

Silnik krokowy Omega B 2.0 16V
#61
OFFLINE
Napisany 12 maja 2012 - 18:56
#62
OFFLINE
Napisany 13 maja 2012 - 04:08
a tutaj filmiki : http://video.interia...ownik,marcinmmz
#63
OFFLINE
Napisany 13 maja 2012 - 08:33
#64
OFFLINE
Napisany 13 maja 2012 - 08:59
dla jasnosci 2.0 16v Pb/Lpg
#65
OFFLINE
Napisany 13 maja 2012 - 09:50
Piotrek napisz skad Ci ciagnal bo tez mam ten problem i syki pod maska ale ciezko zlokalizowac
Pierwsze to układ dolotowy - przy przepływce sprawdź dokładnie dookoła, bo u mnie jest takie dziwne zabezpieczenie przeciwwybuchowe (aluminiowy krążek z dziurami opasany szeroką gumą) i tam ssało.
Do tego na podszybiu w komorze silnika na między serwem, a modułem zapłonowym leci wiązka, a w niej trójnik do którego dolatują 2 cienkie wężyki podciśnieniowe (całość zasysa podciśnienie z serwa).
U mnie 1 wężyk był odłamany i po dokładnym sklejeniu obłamanego króćca zaczął równo gadać na wolnych obrotach.

Jeszcze gdzieś lekko syczy, ale narazie nie mogę zlokalizować.

#66
OFFLINE
Napisany 14 maja 2012 - 02:44
#67
OFFLINE
Napisany 14 maja 2012 - 12:13
a tutaj filmiki : http://video.interia...ownik,marcinmmz
#68
OFFLINE
Napisany 14 maja 2012 - 12:15
Napisz do kczech, ma dobre sprawdzone zamienniki w rozsadnych cenach.A może jakiejś innej firmy, może możecie coś polecić w podobnej cenie
#69
OFFLINE
Napisany 27 maja 2012 - 23:27
#70
OFFLINE
Napisany 07 września 2012 - 14:04
#71
OFFLINE
Napisany 07 września 2012 - 16:47
to ze buczy to nie wiem umnie tez buczy na wlaczonym zaplonie jak samochod odpalony to nie ma najmniejszego buczenia wydaje mi sie ze ECU reguluje mu mase i to dlatego ale do konca nie wiem wiec jak jest inne rozwiazanie to chetnie sie dowiem....
dadam ze wszystkie masy mam idealne
#72
OFFLINE
Napisany 07 września 2012 - 18:04
witaj.
to ze buczy to nie wiem umnie tez buczy na wlaczonym zaplonie jak samochod odpalony to nie ma najmniejszego buczenia wydaje mi sie ze ECU reguluje mu mase i to dlatego ale do konca nie wiem wiec jak jest inne rozwiazanie to chetnie sie dowiem....
dadam ze wszystkie masy mam idealne
Kiedyś pisałem już o tym problemie to beast mi odpisał,że nie ma być żadnego buczenia ani bzyczenia:(
#73
OFFLINE
Napisany 07 września 2012 - 19:32
#74
OFFLINE
Napisany 08 września 2012 - 11:18
No bo nie ma być żadnych odgłosów, wymień przewód bo pewnie on jest winien.
kolego a wiesz może gdzie kończy się ten przewód?Byłbym wdzięczny za info.
#75
OFFLINE
Napisany 27 lutego 2013 - 23:36
Pytanie czy coś z tym zaworem jest nie tak, bo po wyjęciu go coś w nim jest luźne i stuka a nie wiem czy tak ma być czy nie.
Będę wdzięczny za wszelkie sugestie.
#76
OFFLINE
Napisany 28 lutego 2013 - 00:03
#77
OFFLINE
Napisany 28 lutego 2013 - 08:25
#78
OFFLINE
Napisany 28 lutego 2013 - 13:11
To jest normalne. X20XEV nie ma typowego krokowca tylko iglice sterowana elektromagnesem i po odpieciu wtyczki zawor zamyka przelot.u mnie na gorącym silniku po odpięciu kostki z krokowego silnik gaśnie
#79
OFFLINE
Napisany 28 lutego 2013 - 14:45
#80
OFFLINE
Napisany 28 lutego 2013 - 19:26
Szukałem i czytałem na tym forum i na opelomegaforum i nic to. Moja przed czyszczeniem przepustnicy troche szalała ale jak przepływke i czujnik przed przepływką odpinałem to spadał na jakieś 700 obrótów i czasem gasł ale obroty nie falowały. Jak wszystko spięte falują. Po czyszczeniu obroty skaczą na jałowym od 1200 do 2000, podczas jazdy nie schodzą poniżej 1500 i cały czas sam jedzie. A po odpleniu wlatuje na 2000 i sobie rośnie tak do 3000 czsem do 3500 i dopiero po naciśnięciu na pedał gazu tak ze dwa razy spada do 1500 aczkolwiek też nie zawsze. Wydaje mi się że jednak krokowy padł ale nie mam pewności bo jak sie spokojnie jedzie to potrafi 1000 trzymać czekając na zielone światło. Krokowiec mam taki(podczas czyszczenia przepustnicy trochę mu psiknąłem bo nie da się gnoja rozebrać):

Powie ktoś coś na ten temat?