

[OB & OBFL] 2.0DTI Odpaliła i zgasła. nie pali na plaku POMOCY!!
#61
OFFLINE
Napisany 15 stycznia 2013 - 13:43
#62
OFFLINE
Napisany 15 stycznia 2013 - 13:49
obys mial racje ze to tylko "zwykłe" zapowietrzenie. bo ciezko z kasa u mnie teraz i z regenerowaniem pompy. ładuje akumulator i wtedy bede dalej krecił aż sie paliwo pokaze prawda w tym przewodzie od wtrysku?
drugi raz nie podpinałem a co mam podpiąc? za kazdym razem kosztuje mnie to od 30-50zł. troche to jest.
to mało uważnie czytasz to co Ci koledzy piszą...podstawą jest powtórzenie testów kompem żeby sprawdzić czy błędy się nie powtarzają,czy są aktywne czy nie...10x30 zl ma 300 za za około 200 zł możesz mieć swojego opcoma...ciekawy Twój spec od kompa..
ejj panowie, skoro bombastic112 nie ma kompa, to nie można by spróbować zczytać kodów błędów za pomocą metody na spinacz ? szkoda tak wywalac co chwila kase na diagnoze z kompem.
nie jestem pewien czy się da spinacz,Ty odczytywałeś? Same błędy to też mało..jak gość był u niego to mógł zrobić to konkretnie...zinterpretować błędy TIS em,sprawdzić jakie są środki zaradcze i szukać a nie chłopaka kasować
#63
OFFLINE
Napisany 15 stycznia 2013 - 16:08
a z tym kompem za 200to mowisz powaznie? mam tylko kupi interface i program z neta i co powinno zaskoczyc? kiedys sie nad tym przymierzałem ale nigdy nie wiedzialem jak to sie robi;)
#64
OFFLINE
Napisany 15 stycznia 2013 - 16:36
http://forum.omegakl...4605#post804605
w zeszłym roku, całą zime toczyłem walke ze złomegą. udało sie i w tym jest OK.
przyczyna? lewa gruszka z Żuka na dolocie paliwa i ta pokrywa osłony filtra, o którym wcześniej wspomniałeś, że masz luźne zaczepy.
Te oringi jak pękną, to już przewodu nie utrzymają.
Pozdrawiam i życzę powodzenia.

#65
OFFLINE
Napisany 15 stycznia 2013 - 17:07
kolego bombastic, obczaj ten post:
http://forum.omegakl...4605#post804605
w zeszłym roku, całą zime toczyłem walke ze złomegą. udało sie i w tym jest OK.
przyczyna? lewa gruszka z Żuka na dolocie paliwa i ta pokrywa osłony filtra, o którym wcześniej wspomniałeś, że masz luźne zaczepy.
Te oringi jak pękną, to już przewodu nie utrzymają.
Pozdrawiam i życzę powodzenia.
kolejny trop i wydaje się być bardzo prawdopodobny...tylko do dzieła..
a propo tego przewodu co idzie od filtra. zauwazylem ze przy filtrze jak jest ta wtyczka na zatrzaska to luźno chodzi. tzn luźniej jak ten zatrzask od nadmiaru.
Twoje spostrzeżenie..
#66
OFFLINE
Napisany 23 stycznia 2013 - 08:16
Jeśli tak, podziel sie wrażeniami z forumowiczami w celu edukacyjnym, tak na przyszłośc.
#67
OFFLINE
Napisany 25 stycznia 2013 - 11:07
#68
OFFLINE
Napisany 31 stycznia 2013 - 21:52
#69
OFFLINE
Napisany 31 stycznia 2013 - 21:59
auto nie jest jeszcze zrobione. oddałem go do roboty w tamtym tygodniu facet dzwonil i powiedział ze to wina pompy tzn sterownika mowil ze całosc zrobi za 1200acznie z kalibracja albo sam sterownik za 400. narazie nie kazalem mu robic bo nie mam pieniedzy teraz bo mialem wesele w rodzinie i swoja studniówke pod rząd. ale martwi mnie ta duza suma i chyba zrobie ten sam sterownik..
leczenie syfa pudrem. sam sterownik to wlutowanie rezystora za 2 pln - reszta to jego zarobek. za 1200 nie da sie dobrze zrobic pompy - same graty kosztuja wiecej. jak chcesz pojezdzic to zrob porzadnie bo bedziesz szybko wracal do tematu.
#70
OFFLINE
Napisany 01 lutego 2013 - 07:25
Więc 1200 to jak za darmo

#71
OFFLINE
Napisany 07 lutego 2013 - 20:54
#72
OFFLINE
Napisany 07 lutego 2013 - 20:57

#73
OFFLINE
Napisany 07 lutego 2013 - 22:04
#74
OFFLINE
Napisany 08 lutego 2013 - 07:41
to jest sens ładowac tyle kasy? ja za nią dałem 4000tys to teraz mam przykładowo 17stówek dac na całą pompe do regeneracji? troche mi to sie wydaje mało opłacalna inwestycja
beast ma rację...nie chcesz naprawiać,rozbierz i sprzedaj na części...a jak chcesz jezdzić..rób jak Ci tutaj koledzy radzą...a jak nie to nie smęć.wiem że to jest wkurzające ale sam musisz zadecydować..kupiłeś za 4 tyś dasz 3 tyś za pompę i wychodzi 7 tyś..przekalkuluj..ja kupiłem za 14 tyś i włożyłem już 7.5 tyś żyję...a robię ją bo chcę...

#75
OFFLINE
Napisany 08 lutego 2013 - 13:59


Ja też jestem po regeneracji pompy wtryskowej. Kosztowało mnie to 1800 plus wsadzenie/wyjęcie i inne pierdoły. Zrobienie jej dało mi wiele bo w końcu zaczeła jeździć jak należy. Beast w jednym ze swoich postów na tym forum podawał link do firmy, która się tym para. Zadzwoniłem do nich i jak dobrze pamiętam. Odsyłając swoją pompę do nich dostajesz już w pełni zregenrowaną za cenę około 2000 pln.
EDIT.
Bodajże to ta firma: http://www.dieseltechnika.pl - mogę się mylić
#76
OFFLINE
Napisany 08 lutego 2013 - 14:27
dokładnie ta firma w lublinie nie mylisz sięBodajże to ta firma: http://www.dieseltechnika.pl - mogę się mylić
#77
OFFLINE
Napisany 08 lutego 2013 - 16:25
Hej
![]()
![]()
Ja też jestem po regeneracji pompy wtryskowej. Kosztowało mnie to 1800 plus wsadzenie/wyjęcie i inne pierdoły. Zrobienie jej dało mi wiele bo w końcu zaczeła jeździć jak należy. Beast w jednym ze swoich postów na tym forum podawał link do firmy, która się tym para. Zadzwoniłem do nich i jak dobrze pamiętam. Odsyłając swoją pompę do nich dostajesz już w pełni zregenrowaną za cenę około 2000 pln.
EDIT.
Bodajże to ta firma: http://www.dieseltechnika.pl - mogę się mylić
regenerują twoją pompę
#78
OFFLINE
Napisany 11 lutego 2013 - 17:57
#79
OFFLINE
Napisany 11 lutego 2013 - 21:53
Od razu poznać na forum ludzi z Omegą z wyboru, lub z przypadku.
Tak? A po czym wnioskujesz?

#80
OFFLINE
Napisany 12 lutego 2013 - 08:27
sorry kupiles samobiezny wklad do pieca hutniczego za 40% wartosci i sie dziwisz ze musisz ladowac ? myslales ze ktos ci promocje zrobil ? pewnie byla na sztuke zrobiona zeby tylko odjechala z podworka wiec sie nie dziw ze cos padlo. zrobisz sterownik i zaraz znow padnie. ale to twoje pieniadze. nie chcesz sluchac to po co pytasz
popieram kolegę, ja odstawiłem auto do mechanika, wymienił pompę na zregenerowaną, wyczyścił uklad paliwowy, filter itd i od roku nie wiem co to problem z odpaleniem i jazdą tym autem - a że wyszło prawie 3 tyś. no cóż...tanie mięso (tanie naprawy) to psy szarpią, tak samo z zakupem twojego auta...
naprawa samego sterownika, to jak założenie plomby bez borowania...usunięcie skutku, a nie przyczyny...