

[OB & OBFL] 2.0DTI Odpaliła i zgasła. nie pali na plaku POMOCY!!
#21
OFFLINE
Napisany 08 stycznia 2013 - 21:49
#22
OFFLINE
Napisany 08 stycznia 2013 - 21:52
i po kasowaniu błędów powtarzają się takie same błędy?
dokładnie, to ważne
#23
OFFLINE
Napisany 08 stycznia 2013 - 21:55
#24
OFFLINE
#25
OFFLINE
Napisany 08 stycznia 2013 - 22:02
Biografia
Brak Informacji
Płeć
Mezczyzna
Skąd
Wiązownica ok. Jarosław/Rzeszów
Województwo
podkarpackie
Zainteresowania
Robienie Interesów
Zawód
Uczeń Technikum
Auto
Omega B
Silnik
2.0 DTI 16v X20DTH (100 KM)
Rodzaj skrzyni
manual
Rocznik samochodu
98
Rodzaj paliwa
Diesel
#26
OFFLINE
Napisany 08 stycznia 2013 - 22:08
#27
OFFLINE
Napisany 08 stycznia 2013 - 22:10
#28
OFFLINE
Napisany 08 stycznia 2013 - 22:17
ten dodatkowy immobilizer się nie zablokował?
#29
OFFLINE
Napisany 08 stycznia 2013 - 22:26
jak włączałem zaplon to swiecił mi sie check na desce"tj immo" zeby go wyłączyc wciskałem ukryty guzik i ten check znikał i normalnie paliłem i wszystko było git. jutro spr czy podaje paliwo pompa jak nie podaje to pewnie sterowanie padło u mnie jest taki magik od pomp co bierze 400/500zł od robienia sterownika i daje na niego gwarancje 6miesiecy ale tylko na czesc elektroniczka. Też gosc w sandomierzu jest co za 300zł robi sterownik z gwarancja. ale ja nie mam pewnosci ze to sterownik wiec nie bede wysyłał i na darmo płacił moze to jakas pierdoła poprostu nie mam pojecia zawioze jutro wieczorem auto do mechanika jak sie okaze ze nie podaje paliwa. w razie czego bede o wszystkim informował
#30
OFFLINE
Napisany 08 stycznia 2013 - 22:40
sprawdź to
#31
OFFLINE
Napisany 08 stycznia 2013 - 22:49

#32
OFFLINE
Napisany 08 stycznia 2013 - 22:56

woltomierz weź i sprawdź piny
#33
OFFLINE
Napisany 10 stycznia 2013 - 16:21
zadzwonilem i wszystko mu opowiedziałem wiec on mi rzekł ze to sterownik napewno i ze od razu moge wykluczyc czesc mechaniczna w pompie bo nie mam bledu chyba(1220). Zapytałem o cene to pow 300zł + 12mcy gwarancji za naprawe sterownika a to jest mało w porownaniu do magików co u mnie robią. i teraz pytanie czy wysyłac sam sterownik za ktory mi wyjdzie 320zł z przesyłkami czy moze oddac auto do mechanika u siebie niech posprawdza i w razie czego(gdyby to był sterownik) za naprawe sterownika zapłacic 500zł z gwarancja na 6miesiecy. ?
#34
OFFLINE
Napisany 10 stycznia 2013 - 17:21
za góra 3 miesiace bedzie znowu sterownik wołać o naprawe, zastanów się,
lepiej wydać wiecej i zrobić to co ma być zrobione i wtedy masz spokój,
twoja kasa twój wybór
#35
OFFLINE
Napisany 10 stycznia 2013 - 19:40
znalazlem ogloszenie na tablica.pl z sandomierza ze gosc naprawia pompy
zadzwonilem i wszystko mu opowiedziałem wiec on mi rzekł ze to sterownik napewno i ze od razu moge wykluczyc czesc mechaniczna w pompie bo nie mam bledu chyba(1220). Zapytałem o cene to pow 300zł + 12mcy gwarancji za naprawe sterownika a to jest mało w porownaniu do magików co u mnie robią. i teraz pytanie czy wysyłac sam sterownik za ktory mi wyjdzie 320zł z przesyłkami czy moze oddac auto do mechanika u siebie niech posprawdza i w razie czego(gdyby to był sterownik) za naprawe sterownika zapłacic 500zł z gwarancja na 6miesiecy. ?
odpowietrzyłeś auto??
proste pytanie..
jeżeli nie potrafisz niech ktoś Ci je odpowietrzy i sprawdzi czy się nie zapowietrza...
zacznij od prostych rzeczy...
chcesz wysłać ,wysyłaj...
a co on Ci powiedział na temat błędu zaworu odcinającego paliwo??
pewnie że to przez sterownik..
jeżeli masz odpalać na plak to go nie lej w filtr powietrza a za turbiną a najlepiej w kolektor...
powtórzyłeś odczytanie błędów?
#36
OFFLINE
Napisany 10 stycznia 2013 - 20:54


#37
OFFLINE
Napisany 10 stycznia 2013 - 20:59
Napiszę tak: Ten sam silnik, podobna przygoda. Garaż, próba odpalania na plaku, bak na rezerwie. Wskoczyła na 2tys obrotów i w zasadzie od razu zgasła. Regeneracja pompy wtryskowej i znowu zaczęła jeździć
Przy okazji został wymieniony napinacz paska wielorowkowego i jakaś uszczelka
Właśnie dziś ją odebrałem.
a jak zdiagnozowałeś pompę?Miałeś jakieś błędy??
A można wiedzieć ile Cię skasowali??
#38
OFFLINE
Napisany 10 stycznia 2013 - 21:05
a jak zdiagnozowałeś pompę?Miałeś jakieś błędy??
A można wiedzieć ile Cię skasowali??
Można wszystko wiedzieć. Były błędy 1220 oraz 400, a następnie mechor przeleciał jakieś procedury TIS dwukrotnie i wyszło na pompkę. Koszt to 2470. Cały wątek masz tu: http://forum.omegakl...ead.php?t=81910
#39
OFFLINE
Napisany 10 stycznia 2013 - 21:18
U Ciebie były wykonane testy,sprawdzenie wg procedur TIS itd...jazdy testowe...u kolegi jeden sczytanie błędów i koniec..
nie wiem co mu doradzić...
dobrego fachowca chyba..
#40
OFFLINE
Napisany 10 stycznia 2013 - 21:49
ale ja wiem że tam jest vp 44 i jest w niej zawór odcinający
nie ma zadnego zaworu odcinajacego - nie wprowadzaj uparcie ludzi w blad. to nie stare pompy - tu wszystkim steruje elektronika
zaloze sie ze sprzedajacemy zdechla pompa, zrobil na sztuke sam sterownik i pozbyl sie klopotu. tak czy inaczej szykuj 2500 pln. www.diesel-technika.pl - gdzie indziej nie masz co szukac - tania naprawa znow bedzie na sztuke. wszyscy fachowcy co naprawiaja pompy tanio lutuja poprostu nowy rezystor za 2 pln i tyle. zwykle naciaganie. jak pompa jest zatarta albo zdechla pompa lopatkowa to zwykle leczenie syfa pudrem.
no tak ale u Ciebie był ewidentnie błąd pompy p 1220
to blad od przestawiacz kata wtrysku. i to ewidentny pad. ale p1345 to tez blad od dawki jak dobrze pamietam.
do diagnozy - skasowac wszystkie bledy, plaka bezposrednio w dolot, z podlaczonym kompem sprawdzamy
kat, dawke, (wartosci wymagane musza sie zgadzac z rzeczywistymi) predkosc silnika predkosc pompy (predkosc pompy rowna jest polowie obrotow silnika) na samym plaku bedzie chodzil - po jakiejs chwili powinien znow wywalic bledy ale ja stawiam na pad pompy