Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

[OB & OBFL] 2.0DTI Odpaliła i zgasła. nie pali na plaku POMOCY!!


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
88 odpowiedzi na ten temat

#61 OFFLINE   przeqpiciel

przeqpiciel
  • 88 postów
  • Dołączył: 18-03-2010
  • Skąd: stolica absurdu

Napisany 15 stycznia 2013 - 13:43

ejj panowie, skoro bombastic112 nie ma kompa, to nie można by spróbować zczytać kodów błędów za pomocą metody na spinacz ? szkoda tak wywalac co chwila kase na diagnoze z kompem.

#62 OFFLINE   Robert 33

Robert 33

    3.0 DTI kuleje ale naprawimy!!

  • 1 091 postów
  • Dołączył: 03-02-2008
  • Skąd: Wleń
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: silnik od innego auta

Napisany 15 stycznia 2013 - 13:49

obys mial racje ze to tylko "zwykłe" zapowietrzenie. bo ciezko z kasa u mnie teraz i z regenerowaniem pompy. ładuje akumulator i wtedy bede dalej krecił aż sie paliwo pokaze prawda w tym przewodzie od wtrysku?

drugi raz nie podpinałem a co mam podpiąc? za kazdym razem kosztuje mnie to od 30-50zł. troche to jest.


to mało uważnie czytasz to co Ci koledzy piszą...podstawą jest powtórzenie testów kompem żeby sprawdzić czy błędy się nie powtarzają,czy są aktywne czy nie...10x30 zl ma 300 za za około 200 zł możesz mieć swojego opcoma...ciekawy Twój spec od kompa..

ejj panowie, skoro bombastic112 nie ma kompa, to nie można by spróbować zczytać kodów błędów za pomocą metody na spinacz ? szkoda tak wywalac co chwila kase na diagnoze z kompem.


nie jestem pewien czy się da spinacz,Ty odczytywałeś? Same błędy to też mało..jak gość był u niego to mógł zrobić to konkretnie...zinterpretować błędy TIS em,sprawdzić jakie są środki zaradcze i szukać a nie chłopaka kasować

 


#63 OFFLINE   bombastic112

bombastic112
  • 46 postów
  • Dołączył: 08-01-2013
  • Skąd: Wiązownica ok. Jarosław/Rzeszów

Napisany 15 stycznia 2013 - 16:08

probowałem dzis cały dzien. szukałem wszystkeigo do czego mozna bylo sie przyczepić. te banki to były tylko chwilowe teraz w ogole nie daje tam paliwa ani kropli. juz dos sobie rak tym nabrudzilem i oddam auto do jakeigos warsztatu co sie zajmuja elektryka i mechanika.

a z tym kompem za 200to mowisz powaznie? mam tylko kupi interface i program z neta i co powinno zaskoczyc? kiedys sie nad tym przymierzałem ale nigdy nie wiedzialem jak to sie robi;)

#64 OFFLINE   BoBaS1981

BoBaS1981

    Ślonski Chachor!

  • 0 postów
  • Dołączył: 14-04-2011
  • Skąd: Łagiewniki Śl.
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 15 stycznia 2013 - 16:36

kolego bombastic, obczaj ten post:
http://forum.omegakl...4605#post804605
w zeszłym roku, całą zime toczyłem walke ze złomegą. udało sie i w tym jest OK.
przyczyna? lewa gruszka z Żuka na dolocie paliwa i ta pokrywa osłony filtra, o którym wcześniej wspomniałeś, że masz luźne zaczepy.
Te oringi jak pękną, to już przewodu nie utrzymają.
Pozdrawiam i życzę powodzenia. :)

#65 OFFLINE   Robert 33

Robert 33

    3.0 DTI kuleje ale naprawimy!!

  • 1 091 postów
  • Dołączył: 03-02-2008
  • Skąd: Wleń
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: silnik od innego auta

Napisany 15 stycznia 2013 - 17:07

kolego bombastic, obczaj ten post:
http://forum.omegakl...4605#post804605
w zeszłym roku, całą zime toczyłem walke ze złomegą. udało sie i w tym jest OK.
przyczyna? lewa gruszka z Żuka na dolocie paliwa i ta pokrywa osłony filtra, o którym wcześniej wspomniałeś, że masz luźne zaczepy.
Te oringi jak pękną, to już przewodu nie utrzymają.
Pozdrawiam i życzę powodzenia. :)


kolejny trop i wydaje się być bardzo prawdopodobny...tylko do dzieła..

a propo tego przewodu co idzie od filtra. zauwazylem ze przy filtrze jak jest ta wtyczka na zatrzaska to luźno chodzi. tzn luźniej jak ten zatrzask od nadmiaru.


Twoje spostrzeżenie..

 


#66 OFFLINE   BoBaS1981

BoBaS1981

    Ślonski Chachor!

  • 0 postów
  • Dołączył: 14-04-2011
  • Skąd: Łagiewniki Śl.
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 23 stycznia 2013 - 08:16

hej Bombastic i jak auto? Poradziłeś coś?
Jeśli tak, podziel sie wrażeniami z forumowiczami w celu edukacyjnym, tak na przyszłośc.

#67 OFFLINE   Robert 33

Robert 33

    3.0 DTI kuleje ale naprawimy!!

  • 1 091 postów
  • Dołączył: 03-02-2008
  • Skąd: Wleń
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: silnik od innego auta

Napisany 25 stycznia 2013 - 11:07

prawdopodobnie auto zrobione...ale jak się rozwiąże problem to forum jest już nie potrzebne...norma.

 


#68 OFFLINE   bombastic112

bombastic112
  • 46 postów
  • Dołączył: 08-01-2013
  • Skąd: Wiązownica ok. Jarosław/Rzeszów

Napisany 31 stycznia 2013 - 21:52

auto nie jest jeszcze zrobione. oddałem go do roboty w tamtym tygodniu facet dzwonil i powiedział ze to wina pompy tzn sterownika mowil ze całosc zrobi za 1200acznie z kalibracja albo sam sterownik za 400. narazie nie kazalem mu robic bo nie mam pieniedzy teraz bo mialem wesele w rodzinie i swoja studniówke pod rząd. ale martwi mnie ta duza suma i chyba zrobie ten sam sterownik..

#69 OFFLINE   beast

beast

    Vauxhall Killer

  • 18 304 postów
  • Dołączył: 04-08-2006
  • Skąd: Kwidzyn
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 31 stycznia 2013 - 21:59

auto nie jest jeszcze zrobione. oddałem go do roboty w tamtym tygodniu facet dzwonil i powiedział ze to wina pompy tzn sterownika mowil ze całosc zrobi za 1200acznie z kalibracja albo sam sterownik za 400. narazie nie kazalem mu robic bo nie mam pieniedzy teraz bo mialem wesele w rodzinie i swoja studniówke pod rząd. ale martwi mnie ta duza suma i chyba zrobie ten sam sterownik..


leczenie syfa pudrem. sam sterownik to wlutowanie rezystora za 2 pln - reszta to jego zarobek. za 1200 nie da sie dobrze zrobic pompy - same graty kosztuja wiecej. jak chcesz pojezdzic to zrob porzadnie bo bedziesz szybko wracal do tematu.




 


#70 OFFLINE   BoBaS1981

BoBaS1981

    Ślonski Chachor!

  • 0 postów
  • Dołączył: 14-04-2011
  • Skąd: Łagiewniki Śl.
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 01 lutego 2013 - 07:25

moja pompa była robiona za 2700 po znajomości!
Więc 1200 to jak za darmo :)

#71 OFFLINE   bombastic112

bombastic112
  • 46 postów
  • Dołączył: 08-01-2013
  • Skąd: Wiązownica ok. Jarosław/Rzeszów

Napisany 07 lutego 2013 - 20:54

to jest sens ładowac tyle kasy? ja za nią dałem 4000tys to teraz mam przykładowo 17stówek dac na całą pompe do regeneracji? troche mi to sie wydaje mało opłacalna inwestycja

#72 OFFLINE   beast

beast

    Vauxhall Killer

  • 18 304 postów
  • Dołączył: 04-08-2006
  • Skąd: Kwidzyn
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 07 lutego 2013 - 20:57

sorry kupiles samobiezny wklad do pieca hutniczego za 40% wartosci i sie dziwisz ze musisz ladowac ? myslales ze ktos ci promocje zrobil ? pewnie byla na sztuke zrobiona zeby tylko odjechala z podworka wiec sie nie dziw ze cos padlo. zrobisz sterownik i zaraz znow padnie. ale to twoje pieniadze. nie chcesz sluchac to po co pytasz :)




 


#73 OFFLINE   bsje27

bsje27

    3.0dti hybryda

  • 1 015 postów
  • Dołączył: 02-01-2010
  • Skąd: Wola Zdakowska o/Mielca
  • Województwo: podkarpackie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.5 DTI 24V Y25DT

Napisany 07 lutego 2013 - 22:04

wczoraj wysłałem pompę do lublina, była robiona pewnie na sztukę bo nowy właściciel nacieszył się niecałe 2miesiące, ale kazał zrobić zeby to pojezdziło, numery sterownika starte a pod deklem sterownika naklejka jakieś firmy z w-wy

#74 OFFLINE   Robert 33

Robert 33

    3.0 DTI kuleje ale naprawimy!!

  • 1 091 postów
  • Dołączył: 03-02-2008
  • Skąd: Wleń
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: silnik od innego auta

Napisany 08 lutego 2013 - 07:41

to jest sens ładowac tyle kasy? ja za nią dałem 4000tys to teraz mam przykładowo 17stówek dac na całą pompe do regeneracji? troche mi to sie wydaje mało opłacalna inwestycja


beast ma rację...nie chcesz naprawiać,rozbierz i sprzedaj na części...a jak chcesz jezdzić..rób jak Ci tutaj koledzy radzą...a jak nie to nie smęć.wiem że to jest wkurzające ale sam musisz zadecydować..kupiłeś za 4 tyś dasz 3 tyś za pompę i wychodzi 7 tyś..przekalkuluj..ja kupiłem za 14 tyś i włożyłem już 7.5 tyś żyję...a robię ją bo chcę...:D

 


#75 OFFLINE   przeqpiciel

przeqpiciel
  • 88 postów
  • Dołączył: 18-03-2010
  • Skąd: stolica absurdu

Napisany 08 lutego 2013 - 13:59

Hej !! :)
Ja też jestem po regeneracji pompy wtryskowej. Kosztowało mnie to 1800 plus wsadzenie/wyjęcie i inne pierdoły. Zrobienie jej dało mi wiele bo w końcu zaczeła jeździć jak należy. Beast w jednym ze swoich postów na tym forum podawał link do firmy, która się tym para. Zadzwoniłem do nich i jak dobrze pamiętam. Odsyłając swoją pompę do nich dostajesz już w pełni zregenrowaną za cenę około 2000 pln.

EDIT.

Bodajże to ta firma: http://www.dieseltechnika.pl - mogę się mylić

#76 OFFLINE   DamianSz

DamianSz

    Bleblablo wyszło to #373

  • 4 324 postów
  • Dołączył: 10-03-2009
  • Skąd: Kędzierzyn - Koźle
  • Województwo: opolskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 08 lutego 2013 - 14:27

Bodajże to ta firma: http://www.dieseltechnika.pl - mogę się mylić

dokładnie ta firma w lublinie nie mylisz się

#77 OFFLINE   bsje27

bsje27

    3.0dti hybryda

  • 1 015 postów
  • Dołączył: 02-01-2010
  • Skąd: Wola Zdakowska o/Mielca
  • Województwo: podkarpackie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.5 DTI 24V Y25DT

Napisany 08 lutego 2013 - 16:25

Hej !! :)
Ja też jestem po regeneracji pompy wtryskowej. Kosztowało mnie to 1800 plus wsadzenie/wyjęcie i inne pierdoły. Zrobienie jej dało mi wiele bo w końcu zaczeła jeździć jak należy. Beast w jednym ze swoich postów na tym forum podawał link do firmy, która się tym para. Zadzwoniłem do nich i jak dobrze pamiętam. Odsyłając swoją pompę do nich dostajesz już w pełni zregenrowaną za cenę około 2000 pln.

EDIT.

Bodajże to ta firma: http://www.dieseltechnika.pl - mogę się mylić


regenerują twoją pompę

#78 OFFLINE   BoBaS1981

BoBaS1981

    Ślonski Chachor!

  • 0 postów
  • Dołączył: 14-04-2011
  • Skąd: Łagiewniki Śl.
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 11 lutego 2013 - 17:57

Od razu poznać na forum ludzi z Omegą z wyboru, lub z przypadku.

#79 OFFLINE   Robert 33

Robert 33

    3.0 DTI kuleje ale naprawimy!!

  • 1 091 postów
  • Dołączył: 03-02-2008
  • Skąd: Wleń
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: silnik od innego auta

Napisany 11 lutego 2013 - 21:53

Od razu poznać na forum ludzi z Omegą z wyboru, lub z przypadku.


Tak? A po czym wnioskujesz?:D:D:D

 


#80 OFFLINE   Ogniowy

Ogniowy

    Emerytura....a czemu nie.

  • 137 postów
  • Dołączył: 24-01-2011
  • Skąd: okolice Żyrardowa

Napisany 12 lutego 2013 - 08:27

sorry kupiles samobiezny wklad do pieca hutniczego za 40% wartosci i sie dziwisz ze musisz ladowac ? myslales ze ktos ci promocje zrobil ? pewnie byla na sztuke zrobiona zeby tylko odjechala z podworka wiec sie nie dziw ze cos padlo. zrobisz sterownik i zaraz znow padnie. ale to twoje pieniadze. nie chcesz sluchac to po co pytasz :)


popieram kolegę, ja odstawiłem auto do mechanika, wymienił pompę na zregenerowaną, wyczyścił uklad paliwowy, filter itd i od roku nie wiem co to problem z odpaleniem i jazdą tym autem - a że wyszło prawie 3 tyś. no cóż...tanie mięso (tanie naprawy) to psy szarpią, tak samo z zakupem twojego auta...
naprawa samego sterownika, to jak założenie plomby bez borowania...usunięcie skutku, a nie przyczyny...