscout...0000&asrc=st|fs
Przykład 4:D 2,6v6
http://www.autoscout...0000&asrc=st|fs
Przykład 5:D 3,2v6
http://www.autoscout...0000&asrc=fa|fs
Przykład 6:D3,2v6
http://www.autoscout...0000&asrc=st|fs
Do waszego osądzenia:pokoj::pokoj:
#67
OFFLINE
Napisany 16 lutego 2013 - 20:35
Cześć jestem:D.Byliśmy na montażu w Trier więc nie miałem czasu na szukanie omegi ale podam wam kilka przykładów rozpiętości cenowej opli.........
Jak wybierzesz opcje 1 lub 6 to zapraszam na bezalkoholowe;).
W opcji 6 zaje...fajny felunek,ale nie to ma decydowac o kupnie.
Bierz 3.2 i ciesz sie jazdą
