Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

[OB & OBFL] 2.0DTI Odpaliła i zgasła. nie pali na plaku POMOCY!!


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
88 odpowiedzi na ten temat

#21 OFFLINE   Robert 33

Robert 33

    3.0 DTI kuleje ale naprawimy!!

  • 1 091 postów
  • Dołączył: 03-02-2008
  • Skąd: Wleń
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: silnik od innego auta

Napisany 08 stycznia 2013 - 21:49

i po kasowaniu błędów powtarzają się takie same błędy?

 


#22 OFFLINE   bsje27

bsje27

    3.0dti hybryda

  • 1 015 postów
  • Dołączył: 02-01-2010
  • Skąd: Wola Zdakowska o/Mielca
  • Województwo: podkarpackie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.5 DTI 24V Y25DT

Napisany 08 stycznia 2013 - 21:52

i po kasowaniu błędów powtarzają się takie same błędy?


dokładnie, to ważne

#23 OFFLINE   bombastic112

bombastic112
  • 46 postów
  • Dołączył: 08-01-2013
  • Skąd: Wiązownica ok. Jarosław/Rzeszów

Napisany 08 stycznia 2013 - 21:55

nie jestem w stanie wam tego powiedziec bo nie sprawdzałem tego drugi raz wiec nie mam pojecia ale check jak swiecił tak swieci.

#24 OFFLINE   bsje27

bsje27

    3.0dti hybryda

  • 1 015 postów
  • Dołączył: 02-01-2010
  • Skąd: Wola Zdakowska o/Mielca
  • Województwo: podkarpackie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.5 DTI 24V Y25DT

Napisany 08 stycznia 2013 - 21:57

uzupełnij profil bo nie wiem z kad jesteś,

#25 OFFLINE   bombastic112

bombastic112
  • 46 postów
  • Dołączył: 08-01-2013
  • Skąd: Wiązownica ok. Jarosław/Rzeszów

Napisany 08 stycznia 2013 - 22:02

Informacje o bombastic112

Biografia
Brak Informacji
Płeć
Mezczyzna
Skąd
Wiązownica ok. Jarosław/Rzeszów
Województwo
podkarpackie
Zainteresowania
Robienie Interesów
Zawód
Uczeń Technikum
Auto
Omega B
Silnik
2.0 DTI 16v X20DTH (100 KM)
Rodzaj skrzyni
manual
Rocznik samochodu
98
Rodzaj paliwa
Diesel

#26 OFFLINE   bsje27

bsje27

    3.0dti hybryda

  • 1 015 postów
  • Dołączył: 02-01-2010
  • Skąd: Wola Zdakowska o/Mielca
  • Województwo: podkarpackie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.5 DTI 24V Y25DT

Napisany 08 stycznia 2013 - 22:08

to daleko troche, popytaj o jakiegoś kumatego speca z kompem, przydałoby sie upewnić które błedy wracają po kasowaniu

#27 OFFLINE   bombastic112

bombastic112
  • 46 postów
  • Dołączył: 08-01-2013
  • Skąd: Wiązownica ok. Jarosław/Rzeszów

Napisany 08 stycznia 2013 - 22:10

to sciagac ten przewód od wtrysków czy zostawić to jakiemuś magikowi?

#28 OFFLINE   bsje27

bsje27

    3.0dti hybryda

  • 1 015 postów
  • Dołączył: 02-01-2010
  • Skąd: Wola Zdakowska o/Mielca
  • Województwo: podkarpackie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.5 DTI 24V Y25DT

Napisany 08 stycznia 2013 - 22:17

próbuj jak wiesz o co chodzi, jeśli nie to awołaj kogoś kto się zna,
ten dodatkowy immobilizer się nie zablokował?

#29 OFFLINE   bombastic112

bombastic112
  • 46 postów
  • Dołączył: 08-01-2013
  • Skąd: Wiązownica ok. Jarosław/Rzeszów

Napisany 08 stycznia 2013 - 22:26

wiem o co kaman poradze sobie a nie wiem czy immo mogl sie zablokowac nic sie nie działo z nim nigdy. drzwi sie zamykaja i wszsystko śmiga.
jak włączałem zaplon to swiecił mi sie check na desce"tj immo" zeby go wyłączyc wciskałem ukryty guzik i ten check znikał i normalnie paliłem i wszystko było git. jutro spr czy podaje paliwo pompa jak nie podaje to pewnie sterowanie padło u mnie jest taki magik od pomp co bierze 400/500zł od robienia sterownika i daje na niego gwarancje 6miesiecy ale tylko na czesc elektroniczka. Też gosc w sandomierzu jest co za 300zł robi sterownik z gwarancja. ale ja nie mam pewnosci ze to sterownik wiec nie bede wysyłał i na darmo płacił moze to jakas pierdoła poprostu nie mam pojecia zawioze jutro wieczorem auto do mechanika jak sie okaze ze nie podaje paliwa. w razie czego bede o wszystkim informował

#30 OFFLINE   bsje27

bsje27

    3.0dti hybryda

  • 1 015 postów
  • Dołączył: 02-01-2010
  • Skąd: Wola Zdakowska o/Mielca
  • Województwo: podkarpackie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.5 DTI 24V Y25DT

Napisany 08 stycznia 2013 - 22:40

na wtyczke pompy pin nr.7 daje + 12v jak właczysz zapłon, pin nr.6 daje masę
sprawdź to

#31 OFFLINE   bombastic112

bombastic112
  • 46 postów
  • Dołączył: 08-01-2013
  • Skąd: Wiązownica ok. Jarosław/Rzeszów

Napisany 08 stycznia 2013 - 22:49

sprawdzic czy daje prąd tak bo nie rozumiem? mam nadzieje ze nic sie nie stanie jak mi sie piny pokrzanią. np do gory nogami bede jakos sprawdzał:D

#32 OFFLINE   bsje27

bsje27

    3.0dti hybryda

  • 1 015 postów
  • Dołączył: 02-01-2010
  • Skąd: Wola Zdakowska o/Mielca
  • Województwo: podkarpackie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.5 DTI 24V Y25DT

Napisany 08 stycznia 2013 - 22:56

chyba z palnikiem nie bedziesz podchodzić do wtyczki :D
woltomierz weź i sprawdź piny

#33 OFFLINE   bombastic112

bombastic112
  • 46 postów
  • Dołączył: 08-01-2013
  • Skąd: Wiązownica ok. Jarosław/Rzeszów

Napisany 10 stycznia 2013 - 16:21

znalazlem ogloszenie na tablica.pl z sandomierza ze gosc naprawia pompy
zadzwonilem i wszystko mu opowiedziałem wiec on mi rzekł ze to sterownik napewno i ze od razu moge wykluczyc czesc mechaniczna w pompie bo nie mam bledu chyba(1220). Zapytałem o cene to pow 300zł + 12mcy gwarancji za naprawe sterownika a to jest mało w porownaniu do magików co u mnie robią. i teraz pytanie czy wysyłac sam sterownik za ktory mi wyjdzie 320zł z przesyłkami czy moze oddac auto do mechanika u siebie niech posprawdza i w razie czego(gdyby to był sterownik) za naprawe sterownika zapłacic 500zł z gwarancja na 6miesiecy. ?

#34 OFFLINE   bsje27

bsje27

    3.0dti hybryda

  • 1 015 postów
  • Dołączył: 02-01-2010
  • Skąd: Wola Zdakowska o/Mielca
  • Województwo: podkarpackie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.5 DTI 24V Y25DT

Napisany 10 stycznia 2013 - 17:21

a dlaczego sterownik wysiada? zastanawiałeś się?
za góra 3 miesiace bedzie znowu sterownik wołać o naprawe, zastanów się,
lepiej wydać wiecej i zrobić to co ma być zrobione i wtedy masz spokój,
twoja kasa twój wybór

#35 OFFLINE   Robert 33

Robert 33

    3.0 DTI kuleje ale naprawimy!!

  • 1 091 postów
  • Dołączył: 03-02-2008
  • Skąd: Wleń
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: silnik od innego auta

Napisany 10 stycznia 2013 - 19:40

znalazlem ogloszenie na tablica.pl z sandomierza ze gosc naprawia pompy
zadzwonilem i wszystko mu opowiedziałem wiec on mi rzekł ze to sterownik napewno i ze od razu moge wykluczyc czesc mechaniczna w pompie bo nie mam bledu chyba(1220). Zapytałem o cene to pow 300zł + 12mcy gwarancji za naprawe sterownika a to jest mało w porownaniu do magików co u mnie robią. i teraz pytanie czy wysyłac sam sterownik za ktory mi wyjdzie 320zł z przesyłkami czy moze oddac auto do mechanika u siebie niech posprawdza i w razie czego(gdyby to był sterownik) za naprawe sterownika zapłacic 500zł z gwarancja na 6miesiecy. ?


odpowietrzyłeś auto??
proste pytanie..
jeżeli nie potrafisz niech ktoś Ci je odpowietrzy i sprawdzi czy się nie zapowietrza...
zacznij od prostych rzeczy...
chcesz wysłać ,wysyłaj...
a co on Ci powiedział na temat błędu zaworu odcinającego paliwo??
pewnie że to przez sterownik..
jeżeli masz odpalać na plak to go nie lej w filtr powietrza a za turbiną a najlepiej w kolektor...
powtórzyłeś odczytanie błędów?

 


#36 OFFLINE   przeqpiciel

przeqpiciel
  • 88 postów
  • Dołączył: 18-03-2010
  • Skąd: stolica absurdu

Napisany 10 stycznia 2013 - 20:54

Napiszę tak: Ten sam silnik, podobna przygoda. Garaż, próba odpalania na plaku, bak na rezerwie. Wskoczyła na 2tys obrotów i w zasadzie od razu zgasła. Regeneracja pompy wtryskowej i znowu zaczęła jeździć :) Przy okazji został wymieniony napinacz paska wielorowkowego i jakaś uszczelka :) Właśnie dziś ją odebrałem.

#37 OFFLINE   Robert 33

Robert 33

    3.0 DTI kuleje ale naprawimy!!

  • 1 091 postów
  • Dołączył: 03-02-2008
  • Skąd: Wleń
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: silnik od innego auta

Napisany 10 stycznia 2013 - 20:59

Napiszę tak: Ten sam silnik, podobna przygoda. Garaż, próba odpalania na plaku, bak na rezerwie. Wskoczyła na 2tys obrotów i w zasadzie od razu zgasła. Regeneracja pompy wtryskowej i znowu zaczęła jeździć :) Przy okazji został wymieniony napinacz paska wielorowkowego i jakaś uszczelka :) Właśnie dziś ją odebrałem.


a jak zdiagnozowałeś pompę?Miałeś jakieś błędy??
A można wiedzieć ile Cię skasowali??

 


#38 OFFLINE   przeqpiciel

przeqpiciel
  • 88 postów
  • Dołączył: 18-03-2010
  • Skąd: stolica absurdu

Napisany 10 stycznia 2013 - 21:05

a jak zdiagnozowałeś pompę?Miałeś jakieś błędy??
A można wiedzieć ile Cię skasowali??


Można wszystko wiedzieć. Były błędy 1220 oraz 400, a następnie mechor przeleciał jakieś procedury TIS dwukrotnie i wyszło na pompkę. Koszt to 2470. Cały wątek masz tu: http://forum.omegakl...ead.php?t=81910

#39 OFFLINE   Robert 33

Robert 33

    3.0 DTI kuleje ale naprawimy!!

  • 1 091 postów
  • Dołączył: 03-02-2008
  • Skąd: Wleń
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: silnik od innego auta

Napisany 10 stycznia 2013 - 21:18

no tak ale u Ciebie był ewidentnie błąd pompy p 1220...raczej odradzał bym koledze bynajmniej na razie kombinacji ze sterownikiem...
U Ciebie były wykonane testy,sprawdzenie wg procedur TIS itd...jazdy testowe...u kolegi jeden sczytanie błędów i koniec..
nie wiem co mu doradzić...
dobrego fachowca chyba..

 


#40 OFFLINE   beast

beast

    Vauxhall Killer

  • 18 304 postów
  • Dołączył: 04-08-2006
  • Skąd: Kwidzyn
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 10 stycznia 2013 - 21:49

ale ja wiem że tam jest vp 44 i jest w niej zawór odcinający


nie ma zadnego zaworu odcinajacego - nie wprowadzaj uparcie ludzi w blad. to nie stare pompy - tu wszystkim steruje elektronika


zaloze sie ze sprzedajacemy zdechla pompa, zrobil na sztuke sam sterownik i pozbyl sie klopotu. tak czy inaczej szykuj 2500 pln. www.diesel-technika.pl - gdzie indziej nie masz co szukac - tania naprawa znow bedzie na sztuke. wszyscy fachowcy co naprawiaja pompy tanio lutuja poprostu nowy rezystor za 2 pln i tyle. zwykle naciaganie. jak pompa jest zatarta albo zdechla pompa lopatkowa to zwykle leczenie syfa pudrem.

no tak ale u Ciebie był ewidentnie błąd pompy p 1220


to blad od przestawiacz kata wtrysku. i to ewidentny pad. ale p1345 to tez blad od dawki jak dobrze pamietam.

do diagnozy - skasowac wszystkie bledy, plaka bezposrednio w dolot, z podlaczonym kompem sprawdzamy
kat, dawke, (wartosci wymagane musza sie zgadzac z rzeczywistymi) predkosc silnika predkosc pompy (predkosc pompy rowna jest polowie obrotow silnika) na samym plaku bedzie chodzil - po jakiejs chwili powinien znow wywalic bledy ale ja stawiam na pad pompy